Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Nikketutta skrev:
 

Riksen har ikke mottatt henvisningen, så jeg valgte å ringe til gynekologen for å høre hva som skjer videre. Sekretæren mente at mannen måtte ta en ny prøve før henvisningen ble sendt. Dette har vi ikke fått beskjed om, det eneste vi fikk beskjed om var at henvisningen ville bli sendt med en gang (4,5 uke siden) og at mannen kunne ta en ny prøve i november mens vi ventet på behandling. Men nå må han tydeligvis ta enda en ny prøve før henvisningen blir sendt, selvom hans svømmere var dårlige på 1 prøve. 

Hvor mange ganger måtte mannen deres ta prøve før henvisningen ble sendt? Gynekologen sa det holdt med 1, men sekretæren sier noe helt annet. 

Utrolig fortvila og føler vi ikke blir tatt alvorlig eller får noe ordentlige svar på hva som skjer fremover.

For vår del når vi skulle gjennom dette, måtte min mann levere prøve 3 ganger. Og som jeg forsto dette så var det vanlig med flere prøver for og være sikker, siden 1 prøve kan vise feil. 😊 Fortvil ikke, det går jo ganske fort og ta en ny prøve😃👏 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

😀Virker som det går riktige veien i magen ❤️ for nå viser clerblue ukeindikator 3+ så håper og tror dette går riktige veien. Men har veldig mensen smerter i dag men var jo ei her som skrev at det var posetiv så nå får vi krysse fingre ❤️❤️❤️

Gratulerer med graviditet😃 Når det gjelder menssmerter, så er jeg straks 9 uker og har hatt menssmerter i en måned allerede.. Ikke noe galt med meg, eller knøttet i magen😃 Har selv bekymret meg over denne smerten, men fikk idag bekreftet at det er normalt på U.l 😍 Slapp av, nyt tiden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Maya89 skrev:
 

Gratulerer med graviditet😃 Når det gjelder menssmerter, så er jeg straks 9 uker og har hatt menssmerter i en måned allerede.. Ikke noe galt med meg, eller knøttet i magen😃 Har selv bekymret meg over denne smerten, men fikk idag bekreftet at det er normalt på U.l 😍 Slapp av, nyt tiden! 

Godt å høre at alt var normalt ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Maya89 skrev:
 

Gratulerer med graviditet😃 Når det gjelder menssmerter, så er jeg straks 9 uker og har hatt menssmerter i en måned allerede.. Ikke noe galt med meg, eller knøttet i magen😃 Har selv bekymret meg over denne smerten, men fikk idag bekreftet at det er normalt på U.l 😍 Slapp av, nyt tiden! 

Prøver og nyte men er ikke lett 🤣 kan hende jeg slapper litt mere av på fredag etter UL 🙂🙂🙂 bikker 5 uker i dag så da er jeg ikke langt bak deg 🙂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maya89 skrev:
 

For vår del når vi skulle gjennom dette, måtte min mann levere prøve 3 ganger. Og som jeg forsto dette så var det vanlig med flere prøver for og være sikker, siden 1 prøve kan vise feil. 😊 Fortvil ikke, det går jo ganske fort og ta en ny prøve😃👏 

Joda, men hadde vi fått vite dette før, så hadde jo prøven vært tatt for lengst. Men når vi faktisk må ringe selv for å høre hva som faktisk skjer så blir jeg litt oppgitt 😞 Også er det så rart at gynekologen sa at den skulle bli sendt med en gang, også plutselig er det endringer uten å få beskjed 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Prøver og nyte men er ikke lett 🤣 kan hende jeg slapper litt mere av på fredag etter UL 🙂🙂🙂 bikker 5 uker i dag så da er jeg ikke langt bak deg 🙂❤️

Nei, bare 4 uker😃👏 Spennende! Hjelper med ultralyd ja..😍 Skal mase meg til enda en når jeg nærmer meg 12 uker tenker jeg... Har vært gravid før, men aldri vært så redd som nå😂 

Uansett, hurra for oss❤️ Dette skal gå bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Nikketutta skrev:
 

Joda, men hadde vi fått vite dette før, så hadde jo prøven vært tatt for lengst. Men når vi faktisk må ringe selv for å høre hva som faktisk skjer så blir jeg litt oppgitt 😞 Også er det så rart at gynekologen sa at den skulle bli sendt med en gang, også plutselig er det endringer uten å få beskjed 😞

Ser den. Vi fikk heller ikke beskjed før noe av det, at det måtte til 3 prøver.. og det verste var at de på sykehuset rotet bort ene sperm prøven😂 Så vet at man kan bli noe oppgitt🙈 Men, jeg fikk da viljen min med 2 prøver, så fikk de lete etter siste. Tok heldivis bare 2 måneder ca til vi fikk telefon og avtalt sprøytestart😃 (etter prøvene). Synes det var greit med den tiden, fikk vi forberedt oss litt i mellomtiden. 

