Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Halvgæren skrev (1 time siden):

Jeg tror han hadde hatt veldig godt av å slå seg til ro med ei som kan få han litt vekk fra det mediakjøret. En mediesky dame som verner om privatlivet og som ikke er interessert i å komme på tv. Det tror jeg han hadde hatt godt av nå. 

Problemet er at slike damer vil ikke fyrer som han ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor de fortsatt sammen? Det ser ut som hun har sluttet å følge han på IG. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (7 minutter siden):

Bor de fortsatt sammen? Det ser ut som hun har sluttet å følge han på IG. 

Hun følger han 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg hvorfor LA har solgt unna alt i årevis. Hun har laget en fluktplan😂

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monstergospel skrev (55 minutter siden):

Nå skjønner jeg hvorfor LA har solgt unna alt i årevis. Hun har laget en fluktplan😂

Det er vel begrenset hvor mye plass man har. Det virka som om hun har tømt alle butikkene hun har vært på😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som de fortsatt bor sammen. De legger ut bilder fra huset de bor i begge to, hvis jeg ikke ser feil.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som hun prøver å få inn mest mulig penger nå. Selger en brukt zara kjole til 500,-  virker en smule desperat .. 

men jeg undres hvis behovet for penger er så stort, hvorfor kjøpte hun så mye designer klær som hun selger med prislappen? Eller hva skulle hun med 20 forskjellige neon farget Chanel veksler ? 
jeg forstår bare ikke logikken bak eks paret 🤦🏻‍♀️

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Stjerne*støv* skrev (7 minutter siden):

Ser ut som hun prøver å få inn mest mulig penger nå. Selger en brukt zara kjole til 500,-  virker en smule desperat .. 

men jeg undres hvis behovet for penger er så stort, hvorfor kjøpte hun så mye designer klær som hun selger med prislappen? Eller hva skulle hun med 20 forskjellige neon farget Chanel veksler ? 
jeg forstår bare ikke logikken bak eks paret 🤦🏻‍♀️

Tror hun bruke shopping som terapi. Er mange som gjør det

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

monstergospel skrev (23 timer siden):

Nå skjønner jeg hvorfor LA har solgt unna alt i årevis. Hun har laget en fluktplan😂

Lagt seg opp «fuck you money» 🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det er LaR som går? At Jar egentlig vil være gift. Hun var ung da de møttes. Tenker Jar snart finner ny. Verken han eller Linni klarer seg en dag uten en partner. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 timer siden):

Tror dere det er LaR som går? At Jar egentlig vil være gift. Hun var ung da de møttes. Tenker Jar snart finner ny. Verken han eller Linni klarer seg en dag uten en partner. 

Nå er du inne på noe.
JAR + Linni = sant

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om vi får se henne bak kassa på GT igjen, søt og hyggelig som få. Det tror jeg nesten hun hadde hatt godt av.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gresshoppa skrev (6 minutter siden):

Tenk om vi får se henne bak kassa på GT igjen, søt og hyggelig som få. Det tror jeg nesten hun hadde hatt godt av.

GT?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Einar Tørnkvist omtaler JAR som "Norges mest nærtakne mann" og det må jeg innrømme at jeg lo av og tenkte at han var kanskje inne på no der 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MarianneE skrev (21 minutter siden):

Einar Tørnkvist omtaler JAR som "Norges mest nærtakne mann" og det må jeg innrømme at jeg lo av og tenkte at han var kanskje inne på no der 

Hvor gjør han det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hobbykokken skrev (5 minutter siden):

Hvor gjør han det?

I podcasten Einar&JT blir venner

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt salgs siden hennes på IG en lang stund og det er forferdelig mye veldig dyrt der. Altså Zara kan du få splitter nytt billigere... samme med Marlene Birger. En annen ting jeg tenkte på også er størrelsene. Noen av klærne med lappen på er ekstremt små. Jeg har en 16 år gammel datter som er ganske lav. Hun er topp trent og ikke ett gram overflødig fett på henne. Hun har til og med six pack på magen som er ganske sjeldent blant jenter. Hun bruker den samme størrelsene Lar bruker i følge de klærne med lappen på. Jeg undrer på hvordan en voksen kvinne som har født barn passer inn i noen av disse buksene. Men siden de er med lappen på gjør hun jo tydeligvis ikke det. Veldig få av de trange klærne er brukt av henne når de er i str. Xs. Så jeg lurer på hvem som har kjøpt de hun selv eller han ? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariángel skrev (13 timer siden):

Nå er du inne på noe.
JAR + Linni = sant

 

Det hadde blitt tidenes reality tvserie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...