AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #661 Del Skrevet 29. mai 2018 11 minutter siden, Anonym922 skrev: Jeg testet positivt 17/5, og positivt noen ganger etter det også🙈😆 Problemer nå er at jeg ikke føler meg gravid lenger 😫 har hatt noen tilfeller av kramper, eller mensen lignende smerter som har gått over etter kort tid. Er nå så redd for at jeg ikke lenger er gravid 😕 ifølge appen er jeg i uke 6 (5+3). Har ikke hatt noen blødning.. Hvordan føles det for dere som har vært gravide de første ukene?? Har ikke legetime før 7/6. Hadde det som deg helt frem til uke 9 for da kom kvalmen 😛 nyt det mens du kan 😛 Anonymkode: a77c7...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid2018 Skrevet 30. mai 2018 #662 Del Skrevet 30. mai 2018 11 timer siden, Anonym922 skrev: Jeg testet positivt 17/5, og positivt noen ganger etter det også🙈😆 Problemer nå er at jeg ikke føler meg gravid lenger 😫 har hatt noen tilfeller av kramper, eller mensen lignende smerter som har gått over etter kort tid. Er nå så redd for at jeg ikke lenger er gravid 😕 ifølge appen er jeg i uke 6 (5+3). Har ikke hatt noen blødning.. Hvordan føles det for dere som har vært gravide de første ukene?? Har ikke legetime før 7/6. Jeg følte meg ikke gravid og kunne ikke skjønne jeg var det! Anbefaler en ultralyd om du føler det sånn, bestill privat. Jeg hadde jo symptomer, men de var så små at jeg tenkte det var innbildning. Uke 9 så kastet jeg opp første gang, og har kastet opp 2-3 ganger siden det. Er nå 17+2 og føler meg ikke gravid... derimot har jeg en haug av kviser, overalt! Har hørt man skal være takknemlig for lite symptomer, men man er jo redd for at noe er galt(selv om det ikke er det). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary11111 Skrevet 30. mai 2018 #663 Del Skrevet 30. mai 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kroppen min brukte 6 mnd på å få mensen tilbake, gikk med ømme pupper i en måned 😛 mye rart med denne kroppen! Anonymkode: a77c7...bde Årh så kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThessyB Skrevet 30. mai 2018 #664 Del Skrevet 30. mai 2018 4 dager siden jeg skulle fått mensen, 18 dpo i dag. Hverken fått TR eller positiv test. Skal til legen på fredag i ett annet ærend, da skal jeg be om en blodprøve. Mikroskopisk sjangse, men merkelig at mensen ikke kommer - eller disse mensenkvisene jeg alltid får i forkant. 😓🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 30. mai 2018 #665 Del Skrevet 30. mai 2018 Negativ 10 dpo.... Fortsatt sjangs sier de men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månki Skrevet 30. mai 2018 Forfatter #666 Del Skrevet 30. mai 2018 Vet ikke hvor mange dager siden eggløsning da jeg ikke har testet, men «etter boka» er mensen ventet på mandag neste uke. Har sagt til meg selv at jeg ikke skal teste før jeg er sikker på at mensen ikke kommer for å slippe eventuell skuffelse. Men åh, dagene går så treeeeeeeigt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira07 Skrevet 30. mai 2018 #667 Del Skrevet 30. mai 2018 10 dpo og tiden kunne ikke gått saktere. Jeg skal prøve å ikke teste så tidlig, men det er vanskelig Jeg har tidligere fått positiv test en uke etter IKM, så kanskje jeg er en av de som tester positiv sent. Bare ikke mensen dukker opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnplante Skrevet 31. mai 2018 #668 Del Skrevet 31. mai 2018 Helt enig i at tiden går sent. Her er jeg bare rundt 2 dpo. Så håper den neste uken flyr avgårde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 31. mai 2018 #669 Del Skrevet 31. mai 2018 41 minutter siden, grønnplante skrev: Helt enig i at tiden går sent. Her er jeg bare rundt 2 dpo. Så håper den neste uken flyr avgårde For meg går tiden saktere jo flere Dpo 😂😂 når jeg var 2 Dpo visste jeg det var så lenge til testing 😅😪 nå er jeg 9 Dpo og dagene går saktere og saktere.. glad jeg skal ha full jobbhelg så tiden går fort 😂 skal teste 16 Dpo 🙌🏼 Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnplante Skrevet 31. mai 2018 #670 Del Skrevet 31. mai 2018 46 minutter siden, Alvildeivf skrev: For meg går tiden saktere jo flere Dpo 😂😂 når jeg var 2 Dpo visste jeg det var så lenge til testing 😅😪 nå er jeg 9 Dpo og dagene går saktere og saktere.. glad jeg skal ha full jobbhelg så tiden går fort 😂 skal teste 16 Dpo 🙌🏼 Lykke til ! Greit med aktiviteter for å holde seg litt distrahert ja. Heldigvis ganske fullt opp her og, men så ligger det jo litt i bakhodet hele tiden uansett 🙈 Så flink du er som venter så lenge med å teste. Jeg har mange billigtester liggende, så kommer nok til å ta første 9-10dpo. Vanskelig å la være synes jeg. Om den er negativ så tidlig mister jeg heller ikke motet av det, samtidig som jeg ser litt mer realistisk på at det ikke nødvendigvis har klaffet. Sånn var det forrige mnd, forventet egentlig ingenting etter negativ 13 dpo. Men det beste er jo å måtte slippe å tolke streker som kanskje ikke er der 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira07 Skrevet 