Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2018


månki

Anbefalte innlegg

Jeg bare sitter å venter på klarsignal til å begynne prøvingen. EL er om en uke ca, men vi mangler en siste ting på plass før vi kan begynne. Sukk... Er så sint og lei meg. Vi skulle liksom begynne denne måneden. Nå kan det være vi må vente enda litt. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eggløsningstesten viste positiv i går morrest😁 så nå krysser jeg alt jeg har for at spiren sitter❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag bikket prøvingen over til frustrasjon i stedet for spenning. Enda en negativ test. Vet vi ikke har vært prøvere like lenge som mange andre her inne, men for oss er det alt for lenge siden oktober og fortsatt ingen spire. Det virker som om noen blir gravide bare de snakker om baby, og nå har jeg flere venninner som har kunngjort graviditet etter 1-2 mnd prøving. Vet dette bare er egoistisk klaging, men akkurat i dag ble den negative testen veldig frustrerenes... 

kan det bare ikke gå vår vei snart?! 

Anonymkode: 18d06...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Lillelotta skrev:

Eggløsningstesten viste positiv i går morrest😁 så nå krysser jeg alt jeg har for at spiren sitter❤️

Krysser fingrene for alle her inne ♥️

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2018 den 22.45, Lillelotta skrev:

Eggløsningstesten viste positiv i går morrest😁 så nå krysser jeg alt jeg har for at spiren sitter❤️

Bare ikke kryss beina da... 😜 beklager dårlig humor en sen onsdagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, tutta23 skrev:

Bare ikke kryss beina da... 😜 beklager dårlig humor en sen onsdagskveld...

Hahaha😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei, har vært her inne for en stund siden😊 

Men ville si jeg har endelig blitt gravid denne mnd, og jeg brukte for første gang slimløsende hostesaft og grapejucie. Vet ikke om det funket med jeg er ihvertfall gravid etter 1 år prøving.

Ikke gi opp håpet, vært mye frustrasjon og skuffelser i flere pp her også men vi fikk det til tilslutt !!! 

nå er jeg redd for at noe skal gå galt. Er 4+5 i dag så er svært tidlig. Har ikke gått opp for meg enda at jeg er faktisk er gravid😀

Endret av Nikki90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Nikki90 skrev:

Heei, har vært her inne for en stund siden😊 

Men ville si jeg har endelig blitt gravid denne mnd, og jeg brukte for første gang slimløsende hostesaft og grapejucie. Vet ikke om det funket med jeg er ihvertfall gravid etter 1 år prøving.

Ikke gi opp håpet, vært mye frustrasjon og skuffelser i flere pp her også men vi fikk det til tilslutt !!! 

nå er jeg redd for at noe skal gå galt. Er 4+5 i dag så er svært tidlig. Har ikke gått opp for meg enda at jeg er faktisk er gravid😀

Hva drikker du hostesaft for..? og grapejuice ?! share your secrets my friend :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, BethD skrev:

Hva drikker du hostesaft for..? og grapejuice ?! share your secrets my friend :)

For å få tynnere EL-slim sånn at det et enklere for svømmerne å komme frem tror jeg? Grapejuice er ikke akkurat godt, drakk det jeg og i en PP.. :fnise:

Ville kanskje heller kjøpt preseed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aryamili skrev:

For å få tynnere EL-slim sånn at det et enklere for svømmerne å komme frem tror jeg? Grapejuice er ikke akkurat godt, drakk det jeg og i en PP.. :fnise:

Ville kanskje heller kjøpt preseed :)

ååja :) logisk :) hehe ! funker det ? eller er det mer kjerringråd..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BethD skrev:

ååja :) logisk :) hehe ! funker det ? eller er det mer kjerringråd..?

Jeg tror ikke det funker, det sies at virkningen av hostesaft i alle fall er lokal (på slimhinnene i halsen). Men det skader ikke, grapejuice er jo sikkert sunt det :) Jeg tror det hjelper at man føler at man prøver alt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aryamili skrev:

Jeg tror ikke det funker, det sies at virkningen av hostesaft i alle fall er lokal (på slimhinnene i halsen). Men det skader ikke, grapejuice er jo sikkert sunt det :) Jeg tror det hjelper at man føler at man prøver alt? :)

Ja det er nok sant! Jeg ville nok gjort det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde hostesaft og grapefruktjuice i 2 pp'er, og den pp'en jeg ikke brukte noen av de ble jeg gravid. Tror det er mer med tanken at man har prøvd alt, det er jo "bare" kjerringråd :) Har lest flere gynekologer som går ut og forteller at det ikke finnes noen sammenheng mellom å drikke de to og slimhinnene/utflod... Vi har brukt PreSeed innimellom i 2 pp'er nå, men det har ikke funket for oss ennå. Har større tro på PreSeed, det er klinisk testet og blir anbefalt av noen leger. Sædcellevennlig, og skal altså gjøre det enklere for sæden å komme seg frem for de som kanskje ikke har så mye eggløsningsslim - slik som meg :) 

https://www.billige-tester.no/pre-seed-glidecreme-p-113.html#long_description

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid i PP2 med solviplect, trenger ikke drikke det flere ganger om dagen i flere uker. Jeg tok noen ss dagen for eggløsning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det er et kjerringråd, og mange sier at slimløsende hoste saft virker lokalt på lungene, men jeg synes faktisk jeg fikk mer EL slim en vanlig og den var mer tynt og blankt en de andre pp og grapejucie smaker helt forferdelig men det gikk ned. Men for all del kan være innbillding men jeg ble ihvertfall gravid på den PP jeg prøvde det, så skader vel ikke å prøve 😅 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillelotta skrev:

Når bør man teste etter El? 😊 utålmodig 😇

Det kommer ann på hvor lang syklusen din er, samt at det kanskje kan variere ut i fra hvilken EL-tester du bruker (akkurat der er jeg litt usikker da jeg bare har brukt CB sine). 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg blir gravid denne prøveperioden, for da blir det helt likt som med førstemann. Fikk mensen i dag, 20.04, akkurat som for 4 år siden da spiren satt.. hadde vært moro å hatt akkurat de samme datoene å forholde seg til ☺️ Kanskje de får dele bursdag til og med.. hehe men får se, dette blir pp3, forrige gang ble jeg gravid i pp4, så håper ikke det tar så lang tid denne gangen heller.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...