Gå til innhold

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er Inga-Berit virkelig bare 37 år? Hadde gjettet at hun var 45+ minst. 

Anonymkode: 5e918...148

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her, men noen ser eldre ut og noen ser yngre ut enn det de er

• Liker 3
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det nå på onsdag de bestemmer hvem som får bli? En del av meg håper på PAU for han er den som har best mulighet å slå ut action-Frank. Men Mira kommer til å lage drama der inne. Hun klarte å irritere meg allerede på første dagen, så da lurer jeg på hvordan det er for de på farmen. 

Lurer på hva hun og EE krangla om. 

Anonymkode: fb83a...ea8

Slettet.

Endret av Arabella
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vakker dame  :rodmer:

Anonymkode: 2912c...22f

• Liker 10
Skrevet (endret)
1 time siden, chisandra skrev:

De sa på reklamen at Erlend Elias tar et sjokkerende førstevalg. Kan han komme til å velge Frank, tro? Han angret jo at han ikke valgte han sist - og nå har han sjansen.

Jeg er og nysgjerrig på det. Det åpenbare ville være at han valgte Frank. Men måten de presenterte det på: som sjokkerende + at EE så lei seg ut da han skulle si hvem han hadde valgt får meg til å tenke at han kanskje velger noen andre?

Jeg håper han ikke velger Frank. Jeg vil at han skal bli. (Eller jeg tror vel han slår de fleste i tvekamp - så det er kanskje ingen reel fare for at han må hjem m det første uansett.)

Endret av *Emma*
  • Liker 3
Skrevet

Kanskje han velger Newton igjen? :P

Anonymkode: d5f17...769

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå får det være nok hets her! Hun ser da slett ikke ut som hun er 45!

Anonymkode: 9a7b3...74f

• Liker 16
Skrevet
20 timer siden, punkyB skrev:

Tror vel kanskje ikke deltagerne er så veldig opptatt av gourmetmat - for det første har de veldig begrenset med råvarer og de har vel heller ikke så mye tid/utstyr til å kokkelere altfor mye.  Tror de fleste er interessert i å få noe som metter.

Vet ikke om det står her eller et annet sted - men Mira forsyner seg med masse mat - stort lass med grøt og masse syltetøy mens Pål tar veldig lite. Å tenke mest på seg selv før fellesskapet hadde irritert meg veldig mye - syltetøy har de ikke tilgang på , det var jo kjøpt på markedet. Så jeg skjønner Lenes reaksjon veldig godt - og man aner vel at de andre også reagerte på dette.

Håper virkelig ikke de sender ut Pål fordi de ser på han som en stor konkurrent.  Det må såfall være eneste grunn til at Mira blir ......

Håper du kjedelige Pål blir i stedet for crazy Mira? Hva slags koseprogram ønsker du deg egentlig?

• Liker 7
Skrevet

Jeg tror Pål Anders blir valgt inn og deretter valgt til førstekjempe. Jeg tror det er derfor ER gråter også, fordi han må sende PA rett ut i kamp. 

Anonymkode: 6b253...710

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Pål Anders blir valgt inn og deretter valgt til førstekjempe. Jeg tror det er derfor ER gråter også, fordi han må sende PA rett ut i kamp. 

ER skulle selvfølgelig være EE.

Skrevet

Blir ikke Pål Anders imun den første uka? 

Anonymkode: 10fcc...f00

Skrevet

Vakker dame  :rodmer:

Anonymkode: 2912c...22f

Vakker og humor, det er jo gjerne den enden de kommer ut, sagt under kalving 

• Liker 4
Skrevet

Hva om EE velger Johanne? Vi så jo at han gråt. Kanskje hun vil ut derifra som søster Kristine og har bedt om det. Bare spekulasjon, men hvem vet.

Anonymkode: bfbde...7f0

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, Kenta skrev:

Synes de var bra, Frank Løke kan absolutt passe som Norges svar på Chuck Norris.

Offtopic til Farmen men syntes det er ganske ironisk hvordan KG-menn og vanlige menn klager over at kvinner bare liker maskuline og macho gutter, også er det dere gutta som egentlig forguder sånne type menn selv :fnise:

Anonymkode: 243bc...c0e

• Liker 9
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Håper Mira får bli, trenger litt liv på den gården.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Offtopic til Farmen men syntes det er ganske ironisk hvordan KG-menn og vanlige menn klager over at kvinner bare liker maskuline og macho gutter, også er det dere gutta som egentlig forguder sånne type menn selv :fnise:

Ironisk ville det kanskje vært om

1) jeg noen gang hadde klaget over kvinners preferanser, jeg er for øvrig selv større enn Frank Løke

2) jeg hadde forgudet Frank, det gjør jeg ikke, men synes han er av de karakterene det er mest interessant å ha med i år. Årets skuffelse må sies å være Staysman, hadde troen på at det skulle bli litt mer artige episoder rundt ham

Skrevet
8 minutter siden, Kenta skrev:

Ironisk ville det kanskje vært om

1) jeg noen gang hadde klaget over kvinners preferanser, jeg er for øvrig selv større enn Frank Løke

2) jeg hadde forgudet Frank, det gjør jeg ikke, men synes han er av de karakterene det er mest interessant å ha med i år. Årets skuffelse må sies å være Staysman, hadde troen på at det skulle bli litt mer artige episoder rundt ham

Å, så betryggende!

Anonymkode: bfbde...7f0

• Liker 9
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke Pål Anders imun den første uka? 

Anonymkode: 10fcc...f00

Nei, hvor har du det fra? Hvis PA kommer inn, kan han bli første kjempe. Samme med Mira.

Anonymkode: 172a0...a28

Skrevet

Denne uka tror jeg de setter trivsel foran konkurranse og kicker ut Mira, og at Erlend Elias gråter fordi han føler seg slem som velger hun uten å egentlig kjenne hun.
Ville heller sendt hjem meg selv i stedet for å være flere uker i samme hus som Mira. Huff!

• Liker 2
Skrevet

Håper du kjedelige Pål blir i stedet for crazy Mira? Hva slags koseprogram ønsker du deg egentlig?

Mulig jeg må bite det i meg - men jeg ønsker ikke at det skal være for mye krangling faktisk - Mira synes jeg virker som en person som hadde irritert meg veldig mye.

Tror de andre som er der klarer å lage nok underholdning allikevel .

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...