Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3


Sjokoladepiken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag var El test negativ igjen så regner meg som 1dpo. Ser mange regner forskjellig her men da er jeg nærmere ti dpo som er testegrensa mi😊 Satser på at alle gode ting er tre og at spira sitter denne gangen❤️ Har så lyst å få en positiv test nå❤️

Endret av Sjokoladepiken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det❤️ Ikke så mye mer å gjøre nå enn å vente... og vente.... 3dpo i dag... gleder meg til om en uke😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 19.46, Sjokoladepiken skrev:

Takk for det❤️ Ikke så mye mer å gjøre nå enn å vente... og vente.... 3dpo i dag... gleder meg til om en uke😊

Håper tiden går fort frem til du kan teste. Krysser fingrene 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gaaaaal av å vente🤪 i morgen ryker jeg nok på første testen, da er jeg 9dpo og det får holde😂 Har ingen symptomer så trenger at alle krysser fingrene for meg🤞🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Jeg blir gaaaaal av å vente🤪 i morgen ryker jeg nok på første testen, da er jeg 9dpo og det får holde😂 Har ingen symptomer så trenger at alle krysser fingrene for meg🤞🤞🤞

Krysser fingrene og venter spent! 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sjokoladepiken skrev:

9dpo og hvit test i dag:-/ Håper på flere streker i morgen:-)

På 10 dpo skal det skje 😁 spennende! Fingre og tær er krysset 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste igjennom dagboken din! Spennende tid den prøvingen, men også en tålmodighetsprøve! 

Jeg fikk ikke positiv test før 11 dpo, så ikke mist håpet! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Jeey skrev:

Leste igjennom dagboken din! Spennende tid den prøvingen, men også en tålmodighetsprøve! 

Jeg fikk ikke positiv test før 11 dpo, så ikke mist håpet! 😊

Det er betryggende å lese at andre har fått sene positive tester:-), leser om så mange som har fått svak strek 9dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

Det er betryggende å lese at andre har fått sene positive tester:-), leser om så mange som har fått svak strek 9dpo. 

Ja, jeg begynte testingen 8 dpo hver pp. Og trodde håpet var ute når testen var negativ 9 dpo, for syntes det virket som at alle kunne skimte en strek i rundt den tiden. Jeg brukte babyplan sine strimmel tester, en av de mest sensetive. Fikk ikke antydning før 11 dpo. Etter 20 prøveperioder! :) hadde brukt noen tusen på tester da for å si det sånn 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Sjokoladepiken skrev:

Det er betryggende å lese at andre har fått sene positive tester:-), leser om så mange som har fått svak strek 9dpo. 

Ikke fått positiv før 12 DPO her! :) Så det er absolutt fortsatt håp :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...