Håper mamma i 2018 Skrevet 5. oktober 2018 #3941 Del Skrevet 5. oktober 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gynekologen min sa at det kunne også ta 3 døgn før doblingen hadde skjedd. De sier vel også at hcg kan være litt lavere ved prøverør prøv denne her: https://nor.wantbaby.info/kalkulatorer/hcg-stigning?mode=dpo&cycle=28&day1=14&hcg1=101&day2=16&hcg2=197&pregnancy=0 og her er en fin tabell, gå på normalområde og i svangerskap: http://nevro.legehandboka.no/handboken/nel/prover-og-svar/klinisk-kjemi/blodprover/hcg/ Anonymkode: 9bbd5...622 Skjønte ikke helt den første linken 😃🙈🙈🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3942 Del Skrevet 5. oktober 2018 28 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Skjønte ikke helt den første linken 😃🙈🙈🙈 Hvor mange dager etter innsett/eggløsning var du med første og andre prøve så kan jeg plotte inn for deg 😊 Anonymkode: 9bbd5...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 5. oktober 2018 #3943 Del Skrevet 5. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange dager etter innsett/eggløsning var du med første og andre prøve så kan jeg plotte inn for deg 😊 Anonymkode: 9bbd5...622 12 og 14 dager etter insett satt inn 2 dagers egg den 20.09 og tok første prøve 2.10 og andre prøve 4.10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 5. oktober 2018 #3944 Del Skrevet 5. oktober 2018 38 minutter siden, Hope25 skrev: Fikk beskjed om at jeg ikke kunne høre noe hjerte før senest uke 7, er nå 7+3 og har ultralyd uke 8 altså neste uke, fikk du beskjed om at du kunne høre hjertelyd i uke 5 ? 🙈. Gratulerer så mye med graviditet, så utrolig gøy 😊😊😊krysser for at spirene er der 9 mnd til 😍 Hjerte begynner og slå i midten av uke 5 🙂 men kunne hende vi ikke fant gjette lyd men så at det lå en sekk eller noe til fredag men skal ha tett oppfølging nå ❤️ Takk ja håper det klamrer seg fast en eller 2 nå ❤️så gøy med deg også gratulerer 🙂🙂 har du vært på ul enda ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2018 #3945 Del Skrevet 5. oktober 2018 13 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: 12 og 14 dager etter insett satt inn 2 dagers egg den 20.09 og tok første prøve 2.10 og andre prøve 4.10 Når jeg plottet inn dataene fine kommer det an doblingstiden er normal. Om jeg feks la inn 140 på andre måling kommer det at den er lavere enn normal. Så det er jo en liten heads up i hvertfall 😊 Anonymkode: 9bbd5...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 5. oktober 2018 #3946 Del Skrevet 5. oktober 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg plottet inn dataene fine kommer det an doblingstiden er normal. Om jeg feks la inn 140 på andre måling kommer det at den er lavere enn normal. Så det er jo en liten heads up i hvertfall 😊 Anonymkode: 9bbd5...622 Oki tror jeg skjønte den nå jeg også 🙂🙂🙂 takk da skal jeg følge med litt der 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 5. oktober 2018 #3947 Del Skrevet 5. oktober 2018 2 hours ago, Håper mamma i 2018 said: Tok hcg kl 09 på tirsdag den var 101 og hcg kl 08.25 på torsdag og den var 194. Så gått nesten akk 2 døgn imellom🙂 Stigningen er fin den, det kan ta tre døgn før den dobles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3948 Del Skrevet 6. oktober 2018 13 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev: Nå har jeg tatt en test med uker på for og kanskje kunne følge litt med selv der 😃😃 hun på risken sa jeg er 4+3 i dag og clerblue sier 2-3 som indikerer 4-5 uker. Så nå får vi bare krysse fingre så spiren(E) sitter der til neste fredag også ❤️hadde vært helt urolig om jeg kunne fått hørt hjerte lyd om en uke 🙂❤️ Gratulerer! Tenker du på UL når du sier hjertelyd? Du kan nok ikke høre hjertelyd så tidlig uansett. Mange jordmødre nekter å prøve å lete tidlig i svangerskapet (før uke 12-15) fordi hjertelyden er veldig vanskelig å finne så tidlig. De gjør bare kvinnene veldig bekymret når de ikke finner noe, og så er alt fint likevel... hjertet begynner vel å slå i uke 5, om jeg ikke husker feil, men jeg husker ikke når man kan begynne å se det på UL - om det er i uke seks eller om det er tidligere. Masse lykke til, i alle fall! ❤️ Anonymkode: e781a...619 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 6. oktober 2018 #3949 Del Skrevet 6. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker said: Gratulerer! Tenker du på UL når du sier hjertelyd? Du kan nok ikke høre hjertelyd så tidlig uansett. Mange jordmødre nekter å prøve å lete tidlig i svangerskapet (før uke 12-15) fordi hjertelyden er veldig vanskelig å finne så tidlig. De gjør bare kvinnene veldig bekymret når de ikke finner noe, og så er alt fint likevel... hjertet begynner vel å slå i uke 5, om jeg ikke husker feil, men jeg husker ikke når man kan begynne å se det på UL - om det er i uke seks eller om det er tidligere. Masse lykke til, i alle fall! ❤️ Anonymkode: e781a...619 Fra ca uke 6/7 kan man høre og se hjertelyden på ultralyd hvis legen skrur på dopplersignalet. En del leger lar være, fordi dopplersignalet kan forstyrre embryo unødig, og det er jo godt nok å se hjerteslagene. Men det er altså mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 6. oktober 2018 #3950 Del Skrevet 6. oktober 2018 42 minutter siden, Albbas skrev: Fra ca uke 6/7 kan man høre og se hjertelyden på ultralyd hvis legen skrur på dopplersignalet. En del leger lar være, fordi dopplersignalet kan forstyrre embryo unødig, og det er jo godt nok å se hjerteslagene. Men det er altså mulig. Ja er bok det jeg mener da behøver ikke høre hjerte lyd men og se det hadde vært helt fantastisk 🙂 noen som vet om de kan se så tidlig om det er 1 eller 2? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 6. oktober 2018 #3951 Del Skrevet 6. oktober 2018 Klarte ikke holde meg lengre - rugedag 10 ❤️❤️❤️😁😁😁 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 6. oktober 2018 #3952 Del Skrevet 6. oktober 2018 1 minutt siden, Butter said: Klarte ikke holde meg lengre - rugedag 10 ❤️❤️❤️😁😁😁 Gratulerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 6. oktober 2018 #3953 Del Skrevet 6. oktober 2018 2 minutter siden, Håper mamma i 2018 said: Ja er bok det jeg mener da behøver ikke høre hjerte lyd men og se det hadde vært helt fantastisk 🙂 noen som vet om de kan se så tidlig om det er 1 eller 2? 😃 Hvor tidlig er det snakk om? Fra uke 6 kan man se, men noen må tilbake i uke 7 fordi det ikke alltid er at man ser tydelig nok om det er liv i begge i uke 6. Så best å vente til 7 uker hvis man greier det. Ei i termingruppa mi fant tvillinger i uke 6, men de fant ikke hjerteslag på den ene. En uke etterpå fant de hjerteslag på begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 6. oktober 2018 #3954 Del Skrevet 6. oktober 2018 22 minutter siden, Butter skrev: Klarte ikke holde meg lengre - rugedag 10 ❤️❤️❤️😁😁😁 Ååååååå så morro 🙂 gratulerer ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 6. oktober 2018 #3955 Del Skrevet 6. oktober 2018 18 minutter siden, Albbas skrev: Hvor tidlig er det snakk om? Fra uke 6 kan man se, men noen må tilbake i uke 7 fordi det ikke alltid er at man ser tydelig nok om det er liv i begge i uke 6. Så best å vente til 7 uker hvis man greier det. Ei i termingruppa mi fant tvillinger i uke 6, men de fant ikke hjerteslag på den ene. En uke etterpå fant de hjerteslag på begge to. Skal neste fredag er vel 5+3 eller noe da så hun har gjort meg klar over at jeg kanskje ikke ser eller hører noe 🙂 men regner med jeg får en ny UL i uke 7 da 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 6. oktober 2018 #3956 Del Skrevet 6. oktober 2018 25 minutter siden, Butter skrev: Klarte ikke holde meg lengre - rugedag 10 ❤️❤️❤️😁😁😁 Hipp hipp hurra, så fantastisk💗💗💗!! Gratulerer, nå ble jeg glad 👍😊 Da kunne du stole på kroppens signaler👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 6. oktober 2018 #3957 Del Skrevet 6. oktober 2018 Noen som hae blød neseblod mens de har vært gravide 🙂.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2018 #3958 Del Skrevet 6. oktober 2018 7 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Noen som hae blød neseblod mens de har vært gravide 🙂.? Ja! Aldri før og heller ikke etter! Anonymkode: 65aa6...9e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 6. oktober 2018 #3959 Del Skrevet 6. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja! Aldri før og heller ikke etter! Anonymkode: 65aa6...9e1 Oki da er det ikke bare meg 🤣😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 6. oktober 2018 #3960 Del Skrevet 6. oktober 2018 3 hours ago, Butter said: Klarte ikke holde meg lengre - rugedag 10 ❤️❤️❤️😁😁😁 Åååå hurra! Så koselig! Og gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå