Gjest BethD Skrevet 2. juni 2018 #681 Del Skrevet 2. juni 2018 2 timer siden, Alvildeivf skrev: Ånei 😪😭 jeg trodde det var din tur nå, føler med deg ! Føler tr er på gang her også😪😟 lykke til meste måned! Prøv å kos deg likevel ♥️🎈 Dumme TR.. Håper ikke du får den også! Tusen takk og lykke til til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 2. juni 2018 #682 Del Skrevet 2. juni 2018 1.5 år med ustabil syklus, og mulig PCOS. Mannen har fått beskjed om å ta sædprøve før vi får noe videre oppfølging. Men han hater legen og drar ikke dit frivillig så det blir bare utsatt hele tiden. Ikke nok med det så har bestevenninna mi nettopp blitt gravid og jeg vet ikke om jeg er glad eller lei meg 😕 Selvfølgelig veldig glad på hennes vegne, men det å vite at de blei gravide på 1 pp, mens vi venter og venter er utrolig sårt.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 2. juni 2018 #683 Del Skrevet 2. juni 2018 1 minutt siden, Nikketutta skrev: 1.5 år med ustabil syklus, og mulig PCOS. Mannen har fått beskjed om å ta sædprøve før vi får noe videre oppfølging. Men han hater legen og drar ikke dit frivillig så det blir bare utsatt hele tiden. Ikke nok med det så har bestevenninna mi nettopp blitt gravid og jeg vet ikke om jeg er glad eller lei meg 😕 Selvfølgelig veldig glad på hennes vegne, men det å vite at de blei gravide på 1 pp, mens vi venter og venter er utrolig sårt.. Huff, føler med deg ! Kjente på den følelsen selv. Men den gikk heldigvis fort over ! Men deg være litt sjalu noen dager også må man bare kvinne seg opp og "komme over" de følelsene. funker fint for meg ♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 2. juni 2018 #684 Del Skrevet 2. juni 2018 3 minutter siden, Alvildeivf skrev: Huff, føler med deg ! Kjente på den følelsen selv. Men den gikk heldigvis fort over ! Men deg være litt sjalu noen dager også må man bare kvinne seg opp og "komme over" de følelsene. funker fint for meg ♥️♥️ Fint å høre at det går fort over, er vel tungt de første dagene. Gleder meg veldig til å kunne sy små babyklær til hennes barn, men skulle jo selvføgelig ønske at det var til mine egne ❤️ Men det kommer vel til slutt ett nurk her også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 2. juni 2018 #685 Del Skrevet 2. juni 2018 3 minutter siden, Nikketutta skrev: Fint å høre at det går fort over, er vel tungt de første dagene. Gleder meg veldig til å kunne sy små babyklær til hennes barn, men skulle jo selvføgelig ønske at det var til mine egne ❤️ Men det kommer vel til slutt ett nurk her også! Det skulle egentlig stå at du må la deg være sjalu * damn you autocorrect * Jeg syns likom ting generelt i livet er bedre når man tillater seg litt "nedfor" tid.. så blir det bedre etterpå ☺️😃👌🏽 Men veldig typisk at alle andre popper ut barn bare av å se på graviditetstest.. 😂😂 jeg startet 4 mnd før venninneparet vårt, jeg er endelig 11 Dpo, mens venninnen min er 1 mnd gravid 😪 tok meg ca to uker etter jeg fant ut at de var gravide til jeg kunne snakke med de om det! Nå er jeg bare glad på deres vegne ♥️🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnplante Skrevet 4. juni 2018 #686 Del Skrevet 4. juni 2018 Hvordan går det med dere andre i dpo-land? Jeg er 6 dpo i dag ✌️ Har prøvd å ikke symptomspotte, men det er jo umulig når det faktisk kjenner ut som om et eller annet foregår. Så «symptomer» så langt: Mye gul/hvit utflod fra 3dpo og fortsatt. Nesten slik at jeg synes det ligner litt på el-slim 🙄 5dpo: Ømme pupper (pleier ikke ha det). Ekstra emosjonell. 6dpo: Stikninger/murring på venstre side i livmor(?). Spesielt når jeg går. Hyppig tissing. Noen andre? 😅😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 4. juni 2018 #687 Del Skrevet 4. juni 2018 (endret) 42 minutter siden, grønnplante skrev: Hvordan går det med dere andre i dpo-land? Jeg er 6 dpo i dag ✌️ Har prøvd å ikke symptomspotte, men det er jo umulig når det faktisk kjenner ut som om et eller annet foregår. Så «symptomer» så langt: Mye gul/hvit utflod fra 3dpo og fortsatt. Nesten slik at jeg synes det ligner litt på el-slim 🙄 5dpo: Ømme pupper (pleier ikke ha det). Ekstra emosjonell. 6dpo: Stikninger/murring på venstre side i livmor(?). Spesielt når jeg går. Hyppig tissing. Noen andre? 