31. mai 2018 #671 Del Skrevet 31. mai 2018 Jeg tok en test i dag 11 dpo og jeg trodde jeg kunne se en veldig svaaaaaaak strek, men jeg tror det er mer ønsketenkning😔 Jeg har aldri fått positiv test før IKM så jeg har litt håpet enda. Nå skal jeg ikke teste før mandag og jeg er 15 dpo (hvis jeg ikke får mensen så klart), siden jeg har mange billig tester. I helgen blir det jobb og mye annet så da går forhåpentlig dagene fort Krysser fingrene for dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 31. mai 2018 #672 Del Skrevet 31. mai 2018 3 timer siden, grønnplante skrev: Greit med aktiviteter for å holde seg litt distrahert ja. Heldigvis ganske fullt opp her og, men så ligger det jo litt i bakhodet hele tiden uansett 🙈 Så flink du er som venter så lenge med å teste. Jeg har mange billigtester liggende, så kommer nok til å ta første 9-10dpo. Vanskelig å la være synes jeg. Om den er negativ så tidlig mister jeg heller ikke motet av det, samtidig som jeg ser litt mer realistisk på at det ikke nødvendigvis har klaffet. Sånn var det forrige mnd, forventet egentlig ingenting etter negativ 13 dpo. Men det beste er jo å måtte slippe å tolke streker som kanskje ikke er der 😅 Kona mi er bortreist til dagen før testdato, hun reiste i går. Så da blir det enkelt å holde meg unna test. Kan ikke teste uten hun. 7/6-18 er den store testdagen 😅👌🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnplante Skrevet 31. mai 2018 #673 Del Skrevet 31. mai 2018 41 minutter siden, Alvildeivf skrev: Kona mi er bortreist til dagen før testdato, hun reiste i går. Så da blir det enkelt å holde meg unna test. Kan ikke teste uten hun. 7/6-18 er den store testdagen 😅👌🏽 Det er jo helt perfekt! Da slipper du jo å være fristet til å gjøre det før 😃🙌🏼 Krysser fingrene for dere! Hvor stor sjanse for å lykkes er det ved inseminering? ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 31. mai 2018 #674 Del Skrevet 31. mai 2018 Akkurat nå, grønnplante skrev: Det er jo helt perfekt! Da slipper du jo å være fristet til å gjøre det før 😃🙌🏼 Krysser fingrene for dere! Hvor stor sjanse for å lykkes er det ved inseminering? ☺️ Det er mellom 20-30 % sjanse om jeg husker rett ?? Tok 4 mnd før vi kom hele veien til inseminasjon. Skulle gå for Ivf, men hormonene hadde ikke virkning på meg. Så var det forrige mnd klinikken ikke trodde eggposen inneholdt egg. (Noe blodprøvene motviste en uke for seint) så endelig har vi hvertfall prøvd en gang 😃🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnplante Skrevet 31. mai 2018 #675 Del Skrevet 31. mai 2018 41 minutter siden, Alvildeivf skrev: Det er mellom 20-30 % sjanse om jeg husker rett ?? Tok 4 mnd før vi kom hele veien til inseminasjon. Skulle gå for Ivf, men hormonene hadde ikke virkning på meg. Så var det forrige mnd klinikken ikke trodde eggposen inneholdt egg. (Noe blodprøvene motviste en uke for seint) så endelig har vi hvertfall prøvd en gang 😃🙌🏼 Skjønner! Da er det vel ca samme prosent som når man har truffet på riktig tidspunkt med eggløsning og sex. Krysser fingrene for at vi traff det denne gangen (bommet med en uke forrige mnd... 🙈). Kjedelig når ting tar lengre tid enn nødvendig. Men som du sier, nå er det i gang 🙌🏼😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 31. mai 2018 #676 Del Skrevet 31. mai 2018 1 minutt siden, grønnplante skrev: Skjønner! Da er det vel ca samme prosent som når man har truffet på riktig tidspunkt med eggløsning og sex. Krysser fingrene for at vi traff det denne gangen (bommet med en uke forrige mnd... 🙈). Kjedelig når ting tar lengre tid enn nødvendig. Men som du sier, nå er det i gang 🙌🏼😅 Så kjipt å bomme 😅🤞🏽 Vi får krysse fingrene ! 👌🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2018 #677 Del Skrevet 31. mai 2018 Hadde sex 16 og 21, sjekket ikke eggløsning, men hadde alle tegn. Tok test dagtid 28 som var negativ, lurer på å teste igjen i morgen tidlig Anonymkode: a77c7...bde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 1. juni 2018 #678 Del Skrevet 1. juni 2018 Jeg er i et forløp hos en fertilitetsklinikk i forbindelse med inseminasjon. De tok utgangspunkt i at alt var ok pga regelmessig mens og kvinnelig partner. Hadde første forsøk sist syklus, med EL på cd20. Mens på cd29, altså kun 9 dage efter EL. Er i gang med nytt forsøk, men folliklene vokser laaaangsomt. Det har ikke skjedd noe som helst siden mandag. Største follikel er 10mm på cd18. Ble i dag anbefalt å starte på medisin neste syklus. Er det noen som har vert igjennom det, som kan fortelle om medisinene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. juni 2018 #679 Del Skrevet 2. juni 2018 Da kom TR ... prøver igjen neste mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 2. juni 2018 #680 Del Skrevet 2. juni 2018 39 minutter siden, BethD skrev: Da kom TR ... prøver igjen neste mnd Ånei 😪😭 jeg trodde det var din tur nå, føler med deg ! Føler tr er på gang her også😪😟 lykke til meste måned! Prøv å kos deg likevel ♥️🎈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå