Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå er jeg også operert! Jeg valgte nobel clinic og er kjempe fornøyd hittil.

Jeg hadde time i går og grudde meg ganske mye, har aldri blitt operert før så jeg synest de var ganske skummelt å skulle ligge på operasjonsbordet helt blottlagt..Etter den andre konsulasjonen med legen gikk jeg inn på operasjonsrommet der jeg måtte ligge med armene rett ut som et kors, anesitilegen var en kjempe koselig svenske som beroliget meg, sa at jeg var ganske nervøs..Han holdt meg i hånden hele tiden og pratet til meg helt til jeg sovnet bort. Våknet senere av at han sa at nå var klokken kvart på fem :)

Jeg synest det var sikkelig vondt, jeg fikk 400 cc i hvert bryst under muskel, gud hvor det sprengte.. I hele går føltest det ut som om at muskelen var revnet, så jeg hev innpå med smertestillende, er litt bedre idag, men kjenner godt at jeg har implatatene under muskelen. Jeg fikk runde vanlige siden jeg hadde ganske stort "tomrom" etter barna..

kontrollerte brystene mine idag, de er jo knall harde og ser litt rare ut, står litt bort fra hverandre , men ifølge klinikken så er det vanlig de første dagene..Så jeg venter spent på at de skal falle mer naturlig :)

klem fra meg :)

Hei og gratulerer med nyr pupper :klemmer:

Du skriver at de står litt bort fra hverandre. mener du at det er stort mellomrom mellom dem eller at de "peker" utover mot hver sin side? For det "problemet" har jeg,og lurer på om det går seg til? hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: Gratulerer med nye pupper Siliconsally :hoppe:

Jeg ble litt sånn småskremt da jeg leste innlegget ditt. Det hørtes så fælt ut med den brennende følelsen i hånden :overrasket:

Men, men...det går nok sikkert bra med meg også.

I morgen er det bare 4 uker igjen før det er min tur :hoppe: Gleder meg masse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Gratulerer med nye pupper Siliconsally :hoppe:

Jeg ble litt sånn småskremt da jeg leste innlegget ditt. Det hørtes så fælt ut med den brennende følelsen i hånden :overrasket:

Men, men...det går nok sikkert bra med meg også.

I morgen er det bare 4 uker igjen før det er min tur :hoppe: Gleder meg masse :jepp:

nei nei nei ikke skummelt i det hele tatt.. Varte ikke mer enn 3-4 sekunder så var jeg borte.. :) Gikk kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei nei ikke skummelt i det hele tatt.. Varte ikke mer enn 3-4 sekunder så var jeg borte.. :) Gikk kjempefint :)

:ler: det bare hørtes så skummelt ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med nye pupper jenter. :kul:

Jeg har vært på konsultasjon på Nobel nå. Var helt greit,men ikke helt fornøyd.

Følte ikke helt at jeg og legen "klaffa". .Noen andre som har opplevd det sånn?

Jeg føler at når jeg først skal legge meg under kniven så er det greit at man er 110% fornøyd og trygg på han som skal operere. Kunne bli operert allerede om 2 uker, men tenker jeg drar på en konsultasjon til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. :)

Da er jeg hjemme igjen og slått meg til ro på sofaen.

Operasjon gikk veldig fint. Fikk 290 cc i ene og 320 cc i andre. Og under muskel. Her er historien min:

Kom til fornebuklinikken,og måtte vente en halvtimes tid før jeg kom inn. Fikk en samtale med en sykepleier før jeg fikk 2 tabletter og litt vann,noe som forøvrig var deeeeeeeilig etter fasten. :fnise: Var såååå tørst.

Så fikk jeg en vakker blå skjorte som jeg skiftet til,og fikk en seng. Der lå jeg og ventet en liten time (som virket laaaang) før kirurgen kom og hentet meg. Lå å hørte på at andre som var ferdige med å operere da,og som holdt å våkne. Vittig. Hehe. Lå og smålo for meg selv. :ler:

Så ble jeg med kirurgen,og han tegnet på meg og snakket masse tull,før jeg gikk og la meg litt i sengen min igjen. Etter 10 minutter eller så kom ei dame og hentet meg,og vi gikk innpå operasjonsrommet og jeg la meg på bordet. Ble "bundet fast" i sengen med armene rett ut som i et kors. Fikk så ei ledning i hver skulder,ei i skallen og ei i låret. Fikk ei kanyle i armen og fikk vite at hun hadde begynt å fylle på med medisiner. Kirurgen spurte om det fantes rype pg tiur der jeg kom fra,haha og jeg svarte på masse rare sp.mål før sykepleieren sa at jeg ville kjenne at det brente og svei i armen. Så kjente jeg det brant som f*** i armen så husker jeg ikke mer før jeg våknet og tittet på de nye puppene mine. Hehe.

Gikk veldig fint,og jeg er i storform. Litt vondt selvfølgelig,men hadde trodd det var myyyye værre. Må jo ligge i ro,og har endel spreng,men ikke mer enn jeg tåler :ler: Hadde ikke så vindt etter operasjonen. Ventet på å få vondere utover kvelden og natten,men de vondtene kom aldri. Altså vondt er det,men ikke såå ille :) I dag er jeg egentlig enda bedre. Veldig handicappet men. Hehe. Fikk titte på puppene mine og de var igrunn rare. Hehe. Men tenker jeg blir fornøyd. Størrelsen er fin da. Har nok fått en C. Målte meg til en liten D,men i og med at jeg er noe hovent vil jeg tro det blir en C cup. Dette er ikke noe å grue seg for jenter!! :klemmer:

Men jeg lurer på: nå er jo puppene mine ganske hovne da,og jeg vet de vil forandre form og slik,men synes puppene (eller brystvortene da) peker så langt ut mot sidene om dere skjønner? Noen som har vært borti det samme når dere var nyopererte? Ble dette bedre? :sjenert: Ikke at puppene sitter langt fra hverandre men at de peker skrått utover. Synes det ser litt smålt ut.

Og når kan jeg begynneå bevege armene mer,f.eks strekke dem over hodet? Og når kan jeg ligge på siden?

Og hvorfor skal jeg ligge høyt med overkroppen og hvor lenge må jeg det? Hehe mange sp.mål her!

Hei Siliconsally!

Gratulerer med nye pupper! Du ligger en uke bak meg. Jeg vil bare gi deg et tips om å ta det med ro. Jeg følte meg kjempepigg onsdag og torsdag første uken. Ble litt ivrig og dro en liten tur til byen torsdag og kjørte litt bil fredag, men ble veldig sliten. Tok det helt med ro lørdag, søndag og mandag og i dag føler jeg med nesten normal igjen. De siste nettene har jeg sovet bedre. Hadde litt vondt i ryggen de første nettene etter å bare ligge på ryggen.

Som sagt - vær litt tolmodig, da blir du nok fortere bra.

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer med nyr pupper :klemmer:

Du skriver at de står litt bort fra hverandre. mener du at det er stort mellomrom mellom dem eller at de "peker" utover mot hver sin side? For det "problemet" har jeg,og lurer på om det går seg til? hmm...

Hei. :)

Ja de peker på en måte litt bort fra hverandre, så de ser litt rare ut, men jeg tror det vil gå seg til når hevelsen går bort og vi får litt mere naturlig heng.

Var ivertfall det legen sa til meg idag på telefonsamtalen, jeg har dessuten ganske brede bryst, kanskje det har noe med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siliconsally!

Gratulerer med nye pupper! Du ligger en uke bak meg. Jeg vil bare gi deg et tips om å ta det med ro. Jeg følte meg kjempepigg onsdag og torsdag første uken. Ble litt ivrig og dro en liten tur til byen torsdag og kjørte litt bil fredag, men ble veldig sliten. Tok det helt med ro lørdag, søndag og mandag og i dag føler jeg med nesten normal igjen. De siste nettene har jeg sovet bedre. Hadde litt vondt i ryggen de første nettene etter å bare ligge på ryggen.

Som sagt - vær litt tolmodig, da blir du nok fortere bra.

Klem.

Man bør vel egentlig ta det HELT med ro den første uken både for at man skal bli fortere bra og for at puppene skal bli så bra som mulig. jeg vet at jeg kommer til å få problemer med å holde meg helt i ro. Så det er kanskje bra at min kjære skal være hjemme sammen med meg, slik at han kan reipe meg fast i sofaen når jeg blir som værst :ler:

I dag er det 4 uker til jeg også ligger under kniven :juhu:

(trodde aldri jeg skulle juble over at noen skulle skjære i meg :ler: )

H en fin dag alle sammen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

usikker på om dette funket... endte opp med å sitere her jeg...

vil bare takke for ett genialt forum. dette var en god støtte for meg både i forkant og etterkant av egen operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der trumfet jeg den visst igjennom :gjeiper: ikke enkelt dette her...

jeg håper dere har plass til en liten sjel til her i forumet deres?? :sjenert:

kan jo fortelle litt om meg selv. jeg er 25 år, samboer med ett barn. jeg gjennomgikk min første brystoperasjon i 2002. for tre mnd siden la jeg meg nok en gang under kniven for å pusse opp fasaden igjen. ble operert på fornebuklinikken begge gangene, og til dere som vurderer operasjon kan jeg anbefale dem på det sterkeste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

der trumfet jeg den visst igjennom :gjeiper: ikke enkelt dette her...

jeg håper dere har plass til en liten sjel til her i forumet deres?? :sjenert:

kan jo fortelle litt om meg selv. jeg er 25 år, samboer med ett barn. jeg gjennomgikk min første brystoperasjon i 2002. for tre mnd siden la jeg meg nok en gang under kniven for å pusse opp fasaden igjen. ble operert på fornebuklinikken begge gangene, og til dere som vurderer operasjon kan jeg anbefale dem på det sterkeste :)

Heo og grattis med nye pupper igjen. Ble operert der for 2 dager siden.. Hvem opererte deg? Og kan jeg spørre hvorfor du opererte deg på ny? :) klem fra meg. Og ikke minst:

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det før dere sluttet å ha vondt etter coperasjonen? Tenker da i arret og i selve puppene. Er så vondt i arrene og under puppene pga den stramme dumme bhen.. :tristbla: Oh hvor lang tid vil det kløøøøøøø? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK :)

gratulerer til deg også!!!

Grunnen til at jeg valgte å operere meg på nytt, er at jeg ikke var fornøyd med størrelsen første gangen. jeg var redd for reaksjonene jeg ville få, og var derfor mer beskjeden i valg av størrelse enn hva jeg faktisk ønsket meg. det var vel en barriere jeg måtte bryte den første gangen, men har i etterkant angret på at jeg ikke gikk for det jeg ønsket. så da jeg fikk mulighet og anledning til å endre, gjorde jeg det. og jeg er veldig fornøyd.

det er som sagt tre mnd siden, og den første mnd, halvannen, kunne jeg fortsatt verke litt ved anstrengelse av armene. forsøkte jo å være forsiktig, men det er ikke alltid like lett desverre.

hvordan er formen deres?? og er dere fornøyd med resultatet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silliconsally! Har tenkt sånn på deg! :D

Mamma sa at puppene mine så ut som de lå under armen på meg :P så heelt normalt!! Det tar ca 2-3 uker før hevelsen er helt gått ned, og du ser at de er blitt mye mindre enn det de var :P hehe. jeg vurderer å operere en gang til faktisk. ble så små syntes jeg...

Vi la faktisk inn like mye! 290 og 320. Du vil nok merke det at den som allerede var størst vil fortsatt være størst! Men tror det vil jevne seg etterhvert. :)

Det klør en GOD stund. fortsatt etter 5 uker har jeg noen klø dager. hehe.

Og det verste med det hele utenom ryggen, er den sports bh'n. Den knager liksom på sårene. skikkelig painful. men det går mye over etter den første uka. ca etter 2 uker, er det meste av smerter borte.

Jeg lå på sofaen de første 3 nettene, så i sengen med oppbygde puter. du merker at når du ligger flatt, så drar puppene seg til hver sin side, og det er virkelig ubehagelig.

Jeg strakk på armene ganske mye, men anbefaler ikke at du gjør det, det kan gå ut over arrene dine. så spør om det er noe du skal ha tak i. ikke gjør det selv.

og sist men ikke minst, ikke bøy deg FREMOVER! Jeg gjorde det en god del uten å tenke på det (bare for å pusse tenna f.eks), og jeg vet ikke, men tror kanskje det var derfor ikke det ene innlegget (på 290g) ikke festet seg. skal ikke si noe sikkert, men bøy deg heller ned som om du skulle hatt vondt i ryggen.

Du får ha lykke lykke lykke til videre!

Du merker det nok om morgenen, da det presser som faen når du våkner. må gjerne sitte noen sekunder før man står opp. hehe. dette ga seg mye etter 1 1/5- 2 uker. :)

Etter 2-3 uker vil du få mye stive "nipples". hehe. litt ømme for meg iallefall, men jeg lot være å fokusere på de, og heller ikke ta på de. nå er det helt fint.

Fortsatt etter 5 uker, har jeg ikke følelser på undersiden av puppen, mot arret på en måte. der kan jeg stikke neglen hardt uten å merke det! hehe.

Jeg tror alt går seg til etterhvert!! :D:D og vi som har operert vet jo at det ikke er noen sak, så skulle det skje noe, så kan det fikses! :D

Igjen, lykke til! endelig overstått! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...