Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leter etter bikini uten spiller med støtte... Det kan man bli fortvila over ass

Hvor lenge siden opererte du? Jeg fikk beskjed om at jeg fint kunne gå med spiler etter 6 uker, har allerede kjøpt inn bh med spiler men er 4 uker igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva la du inn? Jeg la inn 450, høres sikkert veldig stort ut, men til meg er det akkurat passe, jeg er 168cm og 67 kg. Bruker nå Ble 75e/80D.

Jeg er helt sikker på at 450 ikke blir så stort når man legger det under muskelen og du er jo høy :-)

Jeg la bare inn 300 over muskelen, jeg er 169 og veier 56 kg :-) Hadde bitte litt pupp fra før av da, men ikker mer enn 70B max.

Opererte jo i går så jeg har ikke målt noe enda.

Skrevet

Nå er det bare en dag igjen til konsultasjon på Fornebu hos Schistad :)

Har skrevet opp en hel hau med spm, ble 32 stk i alt..

Lagde meg slike "proteser" med ris og prøvd meg litt frem, men regner med det blir noe annet å prøve det de har der. Synes ift min kropp at ca 350 og 400 cc passer greiest. Er 173 cm høy og ca 60 kg.

Han mente utifra bildene han har sett, at jeg burde legge under. Vel og greit det, men hører mange snakker om at de ser grusomme ut når man strammer litt på brystmuskla. :s

Har pleid å trene ren styrke 5 dager i uken, ergo trent vekk puppa fra 75 full c til en a eller liten b. Suger maks, men de henger gudskjelov overhode ikke. Sluttet tvert før sommeren å trene så mye brystøvelser, og heller tar alt annet nå.. Menne som sagt puppa er lost på treningsstudioet, og ønsker nå å få boobsa tilbake.

Hvordan opplever dere som å ha blitt operert på Fornebu det med oppfølging?

Noen her som er blitt operert der og fått noen som helst form for komplikasjoner eller er misfornøyd?

Skrevet

Nå er det bare en dag igjen til konsultasjon på Fornebu hos Schistad :)

Har skrevet opp en hel hau med spm, ble 32 stk i alt..

Lagde meg slike "proteser" med ris og prøvd meg litt frem, men regner med det blir noe annet å prøve det de har der. Synes ift min kropp at ca 350 og 400 cc passer greiest. Er 173 cm høy og ca 60 kg.

Han mente utifra bildene han har sett, at jeg burde legge under. Vel og greit det, men hører mange snakker om at de ser grusomme ut når man strammer litt på brystmuskla. :s

Har pleid å trene ren styrke 5 dager i uken, ergo trent vekk puppa fra 75 full c til en a eller liten b. Suger maks, men de henger gudskjelov overhode ikke. Sluttet tvert før sommeren å trene så mye brystøvelser, og heller tar alt annet nå.. Menne som sagt puppa er lost på treningsstudioet, og ønsker nå å få boobsa tilbake.

Hvordan opplever dere som å ha blitt operert på Fornebu det med oppfølging?

Noen her som er blitt operert der og fått noen som helst form for komplikasjoner eller er misfornøyd?

Hei. Jeg er operert hos Fornebu klinikken. Faktisk to ganger ;) jeg hadde så å si ingen smerter . Men ble godt ivaretatt før operasjon og selve dagen.

Mine ser ikke rare ut når jeg strammer musklen. Når jeg skulle operere for andre gang dro jeg til en annen kirurg får å høre en mening om hvordan ting kunne gjøres . Og han klarte ikke å se om jeg hadde under eller over når jeg strammet. Så tror det er invidiuelt. Mine ser ut som vanlig pupper når de strammes.

Altså jeg fikk en komplikasjon og var misfornøyd . Så var litt diskutering, men når jeg var inne siste gang før operasjon nr to så de fort hva jeg ikke var fornøyd med å rettet da opp dette også :) tror alle privat klinikker er redde for rykte sitt.