😅😅 Jeg er 13dpo, hadde inseminering. Utfloden har vært hvit , bortsett fra ett par dager hvor den var gjennomsiktig. Jeg har hatt mensen murringer i magen hver dag, så umulig å si 😂 skikkelig stikkinger i "mensen magen" med jevne mellomrom tror jeg mensen kommer, foreløpig er det kun hvor utflod. Jeg får ALLTID veldig ømme og store pupper rett før mensen, det har jeg heller ikke nå. Foreløpig negative graviditetstester. Men ordinær testing er 07.06 😅😅 Endret 4. juni 2018 av Alvildeivf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metzili Skrevet 5. juni 2018 #688 Del Skrevet 5. juni 2018 Tror ikke det klaffet for oss denne Prøveperioden. Idag er jeg 10 dpo og har testet negativt. Sist testet jeg positivt 9 dpo, og føler derfor at jeg burde det nå også.. selv om jeg vet at det sikkert varierer. Føler meg ikke gravid heller, sist hadde jeg veldig ømme pupper som fikk meg til å teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 5. juni 2018 #689 Del Skrevet 5. juni 2018 Denne mnd er det 1 år siden vi begynte å prøve. Jeg har ikke vært gravid en eneste gang. Er utrolig lei... Denne uka er det ikke mindre en 7 stk som har annonsert graviditeten sin på facebook. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. juni 2018 #690 Del Skrevet 5. juni 2018 Flere som venter på at TR skal stikke og EL skal komme..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 5. juni 2018 #691 Del Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, BethD skrev: Flere som venter på at TR skal stikke og EL skal komme..? Kanskje meg 😳 rosa utflod på papiret i dag, helvette altså. Får se om det går over eller ikke 😪 hvis det blir skikkelig mensen skal jeg rope ut 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. juni 2018 #692 Del Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, Alvildeivf skrev: Kanskje meg 😳 rosa utflod på papiret i dag, helvette altså. Får se om det går over eller ikke 😪 hvis det blir skikkelig mensen skal jeg rope ut 😟 Æsj da.. håper ikke det er mensen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 5. juni 2018 #693 Del Skrevet 5. juni 2018 Akkurat nå, BethD skrev: Æsj da.. håper ikke det er mensen!! Mhm..da er det i såfall bare å shippe de 2 stråene vi har på is i DK hit.. må innrømme at den utfloden var skikkelig ille å få nå 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. juni 2018 #694 Del Skrevet 5. juni 2018 2 minutter siden, Alvildeivf skrev: Mhm..da er det i såfall bare å shippe de 2 stråene vi har på is i DK hit.. må innrømme at den utfloden var skikkelig ille å få nå 😭 Ja det skjønner jeg godt... men dette er ikke sikkert trenger å bety noe vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 5. juni 2018 #695 Del Skrevet 5. juni 2018 Venter på EL! Vært klokkestabil siden jeg sluttet på p-pille, på cd 11 og 12. Nå er det cd 14, og ikke fått tempøkning enda. Regner med den kommer i morgen, og EL i dag. Vært veldig lite aksjer denne perioden grunnet stressendes helg og mye jobbing, men ble i det minste i går, så krysser fingrene for at EL er i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary11111 Skrevet 5. juni 2018 #696 Del Skrevet 5. juni 2018 (endret) 5 timer siden, BethD skrev: Flere som venter på at TR skal stikke og EL skal komme..? Ja!! Var ferdig med mensen 31 mai, så venter på EL! Er nå dag 10 mellom mens og EL. forventet EL er rundt 11 juni. Så no krysser jeg fingrene og alt 🤰🏼👶🏼 Endret 5. juni 2018 av Mary11111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. juni 2018 #697 Del Skrevet 5. juni 2018 1 time siden, Mary11111 skrev: Ja!! Var ferdig med mensen 31 mai, så venter på EL! Er nå dag 10 mellom mens og EL. forventet EL er rundt 11 juni. Så no krysser jeg fingrene og alt 🤰🏼👶🏼 Spennende 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillelotta Skrevet 5. juni 2018 #698 Del Skrevet 5. juni 2018 Oppdatering fra meg igjen😊 blodprøvene som jeg tok til legen viste lavt hormonnivå i kroppen min, så skal bli utredet videre på sykehuset. Fikk mensen igjen nå, typisk! Venter spent på sædprøven😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 5. juni 2018 #699 Del Skrevet 5. juni 2018 12 timer siden, Alvildeivf skrev: Kanskje meg 😳 rosa utflod på papiret i dag, helvette altså. Får se om det går over eller ikke 😪 hvis det blir skikkelig mensen skal jeg rope ut 😟 Hvordan går det??? Fått mensen?? Testet noe mer?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 5. juni 2018 #700 Del Skrevet 5. juni 2018 3 minutter siden, tutta23 skrev: Hvordan går det??? Fått mensen?? Testet noe mer?? Fortsatt rosa utflod 🙄 men pleier å ha de 1-2 dager før frøken rød kommer. Så må nok bare følge med. Tester igjen i morra også skal jeg ringe klinikken 🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå