Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

Menssmerter er et godt tegn altså, til dere som bekymrer dere for det. :)

Anonymkode: 1f1d4...d39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Blomst37 skrev:
 

😳🙏🏻🤞🏻🤞🏻❤️❤️

Ingen blødning enda 🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Menssmerter er et godt tegn altså, til dere som bekymrer dere for det. :)

Anonymkode: 1f1d4...d39

🤞🏽🤞🏽🤞🏽 For det 😀 håper så inderlig det går denne gangen 😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Blomst37 skrev:
 

Tenker ofte på deg og hvor tøft må det være å ha så lang nedregulering 😬. Kan tenke meg hvor sakte tiden går. Heier masse på deg og håper håper håper på de beste resultatene!🤞🏻💗 Sender deg en stor klem❤️

Tusen takk 💗💗💗 Det varmer veldig mye med sånn støtte !! Klem ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😀Virker som det går riktige veien i magen ❤️ for nå viser clerblue ukeindikator 3+ så håper og tror dette går riktige veien. Men har veldig mensen smerter i dag men var jo ei her som skrev at det var posetiv så nå får vi krysse fingre ❤️❤️❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

😀Virker som det går riktige veien i magen ❤️ for nå viser clerblue ukeindikator 3+ så håper og tror dette går riktige veien. Men har veldig mensen smerter i dag men var jo ei her som skrev at det var posetiv så nå får vi krysse fingre ❤️❤️❤️

Åååå så koselig å høre, det høres jo veldig lovende ut ❤️😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

😀Virker som det går riktige veien i magen ❤️ for nå viser clerblue ukeindikator 3+ så håper og tror dette går riktige veien. Men har veldig mensen smerter i dag men var jo ei her som skrev at det var posetiv så nå får vi krysse fingre ❤️❤️❤️

Når jeg ble gravid med ivf i mai hadde jeg helt syke menssmerter dagen før mensen skulle komme, men det gikk helt fint!! Snart i uke 23 nå☺️ Og HCG stigningen din tyder jo på at alt utvikler seg normalt😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei!!!😫 tror det er begynnelse av det jeg ikke vil skje😬😳 Det var litt svak rosa på papiret i dag😰 det var ikke så veldig klart, men man kunne se at fargen var ikke det samme som i går. Det var en liten veldig svak rosa klump på crinone pinnen også.😫 Har ingen menssmerter i dag. Testdagen er imorgen. Gud hjelp er så redd at det har kanskje gått galt denne gangen også😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Å nei!!!😫 tror det er begynnelse av det jeg ikke vil skje😬😳 Det var litt svak rosa på papiret i dag😰 det var ikke så veldig klart, men man kunne se at fargen var ikke det samme som i går. Det var en liten veldig svak rosa klump på crinone pinnen også.😫 Har ingen menssmerter i dag. Testdagen er imorgen. Gud hjelp er så redd at det har kanskje gått galt denne gangen også😭 

Sånn har jeg hatt også men her går det bra 🙂 første UL på fredag 🙂 krysser alt som kan krysses for deg 🙂🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

😀Virker som det går riktige veien i magen ❤️ for nå viser clerblue ukeindikator 3+ så håper og tror dette går riktige veien. Men har veldig mensen smerter i dag men var jo ei her som skrev at det var posetiv så nå får vi krysse fingre ❤️❤️❤️

Det er helt vanlig ja :) det er pga livmoren vokser.  Har hatt det av og på hele 1 trimester + med alle 3 :)

Anonymkode: 9bbd5...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Blomst37 said:
 

Å nei!!!😫 tror det er begynnelse av det jeg ikke vil skje😬😳 Det var litt svak rosa på papiret i dag😰 det var ikke så veldig klart, men man kunne se at fargen var ikke det samme som i går. Det var en liten veldig svak rosa klump på crinone pinnen også.😫 Har ingen menssmerter i dag. Testdagen er imorgen. Gud hjelp er så redd at det har kanskje gått galt denne gangen også😭 

Jeg var helt sikker på at jeg hadde mensen to dager før testdag, blødde masse friskt blod, sørget meg ferdig og tenkte det var det. Likevel ble testen positiv på testdag! Kan jo være festeblødning? Eller reaksjon på crinone? Trenger ikke være et dårlig tegn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er helt vanlig ja :) det er pga livmoren vokser.  Har hatt det av og på hele 1 trimester + med alle 3 :)

Anonymkode: 9bbd5...622

Så bra da skal jeg ro meg med det selvom jeg gruer meg til og gå på do hver gang 😩😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Albbas skrev:
 

Jeg var helt sikker på at jeg hadde mensen to dager før testdag, blødde masse friskt blod, sørget meg ferdig og tenkte det var det. Likevel ble testen positiv på testdag! Kan jo være festeblødning? Eller reaksjon på crinone? Trenger ikke være et dårlig tegn. :)

Håper det!🙏🏻🤞🏻 Har gått fint så langt, og håper virkelig at det ikke er farlig. Blir spennende imorgen hva hcg viser. Takk for at du svarte 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riksen har ikke mottatt henvisningen, så jeg valgte å ringe til gynekologen for å høre hva som skjer videre. Sekretæren mente at mannen måtte ta en ny prøve før henvisningen ble sendt. Dette har vi ikke fått beskjed om, det eneste vi fikk beskjed om var at henvisningen ville bli sendt med en gang (4,5 uke siden) og at mannen kunne ta en ny prøve i november mens vi ventet på behandling. Men nå må han tydeligvis ta enda en ny prøve før henvisningen blir sendt, selvom hans svømmere var dårlige på 1 prøve. 

Hvor mange ganger måtte mannen deres ta prøve før henvisningen ble sendt? Gynekologen sa det holdt med 1, men sekretæren sier noe helt annet. 

Utrolig fortvila og føler vi ikke blir tatt alvorlig eller får noe ordentlige svar på hva som skjer fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomst37 skrev:
 

Å nei!!!😫 tror det er begynnelse av det jeg ikke vil skje😬😳 Det var litt svak rosa på papiret i dag😰 det var ikke så veldig klart, men man kunne se at fargen var ikke det samme som i går. Det var en liten veldig svak rosa klump på crinone pinnen også.😫 Har ingen menssmerter i dag. Testdagen er imorgen. Gud hjelp er så redd at det har kanskje gått galt denne gangen også😭 

Jeg hadde også litt svakt rosa på papiret og crinone pinnen rett før testdag. Allikevel fikk jeg to blå og en hyggelig telefon fra riksen ☺️ Krysser fingrene for deg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Avalon said:
 

Dere som har fått festeblødning, når har den kommet hos dere? Rett før testdag eller tidligere?

Jeg fikk den 12 dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, California skrev:
 

Jeg hadde også litt svakt rosa på papiret og crinone pinnen rett før testdag. Allikevel fikk jeg to blå og en hyggelig telefon fra riksen ☺️ Krysser fingrene for deg!! 

Tusen takk!🙏🏻❤️🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Albbas skrev:
 

Jeg fikk den 12 dpo. 

Kan jeg bare spørre, er litt grønn på dette siden dette er første forsøket mitt. Regner man uttaks dag som dag 1 eller dag 0 når man teller? :ninja: 

Endret av Avalon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Avalon said:
 

Kan jeg bare spørre, er litt grønn på dette siden dette er første forsøket mitt. Regner man uttaks dag som dag 1 eller dag 0 når man teller? :ninja: 

Dag 0. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...