Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere som allerede har operert; Hvordan er sexlivet etter en brystforstørrelse? Gjør det vondt når noen klemmer brystene f.eks? Føler dere at dere er blitt mer/mindre "hemmet" på soverommet? Føles alt naturlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tolket det som om man kunne bade etter 2 uker ifølge han. Det er vel det at såret har grodd som er det viktigste. Så mener vel han at å svømme, som å bruke musklene, må vente litt til, og sånn er det jo med all annen aktivitet også. Men man kan jo bade, uten fare for at det skal skje noe med arrene/infeksjon. Ser ikke for meg at jeg kunne svømt aktivt noe særlig en måned etter operasjon heller, men jeg kunne fint ha badet. Og ser forresten ikke for meg at jeg hadde beveget meg i et basseng to uker etter op.

(Hm, kombinere badeferie og brystforstørrelse... :skratte: )

Uff badeferie og brystforstørrelse..hehe....Kan jo skjønne at man vil reise bort å ta "kreasjonsbiten" borte å komme tilbake til Norge som en ny person, men tenk på komplikasjoner ol. Mn kan vel heller ikke forvente seg å stikke ut på en sandstrand etter en uke!! Au au!

Jeg skjønner at man kan tolke innlegget hans forskellig...Hmm...For jeg tolker det nenlig sånn at man kun kan "dyppe seg" etter 2 uker når såret har grodd... Ikke bade/svømme! Han må vel også mene rent vann fra springen(badekar) og ikke klor eller saltvann...

Skrevet

Uff badeferie og brystforstørrelse..hehe....Kan jo skjønne at man vil reise bort å ta "kreasjonsbiten" borte å komme tilbake til Norge som en ny person, men tenk på komplikasjoner ol. Mn kan vel heller ikke forvente seg å stikke ut på en sandstrand etter en uke!! Au au!

Jeg skjønner at man kan tolke innlegget hans forskellig...Hmm...For jeg tolker det nenlig sånn at man kun kan "dyppe seg" etter 2 uker når såret har grodd... Ikke bade/svømme! Han må vel også mene rent vann fra springen(badekar) og ikke klor eller saltvann...

Jeg syns hjemme var best etter operasjon, og kunne aldri tenkt meg å reise vekk da. Det kan jeg jo gjøre senere, da jeg er i fin form.

Når jeg sa bade, mente jeg vel egentlig å dyppe seg. Bade uten svømming blir vel på en måte å dyppe seg... Bade uten å bruke armene noe særlig.

Har du operert eller?

Skrevet

Til dere som allerede har operert; Hvordan er sexlivet etter en brystforstørrelse? Gjør det vondt når noen klemmer brystene f.eks? Føler dere at dere er blitt mer/mindre "hemmet" på soverommet? Føles alt naturlig?

Sexlivet er helt knall.. Endelig har jeg pupper å.. Nå var sexlivet knall fra før da. Men jeg føler jeg har ett enda bedre sexliv nå :)

Det er ikke vondt at de blir klemt på når man er ferdig med helingstiden. Men jeg hadde sex etter noen dager men ikke noe puppekos da.. hehe.. Bare litt sånn forsiktig og jeg hadde bhen på :P Jada sexy :P

Men etter en 2 - 3 ukers tid var det ingen ubehag om jeg klemte de sammen eller på de o.l. JEg måtte jo teste det.. hehe

Skrevet

Hvordan står det til men alle boobsa her inne da? Nyopererte eller ikke :)

Noen med bilde update??

Forresten så har jeg søkt på en jobb i en undertøysbutikk her jeg bor... Den jobben vil jeg ha :)

Skrevet

Noen med bilde update??

Forresten så har jeg søkt på en jobb i en undertøysbutikk her jeg bor... Den jobben vil jeg ha :)

Haha! sånne butikker trenger folk som har litt over gjennomsnittet interesse for pupper! Tror du hadde passet fint inn der :ler:

Skrevet

Haha! sånne butikker trenger folk som har litt over gjennomsnittet interesse for pupper! Tror du hadde passet fint inn der :ler:

Hehe ja... Er en fin liten butikk her jeg bor, de driver også med brudekjoler.. Åååh, så mye fint :)

