Avalon Skrevet 11. oktober 2010 #14141 Skrevet 11. oktober 2010 okej, for de på Change mente jeg var en 65 F-H, så kanskje den passer da Det kan godt være. Bare gi et pip om du vil prøve den. De har de fremdeles på Change også.
loxodonta Skrevet 11. oktober 2010 #14142 Skrevet 11. oktober 2010 Det kan godt være. Bare gi et pip om du vil prøve den. De har de fremdeles på Change også. Hvilken modell er det? Den er spileløs? Trenger fortsatt tips til BHer...
Avalon Skrevet 11. oktober 2010 #14143 Skrevet 11. oktober 2010 Hvilken modell er det? Den er spileløs? Trenger fortsatt tips til BHer... Den er spileløs ja, jeg kjøpte den på Change. De har den i svart og hvit model Jeg synes de var fine, men det kan nå være min smak
emzi Skrevet 11. oktober 2010 #14144 Skrevet 11. oktober 2010 ligger Change i ski altså inne på storsenteret? Den butikken har jeg aldri sett. I dag trente jeg vekter for første gang, det var deilig det. Men gud hvor svak jeg har blitt!! Jeg ble så irritert på meg selv at det var like før jeg begynte å gråte på trening. haha Men men, en uke igjen til jeg kan bruke spile løs BH :D
Mirri Skrevet 12. oktober 2010 #14145 Skrevet 12. oktober 2010 Den er spileløs ja, jeg kjøpte den på Change. De har den i svart og hvit model Jeg synes de var fine, men det kan nå være min smak Spurte på Change i Oslo (Oslo City) på torsdag, og de hadde ikke spileløse bher. Rart at Change i Stavanger har det da.
sommerjente Skrevet 12. oktober 2010 #14146 Skrevet 12. oktober 2010 Har dere testet Lindex sine soft bh'er? Det ser ut til å være ganske vanlige bh'er, men uten spiler. Har vært en runde og lett etter spilieløse bh'er i dag, men fant veldig få. Noen var helt bestemor, men har litt tro på Lindex sine, altså. Mulig de ikke går i så store størrelser? Tror 75c funker for meg, men så vel egentlig ingen i DD, når jeg teker meg om... FIkk etter mye leting også kjøpt meg Micropore teip, så snart skal jeg sjekke arrene....gruer meg litt...
JaneDoe Skrevet 12. oktober 2010 #14147 Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Har dere testet Lindex sine soft bh'er? Det ser ut til å være ganske vanlige bh'er, men uten spiler. Har vært en runde og lett etter spilieløse bh'er i dag, men fant veldig få. Noen var helt bestemor, men har litt tro på Lindex sine, altså. Mulig de ikke går i så store størrelser? Tror 75c funker for meg, men så vel egentlig ingen i DD, når jeg teker meg om... FIkk etter mye leting også kjøpt meg Micropore teip, så snart skal jeg sjekke arrene....gruer meg litt... Bhene funker sikkert de. Men de hadde ikke størrelsen min.. Du kan kjøpe vanlige spilebher uten push up da... Så bare tar du ut spilene Endret 12. oktober 2010 av JaneDoe
Avalon Skrevet 12. oktober 2010 #14148 Skrevet 12. oktober 2010 Spurte på Change i Oslo (Oslo City) på torsdag, og de hadde ikke spileløse bher. Rart at Change i Stavanger har det da. Hva hver butikk tar inn kommer helt an på butikksjefen i akkurat den butikken.
steinbukkjenta Skrevet 12. oktober 2010 #14149 Skrevet 12. oktober 2010 Gleder meg til å gå med bh uten spiler - sier jeg som har gått knapt en uke med sportsbh Har søkt litt på nettet etter bh uten spiler, finner en del på ellos.no. Men har ingen erfaring med str eller komfort. Noen som har testet disse? Er kanskje best å gå i butikk å få prøvd str osv.
JaneDoe Skrevet 12. oktober 2010 #14150 Skrevet 12. oktober 2010 Gleder meg til å gå med bh uten spiler - sier jeg som har gått knapt en uke med sportsbh Har søkt litt på nettet etter bh uten spiler, finner en del på ellos.no. Men har ingen erfaring med str eller komfort. Noen som har testet disse? Er kanskje best å gå i butikk å få prøvd str osv. Størrelsen varierer mye syns jeg. En D er ikke en D.. hehe..Den ene bhen uten spiler jeg har ( om jeg fikk av Avalon) er fra Change. Den er 70 D og den "passer" meg. Jeg er vel en E eller F siden jeg får dobbeltpupp i DD med spiler. Den fra Change har mye større cup enn de med spiler...
Avalon Skrevet 12. oktober 2010 #14151 Skrevet 12. oktober 2010 http://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/article464433.ece Her er en artikkel samt en videosnutt om hvordan finne riktig bh størrelse
JaneDoe Skrevet 12. oktober 2010 #14152 Skrevet 12. oktober 2010 http://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/article464433.ece Her er en artikkel samt en videosnutt om hvordan finne riktig bh størrelse Nå har jeg sett på videoen.. Jeg må helt klart ned til 65. Jeg får jo hele knyttneven på høykant ??( da med tommelen mot ryggen og lillefingeren ut)under bak på ryggen.. Hehe... Da er 70 bhen min på det innerste hakket.. Jeg visste jo at jeg måtte ned i omkrets, men gidder ikke å bruke en liten formue på fine bher nå. Venter til jeg kan bruke spiler
Mirri Skrevet 13. oktober 2010 #14153 Skrevet 13. oktober 2010 http://www.klikk.no/mote/detnye/shopping/article464433.ece Her er en artikkel samt en videosnutt om hvordan finne riktig bh størrelse Flott video Jeg kan begynne å bruke bh uten spiler nå på mandag, så tenkte jeg skulle ut i helgen å se om jeg fant noen Blir nok til at jeg kjøper spilebh, og tar ut spilene, ellers blir jeg vel å lete meg ihjæl *gleder meg* Men jeg må spørre dere om noe.. Jeg vurdere å gå på fjelltur i helgen.. Den turen kan være litt krevende, har ikke gått der før så er litt usikker, men det står på nettet at turen er krevende! Det er snakk om en 6 timers gåtur, og vi skal opp 1000 høydemeter. (Skal gå til Kjerag) Da er det gått 4 uker siden operasjon. Hvordan tror dere det vil gå? Burde jeg droppe den turen?
Mirri Skrevet 13. oktober 2010 #14154 Skrevet 13. oktober 2010 Glem det...når jeg så værmeldinga, så avlyste jeg den turen ganske fort Sludd og minusgrader.. BRRRR
JaneDoe Skrevet 13. oktober 2010 #14155 Skrevet 13. oktober 2010 Glem det...når jeg så værmeldinga, så avlyste jeg den turen ganske fort Sludd og minusgrader.. BRRRR Hehe, er ikke særlig koselig i fjellet når det er sånt vær nei.. Vedder på at du minst får hele hånda bak på ryggen på 80 bhen din.. haha.. Jeg må ha 65 eller 60. Håper ikke 60 for da blir det straks litt vanskeligere.. hehe Hvordan er formen da? Tilbake til normalen?
Mirri Skrevet 13. oktober 2010 #14156 Skrevet 13. oktober 2010 Hehe, er ikke særlig koselig i fjellet når det er sånt vær nei.. Vedder på at du minst får hele hånda bak på ryggen på 80 bhen din.. haha.. Jeg må ha 65 eller 60. Håper ikke 60 for da blir det straks litt vanskeligere.. hehe Hvordan er formen da? Tilbake til normalen? ja, jeg får nok bra mye bak på ryggen med en 80 hehe Så jeg skal prøve 65 og 70 i helgen.. Ja, kjipt om du må ha 60 :S Ja, formen er flott den Eneste som kan være er at av og til kjenner jeg fortsatt litt surkling og bobbling i høyre puppen, men det er gjerner om jeg klemmer, eller løfter ekstremt tungt.. Så er det litt ubehagelig av og til om jeg ligger på sidene.. akkurat som det går utover arrene! men det er ikke noe jeg klager på
JaneDoe Skrevet 13. oktober 2010 #14157 Skrevet 13. oktober 2010 ja, jeg får nok bra mye bak på ryggen med en 80 hehe Så jeg skal prøve 65 og 70 i helgen.. Ja, kjipt om du må ha 60 :S Ja, formen er flott den Eneste som kan være er at av og til kjenner jeg fortsatt litt surkling og bobbling i høyre puppen, men det er gjerner om jeg klemmer, eller løfter ekstremt tungt.. Så er det litt ubehagelig av og til om jeg ligger på sidene.. akkurat som det går utover arrene! men det er ikke noe jeg klager på Regner med at jeg klarer meg med 65.. hehe... Kult med litt surkle og boblelyder da.. haha.. Hadde ikke det jeg da. Men sikkert "morsomt"
Mirri Skrevet 13. oktober 2010 #14158 Skrevet 13. oktober 2010 Regner med at jeg klarer meg med 65.. hehe... Kult med litt surkle og boblelyder da.. haha.. Hadde ikke det jeg da. Men sikkert "morsomt" haha, det er litt ekkelt, og så kiler det litt men jeg tar det som et hint om at nå gjør jeg noe jeg ikke burde gjøre hehe for den følelsen og de lydene kommer jo når jeg løfter noe tungt..
steinbukkjenta Skrevet 13. oktober 2010 #14159 Skrevet 13. oktober 2010 Når kan man begynne å ligge på siden? Liker ikke å ligge på ryggen, men er redd for at det skal skje noe med stingene hvis jeg legger meg på siden.
Mirri Skrevet 13. oktober 2010 #14160 Skrevet 13. oktober 2010 Når kan man begynne å ligge på siden? Liker ikke å ligge på ryggen, men er redd for at det skal skje noe med stingene hvis jeg legger meg på siden. I mine papirer sto det at man kunne begynne å ligge på sidene etter ca 1 uke.. jeg klarte å ligge forsiktig på siden etter 5 dager. Nå ligger jeg på mage 3 uker og 2 dager gamle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå