Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen prøvd denne BHen etter operasjonen? Jeg tenker at en BH med åpning foran må være praktisk, men de fleste andre jeg har sett har ikke sett ut som om de har hatt så god støtte. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til slutt, noen som har god/dårlig erfaring med fornebuklinikken? Dr.Haga?

Takk for svar jenter! :)

Jeg skal til dr. Haga om 20 dager! :hoppendeglad:

Jeg valgte Fornebuklinikken nettopp pga. at jeg ikke har klart å finne noe negativt om dem. Det er ikke all verdens info å finne om dr. Haga, noe du sikkert har sett selv også. Det kommer nok av at hun ikke har jobbet der så fryktelig lenge. Det eneste negative jeg har kommet over, er at en eller to brukere her inne mener hun ikke ville gi dem store nok proteser. :vetikke:

Jeg regner med at du har vært storfornøyd med henne til nå? Hun virker fantastisk! :laugh:

Skrevet

Har sendt deg en melding :-) Vet ikke om du har sett den? står at den ikke er lest! :P

Har sett den nå :-)

Skrevet

Har operert under muskel for 5dgr siden ved fornebuklinikken, Mette Haga.265+325gr. Runde.

Kan noen av dere som har tatt under muskel skrive litt om smerter de første 2 ukene, erfaringer, hvordan puppene kjentes, når dere kunne fungere normalt igjen? :)

På ve.siden er det ikke spes vondt, mens på hø. derimot... går greit nå når jeg sitter i ro, ligger i ro. men skifte av stilling er fremdeles vondt, og er veldig hemmet på den siden. Har fått mer press i puppene, type når jeg har hatt melkespreng før. Men dette er vel også normalt?

Til slutt, noen som har god/dårlig erfaring med fornebuklinikken? Dr.Haga?

Takk for svar jenter! :)

Tok bare smertestillende i to dager, men det tok nok nærmere fire uker før jeg følte jeg var helt tilbake til normalen (sove på siden, normalt i dagliglivet med løft osv). Var ubehagelig å kjøre bil enda etter ti dager, da kjørte jeg for første gang..vanskelig å ratte! Synes det har gått veldig greit, har ikke følt jeg har ligget for døden akkurat ;-) merket fortsatt litt smerter nå og da en stund fremover, det varierte litt
Skrevet

..og puppene er ganske myke nå, la jo ikke inn så mye! Kjenner protesen litt rundt kantene men det plager meg ikke..de er under muskel

Skrevet

Da har jeg kommet hjem og operasjonen var veldig vellykket! Alt gikk så fort, kirurgen spurte hvor mye jeg hadde tenkt på å legge inn og jeg sa rundt 300 og da sa han at det kommer til å bli flott også tegnet han litt på meg så var det rett på operasjonsbordet!

Kom meg fort etter narkosen, var litt sjelven men på vei hjem bare en time etter operasjonen startet. Når jeg kom hjem begynte smertene og smyge seg på. Etter en tur på do kjente jeg hvor vondt jeg egentlig hadde, men har funnet ut at så lenge jeg ligger i ro så har jeg lite smerter etter å ha tatt smertestillende.
Kjempe spent på hvordan smertene kjennes ut når jeg våkner i morgen, håper jeg klarer å komme meg i gjennom disse dagene uten å dø av smerter!

Av det jeg har erfart til nå så har jeg gruet meg mye unødvendig, blir spennende å følge dere andre som snart har operasjon!

Skrevet

Da har jeg kommet hjem og operasjonen var veldig vellykket! Alt gikk så fort, kirurgen spurte hvor mye jeg hadde tenkt på å legge inn og jeg sa rundt 300 og da sa han at det kommer til å bli flott også tegnet han litt på meg så var det rett på operasjonsbordet!

Kom meg fort etter narkosen, var litt sjelven men på vei hjem bare en time etter operasjonen startet. Når jeg kom hjem begynte smertene og smyge seg på. Etter en tur på do kjente jeg hvor vondt jeg egentlig hadde, men har funnet ut at så lenge jeg ligger i ro så har jeg lite smerter etter å ha tatt smertestillende.

Kjempe spent på hvordan smertene kjennes ut når jeg våkner i morgen, håper jeg klarer å komme meg i gjennom disse dagene uten å dø av smerter!

Av det jeg har erfart til nå så har jeg gruet meg mye unødvendig, blir spennende å følge dere andre som snart har operasjon!

Hipp hurra! :hoppendeglad: Og gratulerer med pupper!

Skrevet

Ser litt lysere på tilværelsen nå da det ikke føles som jeg skal svime av av smerte hver gang jeg skal legge meg eller stå opp fra senga. Kjenner det river godt i høyre siden enda, men bedre for hver dag. Venstre har jeg ikke noe vondt i. 6 dager siden opr. Så håper det går fort fremover nå. Siste 2dgr kun tatt smertestillende før jeg skal legge meg på kvelden :):)

Er ikke vant til å sitte i ro så er drittlei allerede! Håper om et par dager at jeg kan gå en tur etter veien! :)

Å gleder meg til at de ikke er så sprengt å hard! Men er blitt litt mykere, spes på ene siden etter opr ihvertfall :)

Skrevet

Ser litt lysere på tilværelsen nå da det ikke føles som jeg skal svime av av smerte hver gang jeg skal legge meg eller stå opp fra senga. Kjenner det river godt i høyre siden enda, men bedre for hver dag. Venstre har jeg ikke noe vondt i. 6 dager siden opr. Så håper det går fort fremover nå. Siste 2dgr kun tatt smertestillende før jeg skal legge meg på kvelden :):)

Er ikke vant til å sitte i ro så er drittlei allerede! Håper om et par dager at jeg kan gå en tur etter veien! :)

Å gleder meg til at de ikke er så sprengt å hard! Men er blitt litt mykere, spes på ene siden etter opr ihvertfall :)

Hørtes ikke godt ut å ha såpass vondt :( Jeg hadde bare vondt i tre-fire dager før jeg kunne gå rundt normalt :)

De blir myyyye mykere etter det har gått ca 2 uker :) Mine er 5 uker gamle nå, og jeg kjenner bare implantatet på sidene.