Skrevet

Og à propos undertøy: Jeg har tittet litt rundt på nettet etter BH'er som kan funke for bryster med implantater (da jeg har skjønt at det kan være vanskelig å finne BH i ettertid), og jeg kom over dette her :) Tenkte kanskje det var noe å dele:

http://www.lemystere.com/no9/

Skrevet (endret)

Og à propos undertøy: Jeg har tittet litt rundt på nettet etter BH'er som kan funke for bryster med implantater (da jeg har skjønt at det kan være vanskelig å finne BH i ettertid), og jeg kom over dette her :) Tenkte kanskje det var noe å dele:

http://www.lemystere.com/no9/

Det var litt lite utvalg i størrelser på den sida syns jeg. Og engelske\amerikanske størrelser har en tendens til å være en del mindre i størrelsen. Da får jeg fort problemer.

Det er jo egentlig ikke noe problem å finne bh. Kommer bare an på hvor mye penger man vil legge i disse "midlertidige" bhene :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Skiftet teip igjen igår, og arrene ser bedre ut for hver uke som går :) Igår følgte en del av skorpen med teipen når jeg tok den av, og det er jo flott :) Så de ser bedre ut nå.. Men er fortsatt bittelitt igjen!

Så var det denne bh-jakten. Jeg kan jo bruke spileløs bh fra idag, og jeg kjøpte jo en i forrige uke (70DD), som egentlig ikke er så veldig behagelig på. Skulle gjerne hatt en større str.

Bhen jeg kjøpte er balconette.

Hvordan er det med plunge? Bruker ikke du det Jane?

Jeg må nok bare gå til Change å bruke noen ekstra kroner på å finne en ordentlig bh.

Skrevet

Skiftet teip igjen igår, og arrene ser bedre ut for hver uke som går :) Igår følgte en del av skorpen med teipen når jeg tok den av, og det er jo flott :) Så de ser bedre ut nå.. Men er fortsatt bittelitt igjen!

Så var det denne bh-jakten. Jeg kan jo bruke spileløs bh fra idag, og jeg kjøpte jo en i forrige uke (70DD), som egentlig ikke er så veldig behagelig på. Skulle gjerne hatt en større str.

Bhen jeg kjøpte er balconette.

Hvordan er det med plunge? Bruker ikke du det Jane?

Jeg må nok bare gå til Change å bruke noen ekstra kroner på å finne en ordentlig bh.

Balconette bhene liker ikke jeg.. Får jo dobbeltpupp i alt og de er ikke så behagelige syns jeg.

Jeg har brukt vanlig t shirt bher og tatt ut spilene.. Veit ikke om man skal bruke plunge enda siden den klemmer puppene litt opp og sammen. SÅ jeg har bare brukt helt vanlig kjedelige bher hehe...

Har 70 DD jeg å for det er det eneste jeg har finni som passer nogenlunde ( men får jo dobbeltpupp og i noen bher så kryper puppene ut hele tida :P ). Men skal ta meg en tur i en undertøysbutikk snart nå..

Skrevet

Balconette bhene liker ikke jeg.. Får jo dobbeltpupp i alt og de er ikke så behagelige syns jeg.

Jeg har brukt vanlig t shirt bher og tatt ut spilene.. Veit ikke om man skal bruke plunge enda siden den klemmer puppene litt opp og sammen. SÅ jeg har bare brukt helt vanlig kjedelige bher hehe...

Har 70 DD jeg å for det er det eneste jeg har finni som passer nogenlunde ( men får jo dobbeltpupp og i noen bher så kryper puppene ut hele tida :P ). Men skal ta meg en tur i en undertøysbutikk snart nå..

Jeg syns noen balconette bher er gode, men ikke alle.

Ok, da skal jeg holde meg unna plunge :)

Fant t-shirt bher i 70F på Lindex til 200 kr. Men ikke 65 :(

Men ser de har bher i rett str til 200 kr på Change også, så går liksågreit dit heller :)

Skrevet (endret)

Noen med bilde update??

Hei:) Boobsa mine var 1 måned igår, så snaart er jeg ferdig med sportsbh og nedpress. DET skal bli godt det!:D

Har så og si blitt helt vant til dem nå, og glemmer ofte at dem er der. Hehe:p

Slenger med bilde av arrene mine etter 1 mnd. Det ene er mye bedre enn det andre.

Men det er vel sånn at det heales forskjellig? Det er jo to forskjellige sår.

