Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #621 Skrevet 18. april 2021 Xstrella skrev (2 minutter siden): LAR er på insta og selger produkter. Prakker på enda mer forbruk. Snart blir det vel bikinishoots der og med rumpa bar. Kan ikke være lett å være JAR med disse bimboeksene. Det er så tydelig at JAR har blitt helt satt ut av å få oppmerksomhet fra disse vakre damene. Ikke rart, dersom det stemmer at han ble mobbet i oppveksten. Men han burde jo ha lært etter ekteskapet med kone nr 2. Kone nr 3 er jo rett og slett kliss lik henne. Hypermaterialistisk, allergisk mot arbeid og storforbruker av rådyre klinikkbehandlinger. Han har kommet med så sårende utsagn etter at han ble sammen med kone nr 3. Som å uttale at hans to første ekteskap var hans største feil i livet. Sikkert kjempehyggelig å høre for barna hans som han fikk i disse ekteskapene 💔 Hvorfor funket det forresten ikke med kone nr 1, hun virket vel mer normal?
Licorne Skrevet 19. april 2021 #622 Skrevet 19. april 2021 16 hours ago, O.G. said: Det hadde blitt tidenes reality tvserie. Ikke gi han gale manageren deres noen ideer, vær så snill 😂 7
Orly Skrevet 19. april 2021 #623 Skrevet 19. april 2021 Powerball skrev (7 timer siden): Det er så tydelig at JAR har blitt helt satt ut av å få oppmerksomhet fra disse vakre damene. Ikke rart, dersom det stemmer at han ble mobbet i oppveksten. Men han burde jo ha lært etter ekteskapet med kone nr 2. Kone nr 3 er jo rett og slett kliss lik henne. Hypermaterialistisk, allergisk mot arbeid og storforbruker av rådyre klinikkbehandlinger. Han har kommet med så sårende utsagn etter at han ble sammen med kone nr 3. Som å uttale at hans to første ekteskap var hans største feil i livet. Sikkert kjempehyggelig å høre for barna hans som han fikk i disse ekteskapene 💔 Hvorfor funket det forresten ikke med kone nr 1, hun virket vel mer normal? Det er ikke nødvendigvis hans feil at det ikkd fungerte med kone nr 1, hun var ikke så uskyldig som hun ser ut til hun heller 10
Sandie Skrevet 19. april 2021 #624 Skrevet 19. april 2021 Powerball skrev (10 timer siden): Godt poeng... Foreløpig så kan vi telle 4 barn med 3 eks-koner, en totalrasert økonomi og ei mor som har driti seg ut i media x mange (hun kalte blant annet kone nr 2 for helvete i fra nord). Moren er ikke helt god. Men det kan man ikke laste JAR for. Bor hun ikke forresten i nærheten av der han og LAR bodde? Må være et mareritt å ha en sånn type svigermor boende i nærheten. 11
Gjest Finlay Skrevet 19. april 2021 #625 Skrevet 19. april 2021 Hvis man ser VGTVs "Riise + Louise" har jo begge et ekstremt fokus på det materialistiske. Bryllupsforberedelsene er gjennomgående preget av et enormt forbruk, det blir ikke spart på noe. Pengene regelrett fosser ut. LARs ord om bryllupsdagen sier vel det meste: -"Det viktigste er at vi ser lykkelige ut, at vi stråler" hvorpå JAR svarer: -"Det var godt sagt". Paret virket svært lykkelige, det skal de ha. JAR hadde fremdeles en karriere som fotballspiller, og de bodde i en fantastisk leilighet i London. LAR lever et liv preget av luksus, der dagene fylles med å se kjæresten spille fotball, lufte to små hunder, og sikkert litt shopping. Mye har skjedd, flytting til Norge, en periode i Ålesund, butikk, konkurs, en mislykket trenerkarriere, flytting igjen, store økonomiske utfordringer, barn og corona. Et helt annet liv, og en betydelig mer utfordrende tilværelse enn det de engang hadde, og kanskje kunne se for seg. https://www.vgtv.no/kategori/265/riise-louise
