Gå til innhold

Prøverør 2018

FlyBabe

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei 

Jeg skal søke Helfo om støtte og lurer på om crinone også inngår i denne summen på rundt 17000? Eller må man betale den selv? 

Anonymkode: 944fd...34a

Det inngår også i de 17.000kr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere som testet 3+ i digitale gravitetstest, når ble den 3+?  Jeg er i uke 4 og får fortsatt 2-3. Er så redd for jeg ikke produserer nok.. siste testen jeg tok var på onsdag, da viste den 2-3 og i dag fikk jeg igjen 2-3🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hollymolly skrev:

Til dere som testet 3+ i digitale gravitetstest, når ble den 3+?  Jeg er i uke 4 og får fortsatt 2-3. Er så redd for jeg ikke produserer nok.. siste testen jeg tok var på onsdag, da viste den 2-3 og i dag fikk jeg igjen 2-3🙄

Jeg fikk ikke det føre jeg bika 5 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Waldfee skrev:

Jeg tenker dette kan være sene overstimuleringssymptomer pga festet egg. Fikk det samme på samme rugedag, var da gravid. Lykke til 😊

Håper det er det🙈 Men jeg regnet feil. Det blir 6 dpo den dagen. Forstår ikke helt hvordan man regner i rugedager. (Satt inn egg på dag 3, 25/10) Disse symptomene jeg skrev om startet 5 dpo. Og kjenner press i underlivet fortsatt i dag. Men disse hormonene kan jo gi hva som helst av symptomer🙈 Bruker Ovitrelle som støtte, men sprøyten hadde jeg ikke tatt den dagen symptomene startet. Kan det fortsatt ha vært egget som festet seg? Eller er det for tidlig? Hadde bare 5 egg ut, kan man da utvikle overstimulering? 

Anonymkode: f9eb1...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Jeg fikk ikke det føre jeg bika 5 😃

Ringte klinikken, slitsom å være redd hele tiden. Fikk da vite at jeg er 4+4 på vei. Og at det testen ikke klarer å alltid måle riktig og at når det bli skyhøye HCG verdier. Så da har jeg lovet meg selv at jeg ikke skal teste mer. Nå ska jeg stole på kroppen min og at den skal gjøre jobben sin. 

Så blir det ultralyd 15.nov🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hollymolly skrev:

Ringte klinikken, slitsom å være redd hele tiden. Fikk da vite at jeg er 4+4 på vei. Og at det testen ikke klarer å alltid måle riktig og at når det bli skyhøye HCG verdier. Så da har jeg lovet meg selv at jeg ikke skal teste mer. Nå ska jeg stole på kroppen min og at den skal gjøre jobben sin. 

Ja jeg har begynt og stole mere på kroppen og heller bare "nyte" vontende 🤣😂 også prøve og slappe av. Hadde første svangerskaps kontroll i dag og skal på UL igjen på onsdag og ikke hatt noe blødning 😃 bare 4 uker igjen til sikker sone😃❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Ja jeg har begynt og stole mere på kroppen og heller bare "nyte" vontende 🤣😂 også prøve og slappe av. Hadde første svangerskaps kontroll i dag og skal på UL igjen på onsdag og ikke hatt noe blødning 😃 bare 4 uker igjen til sikker sone😃❤️

Ohhh så hyggelig❤️ Tenkt 4 uker, det går jo så fort😊 

hva fikk du sett i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hollymolly skrev:

Ohhh så hyggelig❤️ Tenkt 4 uker, det går jo så fort😊 

hva fikk du sett i dag?

I dag fikk jeg ikke se noe. Men onsdag håper jeg at jeg ser liv 😃😃 jeg er 7+4 i dag så er i værtfall lengre en sist ❤️❤️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper det er det🙈 Men jeg regnet feil. Det blir 6 dpo den dagen. Forstår ikke helt hvordan man regner i rugedager. (Satt inn egg på dag 3, 25/10) Disse symptomene jeg skrev om startet 5 dpo. Og kjenner press i underlivet fortsatt i dag. Men disse hormonene kan jo gi hva som helst av symptomer🙈 Bruker Ovitrelle som støtte, men sprøyten hadde jeg ikke tatt den dagen symptomene startet. Kan det fortsatt ha vært egget som festet seg? Eller er det for tidlig? Hadde bare 5 egg ut, kan man da utvikle overstimulering? 

