Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Da er jeg endelig ferdig med operasjonen. Har ikke lagt inn mye, kun 240, men jeg har så siiiinnsykt vondt. Er det normalt, eller bør jeg skjekke det? Kan ikke legge meg, eller reise meg opp selv, trenger hjelp til å gå på do og får ikke sove om nettene. Noen andre som har hatt like vondt?

Hei og gratulerer med større pupper.

Jeg veit det er flere her inne som har måtte ha hjelp for å gå på do o.l. Så det er ikke uvanlig. Alle reagerer forskjellig. DU har nok vært litt "uheldig" i forhold til statistikken der jeg blei operert. Men det kommer også an på hvordan klinikken gjør det i forhold til smertestillende.

Hvor har du operert?

Om man har lagt inn mye eller mindre spiller liten rolle. Regner med at du har under muskel?

Er det lenge siden du opererte da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei dere:) Føler mine pupper har vokst plutselig, 3mnd etter op. helt awesome;) I går hadde jeg bursdag og tenkte d var på tide å gi boobsa en gave dvs fin bh som passer helt perfekt! dro til Change og fikk super service. Jeg med mine 300g i hver er visstnok 65e!! Det er litt sykt! syntes ikke de ser såå store ut, mn cup'n er diger og jeg fyller den helt ut så da stemmer det. Bhn på ytterste hakk og sitter som støpt! kjøpte 2 stk push up mn tok bare ut spilene og putene og bruker den nå. pushupen har jeg regnet ut kan brukes på nyttår første gang, da skal det push'es;) Uanz awesome feeling å fylle ut bh av den kaliber:) Anbefaler den butikken, mye fint og super service:) Håper alt står bra til med deg mirri og janedoe og andre. ps etter en gang jeg har fått kids så VET jeg at jeg vil opp i 350 , virker nice m en str til. mye vil ha mer:p

Skrevet (endret)

hei dere:) Føler mine pupper har vokst plutselig, 3mnd etter op. helt awesome;) I går hadde jeg bursdag og tenkte d var på tide å gi boobsa en gave dvs fin bh som passer helt perfekt! dro til Change og fikk super service. Jeg med mine 300g i hver er visstnok 65e!! Det er litt sykt! syntes ikke de ser såå store ut, mn cup'n er diger og jeg fyller den helt ut så da stemmer det. Bhn på ytterste hakk og sitter som støpt! kjøpte 2 stk push up mn tok bare ut spilene og putene og bruker den nå. pushupen har jeg regnet ut kan brukes på nyttår første gang, da skal det push'es;) Uanz awesome feeling å fylle ut bh av den kaliber:) Anbefaler den butikken, mye fint og super service:) Håper alt står bra til med deg mirri og janedoe og andre. ps etter en gang jeg har fått kids så VET jeg at jeg vil opp i 350 , virker nice m en str til. mye vil ha mer:p

NICE :) Og gratulerer med dagen i går. Jeg hadde min bursdag på fredag :)

Hvilken størrelse hadde du før op?

DU veit ikke tilfeldigvis hvor mange cm du er over puppa :P hehe

Har ikke fått rota meg ned i en undertøysbutikk enda :P

Endret av JaneDoe
Skrevet

NICE :) Og gratulerer med dagen i går. Jeg hadde min bursdag på fredag :)

Hvilken størrelse hadde du før op?

DU veit ikke tilfeldigvis hvor mange cm du er over puppa :P hehe

Har ikke fått rota meg ned i en undertøysbutikk enda :P

takk takk, du også med din:) Jeg brukte alltid 70a, hadde nesten ingenting! Så herlig nå;) Løp å kjøp i spesialbutikk, herlig;)

Skrevet

Den gode servicen kan du sikkert takke meg for, jeg sendte klage på servicen tidligere iår :skratte:

Skrevet

Hei og gratulerer med større pupper.

Jeg veit det er flere her inne som har måtte ha hjelp for å gå på do o.l. Så det er ikke uvanlig. Alle reagerer forskjellig. DU har nok vært litt "uheldig" i forhold til statistikken der jeg blei operert. Men det kommer også an på hvordan klinikken gjør det i forhold til smertestillende.

Hvor har du operert?

Om man har lagt inn mye eller mindre spiller liten rolle. Regner med at du har under muskel?

Er det lenge siden du opererte da?

Takk for gratulasjon og svar!

Jeg ble operert i går på Oslo Plastikkirurgi, under muskelen. Jeg hadde hørt mye rart om det stedet og var litt nervøs, men resultatet har blitt som jeg ønsket! Kanskje litt lite bare. Regner med at smertene demper seg raskt nå etter noen dager, men jeg har kun paralgin forte, noe kroppen min ikke reagerer på, så det har jeg sluttet med.

Skrevet

Takk for gratulasjon og svar!

Jeg ble operert i går på Oslo Plastikkirurgi, under muskelen. Jeg hadde hørt mye rart om det stedet og var litt nervøs, men resultatet har blitt som jeg ønsket! Kanskje litt lite bare. Regner med at smertene demper seg raskt nå etter noen dager, men jeg har kun paralgin forte, noe kroppen min ikke reagerer på, så det har jeg sluttet med.

Ok :) Jeg hadde bare Paracet jeg.. Fungerte som det skulle det :) Brukte i 2 dager så gadd jeg ikke mer hehe...

Skrevet

En ting til jeg lurte på, hvor lenge etter operajonen skal jeg holde meg unna snus? Er det samme regler som for røyk? =)

Skrevet

En ting til jeg lurte på, hvor lenge etter operajonen skal jeg holde meg unna snus? Er det samme regler som for røyk? =)

Samme regler ja :)

Skrevet

Ja samme regler som røyk.. :)

Skrevet

Ja samme regler som røyk.. :)

Og hvor lenge var det igjen? :gjeiper:

Skrevet

Og hvor lenge var det igjen? :gjeiper:

Mener det var 2 uker før op og 1 uke etter op.. Eller kan hende jeg har feil assa..

