Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hello Laidies! :ler:

Nå har jeg dusjet i HIBISCRUB og venter på å få gå å legge meg. Haha.

Blir operert i morgen og gleder meg syyyykt mye. Kribler som bare det i magen. Er spent,nervøs og gruuugleder meg. Bedre blir det ikke av at bestevenninna mi ligger og føder i dette øyeblikk. Spent på om jeg får sove.

Uansett,dette er min siste dag med små,slappe og stygge pupper! :) Snakkes senere *ler* Er så glad.

Mange klemmer fra meg. Kos dere masse!

Masse lykke til Siliconsally.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tar oxo i mot bilder :fnise:

kan godt sende tilbake til andre når jeg får mitt resultat :jepp:

Nå skal ikke jeg ta før i begynnelsen av april da men...

Er så spent på resultatet..

noen som vet hvor jeg kan se på før å etter bilder på nette???

Ha en forsatt deilig morsdag alle sammen:goodbye:

sender en link på før og etter bilder

http://www.loveyourlook.com/Before-After/ skal selv ligge inn silikon om 2 uker er veldig spent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siliconsally, good luck tomorrow:)!!!!!!!!!! Everything will go fine:) dont worry:) We ll hear from you afterwards, ok:)

GOOOD LUCKKKKKK:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei girls! :)

Er en jente på 22 år som kraaaftig vurderer å foreta en oppsizing på brystpartiet.. Er egentlig noe jeg har ønsket i flere år, men pga økonomiske grunner har jeg ikke fått gjort det enda.. Men er nå snart ferdig med studiene, og vurderer nå å ta opp et lite lån for å få drømmen til å gå i oppfyllelse :)

Det er bare det at den eneste tiden det passer for meg nå fremover er like før påske, slik at jeg har påskeferien til å komme meg på..

Så skal jeg ut i praksis like etter ferien... Studerer til å bli sykepleier..

Lurer på om en uke fra operasjonen til å gå ut i "arbeid" er for lite?

Hvor lenge hadde dere fri fra jobben? Og hvilken jobb gikk dere ut i mht aktivitetsnivå? Hadde vært så fint å få gjort det unna nå slik at jeg hadde nye pupper til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, Zahiel:)

I am going to the opperation in 2 weeks:)

have been planning it for some years too:)

Well, one week after opperation can be enough if you dont do any psysical kind of job...but if you really do, i guess you would need more time then 1 week. Well, its just my opinion, but it is so different from person to person...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi just like this :)

Only two weeks? You must be sooo excited!! :):)

I'm so happy for you!

Wish i had a date to look forward to..

My job is as a nurse, so it is kind of physical...

But i'll leave it up to my PS to decide if it's too early

to go back to work after one week, or if it's ok..

But as you say, it is really very individual how much we can handle.

I haven't been to a consultation yet, but i hope to get one

this week..

But one question: How long a waitlist do they usually have?

'cause it's really only a couple of dates that suit my schedule..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt tråden i lang tid, og vil bare ønske deg lykke til siliconsally!

Må være helt fantastisk å være så nærme, håper alt går bra med deg!

Masse lykke til, og fortell oss hvordan det går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well, Zahiel:)

I will be opperated at Fornebu klinikk... For a consultation i had to wait for 2 weeks, well i guess its possible to get time faster and for the opperation i had to wait for 3 weeks. But in the conversation thay told me that its really a line just before Påske.

Which klinikk did you consider? i guess its different " waiting time" from place to place:)

If you have more questions-please:)

Good luckkkkkk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

By the way, my job is similar to yours, Zahiel:) Dont know how long time i will need to recover...especially if the implant. will be placed under the muscle...

What is your size now?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I wanna do it at the Fornebu klinikk too, because of the guaranty and i have heard so many nice thing about them:)

So it is a line before Påske, that is when i want to do it.. Hehe.. Guess many others have been thinking like me, nice to have the vacation for recovery..

My size now is an A, and i really wanna be a small C. I have wide hips, so i want bigger breasts to even it out a little :P

Preferably over the muscle, but i'll let the PS take that desicion :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well, if you really decided to do it, then just contact the klinikk as soon as possible:)

Thay can find time for you i guess, sometimes thay do opperate on saturdays even:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah, i'll do that :)

I just need to get the loan from the bank first... hehe..

If i can't the the operation before påske, i'll just wait for the summer vacation :) But i really want them to be healed before summer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeah, i really understand you:)

But my case is worse, like the PS said " det er jo ingenting her" ...ja...ja thats how my breats look like... :gråte: hope to improve it:) been so sick and tired to be flat:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm almost flat too so i know the feeling.. Guess the PS is gonna say the same thing to me! But it's ok, cause they are going to get bigger! :) How large are you going to go?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Well, to avoid extra complications, i will not ask for a "big " size:)

I think a full B will be enough, especially in comparison with nothing...

By the way, does anyone in your family know about your"plans". If yes, what was their reaction? None of mine knows, thay would never understand me...its kind of difficult to go through everything alone...But it will be fine:) It has to be:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I understand... A big size will more often have complications.. A full B sounds good :) I have told my mother that i want to do it, and her reactions were that i should wait to after i have kids.. But that years from now, and i want to look good nooow :P But i guess i will tell her when the date is set and my desicion is made. But i'm not going to tell my father, he will never understand..

The only ones that know about it right now is my best friend and my boyfriend :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Er ny her jeg men likte denne dagboken så godt :)

Har selv tatt operasjon for 2 uker og 5 dager siden.

Hadde en 70B og fylte i 320 anatomiske(dråpeformede) spesialimplantat som var "ovale" under brystmusklene.

Lurer på noe, er det andre som har fått ett strikk som de har gått med for å presse puppene ned? Er jo kjempefornøyd med puppene nå da de har blitt veldig naturlige allerede, om enn litt ubevegelige. hehe

Og er sportsbhene deres passelige? Jeg har fått en som er helt feil str. Er 67cm rundt ryggen så skal jo egentlig ha 65. Har fått en 75C som er alt for stor rundt men sitter noenlunde stramt på puppene. I grunnen er selve brystene for store for selve den cupen. Man kan si jeg bommet litt på str men angrer ikke ett sekund. Skulle ha 70D men har nok endt opp med 70DD eller E, er ikke helt sikker enda.

Ellers ble jeg operert av Bugge på Fana Medisinske Senter i Bergen.

Og lykke til til dere som skal ta operasjon nå, dere kommer ikke til å angre. Eneste dere vil angre på er hvorfor dere ikke gjorde det før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende JELENA, GRATTIS med nytt frontparti! :klemmer::ler:

Er du i bra form nå? Slik at du kunne gått en tur på pub og tatt noen øl? Du skjønner jeg har bursdag 2 uker og 5 dager etter op og lurer på om jeg kan feire litt med vennene mine. Hehe. Kan jeg spørre deg om hvorfor du valgte anatomiske? Er ikke sikker på hva jeg får jeg,skulle snakke om det i dag. :)

Og takk for lykkeønskninger alle sammen. Reiser nå om 5 minutter,og er rimelig spent i dag.. :ler:

Oppdaterer dere så fort jeg er i form til det.

Klm fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...