Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Gjest Finlay
Linebekk skrev (19 timer siden):

Grei teori det, så han på tv3. Kjøpte veske til 70k, da har man misforstått det meste i livet :(  

Tenk på de summene Riise har tjent på fotballen, alt er vel borte. Må jo være snakk om over 100 mill, rota bort.

Uansett hva man måtte mene om JAR er det tragisk. Han burde jo egentlig kunne levd godt resten av livet, uten bekymringer for økonomi. 

Ser LAR gjør et poeng av at hun jobber og klarer seg fint alene, men uten eksen er det vel ikke mange som hadde visst hvem hun var. Ene og alene pga ham er hun fått kjendisstatus, og blitt en influencer, som sper greit på inntekten ved å selge de dyre gavene han har gitt henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finlay skrev (27 minutter siden):

Uansett hva man måtte mene om JAR er det tragisk. Han burde jo egentlig kunne levd godt resten av livet, uten bekymringer for økonomi. 

Ser LAR gjør et poeng av at hun jobber og klarer seg fint alene, men uten eksen er det vel ikke mange som hadde visst hvem hun var. Ene og alene pga ham er hun fått kjendisstatus, og blitt en influencer, som sper greit på inntekten ved å selge de dyre gavene han har gitt henne. 

Håper han aldri gifter seg igjen, for sin egen sikkerhet og helse :) 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari
1 hour ago, Linebekk said:

Håper han aldri gifter seg igjen, for sin egen sikkerhet og helse :) 

Hva mener du med det?

Syns det er søtt at han har slik tiltro til kjærleiken, selv om resultatet ser ut å bli i økonomisk minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten
Bremnes.Kari skrev (På 27.6.2021 den 10.30):

Ja, da kunne i det minste alle parter beholdt litt verdighet.

Håper hun pynta litt på salgsannonseteksten, for den evinnelige frasen "brukt én gang, nypris 40 000,-", var kjempekvalm.

Enten har noen gått amok og kjøpt alt hun solgte på få dager eller så har noen skjønt til slutt at det å selge utslitte sko til mange mange tusen kroner og skrive «pent brukt» på annonsen 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter spent på om JAR finner den store kjærligheten igjen og bryllupp 3 dager til ende igjen…. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MorUgle skrev (13 minutter siden):

Venter spent på om JAR finner den store kjærligheten igjen og bryllupp 3 dager til ende igjen…. 

Om? Når mener du vel…. 🤣

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hulderen skrev (På 27.6.2021 den 15.16):

Jeg syns det er rart at hun valgte å kjøpe leilighet i Bærum når han blir boende i Tønsberg. Hvorfor så langt unna? I rushtiden tar det lett 2 timer å kjøre. Hvordan skal de samarbeide om sønnen, putte ham alene på toget?

Vanligvis ville jeg vært helt enig, men JAR er ikke kjent for å bli værende lenge på ett sted. Han bytter jobb ofte og har vel også uttalt at han har helt andre ambisjoner når det kommer til trenerjobben enn norsk tredjedivisjon, og det tipper jeg at LA er fullt klar over. 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvor lenge skal han skrive fire og fotocred på bildene hennes? Er tydeligvis ikke ferdig med henne?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (8 minutter siden):

Hvor lenge skal han skrive fire og fotocred på bildene hennes? Er tydeligvis ikke ferdig med henne?

De har jo et barn sammen. Han ønsker vel et bedre forhold til denne exen enn de to foregående. Så lenge de er foreldre sammen, så vil de måtte forholde seg til hverandre.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 timer siden):

Hvor lenge skal han skrive fire og fotocred på bildene hennes? Er tydeligvis ikke ferdig med henne?

Hvorfor skal det være et problem? De er hode venner 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (10 timer siden):

Hvor lenge skal han skrive fire og fotocred på bildene hennes? Er tydeligvis ikke ferdig med henne?

Han har vel lært av sine feiler når det gjelder sine tidligere ekser. Og vil gjøre dette bruddet og samarbeidet mellom far og mor til det beste for deres felles barn. 

Så hva er problemet?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (3 timer siden):

Han har vel lært av sine feiler når det gjelder sine tidligere ekser. Og vil gjøre dette bruddet og samarbeidet mellom far og mor til det beste for deres felles barn. 

Så hva er problemet?

Får sitere deg selv om andre også lurer. Tenker hvis han dater andre. Jeg ville ikke likt om min date skrev slikt til sin eks (selv om de har barn sammen) Nå tror jeg ikke han er begynt å date noen da. Virker bare som han jobber litt for henne, og det er jo fint. Kanskje de kommer sammen igjen og, hvem vet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bremnes.Kari

Noen sa det over her. JAR ønsket så tydelig ikke dette bruddet. Alle emojiene må være hans måte å vise litt "eierskap" på, eller hva jeg skal si. Fyren har nettopp mista familien sin. Igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går spekulasjonene høyt om JAR som ny Branntrener, etter at Kåre Ingebrigtsen fikk sparken. JAR observert i Bergen i går. Da må han jo flytte dit...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (3 minutter siden):

Nå går spekulasjonene høyt om JAR som ny Branntrener, etter at Kåre Ingebrigtsen fikk sparken. JAR observert i Bergen i går. Da må han jo flytte dit...

Har han trenerlisensen for eliteserielag da?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (20 timer siden):

Får sitere deg selv om andre også lurer. Tenker hvis han dater andre. Jeg ville ikke likt om min date skrev slikt til sin eks (selv om de har barn sammen) Nå tror jeg ikke han er begynt å date noen da. Virker bare som han jobber litt for henne, og det er jo fint. Kanskje de kommer sammen igjen og, hvem vet.

Om han hadde datet noen så ville media laget sak ut av med en gang. Ingenting med JAR skjer bak lukkede dører uten at det kommer ut til pressen på en eller annen måte. Holder ting privat er ikke noe JAR er kjent for. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemor_Meg skrev (3 minutter siden):

Har han trenerlisensen for eliteserielag da?

 

Aner ikke hvor mye trenerutdanning han har. Jeg bare leste om saken i går.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor_Meg skrev (6 minutter siden):

Har han trenerlisensen for eliteserielag da?

 

En kan få disp Brann har hatt trener med disp før 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (3 timer siden):

Om han hadde datet noen så ville media laget sak ut av med en gang. Ingenting med JAR skjer bak lukkede dører uten at det kommer ut til pressen på en eller annen måte. Holder ting privat er ikke noe JAR er kjent for. 

Sant det. Virker som han ikke klarer seg uten forhold. Stuper jo inn i nytt forhold nesten før det gamle er over. Innen året er omme er nok Se og Hør på saken. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (12 timer siden):

Nå går spekulasjonene høyt om JAR som ny Branntrener, etter at Kåre Ingebrigtsen fikk sparken. JAR observert i Bergen i går. Da må han jo flytte dit...

Hvor har du lest dette?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...