Skrevet

Mener det var 2 uker før op og 1 uke etter op.. Eller kan hende jeg har feil assa..

Ok, tusen takk! Tror det hørtes riktig ut. Jeg glemte det helt jeg, så snuste til dagen før op, men nå får jeg bare prøve å holde meg unna en stund:p

Skrevet

Ok, tusen takk! Tror det hørtes riktig ut. Jeg glemte det helt jeg, så snuste til dagen før op, men nå får jeg bare prøve å holde meg unna en stund:p

Skrevet

Skrevet

Jeg la inn 325 jeg også. Var veldig opphovnet de første dagene, så følte nesten de ble litt små etter at hevelsen gikk ned. Og så ser de liksom litt mindre ut med klær enn hva de gjør naken!

Men etter at jeg har fått tenkt meg om, og kommet litt ut av min egen puppe-boble, så er jeg fornøyd. For de er blitt sånn som jeg alltid har håpt at de skulle være. Jeg er jo en C, minst! Jeg hadde ikke noe ønske om å bli noe særlig større enn gjennomsnittet (ikke at jeg vet hva det er men). Hvorfor vil du ha større egentlig? Hva kommer det til å gi deg? Merker jo selv at det er lett å se seg blind på størrelsen. Det var faktisk venninna mi som "åpnet øynene" mine, da vi "sammenlignet"... hehe! Jeg som trodde hun hadde mye større enn meg, det stemte faktisk ikke...

For min del, er jeg glad for at jeg gjennomgikk brystforstørrelsen, og ser meg fornøyd med resultatet. Jeg ser ingen grunn til å utsette meg for nok en operasjon, som i mine øyne ville vært unødvendig, også økonomisk. (ikke meningen å støte noen altså. Vi er jo alle forskjellige)

Du har rett i en blir veldig puppefokusert. Jeg synes de har en fin fasong, men har bare gått opp en størrelse om med klær ser jeg ingen eller veldig lite forskjell. Trodde ikke jeg ville ha mer, men nå angrer jeg på at jeg ikke la inn litt mer for da ville det vært litt mindre "gap" mellom dem, selv om det egentlig ikke er mye.

Har egentlig ikke en fornuftig forklaring. :ler:

Skrevet

Ok :) Jeg hadde bare Paracet jeg.. Fungerte som det skulle det :) Brukte i 2 dager så gadd jeg ikke mer hehe...

Heldig du. Jeg hadde skikkelig vondt de første to dagene, fikk ikke sove. Hvor lenge ventet du etter første operasjon til den andre? Endret de seg mye med tid eller var de "fiks ferdige"?

Lyst til å ta en tur på Change jeg også. Rart for jeg husker jeg har målt meg der for operasjonen og hun mente jeg var 65c og jeg har aldri brukt hverken 65 eller c. Kjøpte alltid b og det passet bra. Kjøpte en i c på change som satt fint, men en annen i c der var for stor. :sukk:

Skrevet

Den gode servicen kan du sikkert takke meg for, jeg sendte klage på servicen tidligere iår :skratte:

Husker det! Bra jobba;) Tenkte faktisk på deg når jeg var der inne for jeg husket du hadde klaget på servicen! så vi kan takke deg ja;) awesome.

Skrevet

Jenter jenter, i går var jeg å så etter bh. Herregud for et hæ***tte sier jeg bare!!! Jeg klikker om det skal være så her vanskelig for resten av mitt liv :skratte:

Jeg var innom H&M, men der snudde jeg bare i døra altså. Cubus hadde de noen, men de var for små, så dro jeg på Lindex. Der fant jeg en bh i str 70F som passet perfekt!!! Men jeg er litt blakk akkurat nå, og bruke en del penger på en bh som jeg må klippe i, for så å være usikker om den er like bra på ETTER jeg har tatt ut spilene, droppet jeg! Så jeg kjøpte en bh på salg til 50 kr i str 70DD. Den er liiiiitt liten, men den får holde til jeg finner noe bedre. Helt grusomt altså. De fleste bhene er jo push-up, så var vanskelig å finne noen i min størrelse om ikke var push-up. :kjefte:

Change blir nok butikken for meg framover :gjeiper:

Avalon: Bhen i str 70D blir nok for liten :( Prøvde 70D og fikk enormt dobbelpupp..

70DD kaaaaan gå i nøden. Men 70F var bra :) Skulle jo egentlig ha str 65, men det fant jeg jo selvfølgelig ikke.

Men en ting skal jeg innrømme......jeg tror nå på at jeg ikke er en str 80, men en 65 eller 70 :gjeiper:

At jeg ikke har funnet ut dette før :gjeiper:

Kjenner til det, men jeg hat valgt å kjøpe push up bher fra change og tatt ut putene og spilene og vips så kan den brukes;) Spilene er enkle å lirke ut of lett å putte tilbake når jeg kan bruke de omsider, bare et sting med nål og tråd så er de sydd fast igjen:) Bare et tips:)

Skrevet

Nå er klokken 6 på morningen og jeg har vært våken en stund. Føler meg skikkelig dårlig.Jeg er kvalm, hoster (ikke det at jeg klarer det) og har vondt i magen. Har vanvittig vondt i det ene brystet som virker håvent, men det er ikke så lett å se siden jeg ikke har tatt av bandasjen. Jeg er ganske bekymret nå. Ingen som har opplevd noe lignende? (opererte for 2 dager siden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...