Gravid2018 Skrevet 16. mars 2018 #421 Del Skrevet 16. mars 2018 Er du gravid vil el-test vise positiv Prøv andre tester evt. Jeg fikk positiv på formiddagsurin 8dpo på rfsu test tidlig og cb med ukeindikator, de er veldig følsomme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #422 Del Skrevet 16. mars 2018 1 time siden, Kaiaermeg skrev: Mener på at jeg har lest lignende fra de som har sittet med to streker etter hvert! 😃 45 minutter siden, Aryamili skrev: Høres ut som et graviditetstegn spør du meg Krysser fingrene! 44 minutter siden, Tonio skrev: Jeg fikk noe som minnet om EL slim noen dager etter at jeg forventet mens da jeg fikk to streker. Lurte også på om jeg hadde tatt feil og hadde EL husker jeg. Umulig å ikke få forhåpninger kjenner jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 16. mars 2018 #423 Del Skrevet 16. mars 2018 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 16. mars 2018 #424 Del Skrevet 16. mars 2018 Forstår godt at du har forhåpninger! Veldig spennende her inne. Klarer du å vente til søndag før du tester igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #425 Del Skrevet 16. mars 2018 3 timer siden, Gravid2018 skrev: Er du gravid vil el-test vise positiv Prøv andre tester evt. Jeg fikk positiv på formiddagsurin 8dpo på rfsu test tidlig og cb med ukeindikator, de er veldig følsomme Ja, det er jo sang. Har en digital med ukeindikator men tørr ikke ta sjansen på den enda. Føler ikke det er vits når jeg ikke har ordentlige streker på de andre 😞 Det er veldig spennende nå ja!! 39 minutter siden, sullå skrev: Forstår godt at du har forhåpninger! Veldig spennende her inne. Klarer du å vente til søndag før du tester igjen? Har lyst å prøve å vente til IKM jeg. Men kjenner jeg meg selv rett tester jeg vell hver morgen til TR kommer på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 16. mars 2018 #426 Del Skrevet 16. mars 2018 Så spennende! Jeg hadde en dag med sånn type slim 😁 når er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #427 Del Skrevet 16. mars 2018 2 minutter siden, plastfolien skrev: Så spennende! Jeg hadde en dag med sånn type slim 😁 når er IKM? På onsdag 😊 Ja, det er veldig spennende og nervepirrende. 😳 Klarer ikke å slappe av eller noe. Vil bare teste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 16. mars 2018 #428 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg fikk en veldig svak , nærmest usynlig strek 8dpo. 9dpo hadde jeg kun negative tester (10mlu) og 10 dpo testet jeg positivt på 25mlu. 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #429 Del Skrevet 16. mars 2018 4 timer siden, Gakkepus skrev: Jeg fikk en veldig svak , nærmest usynlig strek 8dpo. 9dpo hadde jeg kun negative tester (10mlu) og 10 dpo testet jeg positivt på 25mlu. 🤞🤞 Satser på strek i morgen tidlig 🤞🏽🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 16. mars 2018 Forfatter #430 Del Skrevet 16. mars 2018 I kveld har jeg skikkelig ømme bryst, og mensmurringer som kommer og går. Jeg har en god følelse! Håper jeg får positiv test i morgen, da er jeg 10 dpo 🤞🏽😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. mars 2018 #431 Del Skrevet 16. mars 2018 Gleder meg til å se innom her i morgen 🤞🏼💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #432 Del Skrevet 17. mars 2018 10 dpo og negative tester. Jeg vet at mange tester positivt senere, men jeg føler PP3 er over for min del. Nå venter jeg og ser om TR dukker opp som forventet onsdag. Nå orker jeg ikke flere negative tester. Jeg er sliten. Hvorfor får vi det ikke til? 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 17. mars 2018 #433 Del Skrevet 17. mars 2018 Off da😓 Dette må ha vært en kjemisk, ellers hadde ikke de tidligere testene vært positive. Dere skal få det til😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 17. mars 2018 #434 Del Skrevet 17. mars 2018 Så kjedelig... Det er derfor jeg ventet med å teste til IKM. I 3 måneder kom mensen, men den 4. måneden var det to streker som møtte meg. Ikke gi opp ennå! Dere får det til snart, det føler jeg på meg! Akkurat nå er det ekstra tungt fordi du var sikker på at det hadde klaffet denne måneden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #435 Del Skrevet 17. mars 2018 Hører samboer roper fra etasjen over for å spørre «hva skjer? kl. er ikke 08.00 en gang» og jeg bare vil gråte fordi jeg uannsett ikke får sove nå og ikke orker å snakke om hvor skuffet jeg er... Jeg trodde virkelig jeg var gravid nå. Vet ikke om det var kjemisk som du sier @snehvit88 eller om det var falsk positive pga. testene lå for lenge. Uannsett så er det veldig skuffende. Jeg vet jeg «bare» er i PP3, men jeg hadde virkelig trodd det skulle klaffe raskere. Spesielt siden jeg har vært uplanlagt gravid tidligere og da skulle det ikke mye til 😡 Jeg skal ikke gi opp @sullå Men tror rett og slett vi må slutte å prøve så hardt som vi gjør, og jeg må slutte med denne testegalskapen lenge før IKM. Tenkte det samme forrige PP også, men nå er det nok, jeg blir helt utslitt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 17. mars 2018 Forfatter #436 Del Skrevet 17. mars 2018 Og den jævla mensmurringen er her fremdeles!!! Kan ikke TR bare komme da?? 😡 #PMS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 17. mars 2018 #437 Del Skrevet 17. mars 2018 Ikke gi opp håpet enda ❤️ 10dpo er fortsatt tidlig, men jeg skjønner at du blir frustrert og lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 17. mars 2018 #438 Del Skrevet 17. mars 2018 Det kan være det var falsk positiv mtp at testene lå for lenge. Hvorvidt det var kjemisk er det vanskelig å si uten blodprøve, men hvis det var kjemisk da, se på de positivt. Jeg hadde 2 etter hverandre. Trodde jeg kom til å klikke av frustrasjon, så jeg fortår deg godt. Vel, festen er ikke over for tr dukker opp. Krysser fingrene 🤞🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 17. mars 2018 #439 Del Skrevet 17. mars 2018 Æsj jeg skjønner at du er skuffa og frustrert, men husk at 10 dpo fortsatt er veeeeldig tidlig. Jeg krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 17. mars 2018 #440 Del Skrevet 17. mars 2018 Forstår godt at du er skuffa ❤️ håper fortsatt at du får to streker, men om ikke så er det heldigvis ikke lenge til neste PP. Tiden fra mens til EL går heldigvis veldig fort - synes i hvert fall jeg ☺️ jeg tror du gjør rett i det du nevner, å prøve å legge testingen litt på hylla... Denne PP'en droppet jo du EL-tester og det virker som at du fikk senket skuldrene litt? Jeg har kun én strimmeltest og én digital, og tenker at det skal holde for denne omgang vertfall. IKM er onsdag etter påskehelga, så tror det blir lettere å ikke teste da ☺️ støtter deg 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå