Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det før dere sluttet å ha vondt etter coperasjonen? Tenker da i arret og i selve puppene. Er så vondt i arrene og under puppene pga den stramme dumme bhen.. :tristbla: Oh hvor lang tid vil det kløøøøøøø? :sjenert:

å kjære vene, er det bare to dager siden du opererte deg? hvordan går det med deg?

den kløinga er helt hinsides desverre, men ett godt tegn. på meg klødde det veldig ganske lenge, men det er jo fordi at det gror. da jeg ble operert nå sist hadde de tatt på meg en bh som var tre nr for liten :kjefte: , den var så vond, klarte nesten ikke å puste. men fikk på meg en ny en dagen etter da jeg var til kontroll. har du sjekket at str på den er grei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svar og lykkeønskninger VEROON :klemmer: Så den "store" puppen din er fortsatt større? :) Gleder meg til å se dem skikkelig uten hevelse,blir spennende. :) Fikk jeg bilde av deg tro? Husker ikke helt jeg. :)

Yasmin: Ja,den skal være riktig str. :) Det går rimelig greit. Blir jo veldig "hemma" men ligger helt i ro så går det fint. Går fint så lenge jeg er "neddopet"i alle fall,men til min store fortvielse har jeg igjen bare 2 pinex forte... :( Synes det var rart jeg ikke fikk med meg mer. :tristbla: i dag tidlig var det ILLE å våkne uten smertestillende,men når jeg fikk inntatt den gikk det straks bedre. Gruer meg til i morra,for da er det tomt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar og lykkeønskninger VEROON :klemmer: Så den "store" puppen din er fortsatt større? :) Gleder meg til å se dem skikkelig uten hevelse,blir spennende. :) Fikk jeg bilde av deg tro? Husker ikke helt jeg. :)

Yasmin: Ja,den skal være riktig str. :) Det går rimelig greit. Blir jo veldig "hemma" men ligger helt i ro så går det fint. Går fint så lenge jeg er "neddopet"i alle fall,men til min store fortvielse har jeg igjen bare 2 pinex forte... :( Synes det var rart jeg ikke fikk med meg mer. :tristbla: i dag tidlig var det ILLE å våkne uten smertestillende,men når jeg fikk inntatt den gikk det straks bedre. Gruer meg til i morra,for da er det tomt :tristbla:

Hvis det er noen trøst, så er visstnok dag to den verste, så går det bedre og bedre. jeg brukte smertestillende i tre dager, så hadde jeg ikke behov for flere. første gangen brukte jeg bare første dagen. får håpe du er såpass i form at det holder med reseptfrie etter dette. morgenen er ofte verst, det å skulle komme seg ut av senga. får håpe det går greit :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst, så er visstnok dag to den verste, så går det bedre og bedre. jeg brukte smertestillende i tre dager, så hadde jeg ikke behov for flere. første gangen brukte jeg bare første dagen. får håpe du er såpass i form at det holder med reseptfrie etter dette. morgenen er ofte verst, det å skulle komme seg ut av senga. får håpe det går greit :klemmer:

la du over eller under meskelen? :) Håper det går greit uten smertestillende i morgen. Det er jo kløinga og stikkinga som er værst.

Men jeg er så utrolig hoven mellom puppene. Hehe. ser utrolig snålt ut. Fler som var hovne MELLOM puppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la du over eller under meskelen? :) Håper det går greit uten smertestillende i morgen. Det er jo kløinga og stikkinga som er værst.

Men jeg er så utrolig hoven mellom puppene. Hehe. ser utrolig snålt ut. Fler som var hovne MELLOM puppene?

jeg la over begge gangene, var redd for å legge under, så ble glad da de valgte å legge over. hva med deg?

jeg var forresten også hoven mellom puppene, var nesten redd for å få sånne sammenvokste pupper, så nesten ut som huden var løsnet :gråte: . heldigvis så ga det seg etter noen uker, sikkert bare huden som måtte tøyes litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om noen vil sende før og etterbilder tar jeg gjerne imot! :jepp:

Bare send meg en PM så blir jeg veldig glad :-D

Er du på vurderingsstadiet fortsatt, Imsdal?

Har du bestemt deg for når, hvor, str enda?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen vil sende før og etterbilder tar jeg gjerne imot! :jepp:

Bare send meg en PM så blir jeg veldig glad :-D

Kan godt sende bilder. Kan ta når jeg skal av med bhen igjen,men det blir ikke før jeg skal dusje "ordentlig" :ler: Får av med kompressene til helgen. Nå ser de strengt tatt ikke ut som pupper egentlig hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt sende bilder. Kan ta når jeg skal av med bhen igjen,men det blir ikke før jeg skal dusje "ordentlig" :ler: Får av med kompressene til helgen. Nå ser de strengt tatt ikke ut som pupper egentlig hehe.

Dakar...hehehe, husker hvordan det føles de første dagene ja. :klem:

Alt blir så mye bedre snart =)

I dag er det 5 uker og 2 dager siden min operasjon, og alt er heeeeeeelt bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt sende bilder. Kan ta når jeg skal av med bhen igjen,men det blir ikke før jeg skal dusje "ordentlig" :ler: Får av med kompressene til helgen. Nå ser de strengt tatt ikke ut som pupper egentlig hehe.

Du må gjerne sende bilder til meg og Siliconsally :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt sende bilder. Kan ta når jeg skal av med bhen igjen,men det blir ikke før jeg skal dusje "ordentlig" :ler: Får av med kompressene til helgen. Nå ser de strengt tatt ikke ut som pupper egentlig hehe.

Jeg også bilder? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åå nå skal jeg på konsultasjons time 7 mars..

Glede/gruer meg sånn..

Har ikke bestemt meg for hvor mye jeg skal ta eller under/over muskelen..

Men vet jeg ikke skal overdrive vil ikke ha bigg boobs er egentlig fornøyd med str.min nå men de er så slappe etter melkespreng å amming.

Så håper å få fylt dem ut heh :sjenert:

Men nå snakket jeg med en venninne vi fikk time samme dag omtrent samme tid

Så det er betryggende å dra ut på klinikken sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå nå skal jeg på konsultasjons time 7 mars..

Glede/gruer meg sånn..

Har ikke bestemt meg for hvor mye jeg skal ta eller under/over muskelen..

Men vet jeg ikke skal overdrive vil ikke ha bigg boobs er egentlig fornøyd med str.min nå men de er så slappe etter melkespreng å amming.

Så håper å få fylt dem ut heh :sjenert:

Men nå snakket jeg med en venninne vi fikk time samme dag omtrent samme tid

Så det er betryggende å dra ut på klinikken sammen :klemmer:

7.mars skal jeg opereres! :) hvilken klinikk skal du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du på vurderingsstadiet fortsatt, Imsdal?

Har du bestemt deg for når, hvor, str enda?? :)

Er sikker på at jeg skal gjøre det i sånn 90% av tida, men så blir jeg litt i tvil og.. er selve operasjonen og tanken på komplikasjoner som gjør meg så usikker..

Skal på en konsultasjon i slutten av denne uka, håper jeg får en litt bedre følelse av hva jeg vil etter det :) Og hva skjer egentlig på en konsultasjon?

Er ganske bestemt på Fornebuklinikken, mye på grunn av garantien de har, ser mange her har tatt der og, og alle er vel fornøyde? :)

Var dere helt sikre hele tiden i forkant at dere ville?

Og er det lang ventetid på operasjon? :)

Går og tenker på pupper hele dagen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

der trumfet jeg den visst igjennom :gjeiper: ikke enkelt dette her...

jeg håper dere har plass til en liten sjel til her i forumet deres?? :sjenert:

kan jo fortelle litt om meg selv. jeg er 25 år, samboer med ett barn. jeg gjennomgikk min første brystoperasjon i 2002. for tre mnd siden la jeg meg nok en gang under kniven for å pusse opp fasaden igjen. ble operert på fornebuklinikken begge gangene, og til dere som vurderer operasjon kan jeg anbefale dem på det sterkeste :)

Hei og velkommen! Dette er en helt super tråd for oss silikon-jenter ja!!

Kan jg spørre hvor mye du la inn for hver gang? Og hvor mye du betalte andre gang? Jeg har operert selv og har blitt en liten c-cup. Etterhvert har jeg nok lyst på mer, har virkelig vendt meg til disse allerede :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også hoven og skikkelig øm mellom puppene. kjentes ut som et skikkelig vondt blåmerke. (uten farge da!) hehe.

Silikonsally: Ja, du har meg på msn. du fikk bilde ;) hehe.

Hvor mye koster det for 2. operasjon? er det noen større komplikasjoner da? Jeg ble en C. kunne godt vært en D. men kanskje jeg skal vente etter barn o.l., for da må man vel kanskje løfte de opp uansett??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei YASMIN.

Har du ammet med silikon, og hvordan gikk eventuelt dette? Veldig usikker på om jeg burde fått barn først eller ei, men samtidig veldig utålmodig... Også usikker på om det blir for snaut med 1.5 uke borte fra jobben med småskolebarn. Tenkt på dette alt for lenge, så har egentlig veldig lyst til å få gjennomført det nå. Skal gidte meg 2.5 måned etter den eventuelle operasjonen, og hadde vært fint å hatt noe å fylle kjolen med... Hvor mye la du inn første gangen, og hvor mye har du lagt inn nå? Har også time på Fornebuklinikken :)

Pie

Endret av pie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gangen la jeg inn 300, denne gangen la jeg inn 600. nå tenker sikkert alle :hakeslepp: , men det er virkelig ikke så stort som det høres ut. var en c, er nå en dd.

jeg betalte full pris for begge operasjonene, det var jo ikke noe galt med de jeg hadde. ønsket bare litt større :sjenert:. erfaringene skulle visstnok tilsi at andre operasjonen skulle være lettere, den påstanden kan jeg signere på basert ut fra egne erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...