Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
hobbykokken skrev (På 16.5.2021 den 21.21):

De står fremdeles som gift på Facebook? 

Lar skriver hun har kjøpt seg leilighet. Jar heier og gratulerer. Altså hvis jar ønsker ny dame så nytter det ikke å stalke eksen og skrive ned hennes instagram. Vi ser tydelig at han ikke ønsker dette bruddet her. Lar har kastet seg på kjøp og salg av eget barn + trening. Noe inntekt må jo hun også ha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 28.5.2021 den 22.55):

Lar skriver hun har kjøpt seg leilighet. Jar heier og gratulerer. Altså hvis jar ønsker ny dame så nytter det ikke å stalke eksen og skrive ned hennes instagram. Vi ser tydelig at han ikke ønsker dette bruddet her. Lar har kastet seg på kjøp og salg av eget barn + trening. Noe inntekt må jo hun også ha.

Snedig hvordan alle disse WAG'ene er så opptatt av trening og sånt. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjøpt seg leil i Bærum Louise. Noen som har noen teorier om hvorfor det ble slutt? Stadig fallende inntekter for John Arne, nå er det vel vanlig lommebok og knapt det.... kanskje hun innså at han ikke tilbød noen økonomisk frihet lenger... da tok kjærligheten slutt og....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser samlivsbruddet tar på. Ekskone 3 er blitt veldig tynn. T.o.m puppene er blitt mindre. Fronter mye thinspo nå, synes jeg. Ekskone 2 står halvnaken i lakk og lær og nå er ekskone 3 begynt å blotte seg også. Jeg blir matt og oppgitt!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Humoristen
Xstrella skrev (3 minutter siden):

Ser samlivsbruddet tar på. Ekskone 3 er blitt veldig tynn. T.o.m puppene er blitt mindre. Fronter mye thinspo nå, synes jeg. Ekskone 2 står halvnaken i lakk og lær og nå er ekskone 3 begynt å blotte seg også. Jeg blir matt og oppgitt!

Huff ja det er hardt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg noe om grunnen til bruddet da, men det slår meg at om de er såååå gode venner at de bor sammen lenge etter bruddet, samarbeider suverent og er glade i hverandre, ja hvorfor ikke prøve litt hardere når de har et barn sammen? For barnet sin skyld? De har vokst fra hverandre, var vel det som sto. "I gode og onde dager" er det noe som heter. Skjønner at de som har veldig dååårlige dager veldig lenge skiller seg. Men her.. har de virket lykkelige til det siste.. og kanskje enda lenger. Så hva er greia.. ?

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (31 minutter siden):

Nå vet ikke jeg noe om grunnen til bruddet da, men det slår meg at om de er såååå gode venner at de bor sammen lenge etter bruddet, samarbeider suverent og er glade i hverandre, ja hvorfor ikke prøve litt hardere når de har et barn sammen? For barnet sin skyld? De har vokst fra hverandre, var vel det som sto. "I gode og onde dager" er det noe som heter. Skjønner at de som har veldig dååårlige dager veldig lenge skiller seg. Men her.. har de virket lykkelige til det siste.. og kanskje enda lenger. Så hva er greia.. ?

 

Det er forskjell på venn og kjæreste. Det er ikke unormalt at man må bo sammen i en periode etter brudd, mens papirarbeid og diverse må ordnes. Det er heller ikke usannsynlig at det tar ting gradvis av hensyn til deres felles sønn.

De fleste jeg kjenner som har vært igjennom samlivsbrudd samarbeider godt og er venn med exen. Det betyr ikke at man «bare kan bli sammen igjen for barna». Ingen bør være i et forhold «pga barna».

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (1 time siden):

Nå vet ikke jeg noe om grunnen til bruddet da, men det slår meg at om de er såååå gode venner at de bor sammen lenge etter bruddet, samarbeider suverent og er glade i hverandre, ja hvorfor ikke prøve litt hardere når de har et barn sammen? For barnet sin skyld? De har vokst fra hverandre, var vel det som sto. "I gode og onde dager" er det noe som heter. Skjønner at de som har veldig dååårlige dager veldig lenge skiller seg. Men her.. har de virket lykkelige til det siste.. og kanskje enda lenger. Så hva er greia.. ?