Fornebu har en god garanti , og strenge krav til hva du skal og ikke skal. Ble litt langt men håper du fikk svar på litt :)

• Liker 1
Skrevet

Dere som har under muskelog trener mye, inkl styrketrening..

Rører puppene mye på seg? Har helt angst for at det skal skje med meg når jeg en vakker dag kan begynne å trene etter opr. Eller at det skal sees når jeg er i "vanlig" aktivitet..Tenker at da er det lett å se for alle hvis de beveger seg mye :( Er bare 8 dager siden opr :)

Nå går det forøvrig mye bedre og jeg begynner å glede meg over mine nye pupper! :))

Skrevet

Hei. Jeg er operert hos Fornebu klinikken. Faktisk to ganger ;) jeg hadde så å si ingen smerter . Men ble godt ivaretatt før operasjon og selve dagen.

Mine ser ikke rare ut når jeg strammer musklen. Når jeg skulle operere for andre gang dro jeg til en annen kirurg får å høre en mening om hvordan ting kunne gjøres . Og han klarte ikke å se om jeg hadde under eller over når jeg strammet. Så tror det er invidiuelt. Mine ser ut som vanlig pupper når de strammes.

Altså jeg fikk en komplikasjon og var misfornøyd . Så var litt diskutering, men når jeg var inne siste gang før operasjon nr to så de fort hva jeg ikke var fornøyd med å rettet da opp dette også :) tror alle privat klinikker er redde for rykte sitt.

Fornebu har en god garanti , og strenge krav til hva du skal og ikke skal. Ble litt langt men håper du fikk svar på litt :)

Hva slags komplikasjon fikk du? :) har nemlig et lite problem her selv..

Skrevet

Takker og bukker for svaret! :)

Var på Fornebu idag, og kom frem til at 415 cc runde medium profil er noe man sikter seg inn på. Utrolig god pk han Schistad, og fikk bare bekreftet at jeg har kommet til rette stedet. Fikk en grundig konsultasjon vil jeg si, så alle mine 32 spm som jeg hadde med ble fortløpende besvart. Dermed var det igrunn ingenting spes utover det å spørre han om.

Må si den tri action bh jeg prøvde på der var sabla digg, så kommer til å kjøpe en ekstra med etter op. Håper jeg får gjort dette før jul, har ikke tid før den tid. Kjipt for skulle som sikkert de fleste hatt de igår :P

Skrevet

I dag har jeg fått papirene fra Fornebuklinikken, så i morgen skal jeg ned på apoteket for å hente ut resepten. Da er det faktisk bare 15 dager til jeg skal under kniven! :hoppendeglad:

Er det noen som vet hvor mye det kommer på i morgen, med Hibiscrub, Arcoxia, Azitromax og Paracet? :klo:

Skrevet

Blir mer og mer bekymret for at jeg og kirurgen ble enig om for lite.. Kan jeg snakke med han på op.dagen om dette? Eller er det for sent å endre på størrelsen da?

Lykke til, Bimbo :)

Så gøy, Boobsday! Jeg har nedtelling på mobilen, og det er 87 dager igjen før jeg skal under kniven :P

Skrevet

Blir mer og mer bekymret for at jeg og kirurgen ble enig om for lite.. Kan jeg snakke med han på op.dagen om dette? Eller er det for sent å endre på størrelsen da?

Lykke til, Bimbo :)

Så gøy, Boobsday! Jeg har nedtelling på mobilen, og det er 87 dager igjen før jeg skal under kniven :P

Haha, jeg har også nedtelling på mobilen. Gleder meg så sinnssykt mye, det er helt sykt å tenke på at jeg har nye pupper om en to-ukers tid. :hakeslepp:

Jeg vil tro at det er mulig å diskutere størrelsen med kirurgen på operasjonsdagen. Du kan kanskje sende klinikken en mail og informere om at du har en del bekymringer angående størrelsen, så forsikrer de deg nok om at dere får tatt en prat på operasjonsdagen. :Nikke:

Skrevet

Hjelp syns puppene sitter så langt fra hverandre! 10 dager siden opr. la inn 325+265 under muskel. Men hadde jo virkelig lyst på kløft..er laaangt derifra. Er dette noe som vil gå seg til når de blir mykere? Huff så mange bekymringer :P

Noen som vet??

