Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Pie: har du fått noe beskjed om når på dagen du skal operere? Kanskje vi møtes på "hvile- ut- etter- operasjonen- rommet"? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HEI ALLE SAMMEN!

Er ganske ny på dette, men skal bli operert i begynnelsen av april.

Gleder meg sånn!!

er usikker på hvor mye eg skal ta..

skal på kosultasjons time snart, skal få noe info i posten først!

Lykke til alle som skal ta nå snart!!

Hadde vært veldig hyggelig å komme i kotakt me andre jenter i samme

situasjon :jepp:

(er jente på 21 me 2 små, bosatt i Kr.sand)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er FMS jeg mener . skal opereresden 20. feb gruer meg veldig samtidig som jeg gleder meg . skal lege inn 235 ml er spent hvor sto de blir har i dag en liten a cup

Det går sikkert fint. Det er vanskelig å spå hvor store de blir, men legen vet nok hva du vil kle. Lykke til!

K&G: :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går sikkert fint. Det er vanskelig å spå hvor store de blir, men legen vet nok hva du vil kle. Lykke til!

K&G: :velkommen:

1000 takk Saeria :)

skal du ta selv eller har du kanskje tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble opperert av Dr Dillerud på fornebu klinikken i 2003 første gangen. Vet ikke hvorfor jeg fikk kapsling, men kan ha noe med at dattra mi sparket meg i brystet. ( hun var da bare 3 år) Men er ikke sikkert det er defor, noen får hard kapsel uten at det er no måte å vite på forhånd om du er en av dem...

Lykke til med din opprasjon Pie, er sikker på at det går kjempe fint :) Men er greit å vite hva som kan skje om man er uheldig, er jo alltid en risk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å finne en tråd som dette!! :juhu:

(har sett meg lei av alle bedrevitere i slike tråder)

Har hatt lyst til dette leeenge, men det har vært en prosess og nå har jeg endelig bestemt meg!! :) Har en liten A nå, men vil gjerne opp i en stor B, eller kanskje liten C. Er ganske liten i meg selv så vil jeg at det skal se naturlig ut..

Forteller dere det til andre at dere skal operere eller har gjort det? Har mest lyst til å holde det hemmlig, untatt for samboeren min da selvfølgelig ;)

Sparer dere opp pengene til operasjon eller tar dere lån eller lignende? Synes det er veldig vansklig å spare, kanskje det er lettere om jeg tar opp et lite lån og heller har noe jeg må betale tilbake på...

Hvor lang tid bør man beregne på at det skal gro? Om man gjør det på våren vil man da være grodd til sommeren så man kan bade og sole seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Har ikke fått beskjed om når jeg skal opereres, skulle få en mail 14 dager før.. Enn du? Hvor mye skal du legge inn, og over eller under muskel?

Pie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noe beskjed jeg heller. Han sa vel 14 dager før til meg også. Jeg skal legge inn 300, 320 hvis det er plass. skal ha dt over muskel. :)

Ikke lenge igjen nå Pie :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spart siden august, og har til nå satt av 26 000 kr på egen "puppekonto" :P Var på konsultasjon på mandag, og fikk time 7.mars. Får operasjonen for 26 500 kr! Kjempe fornøyd med det, for koster visst egentlig 3000 kr mer for det inngrepet jeg skal ha. :)

Håper at sårene har grodd til sommeren så det ikke blir noe problem med bading i klor eller saltvann. Noen som vet noe om det? Blir jo ca 4 måneder til badesesongen begynner. Blir innmari gøy å kunne gå med bikinier jeg aldri hadde drømt om å se på engang før! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal på bryllupsreise i varmere strøk 2.5 måned etter operasjonen, og i følge dr.Dillerud, ville dette gå helt fint. Har planer om bading både i sjøen og i klorvann, og dette ville ikke være noe problem. Man burde vente minst en måned. Så til sommeren vil du nok være mer enn klar nok for sommerlige aktiviteter :) .

Jeg har spart i mange år, og har faktsik råd til nesten to operasjoner nå. Så da er jeg forhåpentligvis sikra noen år framover. Vil jo mest sannsynlig bli mer enn en operasjon i løpet av livet.

Hvor skal du operere? Min operasjon koster nesten 29 000...

Pie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg opererte 16jan, 260cc på ene og 290cc på andre...

men den ene er fremdeles mye større enn den andre og i tillegg har jeg fått sammenvokste bryster...skikkelig kjiipt...

er det noen som har erfaring med sammenvokste bryster? tror dere jeg vil få en ny operasjon gratis? kan jeg kreve det? opererte meg på klinikk stokkan i trondheim...

legen vil ikke ha meg til time før det har gått 3 mnd, altså i midten av april.. for hun sa mye kunne forandre seg, men jeg har ikke sett mye forandring siden første gang jeg turte å se ordentlig på de (ca 5dager etter op) så tror ikke de kommer til å forandre seg noe mer til april, iallefall ikke til det bedre, vil heller tro de beveger seg mer og mer sammen...menmen...

ble veldig deprimert, men har nå vendt meg til tanken å operere på nytt så lenge jeg får den gratis, brukte jo alle sparepengene første gang...

men de sier det er en av de vanskeligste komplikasjoene å rette opp og en av de sjeldneste også heldivis...så vil ikke skremme noen av dere som skal ha operasjon..står ganske klart her hva det er: http://www.implantinfo.com/banda4/364symmastia/index.html

jeg har ikke så sammenvokste bryster som hun i eksempelet over, men det vises slik at jeg ikke kan gå i topper som viser kløft..og brystene flyter mer sammen også som gir dem en litt deformert form...

Noe jeg også lurer på er hvordan dere ville ha gått fram for å finne ut om den samme legen er den rette for å operere meg på nytt...jeg har jo ikke peiling på hvilke erfaringer legen har med denne type komplikasjon, kanskje en annen lege på huset er flinkere, det var jo tross alt denne legen som gjorde slik at jeg fikk denne komplikasjonen, jeg vet ikke...og jeg vet ikke om jeg tørr å spørre legen, vil ikke kritisere å få legen i dårlig humør...

jeg orker ikke gå gjennom utallige operasjoner...det er skikkelig kjiipt å ha vondt og deretter vente så lenge på at jeg kan trene og fungere helt normalt..må jo ha fri og få noen til å hjelpe meg en stund osv også.. jeg som trodde jeg skulle få slippe ny operasjon før en 15 års tid...

håper noen kan hjelpe meg...

shaya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal på bryllupsreise i varmere strøk 2.5 måned etter operasjonen, og i følge dr.Dillerud, ville dette gå helt fint. Har planer om bading både i sjøen og i klorvann, og dette ville ikke være noe problem. Man burde vente minst en måned. Så til sommeren vil du nok være mer enn klar nok for sommerlige aktiviteter :) .

Jeg har spart i mange år, og har faktsik råd til nesten to operasjoner nå. Så da er jeg forhåpentligvis sikra noen år framover. Vil jo mest sannsynlig bli mer enn en operasjon i løpet av livet.

Hvor skal du operere? Min operasjon koster nesten 29 000...

Pie

Skal opereres på Oslo Plastikkirurgi av dr. Kalaaji. Han var veldig forståelsesfull og snill, ga meg nedsatt pris for at det ikke skulle bli vanskeligere for meg enn det allerede er (sliter veldig med selvtilliten, kunne nok fått det dekket av staten, men er så lang ventetid og mye papirarbeid). Men det skal jo også sies at kirurgene har en del å gå på når det gjelder priser da ;) han går nok ikke i underskudd for å si det sånn! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å finne en tråd som dette!! :juhu:

(har sett meg lei av alle bedrevitere i slike tråder)

Har hatt lyst til dette leeenge, men det har vært en prosess og nå har jeg endelig bestemt meg!! :) Har en liten A nå, men vil gjerne opp i en stor B, eller kanskje liten C. Er ganske liten i meg selv så vil jeg at det skal se naturlig ut..

Forteller dere det til andre at dere skal operere eller har gjort det? Har mest lyst til å holde det hemmlig, untatt for samboeren min da selvfølgelig ;)

Sparer dere opp pengene til operasjon eller tar dere lån eller lignende? Synes det er veldig vansklig å spare, kanskje det er lettere om jeg tar opp et lite lån og heller har noe jeg må betale tilbake på...

Hvor lang tid bør man beregne på at det skal gro? Om man gjør det på våren vil man da være grodd til sommeren så man kan bade og sole seg?

Heisann eg har bare fortalt d til et vennepar å samboer..

Ingen i familien som vet d,

Men foreldrene mine er dem av den holdningen at det er din kropp å du bestemmer typen :fnise:

Eg lånte 30 000 til samboer i fjor, for han skulle ta lappen osv..

Å nå får han 29 000 igjenn på skatten som eg skal bruke på operasjon :gjeiper:

gleder meg som en liten unge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke implantater, men vurderer det. Har vurdert det i noen år, men siden jeg er på vei ned i vekt og har lagt om livsstilen min ganske kraftig, vil jeg vente å se når jeg er kommet dit jeg ønsker vektmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg tar oxo i mot bilder :fnise:

kan godt sende tilbake til andre når jeg får mitt resultat :jepp:

Nå skal ikke jeg ta før i begynnelsen av april da men...

Er så spent på resultatet..

noen som vet hvor jeg kan se på før å etter bilder på nette???

Ha en forsatt deilig morsdag alle sammen:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello Laidies! :ler:

Nå har jeg dusjet i HIBISCRUB og venter på å få gå å legge meg. Haha.

Blir operert i morgen og gleder meg syyyykt mye. Kribler som bare det i magen. Er spent,nervøs og gruuugleder meg. Bedre blir det ikke av at bestevenninna mi ligger og føder i dette øyeblikk. Spent på om jeg får sove.

Uansett,dette er min siste dag med små,slappe og stygge pupper! :) Snakkes senere *ler* Er så glad.

Mange klemmer fra meg. Kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...