Skrevet

Nei på dag 2 så jeg skikkelig mørkt på det å ville bare røske dem ut ;) Var fastbestemt på å ta over muskel pga mindre smerter etterpå, men pk mente at pga lite brystvev samt av brystkassen min e litt "skjev" på ene siden og stikker ut måtte jeg ha under muskel pga best resultat. Så etter mye tenking fulgte jeg rådet hennes. Så får bare håpe de blir fine å naturlige. Så ikke så store ut i sportsbh, men når jeg tar den av tenker jeg bare hjelp håper de blir litt mindre! :P uvant! :) Men regner med de ikke får så veeeldig fylde på toppen når hevelsen går ned ;)

Skrevet

Sover kanskje enda? Men når du våkner, hvordan går det?:-D

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner! Føler at sportsbhen desverre er for stor så jeg må få samboer til å dra å kjøpe en i 75C så jeg får prøve om det sitter bedre. Jeg synes egentlig den sitter bra rundt på siden av puppene, men fremme med brystvortene så er det liksom bh til overs.. Synes brystene er spisse fra før av, så skjønner ikke hvordan man skal klare å fylle ut dette rommet, men anntar at om man har mer pupp så hadde den passet det bedre :smilorange: De er fortsatt åpenbart harde og det er mye luftbobler rundt om kring.

Sover kanskje enda? Men når du våkner, hvordan går det?:-D

Våknet i 07 tiden og klarte ikke røre meg. Er forkjølet så hostet litt og da føltes det som om brystene skulle eksplodere når som helst. Måtte vekke samboer så han kunne gå rundt sengen for å putte smertestillende i munnen min å løfte vannet til meg som jeg måtte drikke mens jeg lå, for det ble sånn trykk i brystet om jeg måtte røre meg. Også vondt i ryggen av å sove på rygg uten å få rørt meg overhode.

Nå derimot, når smertestillende virker så klarer jeg å røre litt på armene og snu meg litt mot sidene, når jeg ligger i ro har jeg ikke vondt overhode. Har desverre soverom på loftet så må snart ned en trapp for å komme meg i stua, blir spennende å se hvordan det går! Men alt i alt så lenge jeg har smertestillende så er jeg utrulig takknemlig da dette er veldig overkommelig, selv når det er på sitt værste. Trodde jeg ble å gråte meg igjennom disse dagene, men overhode ikke så vondt som jeg hadde trodd :hoppendeglad:

Skrevet

Leter etter bikini uten spiller med støtte... Det kan man bli fortvila over ass

Skrevet

Solli: Min BH satt heeelt likt! Tror vi har litt like bryster:) Jeg kjøpte ikke ny BH, overlevde. Negative var at eg måtte ha singlett under alle topper..

Skrevet

Solli: Min BH satt heeelt likt! Tror vi har litt like bryster:) Jeg kjøpte ikke ny BH, overlevde. Negative var at eg måtte ha singlett under alle topper..

Det kan jeg tenke meg, da har vi helt sikkert likt resultat :-) Samboer kjøpte ny bh i 75C, den satt som et skudd! Litt skuffet over at jeg ble en 75C i stede for D, menmen..

Skrevet

Gikk dere ned i bryststørrelse når brystene ble mykere å la seg mer og hevelsen gikk bort?

Skrevet

Da er det to uker siden min operasjon i dag :). "Bare" 4 uker til så skal jeg brenne sportsbh ;). Smålei den kjedelige hvite greia nå. Har vært og snikprøvd litt bh i butikker men ansatte ser bare rart på meg på de vanligste butikkene når jeg sier at jeg trenger 75E ;). Fant flere fine av Triumph på Nelly.com da så nå teller jeg bare ned.

Ellers så funker jeg ganske bra i hverdagen igjen. Men er fortsatt litt ømt og puppene føles ikke heeelt ut som mine enda. Men den ene har droppet og blitt mykere da, venter bare på at den andre skal droppe.

La inn 450gram under muskel :)

Skrevet

Gikk dere ned i bryststørrelse når brystene ble mykere å la seg mer og hevelsen gikk bort?

Mine ble ikke spes mindre i størrelse, bare litt mindre sprengte om du skjønner. Men ikke snakk om at man går ned i størrelse eller noe :)

Skrevet

Det kan jeg tenke meg, da har vi helt sikkert likt resultat :-) Samboer kjøpte ny bh i 75C, den satt som et skudd! Litt skuffet over at jeg ble en 75C i stede for D, menmen..

Hva la du inn? Jeg la inn 450, høres sikkert veldig stort ut, men til meg er det akkurat passe, jeg er 168cm og 67 kg. Bruker nå Ble 75e/80D.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...