Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår


Tyah

Anbefalte innlegg

I bruksanvisningen på disse står det innen 30 min. Jeg vet, veldig rart. Skal ikke kjøpe den igjen for å si det sånn 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Tyah skrev:

I bruksanvisningen på disse står det innen 30 min. Jeg vet, veldig rart. Skal ikke kjøpe den igjen for å si det sånn 😂

Åååå :( Nei da vet jeg ikke. Så rart, og veldig forvirrende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ECBE46BC-B30C-42DC-BEF0-F908C2D6D5FE.thumb.jpeg.cad7ef38267b098930b3d58131bdf18a.jpeg

Sikkert skyggestrek. Tester igjen om noen dager. Hvis jeg hadde EL i perioden jeg hadde noe som lignet på eggløsningslim så kan jeg være mellom 8-10 dpo idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig forvirrende og frustrerende! 

Jeg håper så inderlig at EL var sent og at du faktisk er gravid! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en blodprøve du, så får du et sikkert svar. 

Jeg ser en strek, og den er rosa - ifølge meg. Det at streken forsvant etter 10 minutter er ikke noe du burde tenke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, -Mala- skrev:

Så utrolig forvirrende og frustrerende! 

Jeg håper så inderlig at EL var sent og at du faktisk er gravid! ❤️

Takk @-Mala-, det håper jeg også :hjerte:

29 minutter siden, sullå skrev:

Åh! Tenk om! Gleder meg til å kikke innom de nærmeste dagene! Krysser fingrene!

Ja, tenk om, takk for det! :smilyblomst:

25 minutter siden, plastfolien skrev:

Shit tenk tenk tenk om :nigo: 

Ja, tenk om, det hadde vært en fin påske-gave :) 

23 minutter siden, Gakkepus skrev:

Ta en blodprøve du, så får du et sikkert svar. 

Jeg ser en strek, og den er rosa - ifølge meg. Det at streken forsvant etter 10 minutter er ikke noe du burde tenke på. 

Åh! Håper det er en babystrek der.. Tenker at om ikke jeg har positiv test innen 1. april, og TR ikke er her så bestiller jeg legetime :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tyah said:

Takk @-Mala-, det håper jeg også :hjerte:

Ja, tenk om, takk for det! :smilyblomst:

Ja, tenk om, det hadde vært en fin påske-gave :) 

Åh! Håper det er en babystrek der.. Tenker at om ikke jeg har positiv test innen 1. april, og TR ikke er her så bestiller jeg legetime :)

Krysser fingrene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper🙏

Lurt å bestille legetime hvis mensen ikke er kommet innen 1 april. Da kan du måle hcg i blodet. Det kan jo være noe der:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Håper EL bare var litt senere enn antatt, og at dette går veien 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi! Jeg krysser alt jeg har :hjerte: Tar tilbake det jeg skrev sist og håper mensen IKKE kommer fordi det er en liten spire der :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker denne dagboka hvert 10.min i håp om at du har testet og oppdatert 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, plastfolien said:

Sjekker denne dagboka hvert 10.min i håp om at du har testet og oppdatert 🙊

 

😂

Jeg og 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, snehvit88 skrev:

Håper🙏

Lurt å bestille legetime hvis mensen ikke er kommet innen 1 april. Da kan du måle hcg i blodet. Det kan jo være noe der:) 

Det skal jeg gjøre 😊

7 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Så spennende! Håper EL bare var litt senere enn antatt, og at dette går veien 😍

Det håper jeg også! 😍

6 timer siden, Aryamili skrev:

Oi oi! Jeg krysser alt jeg har :hjerte: Tar tilbake det jeg skrev sist og håper mensen IKKE kommer fordi det er en liten spire der :ninuskapus:

Takk for det! ❤️ *hååååpe håpee*

5 timer siden, plastfolien skrev:

Sjekker denne dagboka hvert 10.min i håp om at du har testet og oppdatert 🙊

Hahaha 🙊 koselig at du er spent på mine vegne!

4 timer siden, Gakkepus skrev:

 

😂

Jeg og 

Haha 😂 så gøy 👌🏾 

3 timer siden, sullå skrev:

:popcorn:

🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syklusdag 40! Ingen tegn til TR. Bare menssmerter som kommer og går, og MYE utflod. Det rant igjennom i dag 😳 aldri hatt behov for truseinnlegg før. Men det har jeg nå .Jeg har også SYKT ømme bryster. Sover som regel på magen, men det er glemmesak nå.. Det var vell i går de begynte å bli drøyt ømme. 

Har ingen tester hjemme. Vet ikke når jeg skal teste igjen. Men må jo teste i løpet av påsken værtfall 🤔

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut! Ikke glem å kjøpe tester senest i morgen da, er jo stengt torsdag og fredag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, plastfolien skrev:

Høres lovende ut! Ikke glem å kjøpe tester senest i morgen da, er jo stengt torsdag og fredag :) 

Skal kjøpe test(er) i dag. Kjenner jeg gruer meg til å teste. Hvis den er negativ så er det jo ganske sikkert sykluskluss... og det er utrolig kjedelig. Jeg har aldri hatt problemer med uregelmessig mens og lange sykluser før. Så det er jo helt rart at nå når vi prøver så skal alt tulle seg til 😢

• 

I natt drømte jeg at jeg fikk positiv test, men at jeg begynte å blø. Bare en av de tingene snart skjer så går det greit. Å vente på TR og få negative/utydelige tester er det værste. Jeg er faktisk på syklusdag 41 i dag, og en uke over forventet mens....!!! Bare noe skjer nå snart... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom TR på syklusdag 41, en uke etter forventet mens. Jeg ser positivt på det, av flere grunner:

- Jeg hadde tydelige symptomer på EL denne syklusen, med murringer og MYE eggløsningslim i 2-3 dager. 

- Syklusen ble værtfall ikke opp i 50-90 dager som jeg fryktet

- Jeg ser frem til PP4

- Det er påskeferie og jeg kan blø i fred hjemme med sjokkis og Netflix 😂

Plan fremover:

Jeg kommer til å droppe EL tester denne PP også, og jeg skal ikke hamstre inn graviditetstester heller. Skaden i foten er mye bedre og jeg gleder meg masse til vår nå. Da blir det kanskje mer sex også. Vi er helt elendige på å legge inn aksjer. Denne PP lå vi bare inn aksjer 8 ganger 😂 Så målet denne PP er å ha MYE sex.

Jeg sluttet tross alt på prevensjon i desember så at det tar litt tid er sikkert normalt. Ja, jeg prøver å trøste meg selv litt 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...