Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

. EE fordi han har vært det allerede (hva skal han med flere kniver?).

Anonymkode: bfbde...7f0

Du har sannsynligvis ikke sett Farmen før?

I finalen er det kunnskapskonkurranse hvor førstemann til 8 poeng eller noe sånt vinner.
For hvert spørsmål de får riktig får de en kniv - som da er 1 poeng. De som har vært storbonde og vunnet kniv pga ukesoppdragene har da altså allerede med seg poeng inn i finalen.

Dersom Erlend Elias klarer ukesoppdraget denne uken går han inn i en eventuell finale med 2 kniver.
Møter han da en som ikke har vært storbonde leder ham med 2 poeng før de starter finalen ;)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Lene virket sur, vanskelig og lite mottakelig fra Miras forslag. Men jeg forstår henne godt ;)
Mira var utrolig pågående, høylytt og lite "lydhør" i forhold til hva de som har vært der en stund sa.

Det med at hun ville lage smør for eksempel...."hun skulle bare riste i en evighet til det ble smør, om de andre skaffet fløte og gjorde forarbeidet for det kunne hun ikke"....altså.... De har jo store ukesoppdrag som krever mye jobb. Tror hun at de andre har tid og ork til å sette i gang med en masse tilleggsprosjekter, fordi hun har lyst på det ene eller andre? Virket som hun trodde de hadde all verdens tid til å leke og kose seg....Hun har heller ikke tid til å sånt....skal hun ikke bidra?

Jeg håper Pål-Anders får bli. Jeg tror han har en sjanse også. I fjor valgte de Linni over Marna blant annet fordi de så på Marna som en større trussel. Det gjør de nok m Pål-Anders også....samtidig...om Mira fortsetter å irritere alle sammen tror jeg heller de satser på en trussel enn henne ;)

Spent på førstekjempevalget. Lurer på om EE overrasker og ikke velger Frank. Han så litt lei seg ut og jeg fikk inntrykk av at han kanskje ikke valgte det åpenlyse....  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gjeste mann skrev:

Beklager, bortsett fra Inga Berit da. Glemte henne.

Hva er galt med Inga Berit? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lena var frekk og irritert, men skjønner henne godt jeg. Mira kommer inn og er lite ydmyk, tar mye plass, høylytt, overgira og bare slitsom. Så klager hun på grøten til Frank første dagen. Sa det var for lite melk i grøten  osv. Hun sa jo før hun kom at hun ville imponere alle med maten (for hun mente hun var god) men hun ble litt for ivrig.

Pål har i alle fall vett nok til å ligge lavt og prøve å bli godt likt. Mira gjør seg upopulær allerede første dagen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira hadde nok tjent på å vise litt mer ydmykhet. Det første hun gjør er å klage på maten, liksom. Det virker ikke som hun har de beste sosiale antennene. Jeg tror nok Pål er den som får bli, nettopp fordi han er rolig og ydmyk. Selv om han er en større konkurrent. For underholdningens del håper jeg Mira blir, men hadde jeg vært der selv hadde min stemme gått til Pål. Han virker bare snill og god. Mira virker vanvittig slitsom og er akkurat like brautende som jeg har oppfattet henne som før. Så ja, selv om Lene var frekk og sur kan jeg forstå henne også. Lurer på hva EE og Mira kranglet sånn om. To divaer på samme sted må bare bli bråk, haha! :fnise: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det i morgen vi får vite hvem som får bli? Håper Mira blir, men tror de vil ha Pål der.

Men hvor er Winza blitt av? Ny pause fra KG? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV 2-produksjonen ønsker sikkert hun damen inn på gården. Pen å se på, og tar seg veldig godt ut på TV-skjermen. Kanskje seerne får sett noen lettkledd-bilder eller video, hvis de skal bade også... 

Det er vel en grunn til at man stort sett bare får sett klaging og krangling mellom den nye damen, og resten av gjengen. TV 2 får det til å se ut som hun kommer veldig, veldig skjevt ut der. Dermed tror TV-seerne kanskje at det er den nye mannen som får lov til å bli på gården. Men så viser det seg etterhvert at det er damen som får bli likevel... 

Anonymkode: 8b14e...89b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Emma* skrev:

Du har sannsynligvis ikke sett Farmen før?

I finalen er det kunnskapskonkurranse hvor førstemann til 8 poeng eller noe sånt vinner.
For hvert spørsmål de får riktig får de en kniv - som da er 1 poeng. De som har vært storbonde og vunnet kniv pga ukesoppdragene har da altså allerede med seg poeng inn i finalen.

Dersom Erlend Elias klarer ukesoppdraget denne uken går han inn i en eventuell finale med 2 kniver.
Møter han da en som ikke har vært storbonde leder ham med 2 poeng før de starter finalen ;)

Du tror Erlend Elias har en mulighet til å klare å bli blant de to som når finalen..?