Men dere er nært oppstart nå, ting er på en måte igang❤️ Det går fort når dere er ferdig med dette☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Waldfee skrev:
 

@Blomst37, jeg krysser alt for at dette bare er uskyldig og at det blir positiv test i morgen 🤞🤞🤞💗💗💗 Tenker på deg i ettermiddag 💗

Tusen takk❤️🙏🏻  Har kommet mer rosa både på papiret, i doen og på crinone pinnen😬 Men ikke store mengder🤞🏻. Uff blir spennende imorgen🙉🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomst37 skrev:
 

Tusen takk❤️🙏🏻  Har kommet mer rosa både på papiret, i doen og på crinone pinnen😬 Men ikke store mengder🤞🏻. Uff blir spennende imorgen🙉🤞🏻

Det får ikke lov å komme mer nå🤞🤞🤞💗 💗💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Maya89 skrev:
 

Nei, bare 4 uker😃👏 Spennende! Hjelper med ultralyd ja..😍 Skal mase meg til enda en når jeg nærmer meg 12 uker tenker jeg... Har vært gravid før, men aldri vært så redd som nå😂 

Uansett, hurra for oss❤️ Dette skal gå bra! 

Ja jeg også er livredd 😬 😫 men ja dette skal gå bra nå 🙂🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

😀Virker som det går riktige veien i magen ❤️ for nå viser clerblue ukeindikator 3+ så håper og tror dette går riktige veien. Men har veldig mensen smerter i dag men var jo ei her som skrev at det var posetiv så nå får vi krysse fingre ❤️❤️❤️

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, med har fulgt med.

Gratulerer så masse med graviditet. Ble så glad på dine vegne 😊 

Jeg hadde masse mensensmerter i starten, tror jeg kjente det helt til uke 10. Er i dag 17+3 og på begge ul jeg har hatt, har alt sett bra ut. Krysser fingrene for at det går veien for deg nå 😊 Føler på meg at det er din tur til å gå 9 mnd gravid. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Blomst37 skrev:
 

Tusen takk❤️🙏🏻  Har kommet mer rosa både på papiret, i doen og på crinone pinnen😬 Men ikke store mengder🤞🏻. Uff blir spennende imorgen🙉🤞🏻

Ønsker deg masse lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Barneønske90 skrev:
 

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, med har fulgt med.

Gratulerer så masse med graviditet. Ble så glad på dine vegne 😊 

Jeg hadde masse mensensmerter i starten, tror jeg kjente det helt til uke 10. Er i dag 17+3 og på begge ul jeg har hatt, har alt sett bra ut. Krysser fingrene for at det går veien for deg nå 😊 Føler på meg at det er din tur til å gå 9 mnd gravid. 

 

Takk ❤️ å så morro ❤️❤️ ja håper at det var min tur nå hadde vært litt morro for er noe familie medlemmer som har bursdag i mnd jeg har termin utifra appen og får jo også sommer baby da ❤️ men tørr forsatt ikke håpe for har mistet i uke 6 før og er ikke så langt enda ❤️ Håper jeg kan skrive om 10 uker og si jeg fortsatt er gravid  ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Maya89 skrev:
 

Ser den. Vi fikk heller ikke beskjed før noe av det, at det måtte til 3 prøver.. og det verste var at de på sykehuset rotet bort ene sperm prøven😂 Så vet at man kan bli noe oppgitt🙈 Men, jeg fikk da viljen min med 2 prøver, så fikk de lete etter siste. Tok heldivis bare 2 måneder ca til vi fikk telefon og avtalt sprøytestart😃 (etter prøvene). Synes det var greit med den tiden, fikk vi forberedt oss litt i mellomtiden. 

Men dere er nært oppstart nå, ting er på en måte igang❤️ Det går fort når dere er ferdig med dette☺️

Såpass ja, ingenting forundrer meg lenger med helsevesenet dessverre ... Det jeg frykter nå er at de sier vi må vente til november med å ta ny test for så å vente på testresultater også sende henvisningen... Har jo ikke dårlig tid, men det tærer så sykt på humøret og kroppen i påvente av noe konkret å se frem til 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Nikketutta skrev:
 

Såpass ja, ingenting forundrer meg lenger med helsevesenet dessverre ... Det jeg frykter nå er at de sier vi må vente til november med å ta ny test for så å vente på testresultater også sende henvisningen... Har jo ikke dårlig tid, men det tærer så sykt på humøret og kroppen i påvente av noe konkret å se frem til 😞

Huff, jeg skjønner😑 Her har vi det slik at man kan dra hver uke og ta prøve, for det er åpent 1 dag i uken.. (flere timers kjøring men), vi bestemte selv når det skulle skje.. 

Håper dere får komme i gang snart💜 Krysser fingrene for deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!!!! Tårer spruter av glede her nå 🤩😍👏🏻 Tok CB test i dag og det står 2-3 uker!!!🙈🤩😍👏🏻🙏🏻 Har aldri før kommet så langt (2-3 uker) på digital test 🙈🙉 Blir så spennende hva blodprøve viser🙉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Herregud!!!! Tårer spruter av glede her nå 🤩😍👏🏻 Tok CB test i dag og det står 2-3 uker!!!🙈🤩😍👏🏻🙏🏻 Har aldri før kommet så langt (2-3 uker) på digital test 🙈🙉 Blir så spennende hva blodprøve viser🙉

Ååååååå så morro 🙂 ❤️❤️ jeg er akk ferdig hos legen og han ville ta ny hcg i dag så får svar i morgen så spennende og se om den stiger med graviditetstesten 🙂🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...