L'Eau D'Issey Skrevet 19. april 2021 #626 Skrevet 19. april 2021 JAR er ikke noe uskyldig vesnet som aldri har gjort noen galt. For slik blir han faktisk framstilt i enkelte av kommentarene her. JAR er 100% ansvarlig for alt som skjer i hans liv og hva han selv gjør. Han er en utdanket fotballspiller som elsker og slenge med leppa i media når han får muligheten til det. JAR og hans mor Berit har oppført seg ufyselig på reality show. Hans mor gikk direkte heksejakt på en annen kjendis mens sønnen selv har fordelt sine forakter mot andre kjent folk puljer. På kjendis farmen så falt han i dårlig smak hos mange fordi han gikk inn med en oppblåst ego og ble slått ned i støvlene sine av andres gårds kunnskap og arbeid. 16
acna Skrevet 19. april 2021 #627 Skrevet 19. april 2021 lillemy02 skrev (23 timer siden): Har fulgt salgs siden hennes på IG en lang stund og det er forferdelig mye veldig dyrt der. Altså Zara kan du få splitter nytt billigere... samme med Marlene Birger. En annen ting jeg tenkte på også er størrelsene. Noen av klærne med lappen på er ekstremt små. Jeg har en 16 år gammel datter som er ganske lav. Hun er topp trent og ikke ett gram overflødig fett på henne. Hun har til og med six pack på magen som er ganske sjeldent blant jenter. Hun bruker den samme størrelsene Lar bruker i følge de klærne med lappen på. Jeg undrer på hvordan en voksen kvinne som har født barn passer inn i noen av disse buksene. Men siden de er med lappen på gjør hun jo tydeligvis ikke det. Veldig få av de trange klærne er brukt av henne når de er i str. Xs. Så jeg lurer på hvem som har kjøpt de hun selv eller han ? Jeg kan betrygge deg om at det går fint å passe inn i de klærne, til tross for barnefødsler. Det er ikke sånn at man automatisk blir en størrelse M bare fordi man har født barn. Det verste med å være en størrelse XS, er alle kommentarene man får fra voksne kvinner om hvor «ekstremt små» klær man har og andre lignende kommentarer innen den sjangeren. Synes og du går litt langt i å insinuere at det er han som legger press på henne ift klesstørrelse ved å kjøpe «ekstremt små» klær. 15
Krokodillen Skrevet 19. april 2021 #628 Skrevet 19. april 2021 Orly skrev (3 timer siden): Det er ikke nødvendigvis hans feil at det ikkd fungerte med kone nr 1, hun var ikke så uskyldig som hun ser ut til hun heller Utdyp gjerne? 4
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. april 2021 #629 Skrevet 19. april 2021 On 4/17/2021 at 8:56 PM, Mariángel said: Nå er du inne på noe. JAR + Linni = sant JAR og Linni hadde vært noe!!!! De hadde slått opp annen hver dag, også sikkert stadig funnet tilbake til hverandre også! Han bør jo melde seg på den serien hennes på TV asap!
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. april 2021 #630 Skrevet 19. april 2021 On 4/18/2021 at 9:35 AM, lillemy02 said: Har fulgt salgs siden hennes på IG en lang stund og det er forferdelig mye veldig dyrt der. Altså Zara kan du få splitter nytt billigere... samme med Marlene Birger. En annen ting jeg tenkte på også er størrelsene. Noen av klærne med lappen på er ekstremt små. Jeg har en 16 år gammel datter som er ganske lav. Hun er topp trent og ikke ett gram overflødig fett på henne. Hun har til og med six pack på magen som er ganske sjeldent blant jenter. Hun bruker den samme størrelsene Lar bruker i følge de klærne med lappen på. Jeg undrer på hvordan en voksen kvinne som har født barn passer inn i noen av disse buksene. Men siden de er med lappen på gjør hun jo tydeligvis ikke det. Veldig få av de trange klærne er brukt av henne når de er i str. Xs. Så jeg lurer på hvem som har kjøpt de hun selv eller han ? Kan godt hende det er han. Husker jo et program på TV som hevdet at til og med Charles (ikke for å sammenligne deres kjendis-statuser) i sin tid sa til sin nygifte kone Diana at hun hadde litt mye ekstra å ta i (eller hvordan det nå ble formulert, men det var poenget hans). Mange menn der ute som har urealistiske antagelser om hvordan kvinners kropper virker.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 19. april 2021 #631 Skrevet 19. april 2021 1 hour ago, Finlay said: Hvis man ser VGTVs "Riise + Louise" har jo begge et ekstremt fokus på det materialistiske. Bryllupsforberedelsene er gjennomgående preget av et enormt forbruk, det blir ikke spart på noe. Pengene regelrett fosser ut. LARs ord om bryllupsdagen sier vel det meste: -"Det viktigste er at vi ser lykkelige ut, at vi stråler" hvorpå JAR svarer: -"Det var godt sagt". Paret virket svært lykkelige, det skal de ha. JAR hadde fremdeles en karriere som fotballspiller, og de bodde i en fantastisk leilighet i London. LAR lever et liv preget av luksus, der dagene fylles med å se kjæresten spille fotball, lufte to små hunder, og sikkert litt shopping. Mye har skjedd, flytting til Norge, en periode i Ålesund, butikk, konkurs, en mislykket trenerkarriere, flytting igjen, store økonomiske utfordringer, barn og corona. Et helt annet liv, og en betydelig mer utfordrende tilværelse enn det de engang hadde, og kanskje kunne se for seg. https://www.vgtv.no/kategori/265/riise-louise Litt sånn med Britney Spears som nylig hevdet at hun er veldig lykkelig nå fordi "Hun bor i et vakkert hus, og hun har vakre barn". Noe slikt noe.
Centimeteren Skrevet 19. april 2021 #632 Skrevet 19. april 2021 2 hours ago, Finlay said: mislykket trenerkarriere ? Ta deg sammen! 2
Gjest Finlay Skrevet 19. april 2021 #633 Skrevet 19. april 2021 Centimeteren skrev (16 minutter siden): ? Ta deg sammen! Beklager! Trener for Flint i tredjedivisjon er IKKE en mislykket trenerkarriere
lillemy02 Skrevet 19. april 2021 #634 Skrevet 19. april 2021 acna skrev (1 time siden): Jeg kan betrygge deg om at det går fint å passe inn i de klærne, til tross for barnefødsler. Det er ikke sånn at man automatisk blir en størrelse M bare fordi man har født barn. Det verste med å være en størrelse XS, er alle kommentarene man får fra voksne kvinner om hvor «ekstremt små» klær man har og andre lignende kommentarer innen den sjangeren. Synes og du går litt langt i å insinuere at det er han som legger press på henne ift klesstørrelse ved å kjøpe «ekstremt små» klær. Det jeg stusser på er ikke kun kles størrelsen hennes men også alle de variable størrelsen av klær jeg faktisk kjenner størrelsene på. Hun er en høy dame min datter er knøtt liten jeg kan ikke se hvordan det er mulig å passe i ett skinn skjørt feks i størrelse 34. Halve rumpen hennes må være utenfor det er ikke kun bredden jeg snakker om. Det jeg synes er spesielt at hun selger alt gra xs til m i samme merke xs er som regel med lappen på. Det er jo en grunn til det! Jeg synes ikke hun ser verken radmager eller usunn ut. Så kan ikke forestille meg at hun faktisk har xs som kles størrelsen sin. Og dette er absolutt ikke shaming eller sjalusi på noe som helst måte. Jeg selv var en xs -s når jeg var i 20 årene men igjen jeg er liten. Minst 20 cm lavere enn henne. 8
Diamant20 Skrevet 19. april 2021 #635 Skrevet 19. april 2021 lillemy02 skrev (1 time siden): Det jeg stusser på er ikke kun kles størrelsen hennes men også alle de variable størrelsen av klær jeg faktisk kjenner størrelsene på. Hun er en høy dame min datter er knøtt liten jeg kan ikke se hvordan det er mulig å passe i ett skinn skjørt feks i størrelse 34. Halve rumpen hennes må være utenfor det er ikke kun bredden jeg snakker om. Det jeg synes er spesielt at hun selger alt gra xs til m i samme merke xs er som regel med lappen på. Det er jo en grunn til det! Jeg synes ikke hun ser verken radmager eller usunn ut. Så kan ikke forestille meg at hun faktisk har xs som kles størrelsen sin. Og dette er absolutt ikke shaming eller sjalusi på noe som helst måte. Jeg selv var en xs -s når jeg var i 20 årene men igjen jeg er liten. Minst 20 cm lavere enn henne. LA er virkelig ikke så høy. JA er 185, og selv på høye heler er LA betydelig lavere. (https://www.seher.no/kjendis/slik-unngar-louise-angelica-victoria-beckham-fella/64087379 bilde). Hun kan fint ha en smal benbyggning, og kanskje ikke så mye muskler. Jeg er på ingen måte radmager, men bruker uten stress XS i mange plagg. Bruker også M i plagg jeg vil skal være litt store. 3
Gjest ti10 Skrevet 19. april 2021 #636 Skrevet 19. april 2021 Orly skrev (6 timer siden): Det er ikke nødvendigvis hans feil at det ikkd fungerte med kone nr 1, hun var ikke så uskyldig som hun ser ut til hun heller Ikke at jeg vet noe om hvordan hun er, men ærlig talt, de var jo unger da de ble sammen, og de burde jo aldri ha giftet seg i utgangspunktet.
Mariángel Skrevet 19. april 2021 #637 Skrevet 19. april 2021 lillemy02 skrev (3 timer siden): Det jeg stusser på er ikke kun kles størrelsen hennes men også alle de variable størrelsen av klær jeg faktisk kjenner størrelsene på. Hun er en høy dame min datter er knøtt liten jeg kan ikke se hvordan det er mulig å passe i ett skinn skjørt feks i størrelse 34. Halve rumpen hennes må være utenfor det er ikke kun bredden jeg snakker om. Det jeg synes er spesielt at hun selger alt gra xs til m i samme merke xs er som regel med lappen på. Det er jo en grunn til det! Jeg synes ikke hun ser verken radmager eller usunn ut. Så kan ikke forestille meg at hun faktisk har xs som kles størrelsen sin. Og dette er absolutt ikke shaming eller sjalusi på noe som helst måte. Jeg selv var en xs -s når jeg var i 20 årene men igjen jeg er liten. Minst 20 cm lavere enn henne. Hun er på ingen måte høy, rundt 165 vil jeg tro, kanskje lavere. 14
MFO Skrevet 19. april 2021 #638 Skrevet 19. april 2021 Mariángel skrev (5 timer siden): Hun er på ingen måte høy, rundt 165 vil jeg tro, kanskje lavere. Jeg er 1,66, og bruker xs. Tro det eller ei(hva man kan spekulere i altså😳). Jeg tviler ikke på at hun passer best i en xs/s. Hun kjøper nok noen klær store fordi de gjerne ser best ut oversized. Jeg synes hun kler seg veldig bra og har virkelig en teft for det. 9
Sol Rampelyset Skrevet 19. april 2021 #639 Skrevet 19. april 2021 Tråden er ryddet for persondebatt og svar. Sol, admin.
Centimeteren Skrevet 19. april 2021 #640 Skrevet 19. april 2021 (endret) 12 hours ago, Finlay said: Beklager! Trener for Flint i tredjedivisjon er IKKE en mislykket trenerkarriere Riise startet som trener i fjor og har pga covid enda ikke trent laget i kamp. Hvordan kan du basert på det, kalle trenerkarrieren hans for mislykket?? Å bygge seg opp som trener tar mye lenger tid enn det. Tenk deg om så skjønner du hvor dumt det høres ut. Endret 19. april 2021 av Centimeteren 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå