Sjokoladenøtt Skrevet 3. oktober 2013 #28641 Skrevet 3. oktober 2013 Lenge siden jeg har skrevet herinne nå, 2 mnd siden opr. Veldig fornøyd med utseende, bruker en 75c. Men lurer veldig på når de skal bli myke jeg???? Er seff litt myke, men knallhard når jeg ligger på ryggen og ikke noe behagelig å ligge på magen. Samme her.. Snart to mnd siden her og! Mine er som betong når jeg ligger på ryggen :/ Ganske harde når jeg står oppreist også Håper de blir mykere etterhvert.. De er blitt mye hardere enn for en mnd siden
StellaC Skrevet 4. oktober 2013 #28642 Skrevet 4. oktober 2013 Hei, jeg er en jente på 22 år. 173cm, 52kg, følte meg som en liten gutt, må si jeg hadde litt pupper men en liten A. Alltid hatt komplekser. tokk operasjon i dag! Gleder meg til å se i morgen hvordan ser ut! 225cc 255cc anatomiske under muskelen. Har absolutt ingen smerter, noe sykepleierne også var overasket over men får se de neste dagene. Spennende håper de ikke blir alt for store men større. Heisann! Hvor opererte du ? Jeg er fortsatt veldig usikker på om jeg skal ta anatomiske eller runde proteser :/ 1
Bimbo Skrevet 4. oktober 2013 #28643 Skrevet 4. oktober 2013 Dere med innlegg OVER muskel, gikk dere gjennom noen droppe/synkeprosess i det hele tatt? Synes mine er veldig ulike nå, det ene er liksom mye rundere på toppen og ser høyere ut. Jo mer jeg ser på dem jo mer asymmetriske virker de :/ er 1, 5 uker gamle nå. Ellers driver jeg og venner meg til str. Er ike direkte skuffa men ikke kjempefornøyd heller. De er en god del større enn de var, men jeg har brukt push up dag og natt på lenge jeg kan huske, så jeg er på en måte vant med medium pupper. Og nå, i sportsbh og med klær er de fortsatt bare medium. Har nok ikke sagt farvel til push-upen jeg iallfall, haha!
sukkerpia Skrevet 4. oktober 2013 #28644 Skrevet 4. oktober 2013 3 dager siden operasjon... Er fremdeles helt forferdelig å reise seg opp fra senga på morgenen, klarer det ikke uten hjelp.. Har ikke sånn kjempe vondt i selve brystmuskelen nå, men mest vondt på siden (under armene).. Kjenner at det svir/brenner... Tenkte jeg skulle få sambo til å dusje meg ikveld, men gruver, siden det er så vondt :-/
Pix1234 Skrevet 4. oktober 2013 #28645 Skrevet 4. oktober 2013 Heisann! Hvor opererte du ? Jeg er fortsatt veldig usikker på om jeg skal ta anatomiske eller runde proteser :/ Hei, opererte på Fornebu hos Barstad! Alle var kjempe hyggelige, skal bytte tape om et par timer så gleder meg til å se, men har igjen smerter så må hele tiden huske å ikke bruke armene eller noe! Jeg valgte anatomiske fordi jeg absolutt ikke ville ha den fylden og runden på toppen, var ute etter så naturlig så mulig jeg syntes resultatet så bedre ut på bildene vi kom frem til for der viser de hvordan det vil se ut med runde eller anatomiske!
StellaC Skrevet 5. oktober 2013 #28646 Skrevet 5. oktober 2013 3 dager siden operasjon... Er fremdeles helt forferdelig å reise seg opp fra senga på morgenen, klarer det ikke uten hjelp.. Har ikke sånn kjempe vondt i selve brystmuskelen nå, men mest vondt på siden (under armene).. Kjenner at det svir/brenner... Tenkte jeg skulle få sambo til å dusje meg ikveld, men gruver, siden det er så vondt :-/ Det hørtes ikke godt ut :/ Men du har sjekket deg for eventuelle infeksjoner? Håper du blir bedre
StellaC Skrevet 5. oktober 2013 #28647 Skrevet 5. oktober 2013 Hei, opererte på Fornebu hos Barstad! Alle var kjempe hyggelige, skal bytte tape om et par timer så gleder meg til å se, men har igjen smerter så må hele tiden huske å ikke bruke armene eller noe! Jeg valgte anatomiske fordi jeg absolutt ikke ville ha den fylden og runden på toppen, var ute etter så naturlig så mulig jeg syntes resultatet så bedre ut på bildene vi kom frem til for der viser de hvordan det vil se ut med runde eller anatomiske! Jeg har også lenge villet ha anatomiske, men på klinikken jeg var på var de liksom ikke helt for å gå for anatomiske. Jeg mener jo egentlig selv at jeg kunne hatt det, og det vil jeg jo helst også siden de skal være mest naturlige i formen.. Jeg syns det er vanskelig å vite om kirurgen virkelig synes at runde vil passe meg best, eller om han bare syns det er "lettest" å si at runde ville passe meg. :/. Føler liksom ikke at jeg kan stole helt på de, det er jo tross alt en business..
