Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår

Tyah

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Aryamili skrev:

Først så jeg bare på øverste og nederste men når jeg tiltet mobilskjermen litt så syns jeg at jeg skimter noe på den midterste og :nori:

Samme her :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg til å stikke innom her de kommende dagene! :) Vil bare spole fram tiden en uke, slik at jeg også kan starte å teste så smått! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle blir jo ganske positive etter tidsfristen. Den nederste er før tidsfristen, synes jeg ser en svak på den og? Tatt nå på kvelden 🙊

0AACA26C-550C-496E-B0E2-BE760EFC4133.thumb.jpeg.f4dade5914b65b100a933e76edbfd7de.jpeg

Kan ikke vente til i morgen åååå herregud :alice: tenk om 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jo ikke ver noen tvil om ❤️ jeg ser tydelige streker, så glad på dine vegne ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ før tidsfristen, tror jeg. Kunne skimte noooeee kanskje. Her er testen jeg tok i dag tidlig i to forskjellige lys, så kan dere se om der ser noe 😅 jeg er jo bare 9 dpo så jeg mister ikke håpet enda. 

619C33F1-FC8D-416A-8468-ED2278994CCD.jpeg

31FD9ED6-0ED2-444F-BC31-C42E5FABC5B3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Dette kan jo ikke ver noen tvil om ❤️ jeg ser tydelige streker, så glad på dine vegne ❤️

De tydelige strekene kom etter tidsfristen. Den nederste er før tidsfrist, men er usikker på om det er strek der. Tok en i morges også som du ser, og var usikker på om jeg så noe på den 😞 men jeg håper ❤️

1 time siden, Tonio skrev:

9DPO er jo ingenting. :) Mener å huske at rundt halvparten får positiv test den dagen.

Ja, vet det er ingenting. Men hadde forventet en svaaak strek når jeg fikk strek i går 😞 burde ikke ha sett på testen etter fristen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke miste håpet nei, 9dpo er jo veldig tidlig ☺️ Jeg krysser fingrene for sterkere tester i dagene fremover🤞🏼

:nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar vel et par dager før hcg dobler seg, slik at teststreken evt. blir sterkere også, så det er bare å ha is i magen :) Jeg synes å huske at den første jeg fikk svak strek på 8/9 dpo også var litt etter tidsfristen, og det tok et par dager før jeg så en tydelig strek innenfor fristen. Krysser fingrene for deg, men tror nok at dette går rett vei ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tonio skrev:

Jeg mente mer ikke mist håpet, altså. :yvonne: 

Skjønner, det skal jeg ikke gjøre før tanta eventuelt kommer 😄

55 minutter siden, -Mala- skrev:

Du må ikke miste håpet nei, 9dpo er jo veldig tidlig ☺️ Jeg krysser fingrene for sterkere tester i dagene fremover🤞🏼

:nori:

Tusen takk for det! :ninuskapus:

30 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Det tar vel et par dager før hcg dobler seg, slik at teststreken evt. blir sterkere også, så det er bare å ha is i magen :) Jeg synes å huske at den første jeg fikk svak strek på 8/9 dpo også var litt etter tidsfristen, og det tok et par dager før jeg så en tydelig strek innenfor fristen. Krysser fingrene for deg, men tror nok at dette går rett vei ❤️

Ja, jeg har lest at positiv etter tidsfrist kan være vanlig i begynnelsen av graviditeten. Har også lest at man kan få det uten å være gravid. Så jeg må nok bare prøve å være tålmodig, selv om jeg vil ha svar NÅ! Tusen takk ❤️ Du er god!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, plastfolien skrev:

Tipper den blir enda sterkere i morgen. Jeg krysser fingrene 🤞🏼

Tusen takk! Krysser fingrene for det 🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NB. Ikke les videre om du ikke ønsker ekkle detaljer 🙊

Var nettopp på toalettet... og hvis jeg ikke nærmet meg IKM hadde jeg trodd at jeg hadde massevis av EL slim. Det ser ut som jeg har snøte meg i papiret. Guuult og hvit slim i massevis 🤢

Det murrer veldig i nederst i magen også. Hm, frister å kjøpe en EL test for å avkrefte EL... 🤔 Jeg er SYKT forvirret nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tyah skrev:

NB. Ikke les videre om du ikke ønsker ekkle detaljer 🙊

Var nettopp på toalettet... og hvis jeg ikke nærmet meg IKM hadde jeg trodd at jeg hadde massevis av EL slim. Det ser ut som jeg har snøte meg i papiret. Guuult og hvit slim i massevis 🤢

Det murrer veldig i nederst i magen også. Hm, frister å kjøpe en EL test for å avkrefte EL... 🤔 Jeg er SYKT forvirret nå.....

Mener på at jeg har lest lignende fra de som har sittet med to streker etter hvert! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk noe som minnet om EL slim noen dager etter at jeg forventet mens da jeg fikk to streker. :) Lurte også på om jeg hadde tatt feil og hadde EL husker jeg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...