HAHAHAHAHAHAHEHEHEHE! Nå lo jeg godt! Erlend Elias kan være storbunde hver eneste uke og få 5-6 kniver før finaleuka uten at det spiller noen rolle som helst, sannsynligheten for at han kommer til finalen er 0, enkelt og greit.

Anonymkode: 95a80...9b9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Hva er galt med Inga Berit? 

Samme sier jeg. Synes dette minner om mobbing.

Anonymkode: 95a80...9b9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på en ny storbonde. Inga Berit hadde passet bra. Håper hun får bli storbonde i løpet av oppholdet. 

Anonymkode: d5f17...769

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Martine vinner, hadde vært gøy med jenteseier. Hun virker bare så god og snill :)

Så kunne Ts slettet navnene som er ute på stemmebarometeret 👍🏻

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

TV 2-produksjonen ønsker sikkert hun damen inn på gården. Pen å se på, og tar seg veldig godt ut på TV-skjermen. Kanskje seerne får sett noen lettkledd-bilder eller video, hvis de skal bade også... 

Det er vel en grunn til at man stort sett bare får sett klaging og krangling mellom den nye damen, og resten av gjengen. TV 2 får det til å se ut som hun kommer veldig, veldig skjevt ut der. Dermed tror TV-seerne kanskje at det er den nye mannen som får lov til å bli på gården. Men så viser det seg etterhvert at det er damen som får bli likevel... 

Anonymkode: 8b14e...89b

Hun kom tydeligvis veldig skjevt ut. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/A230yj/farmen-kjendis-det-ble-et-helvetes-drama

Anonymkode: 9ccb5...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kom tydeligvis veldig skjevt ut. https://www.vg.no/rampelys/tv/i/A230yj/farmen-kjendis-det-ble-et-helvetes-drama

Anonymkode: 9ccb5...d58

Hvorfor er Frank Løke ute i media og snakker stygt om de andre deltagerne hele tiden? Oppholdet må ha vært svært traumatisk for han, det er da ingen av de andre deltagerne som holder på slik.  Når han endelig får sine 15 minutes of fame, burde han ikke bruke ALL tiden på baksnakking. Jeg har nevnt det før, noen vinner på å vise seg frem på Farmen og noen burde holdt seg hjemme av hensyn til karrieren sin. Frank hører til i den siste gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går damene rundt i gjennomsiktig undertøy? 

Anonymkode: eee03...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TV 2-produksjonen ønsker sikkert hun damen inn på gården. Pen å se på, og tar seg veldig godt ut på TV-skjermen. Kanskje seerne får sett noen lettkledd-bilder eller video, hvis de skal bade også... 

Det er vel en grunn til at man stort sett bare får sett klaging og krangling mellom den nye damen, og resten av gjengen. TV 2 får det til å se ut som hun kommer veldig, veldig skjevt ut der. Dermed tror TV-seerne kanskje at det er den nye mannen som får lov til å bli på gården. Men så viser det seg etterhvert at det er damen som får bli likevel... 

Anonymkode: 8b14e...89b

Nå er det vel deltakerne som bestemmer hvem de vil ha der. 

Jada, hun er veldig pen, men dette er FARMEN, ikke paradise! Farmen handler ikke om utseende og lettkleddbilder/videoer! Og "hun damen" har faktisk et navn. Mira Craig heter hun. Den nye mannen har også et navn. Han heter Pål Anders Ullevålseter. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor går damene rundt i gjennomsiktig undertøy? 

Anonymkode: eee03...e3a

Gjør de?

Anonymkode: 9ccb5...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lange armer og men, men undertøyet er så tynt at det kan sees igjennom. Ikke si at folk ikke har sett det? 

Anonymkode: eee03...e3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme jeg er litt småsjarmert av Martine. Er jo bare en vandrende 'arbeids-smil-og-latter'-maskin. Livet med sånne rundt seg må være fint. Og så er hun ganske søt da :flau:

Er det forresten andre som legger merke til hvor utrolig hårete kronologien er presentert? Regn ett sekund, tørt neste klipp, gjengen kommer vandrende nedover en eng og så plutselig opp samme engen, har på seg et sett klær, så neste dag er det på nytt sett klær men neste dag etter der igjen er det plutselig tilbake til vær/klær/frisyre som var første dagen osv. Og noe gjenbruk av voice-overs og katte-klipp oppi det hele.

Skjønner jo at det er reality og at de presenterer ting sånn at det blir mest spennende men er såpass sleivete gjort at det drar meg litt ut av showet 

Endret av sesåher
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, lange armer og men, men undertøyet er så tynt at det kan sees igjennom. Ikke si at folk ikke har sett det? 

Anonymkode: eee03...e3a

Hysj da, trodde det var bare meg som hadde oppdaget det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...