Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (16 minutter siden):

Fotballfrua står ikke med rumpa i været og i lakk og lær kostyme. Dog de digger seg selv begge to og liker å vise det.

Men fotballfruen viser seg selv i undertøyet med rumpa mot kameraet. 

Det er ikke noe bedre eller verre enn Maria. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella skrev (29 minutter siden):

Fotballfrua står ikke med rumpa i været og i lakk og lær kostyme. Dog de digger seg selv begge to og liker å vise det.

 

bonsaijenta skrev (7 minutter siden):

Men fotballfruen viser seg selv i undertøyet med rumpa mot kameraet. 

Det er ikke noe bedre eller verre enn Maria. 

Caroline Berg Eriksen har vist sin naken rompe på forsiden av Det Nye. Hun ligger i samme kategori som ekskona til JAR gjør. Meen, de gjør det på en forskjellig måte. Ekskona selger bildene sine for ha inntekt mens CBE legger ut bildene for å få likes å bekreftelser på at kroppen hennes er bra etc. 

https://www.klikk.no/underholdning/slik-tuller-caroline-berg-eriksens-ektemann-med-rumpecoveret-4545475

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (2 timer siden):

Tror ikke det handler bare om å takle bagasjen. Hvorfor skulle fornuftige og jordnære damer ville være sammen med en fyr som er alt annet enn fornuftig og jordnær selv? 

Jeg kunne aldri ha vært sammen med noen med hans prioriteringer. Og han har nok ikke lyst til å være sammen med en jordnær dame heller, for han har et enormt behov for å vise frem en dame som bruker mye tid og penger på utseende. Ingen er overrasket over at overfladiske kriterier ikke gir varig lykke, men det er dette han velger bevisst. Han har ikke latt seg lure. Om han skal klare å ta bedre valg i fremtiden må han først jobbe med seg selv og komme over bitterheten fra barndommen og behovet for å "imponere" med ting som de fleste ser på som litt tacky og harry. Når alt handler om å "vise verden" , så klarer han ikke samtidig å få det til å handle om indre ro og lykke. Det er to motstridende retninger. 

Jeg hadde blitt mest imponert om han hadde klart å få det bra med seg selv, og gi litt slipp på det som har vært vanskelig før. 

 

Veldig enig. Funnet ei vanlig jente uten pålimt vipper og bryn, duckface og silikon. Men det må være skummelt å bli dama hans og. Med den overfladiske holdningen. Nei nå trenger han å finne roen kun i seg selv, uten dame.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (3 timer siden):

Jeg er enig i at det er for vulgært, men nå vet vi ikke situasjonen hennes. 
 

JAR bruker penger som en full sjømann og inntektene rennet vel ikke like mye inn som før. Hun har vel sine utgifter som må betales. Hun er ikke mer naken enn fotballfrua. Sykepleierlønnen er vel ikke noe å skryte av. 

Tror desverre ikke JAR er den eneste som bruker penger som en full sjømann her...Med grunnutdanning som sykepleier burde det være mulig å få seg en normal jobb. Mange sykepleiere som jobber med noe annet om de går lei sykepleien. Hun er ikke mer naken enn Fotballfruen nei, men framtoningen er mye mer tacky. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (3 timer siden):

Tror desverre ikke JAR er den eneste som bruker penger som en full sjømann her...Med grunnutdanning som sykepleier burde det være mulig å få seg en normal jobb. Mange sykepleiere som jobber med noe annet om de går lei sykepleien. Hun er ikke mer naken enn Fotballfruen nei, men framtoningen er mye mer tacky. 

Det er ikke like enkelt i UK å jobbe som sykepleier mens man har to barn som går på skole. Sykepleiere jobber mye lenger skift. Jeg tror dette et en måte å brødfø barne sine på. Du må huske på at faren har slutta å betale barnebidrag. Og huset hans er begjært tvangssolgt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DianaV skrev (16 timer siden):

Det som er kleint er jo at hun viser hvor lite "bry" hun gidder ta seg med å skrive noe hun har kommet på selv. Dette burde jo være noe hun kunne klart å sette ord på, men forventer kanskje for mye av en "influencer fotballfrue" Dritflaut å være så uoriginal, syns jeg da, men det er vel ikke så mye originalt med henne fra før av. Syns det er utrolig dette forholdet har vart så lenge, men damene forsvinner jo i takt med pengene. Hun har fått seg en kid som jeg håper han har råd til å betale for, foråsidetsånn, og det regner hun nok med. Så får vi jo se hvordan dette går fremover. Har ikke mye tro på at noen av dem kommer til å "endre" seg, blir ikke lenge før en ny blondine dukker opp og LA finner seg nok en ny sucker snart som kan betale alt for henne. Lykke til med det til dem begge to 👍

Synes ikke det er kleint i det hele tatt. Hun har vel nok å stri med som ting er. Synes det er helt ok å ikke legge sjelen og all kreativiteten sin i en insta melding hvor hun forteller om et brudd. Jøsseland. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Xstrella skrev (7 timer siden):

Fotballfrua står ikke med rumpa i været og i lakk og lær kostyme. Dog de digger seg selv begge to og liker å vise det.

