Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Gjest ...sunny...
12 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Herregud!!!! Tårer spruter av glede her nå 🤩😍👏🏻 Tok CB test i dag og det står 2-3 uker!!!🙈🤩😍👏🏻🙏🏻 Har aldri før kommet så langt (2-3 uker) på digital test 🙈🙉 Blir så spennende hva blodprøve viser🙉

Gratulerer, så fantastisk!! 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har gått på Fragmin- hvor i prosessen startet dere med det, og hvor lenge stod dere på det? 

Anonymkode: d8d6b...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomst37 skrev:
 

Herregud!!!! Tårer spruter av glede her nå 🤩😍👏🏻 Tok CB test i dag og det står 2-3 uker!!!🙈🤩😍👏🏻🙏🏻 Har aldri før kommet så langt (2-3 uker) på digital test 🙈🙉 Blir så spennende hva blodprøve viser🙉

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa💗💗💗👍👍👍👏👏👏👏 !!! Herlig! Da er det kanskje to stykker også. Ohoi, nå ble jeg veldig glad. Etter alt du har vært gjennom. Kjempeklem fra meg 💗💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Waldfee skrev:
 

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa💗💗💗👍👍👍👏👏👏👏 !!! Herlig! Da er det kanskje to stykker også. Ohoi, nå ble jeg veldig glad. Etter alt du har vært gjennom. Kjempeklem fra meg 💗💗

Tuuuuusen takk! ❤️😍🙏🏻🤩 Blir sååå spennende hva blodprøve viser🙈 Ja herregud tenk om det er to! 😃🙉 Bare en blir i 9 mnd er jeg super fornøyd🙏🏻 Blir det to så er det luksus🤩. Synes alle de smertene jeg har hatt etter innsett denne gangen, vært litt annerledes. Men tenkte også at kanskje det er meg som tror at de er annerledes🙉😂. Blør ihvertfall ikke frisk blod, bortsett fra at det kom litt sånn gammelrosa på papiret i dag også. Men som en skrev her, det kan være crinone eller festeblødning🤞🏻.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, her har det skjedd en del ting ja😍😍 gratulerer så mye til alle dere som har blitt gravide👏🏼🙌🏼❤️ 

Jeg heier masse på dere❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vondt i magen hver gang jeg går på do 🙈 og i dag er det litt mere brunt en rødt i crinone så jeg tolker det som posetiv 🙂 andre som har erfaring med det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Får vondt i magen hver gang jeg går på do 🙈 og i dag er det litt mere brunt en rødt i crinone så jeg tolker det som posetiv 🙂 andre som har erfaring med det 🙂

Jeg fikk ganske vondt i magen hver gang jeg måtte noe mer enn å tisse 😜 Husker ikke helt hvor lenge det varte, men det gikk over etter hvert. Det jeg tenkte var at det var viktig at jeg i alle fall fikk gått på do i stedet foe å vente fordi det gjorde vondt i magen. Kunne fort blitt verre da 🙈

Brun crinone er et godt tegn ja, da er det gammelt blod, rester som kommer ut😊👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg snakket med Riks. Hcg var på 222!!!😃👏🏻🙏🏻 Herregud det var jo høye verdier🤞🏻👌🏻. Uff nå må den/de sitte der i varmen i 9 mnd 🤞🏻🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Da har jeg snakket med Riks. Hcg var på 222!!!😃👏🏻🙏🏻 Herregud det var jo høye verdier🤞🏻👌🏻. Uff nå må den/de sitte der i varmen i 9 mnd 🤞🏻🙈

Gratulerer så masse! Dette var gøy å lese! Min HCG var på 91, så da spørs det om det kanskje er 2 der inne😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Da har jeg snakket med Riks. Hcg var på 222!!!😃👏🏻🙏🏻 Herregud det var jo høye verdier🤞🏻👌🏻. Uff nå må den/de sitte der i varmen i 9 mnd 🤞🏻🙈

Min var bare på 101 så da har du jo bra hcg nå. Også var den på 194 to dager etter 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Frk.Pøls skrev:
 

Gratulerer så masse! Dette var gøy å lese! Min HCG var på 91, så da spørs det om det kanskje er 2 der inne😍

Tusen takk!🙏🏻❤️ Åh ja dette blir spennende!🙉 Sykepleier sa at man kan ikke se bare på blodprøven om det er en eller to. Så må nok vente til ul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Min var bare på 101 så da har du jo bra hcg nå. Også var den på 194 to dager etter 

Jeg sa til meg selv i dag, ligger den på 100, er jeg veldig fornøyd, men det var over alle forventninger 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Blomst37 said:
 

Jeg sa til meg selv i dag, ligger den på 100, er jeg veldig fornøyd, men det var over alle forventninger 🙉

Hvor mange dpo er du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Albbas skrev:
 

Hvor mange dpo er du? :)

12 dager siden innsett (2 dagers).

Endret av Blomst37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blomst37 skrev:
 

Da har jeg snakket med Riks. Hcg var på 222!!!😃👏🏻🙏🏻 Herregud det var jo høye verdier🤞🏻👌🏻. Uff nå må den/de sitte der i varmen i 9 mnd 🤞🏻🙈

Gratulerer så mye ❤️❤️😁. Høres nesten ut som to det der 😊. Dette fortjener du 😍. Masse lykke til 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blomst37 skrev:
 

Da har jeg snakket med Riks. Hcg var på 222!!!😃👏🏻🙏🏻 Herregud det var jo høye verdier🤞🏻👌🏻. Uff nå må den/de sitte der i varmen i 9 mnd 🤞🏻🙈

Flott flott flott 👍👍👍💗💗 Jeg holder en knapp på at det er to, med så høy HCG! Å, dette blir gøy👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Butter skrev:
 

Gratulerer så mye ❤️❤️😁. Høres nesten ut som to det der 😊. Dette fortjener du 😍. Masse lykke til 😂

Tuuusen takk!😍🙏🏻 Det var pent sagt ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Waldfee skrev:
 

Flott flott flott 👍👍👍💗💗 Jeg holder en knapp på at det er to, med så høy HCG! Å, dette blir gøy👍😊

Tuuusen takk!😍🙏🏻❤️ Nå vil jeg ikke se noe blod eller noe annet🤞🏻 Skal på tidlig ul om 3 uker og da får jeg vite om det er en eller to 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...