 

De trenger ikke og ha vært lykkelige selv om det så sånn utad. Det er ikke sikkert de er såå gode venner nå heller. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd disse eksene har så oppmerksomhetsbehov. Er det jar som ikke klarer å slutte flørte med alt han ser? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (7 timer siden):

Nå vet ikke jeg noe om grunnen til bruddet da, men det slår meg at om de er såååå gode venner at de bor sammen lenge etter bruddet, samarbeider suverent og er glade i hverandre, ja hvorfor ikke prøve litt hardere når de har et barn sammen? For barnet sin skyld? De har vokst fra hverandre, var vel det som sto. "I gode og onde dager" er det noe som heter. Skjønner at de som har veldig dååårlige dager veldig lenge skiller seg. Men her.. har de virket lykkelige til det siste.. og kanskje enda lenger. Så hva er greia.. ?

 

Det må da bare være positivt at de er gode venner og samarbeider bra, går ikke an å lage et problem av det. Man kan elske en person, men likevel ikke klare å være kjærester.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Veldig mange par som er SÅ gode venner etter brudd, og samarbeider SÅ bra om barn. Helt til det dukker opp en ny kjæreste, da går det ikke like glatt lenger. Da starter problemene.

Mens noen greier å holde på vennskapet uansett. Tiden vil vise om disse to klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

De er på tur sammen i dyreparken. Dette går bra helt til den ene finner en ny. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mintbird skrev (På 7.6.2021 den 18.13):

Kjøpt seg leil i Bærum Louise. Noen som har noen teorier om hvorfor det ble slutt? Stadig fallende inntekter for John Arne, nå er det vel vanlig lommebok og knapt det.... kanskje hun innså at han ikke tilbød noen økonomisk frihet lenger... da tok kjærligheten slutt og....

Grei teori det, så han på tv3. Kjøpte veske til 70k, da har man misforstått det meste i livet :(  

Tenk på de summene Riise har tjent på fotballen, alt er vel borte. Må jo være snakk om over 100 mill, rota bort.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet skriver de er gode venner og at de er mye med hverandre. Tenker mr. R vil jobbe for å få henne tilbake. Ikke var han på tinder heller, sier han selv til Dagbladet. Men hun skal bo 1 times kjøring fra der han bor. Vi får håpe det greier seg fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bremnes.Kari

JAR har en egen evne til å framkalle sympati, i hvert fall hos meg. Får helt vondt av ham. Og den salgskontoen til LAR var og er insane. Forstår ikke at normale mennesker kan fråtse og sløse så mye. Med andres penger, mind you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremnes.Kari skrev (1 time siden):

JAR har en egen evne til å framkalle sympati, i hvert fall hos meg. Får helt vondt av ham. Og den salgskontoen til LAR var og er insane. Forstår ikke at normale mennesker kan fråtse og sløse så mye. Med andres penger, mind you.

Jeg forstår ikke at det går an selv, hvorfor ikke jobbe for sine egne penger? ta en utdannelse eller?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
2 hours ago, Gjesten29 said:

Jeg forstår ikke at det går an selv, hvorfor ikke jobbe for sine egne penger? ta en utdannelse eller?

Ja, da kunne i det minste alle parter beholdt litt verdighet.

Håper hun pynta litt på salgsannonseteksten, for den evinnelige frasen "brukt én gang, nypris 40 000,-", var kjempekvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mintbird skrev (På 7.6.2021 den 18.13):

Kjøpt seg leil i Bærum Louise. Noen som har noen teorier om hvorfor det ble slutt? Stadig fallende inntekter for John Arne, nå er det vel vanlig lommebok og knapt det.... kanskje hun innså at han ikke tilbød noen økonomisk frihet lenger... da tok kjærligheten slutt og....

Jeg syns det er rart at hun valgte å kjøpe leilighet i Bærum når han blir boende i Tønsberg. Hvorfor så langt unna? I rushtiden tar det lett 2 timer å kjøre. Hvordan skal de samarbeide om sønnen, putte ham alene på toget?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...