Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Ja, nå begynner jeg å glede meg Siliconsally, og dt er nok fordi at jeg nå snart er ferdig med hjemmeeksamen og har tid til å tenke på operasjonen. Og dagene og ukene går faktisk ganske fort.

Jeg var hos Dillerud på konsultasjon, så jeg tipper på at det er han som skal operere meg også.

Du skal til fornebubuklinikken du også? Skjønner at du gleder deg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynner du å bli spent nå bare meg selv? :)

Var det schistad som skulle operere deg også? (sorry om jeg har spurt noen ganger før,hehe) Blander sammen som bare det her jeg sitter.

Noen som har hørt den "nye" metoden fpr å få nye pupper som KK skrev om? Var det celution det het tro? Kirurgene vil nå ta fett fra låret eller rumpa og sprøyte inn i puppene. Da vil puppene øke med inntil 2 str (tror jeg det sto)..

Jeg er selv litt skeptisk. Skjønner at folk er skeptiske til silikon også,men dette er tross alt noe kirurgene KAN og har lang erfaring med. Denne teknikken kan (ettersom jeg forstå) norske og skandiaviske kirurger starte med nå i 2008. Kanskje jeg har en annen mening om noen år etter de har fått litt mer erfaring,og vi har sett noen resultater,hvem vet.. :ler:

I dag er det 4 dager til "min" dag. Weee. Gleder meg som en unge.

Denne metoden har jeg ikke hørt om før, men hørtes jo ok ut, om resultatet blir bra. Vi får vente og se noen år, la andre prøve det ut først ja ;)

Tenk, om 4 dager er det gjort, og det er så utrolig herlig å vite når en våkner etter operasjonen! :) hvor mye skal du legge inn, og foran el bak muskel? Hvilken cup vil du oppnå? Dette har du helt sikkert skrevet mange ganger allerede, men jeg er for lat til å lete det frem :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå begynner jeg å glede meg Siliconsally, og dt er nok fordi at jeg nå snart er ferdig med hjemmeeksamen og har tid til å tenke på operasjonen. Og dagene og ukene går faktisk ganske fort.

Jeg var hos Dillerud på konsultasjon, så jeg tipper på at det er han som skal operere meg også.

Du skal til fornebubuklinikken du også? Skjønner at du gleder deg :Nikke:

Fornebuklinikken ja,hos Dr.Schistad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne metoden har jeg ikke hørt om før, men hørtes jo ok ut, om resultatet blir bra. Vi får vente og se noen år, la andre prøve det ut først ja ;)

Tenk, om 4 dager er det gjort, og det er så utrolig herlig å vite når en våkner etter operasjonen! :) hvor mye skal du legge inn, og foran el bak muskel? Hvilken cup vil du oppnå? Dette har du helt sikkert skrevet mange ganger allerede, men jeg er for lat til å lete det frem :ler:

Hehe slik er det for meg også.. :fnise:

Jeg skal legge inn ca 290 cc under muskel. Har en slapp a *fnis* og han mente jeg ville få en passelig c cup :) Har sommerfulger i magen nå.. Må opp tiiiidlig,tar et tog som går 05.22 på morgenen. Eller natta som jeg vil si,haha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til svinsesvans :)

Tiden går så treeeeeeeigt her nå altså. :ler: 3 dager igjen. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut helga. *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Bare meg selv og Siliconsally. Håper tiden kan gå litt fort:-)

Husk å gi oss oppdatering da :jepp:

I barnehagen der jeg jobber er de redd at det nå går brennkopper!

Jeg kan bare ikke få det :grine:

Krysse fingre for at klarer å holde meg frisk. Kjenner at jeg er mer redd for å blli syk enn selve operasjonen og tiden etterpå :ler:

Ønsker dere alle puppedamer en god helg :klemmer:

:ler:

Endret av Bare meg selv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også bare meg selv. Og dere andre også selvfølgelig! Kribler i magen hver gang jeg er inne på forumet og tenker at MANDAG er dagen. Hehe. Kommer ikke hjem før tirsdag da,men oppdatering kommer når jeg er iform og pålogget igjen! :)

Kryss fingrene for meg så håper vi resultatet blir bra og null komplikasjoner :ler:

klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Lenge siden jeg har skrevet her nå.... Ble opperert av dr schistad i april 07, da hadde jeg kapselfjerning og innlegging av nye proteser. 380 ml cohesive gel høy profil, rund protese. Det var litt gammel fakta, men nå skal dere høre....

Våknet i dag med en venstre pupp som så helt missforma ut :overrasket: Så ut som protesa hadde detti lenger ned i puppen, har fått en rar bul ut under armen og i overkant av brystet. I underkant, mot høyre pupp ser jeg protesens nedeste del skyter ut... så er puppen helt flat over brystvorta og midtpartiet av brystet... Vanskelig å forklare, men ser ikke bra ut! Det andre brystet ser helt fint ut.

Fikk helt sjokk da jeg så i speilet til morran. Klarte ikke annet enn å begynne å gråte, har jo tidligere hatt kapsling, håpet jeg var ferdig med kjedelige komplikasjoner nå :gråte: I tillegg er brystet sårt og ubehagelig, merkelig, i går var alt bra...

Har prøvd å ringe Fornebu klinikken ( vet de noen ganger oppererer på lør), men får ikke tak i de. Har noen arket der det står nr til dr Schistad, send meg en PM vær så snill. Er på flyttefot og finner ikke arket mitt.

Mener ikke skremme andre her inne, men er jo greit å dele det med noen. Dette kan jo skje andre enn meg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke du skremmer så mange Bina. Når man legger seg under kniven, så må man være oppmerksom på at det kan oppstå komplikasjoner. Man vet aldri hva som kan skje.

Men det hørtes ikke noe særlig ut det som har skjedd med deg :(

Håper du får tak i de på Fornebuklinikken og at ting ordner seg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei er det noen som kjenner til fana klenikken i bergen

Er det FMS du tenker på? Hvis ja, så vet jeg om et par som har operert seg der og de er kjempefornøyde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bina! Huff, fikk skikkelig vondt av deg når jeg leste hva som hadde skjedd! Så uflaks du har! Håper virkelig at det er noe som det er lett å ordne og at du ikke får flere komplikasjoner.. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Inemine! Jeg har alltid uflaks når det gjelder slike ting, er alltid på gale siden av statestikken :sukk: Fikk tak i Dr Schistad i dag, forklarte han problemet og skal innover til mandag så han kan se hvordan det ser ut. Han sa at jeg skulle få dette fiksa uten kostnad, så det er jo godt å høre. Han hadde ikke opplevd at andre med runde proteser har opplevd dette, med kan være en kombinasjon av at jeg er meget tynn på overkroppen og ikke har så fast vev rundt protesen. Jeg oppdaterer på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det FMS du tenker på? Hvis ja, så vet jeg om et par som har operert seg der og de er kjempefornøyde! :)

Ja det er FMS jeg mener . skal opereresden 20. feb gruer meg veldig samtidig som jeg gleder meg . skal lege inn 235 ml er spent hvor sto de blir har i dag en liten a cup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Inemine! Jeg har alltid uflaks når det gjelder slike ting, er alltid på gale siden av statestikken :sukk: Fikk tak i Dr Schistad i dag, forklarte han problemet og skal innover til mandag så han kan se hvordan det ser ut. Han sa at jeg skulle få dette fiksa uten kostnad, så det er jo godt å høre. Han hadde ikke opplevd at andre med runde proteser har opplevd dette, med kan være en kombinasjon av at jeg er meget tynn på overkroppen og ikke har så fast vev rundt protesen. Jeg oppdaterer på mandag!

Lykke til på mandag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Off, så kjipt at brystet har blitt deformert.. Opererte du på Fornebuklinikken første gangen også? Hatt silikon lenge? Og vet du hva som gjorde at du fikk kapsel første gangen?

Ble litt mange spørsmål kanskje, litt nysgjerrig ser du.. Håper det ordner seg for deg. Godt å høre at du får fiksa det gratis ihvertfall..

Jeg for min del har time på Fornebuklinikken 12 mars, men synes det hele er veldig skummelt. Både operasjonen, tiden etterpå og komplikasjonene som kan oppstå. Men plager meg såpass at jeg tror det er verdt det. Også litt usikker på om jeg burde vært ferdig med barn først, men lei av å slite med kompleksene.

Pie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...