Joda, bare at hun bruker my muse-undertøy eller hva søren det heter, i stedet for lakk og lær. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos at John Arne kun går etter silikonpupper, ducklips og bleket hår. Hun første kona hans hadde jo en ganske så jordnær fremtoning. Virker ganske så jordnær og ”normal”. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

Han bør legge barndommen og mobbingen bak seg. Han er voksen nå, og kan velge sitt eget liv. Han er en god trener og en ok fyr, det bør være nok tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (1 minutt siden):

Han bør legge barndommen og mobbingen bak seg. Han er voksen nå, og kan velge sitt eget liv. Han er en god trener og en ok fyr, det bør være nok tenker jeg. 

Har sett han på vgtv som ekspertkommentator i forbindelse med landskampene og må si han overrasket med mye bra innspill. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altius skrev (10 minutter siden):

Apropos at John Arne kun går etter silikonpupper, ducklips og bleket hår. Hun første kona hans hadde jo en ganske så jordnær fremtoning. Virker ganske så jordnær og ”normal”. 

Guri mener du? Nydelig dame, med en helt vanlig jobb/livsstil :hjerte:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariángel skrev (1 minutt siden):

Guri mener du? Nydelig dame, med en helt vanlig jobb/livsstil :hjerte:

Ja det var d vel hun het. Hun passer ikke inn i bildet om alle de damene med ducklips og løsvipper. Hun er helt normal. Og jobber. Og veldig naturlig vakker. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

altius skrev (18 minutter siden):

Har sett han på vgtv som ekspertkommentator i forbindelse med landskampene og må si han overrasket med mye bra innspill. 

Det er jo utrolig. Han er kanskje den norske spilleren med størst karriere. Han har mer enn 200 kamper for Liverpool, 110 kamper for Norge,  og med det den spilleren med flest kamper for Norge. Han har vunnet champions league.  Det er klart han er en dyktig spiller!

Jeg er enig i at han gjort en del rare ting, men han har og vært uheldig og dårlig likt i pressen, og aldri fått goodwillen en del andre spillere har fått. 

Det er trist at han ikke huskes bedre for den fantastiske karrieren sin blant folk flest.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
revue3 skrev (3 timer siden):

Det er jo utrolig. Han er kanskje den norske spilleren med størst karriere. Han har mer enn 200 kamper for Liverpool, 110 kamper for Norge,  og med det den spilleren med flest kamper for Norge. Han har vunnet champions league.  Det er klart han er en dyktig spiller!

Jeg er enig i at han gjort en del rare ting, men han har og vært uheldig og dårlig likt i pressen, og aldri fått goodwillen en del andre spillere har fått. 

Det er trist at han ikke huskes bedre for den fantastiske karrieren sin blant folk flest.

Jeg er enig. Pressen har videreført mye av den mobbingen han ble utsatt for som barn. Det er fryktelig ugreit.

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariángel skrev (36 minutter siden):

Guri mener du? Nydelig dame, med en helt vanlig jobb/livsstil :hjerte:

Hva heter hun på insta?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem er dette? skrev (24 minutter siden):

Hva heter hun på insta?

Jeg er ikke på Instagram men et svært enkelt googlesøk viste at hun heter @gurihavnevik

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

altius skrev (1 time siden):

Apropos at John Arne kun går etter silikonpupper, ducklips og bleket hår. Hun første kona hans hadde jo en ganske så jordnær fremtoning. Virker ganske så jordnær og ”normal”. 

Det var jo ungdomskjæresten, det var vel ikke så mange silikonpupper og oppumpede lepper tilgjengelig i Ålesund for en tenåring på slutten av 90-tallet. En annen ting er at Maria Elvevoll så da veldig mye mer naturlig ut da de ble sammen enn hun gjør nå, det var ikke mye silikonpupper og latexdrakter på den tiden.

Får håpe at han finner en faktisk trives med og får oppleve et forhold der fasade, utseende og shopping ikke er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (22 timer siden):

Jeg ventet egentlig bare på det, og det er jeg neppe alene om. JAR har allerede to kortvarige, brutte ekteskap bak seg. Jeg er mer overrasket over at det tok så lang tid før skilsmisse nr 3. JAR må finne seg ei normalt søt og fornuftig jente som ikke er livredd for et normalt arbeidsliv. Det er ikke noe vondt i fyren, men det ser ut som om han har veldig lett for å la seg dupere av vakre damer som bare vil ha ham på grunn av pengene og kjendisstatusen hans. Kone nr 2 og 3 var kliss like; pene blondiner som elsker dyre merkeklær og botox. Utroskapsskandalen med glamourmodellen Jordan mens kone nr 2 lå hjemme i barselseng var forresten bare helt tragisk..... Disse klinikkbehandlede pyntedukkene er virkelig kryptonitten hans...

Jeg håper JAR velger å bruke langt mer tid og krefter på alle barna sine fremover. Og at han ikke enda en gang lures trill rundt av lange, kunstige vipper og store silikonpupper.

Hvordan i all verden skulle noen kunne være sammen med han, med det livet han har levd, OG pleie en egen karriere? Han har levd et liv som har krevd at en evt. partner måtte flytte med han og leve på hans premisser. Syntes 0 synd på han. 

Endret av cattleya
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...