Hør med klinikken du! Det er litt vanskelig å svare på. Fem egg høres litt lite ut til overstimulering, men kropper er jo forskjellige og det kommer an på dosen du brukte også. 🤞☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Hollymolly skrev:

Bra du fikk beroligende svar!! 👍 er vel ikke helt ennå du skal få 3+. Krysser alt jeg har for deg🤞💗 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:

Så bra 👍 dette går nok fint💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Waldfee skrev:

Bra du fikk beroligende svar!! 👍 er vel ikke helt ennå du skal få 3+. Krysser alt jeg har for deg🤞💗 

Hehe, utålmodig i denne prosessen😬

takk❤️Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2018 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd sen overstimulering. Rugedag 6. Første ivf forsøk. Hadde milde magesmerter i går. I går kveld og på morgenen i dag var det en stølhetsfølelse. Så ble det etterhvert en følelse av å være full i underlivet. Så kom smertene igjen og varte noen timer og nå er de borte. De kommer sikkert tilbake igjen. Magen er oppblåst. 

Er dette noe å bekymre seg over? Jeg ble først veldig glad fordi jeg tenkte kanskje dette er første tegn på at egget har festet seg. Men det er nok ikke det. 

Stølhetsfølelsen fikk jeg også på samme tid denne gang, og jeg ble gravid:) kjente ikke til den første forsøk som da var negativt. Så jeg tolker det som positivt😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.10.2018 den 14.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd sen overstimulering. Rugedag 6. Første ivf forsøk. Hadde milde magesmerter i går. I går kveld og på morgenen i dag var det en stølhetsfølelse. Så ble det etterhvert en følelse av å være full i underlivet. Så kom smertene igjen og varte noen timer og nå er de borte. De kommer sikkert tilbake igjen. Magen er oppblåst. 

Er dette noe å bekymre seg over? Jeg ble først veldig glad fordi jeg tenkte kanskje dette er første tegn på at egget har festet seg. Men det er nok ikke det. 

Jeg var mye oppblåst og støl i magen lenge, er 12 uker i dag☺️ Stølhet ser jeg også på som positivt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ingen tvil? 😁

3. Egguttak 2. Forsøk 13. Rugedag 👌🤩

Snapchat-751806721.jpg

Anonymkode: 02330...808

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snapchat-751806721.jpg

Herlig😍 gratulerer🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Hollymolly skrev:

Herlig😍 gratulerer🙌🏼

Tusen takk 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hollymolly skrev:

Hehe, utålmodig i denne prosessen😬

takk❤️Hvordan går det med deg?

Det er jo ikke rart man er det, da! 💗Men jeg synes det har vært veldig mye gode nyheter her nå den siste tiden, det er så fint 👍☀️😊 Utrolig leit med💗 @Blomst37, men med dere andre veldig bra! 

Det går fint med meg, takk som spør, siste uka med nedregulering nå. Neste uke starter stimulering. Blir spennende! Skal på en UL først for å sjekke om alt er bra 🤞🤞 før jeg kan starte. 

Sender en stor klem og masse lykke til med rugingen videre 💗💗💗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snapchat-751806721.jpg

Gratulerer😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Waldfee skrev:

Det er jo ikke rart man er det, da! 💗Men jeg synes det har vært veldig mye gode nyheter her nå den siste tiden, det er så fint 👍☀️😊 Utrolig leit med💗 @Blomst37, men med dere andre veldig bra! 

Det går fint med meg, takk som spør, siste uka med nedregulering nå. Neste uke starter stimulering. Blir spennende! Skal på en UL først for å sjekke om alt er bra 🤞🤞 før jeg kan starte. 

Sender en stor klem og masse lykke til med rugingen videre 💗💗💗

Det blir sikkert godt for deg å starte, synes du har vært sjukt tålmodig og tøff i denne prossesen . Jeg hadde sikkert blitt gal for noe uker siden😅  jeg håper du lykkes også denne gangen, hadde vært så fantastisk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...