Gå til innhold

Jeg vil bli mamma <3


Sjokoladepiken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk takk. Denne perioden har jeg ikketestet etter EL i håp om at det gjør at jeg «stresser mindre med saken» så får vi se om det har hatt noen effekt😊 

god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Her skjer det lite. Kjenner jeg begynner å bli lei hele prøveopplegget. Det var bare spennende og gøy i starten men nå er jeg ikke ivrig i forumet eller teller dager lenger. 

Følger selvfølgelig med på syklusen og vi legger inn aksjer så godt det lar seg gjøre men nå vil jeg bare bli gravid. Har heldig vis travel jobb og masse å finne på og har det kjempefint med samboeren uansett så får bare vente og se videre🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner deg godt. Det føles ikke magisk etter hvert, bare noe langdrygt noe. Jeg krysser fingrene for dere! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg fått mensen igjen etter en syklus på kun 23 dager... så nå tror jeg at jeg vil begynne å ta EL tester igjen. De månedene jeg har tatt det har jeg fått positive tester på rundt dag 16 og med 23 dagers syklus så blir jo det veeeldig kort lutealfase så satser på at eggløsning var tidligere enn jeg trodde. 

Da er jeg inne i PP8🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg er så lei av å prøve, av å ikke få det til. Trodde jo dette skulle gå på noen måneder... kanskje et halvt år. Vurderer å booke time hos privat gynekolog, tenk om vi prøver forgjeves og det egentlig er noe galt.

Noe som gjør med positiv er å lese andre sine dagbøker og se at andre får det til:-) Selv om det ofte er korte visitter her inne på bare en måned og to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åhhh i dag har jeg sett på bryllupet mellom Harry og Meghan, de er så søte sammen atte❤️ 

Planen min nå er at vi skal bli gravide på likt😊 tror ikke det tar lange tiden før det kommer melding om at det er en liten på vei der💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sjokoladepiken skrev:

Åhhh i dag har jeg sett på bryllupet mellom Harry og Meghan, de er så søte sammen atte❤️ 

Planen min nå er at vi skal bli gravide på likt😊 tror ikke det tar lange tiden før det kommer melding om at det er en liten på vei der💞

for en koselig tanke. :hjerte:

Jeg krysser virkelig fingrene for dere, nå er det deres tur snart :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Aryamili skrev:

Hurra for positiv EL-test :yvonne:

*sender babystøv*

Takktakk💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

I helgen får jeg nok svar på om vi har klart det denne gangen. Har alltid en god følelse så nå er jeg på topp😄 Håper jeg kan komme meg gode nyheter over helgen og ikke har fått mensen enda en gang.  Kryss fingrene for meg🌸

god helg og nyt finværet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sjokoladepiken skrev:

I helgen får jeg nok svar på om vi har klart det denne gangen. Har alltid en god følelse så nå er jeg på topp😄 Håper jeg kan komme meg gode nyheter over helgen og ikke har fått mensen enda en gang.  Kryss fingrene for meg🌸

god helg og nyt finværet!

Krysser fingrene for dere 😊 God helg! ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...