StellaC Skrevet 5. oktober 2013 #28648 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har også lenge villet ha anatomiske, men på klinikken jeg var på var de liksom ikke helt for å gå for anatomiske. Jeg mener jo egentlig selv at jeg kunne hatt det, og det vil jeg jo helst også siden de skal være mest naturlige i formen.. Jeg syns det er vanskelig å vite om kirurgen virkelig synes at runde vil passe meg best, eller om han bare syns det er "lettest" å si at runde ville passe meg. :/. Føler liksom ikke at jeg kan stole helt på de, det er jo tross alt en business.. Hadde du forressten litt fylde nederst på brystene fra før? det har nemlig jeg ( ikke store greiene da..)
StellaC Skrevet 5. oktober 2013 #28649 Skrevet 5. oktober 2013 Samme her.. Snart to mnd siden her og! Mine er som betong når jeg ligger på ryggen :/ Ganske harde når jeg står oppreist også Håper de blir mykere etterhvert.. De er blitt mye hardere enn for en mnd siden det høres ikke så bra ut :S Har du snakket med kirurgen om det? Kan være at det har dannet seg hard kapsel..
-LM- Skrevet 5. oktober 2013 #28650 Skrevet 5. oktober 2013 Stellac: Jeg ville også ha anatomiske, men gikk for runde istedet. Det har me å si på hvordan brystene opprinnelig ser ut. Men mine ser ikke kulerunde ut i det heletatt! De ser veldig naturlige ut, jeg er glad jeg hørte på kirurgen:) 1
carmen81 Skrevet 5. oktober 2013 #28651 Skrevet 5. oktober 2013 Fått allerede bestilt massevis av nye bher uten spiler osv. De hadde salg på mye fint hos Nelly, så da bestilte jeg meg 10 stk i str medium. Håper jeg får gjort det her snart, og kjenner ikke lenger på det med usikkerhet ift noe... Kun glede og spenning på å snart få boobsa Sett på en video på youtube om ei som så å si har det samme som jeg kommer til å legge inn, ei som heter eller kaller seg Maggie H. Dæsken de er fine de hun har synes jeg Hun har lagt inn 421 cc runde i medium profil, jeg skal ha 415 cc runde moderat plus. Så ikke store forskjellen.. Gøy å følge med progresjonen hennes via videoer.. 1
sukkerpia Skrevet 5. oktober 2013 #28652 Skrevet 5. oktober 2013 Det hørtes ikke godt ut :/ Men du har sjekket deg for eventuelle infeksjoner? Håper du blir bedre Dag 4 Idag, å i dag kjenner jeg nesten ikke den svien.. Har ikke sjekket meg for infeksjon nei. Det er vel helt normalt med smerter den første uka? Det fikk jeg beskjed om allefall :-) er mye bedre i dag også så.. Merker allerede at puppene har blitt mykere, jippii!
sukkerpia Skrevet 5. oktober 2013 #28653 Skrevet 5. oktober 2013 Fått allerede bestilt massevis av nye bher uten spiler osv. De hadde salg på mye fint hos Nelly, så da bestilte jeg meg 10 stk i str medium. Håper jeg får gjort det her snart, og kjenner ikke lenger på det med usikkerhet ift noe... Kun glede og spenning på å snart få boobsa Sett på en video på youtube om ei som så å si har det samme som jeg kommer til å legge inn, ei som heter eller kaller seg Maggie H. Dæsken de er fine de hun har synes jeg Hun har lagt inn 421 cc runde i medium profil, jeg skal ha 415 cc runde moderat plus. Så ikke store forskjellen.. Gøy å følge med progresjonen hennes via videoer.. Husk at du ikke må sammenligne dine pupper med hennes pupper og gram! Første jeg sa til kirurgen var at jeg ville ikke ha over 300gram fordi mange av venninnene mine har det å de er store.. Der tok jeg feil gitt! Jeg endte opp med 325gram, og er kjempefornøyd. Nytter ikke å sammenligne med andre.. (Jeg gjorde veldig det før operasjonen) Men det finner du fort ut av når du får prøvd bh med innleggene inni hvilken størrelse du vil ha:-) lykke til! :-)
carmen81 Skrevet 5. oktober 2013 #28654 Skrevet 5. oktober 2013 Husk at du ikke må sammenligne dine pupper med hennes pupper og gram! Første jeg sa til kirurgen var at jeg ville ikke ha over 300gram fordi mange av venninnene mine har det å de er store.. Der tok jeg feil gitt! Jeg endte opp med 325gram, og er kjempefornøyd. Nytter ikke å sammenligne med andre.. (Jeg gjorde veldig det før operasjonen) Men det finner du fort ut av når du får prøvd bh med innleggene inni hvilken størrelse du vil ha:-) lykke til! :-) Ja jeg er klar over det, og fikk prøvd på konsultasjonen den mengden det dreier seg om. Viste bilder av hva jeg ønsket, og fikk da vite av pk at pga mitt utgangspunktet så ville det bli slik. Men klart. Det er sant at f.eks 415 cc på en annen og på meg kan bli litt annerledes.
sukkerpia Skrevet 5. oktober 2013 #28655 Skrevet 5. oktober 2013 Ja jeg er klar over det, og fikk prøvd på konsultasjonen den mengden det dreier seg om. Viste bilder av hva jeg ønsket, og fikk da vite av pk at pga mitt utgangspunktet så ville det bli slik. Men klart. Det er sant at f.eks 415 cc på en annen og på meg kan bli litt annerledes. Åja, du har vært på konsultasjon, trodde ikke du hadde vært det :-) ville bare dele mine erfaringer. Siden jeg tok veldig feil, hehe
sukkerpia Skrevet 5. oktober 2013 #28656 Skrevet 5. oktober 2013 Finner jo ingen bh'er uten spiler her:-/ kun bh'er som dekker hele brystet, å jeg vil ha en helt vanlig bh som dekker halve brystet bare uten spiler...æsj men enda noen uker til jeg kan gå med det da, men vil har det klart til da ;-) Noen som har kjøpt vanlig bh å tatt ut spilene av de?? Går det bra?
Boobsday Prepper Skrevet 5. oktober 2013 #28657 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har også lenge villet ha anatomiske, men på klinikken jeg var på var de liksom ikke helt for å gå for anatomiske. Jeg mener jo egentlig selv at jeg kunne hatt det, og det vil jeg jo helst også siden de skal være mest naturlige i formen.. Jeg syns det er vanskelig å vite om kirurgen virkelig synes at runde vil passe meg best, eller om han bare syns det er "lettest" å si at runde ville passe meg. :/. Føler liksom ikke at jeg kan stole helt på de, det er jo tross alt en business.. Hvis du føler deg usikker på kirurgens anbefalninger burde du ta en tur til en annen klinikk for en second opinion. Finner jo ingen bh'er uten spiler her:-/ kun bh'er som dekker hele brystet, å jeg vil ha en helt vanlig bh som dekker halve brystet bare uten spiler...æsj men enda noen uker til jeg kan gå med det da, men vil har det klart til da ;-) Noen som har kjøpt vanlig bh å tatt ut spilene av de?? Går det bra? Jeg vet at mange har stilt det samme spørsmålet mange ganger bakover i tråden, og de har da fått mange ulike svar. Mange sier at det ikke har noe å si, noen kjenner noen som kjenner noen som har prøvd det uten at det var noe problem. Andre igjen har fått beskjed fra kirurgen om at det er en no-no. Send klinikken din en kjapp mail for å høre, så tenker jeg du får svar.
Boobsday Prepper Skrevet 5. oktober 2013 #28658 Skrevet 5. oktober 2013 NÅ ER DET BARE TRE DAGER IGJEN TIL JEG HAR BOOBS!!! Ankom sivilisasjonen kjent som Østlandet for noen timer siden. Min mor bor nemlig her nede, så jeg skal være her til jeg er klar for å fly hjem igjen. Har ikke surret meg til å bestille flybillett hjem riktig enda, men jeg burde vel gjøre det snart... Tror dere det er overkommelig å skulle fly hjem helt alene etter akkurat en uke? Har aldri vært så lenge borte fra kjæresten som dette, kjenner allerede at jeg får pustebesvær. Dagens dumme spørsmål: Hva gjorde dere med håret på operasjonsdagen? Jeg har ganske langt hår, så det beste er liksom å få det litt unna. Tror dere det er greit å få fletta det og få det vekk med en enkel hårstrikk? Alle mulige bagateller man skal henge seg opp i, altså. 1
carmen81 Skrevet 5. oktober 2013 #28659 Skrevet 5. oktober 2013 Åja, du har vært på konsultasjon, trodde ikke du hadde vært det :-) ville bare dele mine erfaringer. Siden jeg tok veldig feil, hehe Hehe ja du det er ikke lett å skal holde rede på alle her inne.. Hvordan går det nå da forresten?
Cessa74 Skrevet 5. oktober 2013 #28660 Skrevet 5. oktober 2013 Samme her.. Snart to mnd siden her og! Mine er som betong når jeg ligger på ryggen :/ Ganske harde når jeg står oppreist også Håper de blir mykere etterhvert.. De er blitt mye hardere enn for en mnd siden 3 mnd siden min operasjon, og de begynner å mykne nå. Mener å ha lest at det kunne ta 6-12 mnd før de mykner helt opp, men silikonpupper blir tilnærmet så myke som vanlige bryst, men litt fastere (naturligvis).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå