Aryamili Skrevet 1. april 2018 #121 Del Skrevet 1. april 2018 Krysser alt jeg har! Måtte PP6 være når det endelig klaffer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 2. april 2018 #122 Del Skrevet 2. april 2018 Masse lykke til! Måtte pp6 være deres tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 3. april 2018 #123 Del Skrevet 3. april 2018 Lykke, lykke, lykke til i PP6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 7. april 2018 Forfatter #124 Del Skrevet 7. april 2018 Takk takk. Denne perioden har jeg ikketestet etter EL i håp om at det gjør at jeg «stresser mindre med saken» så får vi se om det har hatt noen effekt😊 god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 26. april 2018 #125 Del Skrevet 26. april 2018 Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 28. april 2018 Forfatter #126 Del Skrevet 28. april 2018 Her skjer det lite. Kjenner jeg begynner å bli lei hele prøveopplegget. Det var bare spennende og gøy i starten men nå er jeg ikke ivrig i forumet eller teller dager lenger. Følger selvfølgelig med på syklusen og vi legger inn aksjer så godt det lar seg gjøre men nå vil jeg bare bli gravid. Har heldig vis travel jobb og masse å finne på og har det kjempefint med samboeren uansett så får bare vente og se videre🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 30. april 2018 #127 Del Skrevet 30. april 2018 Jeg skjønner deg godt. Det føles ikke magisk etter hvert, bare noe langdrygt noe. Jeg krysser fingrene for dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 8. mai 2018 Forfatter #128 Del Skrevet 8. mai 2018 Da har jeg fått mensen igjen etter en syklus på kun 23 dager... så nå tror jeg at jeg vil begynne å ta EL tester igjen. De månedene jeg har tatt det har jeg fått positive tester på rundt dag 16 og med 23 dagers syklus så blir jo det veeeldig kort lutealfase så satser på at eggløsning var tidligere enn jeg trodde. Da er jeg inne i PP8🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 11. mai 2018 Forfatter #129 Del Skrevet 11. mai 2018 Uff jeg er så lei av å prøve, av å ikke få det til. Trodde jo dette skulle gå på noen måneder... kanskje et halvt år. Vurderer å booke time hos privat gynekolog, tenk om vi prøver forgjeves og det egentlig er noe galt. Noe som gjør med positiv er å lese andre sine dagbøker og se at andre får det til:-) Selv om det ofte er korte visitter her inne på bare en måned og to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 19. mai 2018 Forfatter #130 Del Skrevet 19. mai 2018 Åhhh i dag har jeg sett på bryllupet mellom Harry og Meghan, de er så søte sammen atte❤️ Planen min nå er at vi skal bli gravide på likt😊 tror ikke det tar lange tiden før det kommer melding om at det er en liten på vei der💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 19. mai 2018 #131 Del Skrevet 19. mai 2018 1 minutt siden, Sjokoladepiken skrev: Åhhh i dag har jeg sett på bryllupet mellom Harry og Meghan, de er så søte sammen atte❤️ Planen min nå er at vi skal bli gravide på likt😊 tror ikke det tar lange tiden før det kommer melding om at det er en liten på vei der💞 for en koselig tanke. Jeg krysser virkelig fingrene for dere, nå er det deres tur snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 20. mai 2018 #132 Del Skrevet 20. mai 2018 Koselig plan! Krysser alt jeg har ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 21. mai 2018 Forfatter #133 Del Skrevet 21. mai 2018 Positiv EL test i dag på dag 15 i syklus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 21. mai 2018 #134 Del Skrevet 21. mai 2018 Hurra for positiv EL-test *sender babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 21. mai 2018 Forfatter #135 Del Skrevet 21. mai 2018 1 time siden, Aryamili skrev: Hurra for positiv EL-test *sender babystøv* Takktakk💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azumarill Skrevet 22. mai 2018 #136 Del Skrevet 22. mai 2018 (endret) ... Endret 10. april 2019 av Azumarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 22. mai 2018 #137 Del Skrevet 22. mai 2018 Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 23. mai 2018 #138 Del Skrevet 23. mai 2018 Hurra for positiv EL-test! Krysser fingrene det jeg kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #139 Del Skrevet 1. juni 2018 I helgen får jeg nok svar på om vi har klart det denne gangen. Har alltid en god følelse så nå er jeg på topp😄 Håper jeg kan komme meg gode nyheter over helgen og ikke har fått mensen enda en gang. Kryss fingrene for meg🌸 god helg og nyt finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 1. juni 2018 #140 Del Skrevet 1. juni 2018 1 time siden, Sjokoladepiken skrev: I helgen får jeg nok svar på om vi har klart det denne gangen. Har alltid en god følelse så nå er jeg på topp😄 Håper jeg kan komme meg gode nyheter over helgen og ikke har fått mensen enda en gang. Kryss fingrene for meg🌸 god helg og nyt finværet! Krysser fingrene for dere 😊 God helg! ☀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå