Jump to content
Sjokoladepiken

Jeg vil bli mamma <3

Recommended Posts

Sjokoladepiken
1 time siden, lillemeg90 skrev:

De gangene jeg har vert gravid har jeg ikke fått positiv før tidligst 13 dpo, meeen har likevel begynt å teste rundt 9 dpo 🙈

Hehe, uff 13 dpo er jo kjempelenge til, men godt å høre at selv om testen er negativ tidlig så kan den bli positiv nærmere ikm:) 

Fortsetter under...

Tonio

Jeg vet ikke akkurat når jeg hadde eggløsning siden syklusene mine varierte, men fikk første positiv test på cd35. :) Og tror jeg var rundt 14-15 dpo da, om ikke mer. Og hadde heller ingen tegn i det hele tatt, så overraskelsen ble stor. :fnise: 

Jeg har trua, krysser fingre, tær og det som er!

Sjokoladepiken
4 timer siden, Tonio skrev:

Jeg vet ikke akkurat når jeg hadde eggløsning siden syklusene mine varierte, men fikk første positiv test på cd35. :) Og tror jeg var rundt 14-15 dpo da, om ikke mer. Og hadde heller ingen tegn i det hele tatt, så overraskelsen ble stor. :fnise: 

Jeg har trua, krysser fingre, tær og det som er!

Takk takk🌸

Sjokoladepiken

10dpo og blendahvit test i dag. Fortsatt tidlig men håpte jo å skimte noe:raven:

Sille4

Husk det fortsatt er veldig tidlig med 10 dpo, til og med for å skimte noe! Når tenker du å teste igjen? :) 

Sjokoladepiken

Da var pp1 over og endte med mensen 12dpo.:angry: Fikk testet i tre dager da med blendahvite tester såklart. Ble faktisk overrasket over hvor skuffet jeg ble av de hvite testene. Hadde vært så fint å vite at jeg var gravid i julen. Men men slik er det nå og en ny periode er i gang:-) Håper alle andre er mye mer heldig enn meg. :)

Annonse

Gakkepus

Det var leit å lese, men ta tiden til hjelp. Neste PP er rett rundt hjørnet. Ja, det er utrolig skuffende å få blendahvite tester, det vet jeg alt om, men jeg krysser fingrene for at det klaffer neste prøveperiode. :klemmer:

Sjokoladepiken
8 timer siden, Gakkepus skrev:

Det var leit å lese, men ta tiden til hjelp. Neste PP er rett rundt hjørnet. Ja, det er utrolig skuffende å få blendahvite tester, det vet jeg alt om, men jeg krysser fingrene for at det klaffer neste prøveperiode. :klemmer:

Tusen takk for det:)

lillemeg90

Så kjedelig! Krysse fingrene for neste pp :) du får trøste deg med at du slipper å være dårlig i julen 😁

Sjokoladepiken
18 timer siden, lillemeg90 skrev:

Så kjedelig! Krysse fingrene for neste pp :) du får trøste deg med at du slipper å være dårlig i julen 😁

Takk:-) Ja det får være det positive oppi det hele.

Sjokoladepiken

Da var tanta dratt for forhåpentlig siste gang😝 Disse dagene frem til EL går dobbelt så fort som etter, selv om det som regel er flere dager. Bare jeg som føler det eller?😊

lillemeg90
På 11.12.2017 den 19.38, Sjokoladepiken skrev:

Da var tanta dratt for forhåpentlig siste gang😝 Disse dagene frem til EL går dobbelt så fort som etter, selv om det som regel er flere dager. Bare jeg som føler det eller?😊

Det der er vitenskapelig bevist 😂

Guest Dragoste

Lykke til, neste gang sitter den! 😄🤞🏼

Annonse

Sjokoladepiken
7 timer siden, Dragoste skrev:

Lykke til, neste gang sitter den! 😄🤞🏼

Tusen takk! Krysser fingrene for det😊

Sjokoladepiken

Da er testingen etter EL startet igjen😊 er på cd 12 i dag så får se når testene gir positivt utslag. Er travle dager for tiden så håper tiden går fort helt frem til slutten av denne perioden samtidig som jeg koser meg sånn med all julestemningen så vil ikke tiden skal gå raskt heller😊

Sjokoladepiken

CD13 og positiv eggløsningstest i ettermiddag👍 Aldri fått positiv så tidlig før men men. Aksjer er lagt inn i dag og satser på en runde i morgen også. Prøvde i går, men da var han trøtt... uff stakkars mann☺️ Jeg vil bare så voldsomt bli gravid og gjør alt jeg kan😄 

Sjokoladepiken

Da var jeg i dpo land igjen. Så spennende å vente på å se om det har klaffet. Sist periode varte en evighet (selv om det bare var 12 dager) så er glad julen kommer denne gang slik at tankene har litt annet å jobbe med😊

Sjokoladepiken

Og der var pilotfrue gravid... og khloe kardashian... hello jeg vil også! Just sayin ❤️ Kjempeglad forat de er gravide da og vertfall flyfrua de har jo vært gjennom en hel del💕

edit: og Camilla Herrem sto det også om på vg i dag😊👌

Edited by Sjokoladepiken

Tyah

Hello... jeg og! Selv om jeg nettopp har begynt 🙈 Kjempeglaf for at pilotfrue er gravid. Gleder meg bare til jeg er det også. Men vår tur kommer ❤️ Det blir spennende med testing nå fremover da. Du er 5 dager DPO i dag? 😅

Sjokoladepiken
3 timer siden, Tyah skrev:

Hello... jeg og! Selv om jeg nettopp har begynt 🙈 Kjempeglaf for at pilotfrue er gravid. Gleder meg bare til jeg er det også. Men vår tur kommer ❤️ Det blir spennende med testing nå fremover da. Du er 5 dager DPO i dag? 😅

Blir vertafll ikke mer tålmodig av å lese om andres graviditeter. I dag er jeg 4dpo, tenker å starte testingen på fredag og krysser fingrene for to streker før midtnatt nyttår:ninuskapus: