Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Regner m du teiper arrene dine ennå? så det skulle ikke være noe problem da. Jeg har ikke fått noe styggere arr av den grunn.

Jepp her sitter det teip på og det skal det gjøre i mange uker til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp her sitter det teip på og det skal det gjøre i mange uker til :)

Det er bra:) teiper ennå her jeg også..etter snart 7 uker..men må snart slutte da huden min reagerer på alle teipene jeg har testet ut..eneste som funket delvis var kompresser..

Jo lengere du teiper jo finere blir arrene sier de :)

Gratulerer forresten:) (om jeg har glømt å si det.. he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er rundt min str her som har operert eller skal operere? HVor mye skal dere legge inn?

Jeg er 156 cm og veier 42 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som er rundt min str her som har operert eller skal operere? HVor mye skal dere legge inn?

Jeg er 156 cm og veier 42 kilo.

Jeg er 153,5 cm og veier 40 kg, så er ikke så langt ifra :)

Hadde en slapp og liten 70A før operasjonen for 6 dager siden.

Fikk lagt inn 280 og 300 (hadde ganske ulike bryst) over muskel, og kirurgen mener jeg får en stor C :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 153,5 cm og veier 40 kg, så er ikke så langt ifra :)

Hadde en slapp og liten 70A før operasjonen for 6 dager siden.

Fikk lagt inn 280 og 300 (hadde ganske ulike bryst) over muskel, og kirurgen mener jeg får en stor C :)

Jeg er vel sikkert rundt en slapp a jeg å hehe vil ha D cup, tenkte og legge inn 300 hmmm det blir vel kanskje en D??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel sikkert rundt en slapp a jeg å hehe vil ha D cup, tenkte og legge inn 300 hmmm det blir vel kanskje en D??

Har du vært til konsultasjon?

Er aldri godt å si, du må nesten høre med kirurgen hva han mener. Men du må da også være liten og sped, smal brystkasse? Kirurgen fikk ikke plass til mer hos meg tror jeg, fordi jeg er så liten. Det var det første jeg fikk høre da jeg kom til konsultasjon, "du var lita, du" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man merker at innlegget er løst ved at det på en måte skvulper når man går og lener seg i visse stillinger. Når jeg "dytter" på den ene siden kjenner jeg det flytter seg ut på andre siden. ikke vondt, men ubehagelig. Jeg kjenner det også kun når jeg har på meg bh og sportsbh. Ikke utenom. Merket det veldig noen dager (kanskje fordi jeg forkuserte på det og), og da kjente jeg det ned trapper, ved bøying fremover, legge seg på siden osv. Jeg fikk litt panikk i førsten og snakket med kirurgen som beroligget meg med at det aldeles ikke var farlig, men at det var en sjangs for at det kanskje aldri ville feste seg, men at det mest sannsynlig kom til å gjøre det (90%). Og nå 2 uker senere er det mye mye bedre. :) Så ingen fare, men som sagt : typen må bare lære seg å tenne på denne sports bh'n :P for den kommer ikke av! haha

(jeg fikk beskjed om å gå med sportsbh'n i 2 uker ekstra, og skal inn på sjekk om 3 mnd. >2mnd<)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kanon forkjølet, og er så redd for at jeg skal bli syk eller lignende når jeg skal opereres. Skal opereres 12.mars, så må prøve å forebygge så godt jeg kan. Men er det noen som vet hva det er som skal til for å ikke bli operert? Må man være helt frisk eller kan man være forkjølet? (Tror ikke jeg hadde blitt operert nå, men nå er jeg ekstremt forkjølet også da. Er såpass at jeg er sykmeldt et par dager.) Ettersom jeg jobber i bhg så er det så lett å bli smittet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært til konsultasjon?

Er aldri godt å si, du må nesten høre med kirurgen hva han mener. Men du må da også være liten og sped, smal brystkasse? Kirurgen fikk ikke se nes til mer hos meg tror jeg, fordi jeg er så liten. Det var det første jeg fikk høre da jeg kom til konsultasjon, "du var lita, du" ;)

Er litta ja, men når jeg amma så brukte jeg stor d. Så tror det skal være plass. Var ganske heftig str på puppene da for å si det sånn hehe skikkelig skuffelse å se ned nå eller ta på seg en utringa topp. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litta ja, men når jeg amma så brukte jeg stor d. Så tror det skal være plass. Var ganske heftig str på puppene da for å si det sånn hehe skikkelig skuffelse å se ned nå eller ta på seg en utringa topp. :gjeiper:

Om det er skuffende ja! Vokste til stor C under amming, og syntes det var perfekt str for meg :) etter jeg sluttet å amme, har jeg nesten gjort det jeg kan for å gjemme "sviskene". Men nå blir det andre boller, gleder meg til å prøve brudekjoler. Og handle klær, kommer til å handle som en gal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt meg en lang dusj, er så herlig å slippe sportsbh-en! Dusjen blir dagens høydepunkt ;) puppene begynner å bli mykere nå, blir mer og mer fornøyd :) prøvde forsiktig en av mine gamle bher i C-cup fra ammetiden, en pushup. Tror sannelig jeg er en liten D nå! Men er jo hoven, så får se hvor mye jeg går ned når hevelsen forsvinner.

Men litt under høyre pupp kjente jeg en liten "kul", jeg kunne liksom trykke den inn, og så kom den ut igjen når jeg fjernet fingeren, var ikke ubehagelig. Men så har jeg nesten ikke følelse der heller.

Kan dette være en sånn luftboble, som forsvinner etter noen dager? Bør vel ikke bekymre meg, men gjør det allikevel ;) og så hørte jeg skvulping fra høyre pupp når jeg beveget høyrearmen, var jo litt artig det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt kanon forkjølet, og er så redd for at jeg skal bli syk eller lignende når jeg skal opereres. Skal opereres 12.mars, så må prøve å forebygge så godt jeg kan. Men er det noen som vet hva det er som skal til for å ikke bli operert? Må man være helt frisk eller kan man være forkjølet? (Tror ikke jeg hadde blitt operert nå, men nå er jeg ekstremt forkjølet også da. Er såpass at jeg er sykmeldt et par dager.) Ettersom jeg jobber i bhg så er det så lett å bli smittet :(

Tror at det stod på papirene jeg fikk, at hvis en f.eks hadde influensa med feber, eller nedsatt allmenntilstand, så ble operasjonen utsatt. Og om en var i tvil, så burde en ringe klinikken.

Du er nok frisk og fin til 12 mars, tror ikke at litt etter-snufsing gjør så mye..! Jeg hadde enda litt hoste etter å ha vært syk tidligere, da jeg ble operert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker at innlegget er løst ved at det på en måte skvulper når man går og lener seg i visse stillinger.

..typen må bare lære seg å tenne på denne sports bh'n :P for den kommer ikke av! haha

Hehe, ja var sånn skvulping jeg hørte ikveld :) men det tar gjerne litt tid før implantatene fester seg da?

Tror mennene våre kommer til å bli rimelig lei av sportsbh-ene etterhvert ja ;) foreløpig synes mannen min at sportsbhn er kjempefin, men det er nok heller det som fyller den ut som gjør at han synes det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrilog greit å ha denne dagboken denne tiden før operasjonen. Her leser jeg om luftbobler og skvulping og alskens,så da kan jeg forberede meg litt. Tror jeg hadde blitt rimelig paff om jeg ikke hadde visst om det på forhånd. Hehe.

Ellers er det jo supert og lese andres erfaringer rundt operasjonen og tiden etter,osv.

I dag er det 5 dager til min operasjon,og jeg begynner å bli smånervøs. :fnise: Gleder meg jo mest av alt da. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror at det stod på papirene jeg fikk, at hvis en f.eks hadde influensa med feber, eller nedsatt allmenntilstand, så ble operasjonen utsatt. Og om en var i tvil, så burde en ringe klinikken.

Du er nok frisk og fin til 12 mars, tror ikke at litt etter-snufsing gjør så mye..! Jeg hadde enda litt hoste etter å ha vært syk tidligere, da jeg ble operert :)

Krysser fingrene for at jeg klarer å holde meg frisk etter denne forkjølelsen ;)

Skal være hjemme et fra jobb et par dager nå og håper jeg blir bedre. Er ikke flink til å ta c-vitaminene mine. Det værste jeg vet er å ta vitaminer på morgenen, blir så kvalm. Så jeg tenkte jeg skulle på butikken i dag og kjøpe meg vitaminbjørner :ler:

I dag er det akkurat 5 uker til min operasjon :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at jeg klarer å holde meg frisk etter denne forkjølelsen ;)

Skal være hjemme et fra jobb et par dager nå og håper jeg blir bedre. Er ikke flink til å ta c-vitaminene mine. Det værste jeg vet er å ta vitaminer på morgenen, blir så kvalm. Så jeg tenkte jeg skulle på butikken i dag og kjøpe meg vitaminbjørner :ler:

I dag er det akkurat 5 uker til min operasjon :hoppe:

Vitamin bjørner er jo det beste som finnes haha typen må hjemme bjørnene når vi har det, for jeg tar gjerne 2 3 4 ekstra,Høres ut som en liten unge hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrilog greit å ha denne dagboken denne tiden før operasjonen. Her leser jeg om luftbobler og skvulping og alskens,så da kan jeg forberede meg litt. Tror jeg hadde blitt rimelig paff om jeg ikke hadde visst om det på forhånd. Hehe.

Ellers er det jo supert og lese andres erfaringer rundt operasjonen og tiden etter,osv.

I dag er det 5 dager til min operasjon,og jeg begynner å bli smånervøs. :fnise: Gleder meg jo mest av alt da. :ler:

Hei!

Har også satt stor pris på å lese om andres erfaringer før og etter operasjone. Jeg liker å planlegge og det har jeg kunne gjort bedre med all den infoen jeg har fått her. Jeg grudde meg, men prøvde å tenke minst mulig på det. Var i en stort bryllup helgen før og gikk rett til operasjon mandag. Stor overgang fra en flat kjole lørdag til rimelig store boobs mandag.

Men jeg syns det har gått utrolig greit. Jeg dro ned til klinikken alene. Det gikk helt greit med narkosen, ble ikke kvalm. Sov en god del til jeg ble hentet. Operasjonsdagen tok jeg 1 pinex forte 2 ganger + 2 til natten. i går tirsdag tok jeg en på formidagen og en paracet i 22iden og til i løpet av natta. I dag 2 døgn etter operasjone har jeg ikke tatt noe enda, men mulig jeg tar litt mer paracet etter hvert. Vansklelig å ikke bruke armene, glemmer meg stadig. Vondt å ligge hele natten på ryggen uten å få ligge på siden. Men det er jo bare blåær. Men kjenner igjen det andre har skrevet. Trykk i brystene når en skal opp om morgenen. Det føles som de skal dette av. Må holde litt på dem liksom. Greit å få litt hjelp til å komme seg opp av senga om morgenen. Ett forsiktig dytt i ryggen hjelper.

Skjønner at du gruer deg, men med meg har det gått veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner du å bli spent nå bare meg selv? :)

Var det schistad som skulle operere deg også? (sorry om jeg har spurt noen ganger før,hehe) Blander sammen som bare det her jeg sitter.

Noen som har hørt den "nye" metoden fpr å få nye pupper som KK skrev om? Var det celution det het tro? Kirurgene vil nå ta fett fra låret eller rumpa og sprøyte inn i puppene. Da vil puppene øke med inntil 2 str (tror jeg det sto)..

Jeg er selv litt skeptisk. Skjønner at folk er skeptiske til silikon også,men dette er tross alt noe kirurgene KAN og har lang erfaring med. Denne teknikken kan (ettersom jeg forstå) norske og skandiaviske kirurger starte med nå i 2008. Kanskje jeg har en annen mening om noen år etter de har fått litt mer erfaring,og vi har sett noen resultater,hvem vet.. :ler:

I dag er det 4 dager til "min" dag. Weee. Gleder meg som en unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...