Skrevet

Kom til klinikken 11:30 og fikk da utdelt en cataflam og to valium. Var rimelig nervøs, skulle jo være våken under operasjonen og det hadde jeg egentlig ikke reflektert

så mye over før nå. Men valiumen hjalp godt for å si det sånn ;)

Så ble jeg tegnet på, og vi fant ut at den ene folden skulle flyttes litt ned pga en liten asymmetri.

Jeg er nok litt pysete når det kommer til nåler som skal langt inn i kroppen, så å sette lokalbedøvelsen var ikke spesielt gøy. I tillegg ble jeg innmari kald så lå og skalv, men fikk etterhvert engangahansker fylt med varmt vann plassert rundt på kroppen og det hjalp veldig.

Operasjonen tok mye lenger enn vanlig pga at jeg blødde dobbelt så mye som normalt og det ville heller ikke stoppe skikkelig opp.. så nå ligger jeg her med dren på begge sider.

Å være våken underveis var tidvis litt skummelt, litt interessant og litt kjedelig. Men avskrekkende var det absolutt ikke.

Det ble 295 i hver, og med mindre de er veldig hovne allerede tror jeg at jeg er fornøyd med str. Bandasjen skal av på onsdag så da får jeg se de skikkelig. Sååå glad for at det er gjort :D

Skrevet

Haha, jeg har også nedtelling på mobilen. Gleder meg så sinnssykt mye, det er helt sykt å tenke på at jeg har nye pupper om en to-ukers tid. :hakeslepp:

Jeg vil tro at det er mulig å diskutere størrelsen med kirurgen på operasjonsdagen. Du kan kanskje sende klinikken en mail og informere om at du har en del bekymringer angående størrelsen, så forsikrer de deg nok om at dere får tatt en prat på operasjonsdagen. :Nikke:

Spent på dine vegne! :) Sendt de mail nå, har masse spørsmål :fnise:

Skrevet

Kom til klinikken 11:30 og fikk da utdelt en cataflam og to valium. Var rimelig nervøs, skulle jo være våken under operasjonen og det hadde jeg egentlig ikke reflektert

så mye over før nå. Men valiumen hjalp godt for å si det sånn ;)

Gratulerer med nye pupper :)

Hvor opererte du henn? Har akkuratt samme mengde som deg, og opererte ved Klinikk Stavanger :)

Skrevet (endret)

Gratulerer med nye pupper :)

Hvor opererte du henn? Har akkuratt samme mengde som deg, og opererte ved Klinikk Stavanger :)

Takk! Jeg var og på klinikk stavanger :)

Lenge siden du opererte?

Edit: feil med siteringen

Endret av Bimbo
Skrevet

Takk! Jeg var og på klinikk stavanger :)

Lenge siden du opererte?

Edit: feil med siteringen

17 oktober er det 1 år siden :) Er 174 høy, og veier 54 kilo. Gikk fra 70a-b til 70d :)

Skrevet

17 oktober er det 1 år siden :) Er 174 høy, og veier 54 kilo. Gikk fra 70a-b til 70d :)

Ok! Var du/er du fornøyd? Jeg ville egentlig hatt mer, men da mente han at vi måtte opp i høyprofil og at det ville se ut som "klinkekuler" på meg. Veldig spent på hvilken str jeg får. De passer iallfall bedre til kroppen min nå, hadde 70c før, men er 167 cm og 62 kg så uten bh så de ganske flate og tomme ut.

Skrevet

Dag to og jeg har minimalt med smerter. Det er vondt selvfølgelig, men kan fint reise meg fra senga, bevege meg normalt osv. Kunne nok ha klart meg uten smertestillende om jeg hadde tatt det heeelt med ro.

Irriterende med disse drenene da. Blør litt fortsatt så håper virkelig jeg får fjerne de i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...