Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var rimelig klar for å ringe dem i morgen og si at de fikk godta at den ble værende i, men tenkte jeg skulle prøve en siste gang først. Og jaggu gikk det ikke som smurt!

Skjønner ikke helt greia selv. Har lest mye bakover her om at mange har latt sine være i, og at de heller ikke har fått beskjed om noe annet på forhånd... Men vet jo at Fornebuklinikken er strenge på mange områder, så da måtte vel dette være ett av dem. :rolleyes:

De jeg hadde i helixen måtte jeg uansett ta ut, kom jeg selv frem til. Tok dem i mars, men de var fortsatt langt ifra grodd. Bedre med en infeksjonsfare mindre, tenkte jeg. :ler:

Hahah, de var ikke så strenge med meg. De prøvde å løsne den i navlen men de ga opp :P Den i tunga nekta jeg å ta ut da den var fortsatt ganske fresh.. De dekket bare til den i navlen og lot den i tunga være i :)

PK sa bare at hvis det var greit for anestesilegen så gjorde det ikke noe. De var ikke spesielt sure på meg fordet.. Så vidt jeg husker da, husker bare en ekstremt morsom lampe over hodet mitt før jeg ikke husker særlig mer :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått verdens deiligste bh av moren til typen min i bursdagsgave! Helt uten spiler, men er akkurat som en vanlig bh med litt innlegg i skålene :) Digger den! Skikkelig kvalitet også, kunne ikke vært mer happy :D

Din heldiggris ;-) hvilket merke? Vet du hvor den er kjøpt?;-)

Skrevet

Jeg jar piercinger i hvert kinn. Tror dere jeg får ha de inne? De er ikke veeeldig nye, men tar faen meg timevis å klare å sette dem inn igjen, er veldig enkelt å dytte ut kjøtt/nerver hvis jeg skal ta de inn igjen og de gror kjempefort igjen :( Skal ta ut alt annet jeg har, men vil helst unngå å ta de ut....

Skrevet

Hahah, de var ikke så strenge med meg. De prøvde å løsne den i navlen men de ga opp :P Den i tunga nekta jeg å ta ut da den var fortsatt ganske fresh.. De dekket bare til den i navlen og lot den i tunga være i :)

PK sa bare at hvis det var greit for anestesilegen så gjorde det ikke noe. De var ikke spesielt sure på meg fordet.. Så vidt jeg husker da, husker bare en ekstremt morsom lampe over hodet mitt før jeg ikke husker særlig mer :fnise:

Haha, herlig! Hadde egentlig tenkt å spørre dem om det tidligere, men nå er de engang ute alle som en, så da får det bare være. Har selvsagt skikkelig angst for å ikke få inn tragusen i etterkant. Jeg har tatt den ut en eneste gang før, da jeg skulle på MR, og da fikk jeg piercingartisten til både å ta ta den ut og sette den inn igjen. Han sa at hullet mitt var fryktelig trangt ( :fnise: ), så jeg må prøve å få satt den inn igjen så fort som mulig.

Jeg jar piercinger i hvert kinn. Tror dere jeg får ha de inne? De er ikke veeeldig nye, men tar faen meg timevis å klare å sette dem inn igjen, er veldig enkelt å dytte ut kjøtt/nerver hvis jeg skal ta de inn igjen og de gror kjempefort igjen :( Skal ta ut alt annet jeg har, men vil helst unngå å ta de ut....

Tror kanskje det beste vil være å ringe dem for å høre? Kanskje forklare situasjonen for dem skikkelig? Ser jo her inne at det er mange som lar sine være i...

Skrevet

Tusen takk for alle svar :)

Da får jeg være misfornøyd et halvår til :P Jeg har også hørt litt forskjellig om Klinikk Stokkan, men BARE negativt om Aleris. Så der tør jeg ihvertfall ikke. Vurderer Fornebuklinikken, men hvordan er det å fly hjem dagen etter f.eks? Klarer man seg alene? Tenker også på etterkontroller osv, det blir kanskje litt stress? Om det skulle skje noe?

Jeg gleder meg sånn! Kanskje jeg endelig kan bruke stroppeløs kjole også!

Heisann heisann.

Jeg bor i Kristiansand, og vurderte colosseum her nede og Fornebu.

Etter å ha hørt mye drit om de her nede, og litt vel merkelig mottagelse når jeg snakket med de på colosseum så takket jeg nei til de temnelig fort. I tillegg så bruker de Eurosilikon proteser som er det største vræle av implantater, de fester seg ikke og bare tull med de. Dermed ble det Fornebu, men var fremdeles i tvil.

Sendte en mail om ønsket av en fjernkonsultasjon + helseskjemaet. Etterhvert sendte jeg bilder av meg selv forfra og siden uten bh. Videre pupper jeg syntes var fine, og om dette var noe jeg kunne få eller var mulig for meg.

De er sabla raske med å svare på Fornebu og husker jeg fikk tlf ca 2 dager etterpå av pk Schistad, og snakket da sammen i nesten en time. Fikk ett sykt bra inntrykk via tlf av pken og følte at jeg har truffet blink på valg av sted og lege. Da satte keg meg fort opp til konsultasjon, og var der nå i aug.

Hørt andre her inne som har tatt konsultasjonen på op dagen, og det har funket bra. :)

Du får sikkert svar på hvor lenge du burde vente med å reise hjem om du snakker med de. Jeg for min del fikk vite at jeg burde bli i oslo noen dager, og velger bli hos min søster som skal passe på meg.

Jeg skulle helst ha gjort der rett etter konsultasjonen, for så klar var jeg da. Har lest alt om div protese merker fra produsentene og statistikker fra andre som har blitt gjort. Som komplikasjoner av alke slag og prosenten fir at det kan skje osv osv. Uansett så hadde jeg veldig mye spm når jeg dro dit, faktisk over 30. Menne hehe alt ble besvart etterhvert som han snakket, slik at jeg hadde tilslutt bare to eller tre spm. Tok 3D bilder, og fikk prøvd proteser i en sportsbh. Valgte å ta bilder av 3d bildene med mobilen etterpå, dlik at jeg kunne sitte hjemme senere å se på de. Da fikk jeg se mitt nåværende, i 365 cc og 415 cc.

Kommer til å dra til de til sjekk før jeg drar hjem og etter en stund, og det blir ikke noe stress. De er det bare å ringe til om man lurer på noe etterpå.

Ble enige raskt om at den største er den vi sikter oss inn på. Hadde forresten søsteren min med, for regnet med noe av alt som ble sagt ville bli glemt.

Jeg må desverre vente en stund, pga jeg skal reise om en mnd til Brasil og kite. Da er der litt dumt å være temmelig nyop, og det var han også enig i. Litt kjipt, men sånn for det bare bli.

Så må vente til nærmere jul eller rett etter, men det går fort.

Forresten, så sykt flink du harvært å gått ned så mye. Det skal du ha creed for!!!

Skrevet

JEG FIKK ENDELIG UT DEN FORDØMTE PIERCINGEN! :bolledeig:

Piercingen 0 - Boobsday Prepper 1 :fnise:

Ohh steike du er så heldig som skal gjøre det imorra. Lykke til ihvertfall :)

Tenk om noen timer har du råfine pupper.. Ahh sjalusien er til å ta å føle på :P

Skrevet

Ohh steike du er så heldig som skal gjøre det imorra. Lykke til ihvertfall :)

Tenk om noen timer har du råfine pupper.. Ahh sjalusien er til å ta å føle på :P

Iii, tusen takk!

Jeg har vært ekstremt avslappet foran dette inngrepet, helt til det hele har begynt å synke inn i dag. Vil ikke si at jeg har fått kalde føtter, bare at jeg lurer på om jeg kanskje ikke er helt god i hodet som gjør dette med meg selv. :fnise: Likevel tok jeg meg i å smile stort for meg selv da jeg skrev tusen takk nå! :ler: Så det spørs om jeg ikke gleder meg litt likevel.

Skrevet

Iii, tusen takk!

Jeg har vært ekstremt avslappet foran dette inngrepet, helt til det hele har begynt å synke inn i dag. Vil ikke si at jeg har fått kalde føtter, bare at jeg lurer på om jeg kanskje ikke er helt god i hodet som gjør dette med meg selv. :fnise: Likevel tok jeg meg i å smile stort for meg selv da jeg skrev tusen takk nå! :ler: Så det spørs om jeg ikke gleder meg litt likevel.

Er så spent på å få høre fra deg etter op! Når klokka skal du dit? :)

Skrevet

Er så spent på å få høre fra deg etter op! Når klokka skal du dit? :)

Lover å oppdatere så snart jeg er i stand til det! :Nikke:

Har oppmøtetid klokka 10:30. Skal reise med tog fra Jessheim klokka 8:38, tenker jeg. Da skal jeg etter sigende være fremme på stasjonen etter femti minutter, og derfra er det visst rundt et kvarter å gå. Jeg liker å være tidlig ute til saker og ting, dessuten stoler jeg ikke helt på at NSB nødvendigvis får meg dit til avtalt tid. :rolleyes:

Herregud, nå begynner jeg å bli litt vel spent.

Skrevet

Tusen takk for alle svar :)

Da får jeg være misfornøyd et halvår til :P Jeg har også hørt litt forskjellig om Klinikk Stokkan, men BARE negativt om Aleris. Så der tør jeg ihvertfall ikke. Vurderer Fornebuklinikken, men hvordan er det å fly hjem dagen etter f.eks? Klarer man seg alene? Tenker også på etterkontroller osv, det blir kanskje litt stress? Om det skulle skje noe?

Jeg gleder meg sånn! Kanskje jeg endelig kan bruke stroppeløs kjole også!

Du må fortelle meg alt du har hørt om Aleris Trondheim! Nå ble jeg supernervøs... De virket veldig seriøse når jeg var der, og veldig hjelpsomme med spørsmål jeg hadde. Og det lille jeg har funnet om kirurgen var bare positivt. Hjelp :(

Skrevet

Lover å oppdatere så snart jeg er i stand til det! :Nikke:

Har oppmøtetid klokka 10:30. Skal reise med tog fra Jessheim klokka 8:38, tenker jeg. Da skal jeg etter sigende være fremme på stasjonen etter femti minutter, og derfra er det visst rundt et kvarter å gå. Jeg liker å være tidlig ute til saker og ting, dessuten stoler jeg ikke helt på at NSB nødvendigvis får meg dit til avtalt tid. :rolleyes:

Herregud, nå begynner jeg å bli litt vel spent.

ÅÅH, så spennende! Jeg gleder meg sååå mye på dine vegne :) Er du vasket med hibiscrub nå? Kan man bruke balsam etterpå? Har hørt at man får skikkelig tørt hår av den, og jeg lever av balsam....

Skrevet

ÅÅH, så spennende! Jeg gleder meg sååå mye på dine vegne :) Er du vasket med hibiscrub nå? Kan man bruke balsam etterpå? Har hørt at man får skikkelig tørt hår av den, og jeg lever av balsam....

Jeg har akkurat kommet fra dusjen nå! :tommelopp:

Bestemte meg for ikke å vaske håret med Hibiscrub i denne omgangen, og heller bare ta det i morgen. :rolleyes: Til vanlig er jeg frøken Følg-alle-regler-til-punkt-og-prikke, men bestemte meg for å sjanse litt på akkurat dette. Ser bakover i tråden her at det er mange som ikke vasker håret med det i det hele tatt, mens noen faktisk ikke får resept på det engang... Så å droppe det en eneste gang får bare gå. Etter at man har vasket seg med det skal man ikke bruke noen andre produkter, etter hva jeg forstår, så da er nok balsam utelukket. Det er en av grunnene til at jeg droppet det i kveld, jeg har langt hår og vil ikke bruke en time på å børste det to dager på rad...

Skrevet

Din heldiggris ;-) hvilket merke? Vet du hvor den er kjøpt?;-)

Hun eier en egen undertøysbutikk :) Skal sjekke hvilket merke det er når jeg kommer hjem! Den er ganske dyr da.. Det er ikke akkurat 3-400 kroner :fnise: Godt over 500 for å si det sånn.

Skrevet

Nei når vi vasker våre pas eller de gjør dette selv før reop, så skal ikke man bruke enn hibiscruben. Etterpå skal det ikke brukes deo, kremer osv..

De sier det holder med to vask før brystop, da kvelden før og samme dag som op. Kommer selv til å gjøre det tre ganger! Dagen før morgen og kveld, og op dagen. Så får søsteren min kuret håret mitt skikkelig og vaske det i vasken dagene etter op, da er det ikke noe stress. Vet om andre som har dratt til frisøren på dag to eller tre og fått håret vasket og kuret der :)

Skrevet

Er det noen som har peiling på om de er gode i kr.sand??? :blomst:

Skrevet

Er det noen som har peiling på om de er gode i kr.sand??? :blomst:

Jeg bor i Kr.sand og valget sto mellom Colosseum her nede og Fornebu, og den første tskker jeg galant nei til.

Det har noe med hvordan jeg ble mottatt når det ble snakk om konsultasjon og videre andre her nede som tidligere har op seg der, men reop på Fornebu etterpå.

Skrevet

HJELP! Trenger svar av dere! Tok av byen nettopp! Å merka nå at jeg hadde fått blåmerker rundt begge arrene! Er det normalt? Er 6 dager siden operasjon.. Hadde ikke blåmerker om 3dager siden da jeg dusjet.... :O

Skrevet

HJELP! Trenger svar av dere! Tok av byen nettopp! Å merka nå at jeg hadde fått blåmerker rundt begge arrene! Er det normalt? Er 6 dager siden operasjon.. Hadde ikke blåmerker om 3dager siden da jeg dusjet.... :O

Ingen grunn til panikk, det er helt normalt. :tommelopp: Det er ikke måte på hvor mørbanket man blir, så blåflekket blir man. De trenger heller ikke være særlig synlige med en gang, så det er nok ikke noe å bekymre seg for.

Skrevet

Helt enig i frk over her, dette er ikke uvanlig. Ser det ofte hos nyop, og de går bort snart skal du se.

Kroppen din hat blitt herjet litt med og ikke alltid at man får blåmerker med engang etter en op. Ofte pas blir beskymret når de ser at de plutselig er blitt så blå, men ingen fare...

Skrevet

:overrasket: Klokka er tolv. Det er midnatt. Det er i morgen. Dagen er her. O. M. G. :bond:

Akkurat nå føles det ut som om jeg aldri i verden kommer til å sovne. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...