Men ved det ene arret får jeg sår av teipen. Er det vanlig?

post-36623-1287392721,9573_thumb.jpg

post-36623-1287392734,95_thumb.jpg

Endret av cascas
Skrevet (endret)

Klarte visst å fikse litt på dem:) Så syns det litt bedre=)

Endret av cascas
Skrevet (endret)

Hei:) Boobsa mine var 1 måned igår, så snaart er jeg ferdig med sportsbh og nedpress. DET skal bli godt det!:D

Har så og si blitt helt vant til dem nå, og glemmer ofte at dem er der. Hehe:p

Slenger med bilde av arrene mine etter 1 mnd. Det ene er mye bedre enn det andre.

Men det er vel sånn at det heales forskjellig? Det er jo to forskjellige sår.

Men ved det ene arret får jeg sår av teipen. Er det vanlig?

Jeg blei sår av teipen på den ene sida jeg å.. Men ytterst der teipen satt så jeg kunne flytte den litt innover.. Ser ut som om det er vanskelig å få flytta teipen litt hos deg. Men du kan jo prøve å smøre litt aloevera på der det er sårt å gå uten teip en stund på kvelden? Bedre det enn å være sår :)

Kanskje du kan flytte teipen bittelitt oppover så blir det kanskje ett mindre felt med sårhet?? Hmm bare prøver å komme med tips jeg assa :)

JA det er vanlig at de heles forskjellig :)

Endret av JaneDoe
Skrevet

Jeg syns noen balconette bher er gode, men ikke alle.

Ok, da skal jeg holde meg unna plunge :)

Fant t-shirt bher i 70F på Lindex til 200 kr. Men ikke 65 :(

Men ser de har bher i rett str til 200 kr på Change også, så går liksågreit dit heller :)

Ja da hadde jeg gått på Change.. :)

Skrevet

Jeg blei sår av teipen på den ene sida jeg å.. Men ytterst der teipen satt så jeg kunne flytte den litt innover.. Ser ut som om det er vanskelig å få flytta teipen litt hos deg. Men du kan jo prøve å smøre litt aloevera på der det er sårt å gå uten teip en stund på kvelden? Bedre det enn å være sår :)

Kanskje du kan flytte teipen bittelitt oppover så blir det kanskje ett mindre felt med sårhet?? Hmm bare prøver å komme med tips jeg assa :)

JA det er vanlig at de heles forskjellig :)

Ja da skal jeg prøve det neste gang jeg skal bytte teip:) Jeg setter veldig pris på tips og råd jeg=)

Skrevet

Ja da skal jeg prøve det neste gang jeg skal bytte teip:) Jeg setter veldig pris på tips og råd jeg=)

Det sto også i mine papirer at man kunne kutte teipen om man blei veldig sår å smøre med aloevera flere ganger daglig.. Følte meg mer "trygg" med teipen jeg.. hehe.. heller litt sår på sidene.. Men ha på aloevera på teipen natta før du skal skifte den å kanskje.. Det trekker igjennom.

Hvis du da skifter om morran. Siden teipen da kommer til å løsne litt. Eller ha på en feit krem :)

Skrevet

Det sto også i mine papirer at man kunne kutte teipen om man blei veldig sår å smøre med aloevera flere ganger daglig.. Følte meg mer "trygg" med teipen jeg.. hehe.. heller litt sår på sidene.. Men ha på aloevera på teipen natta før du skal skifte den å kanskje.. Det trekker igjennom.

Hvis du da skifter om morran. Siden teipen da kommer til å løsne litt. Eller ha på en feit krem :)

Ja i mine papirer står det at man skal kutte teipen om man opplever rødhet og kløe. Men som du sier, så føler jeg meg mer sikker med teipen:P Og det er jo bedre å være sår på sidene, enn at arret ikke blir noe pent:)

Jeg får prøve meg litt fram, og skal absolutt ta tipsene dine i bruk:) Så får vi se om det blir noe bedre:)

Syns lissom det er så rart at det bare er sårt på den siden da. Og at det ikke er rødt eller sårt ved det andre arret. Men er ikke alt man skal skjønne seg på heller vel:P

Skrevet

Jane, du som strikker mye..du har vel ikke lagt ut noen oppskrifter på å strikke votter på bloggen din? Jeg har så lyst å lære meg å strikke votter!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...