Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Orly skrev (2 timer siden):

Man kan altså fint være venner og hjelpe hverandre uten å bli sammen igjen. Flott at de er så gode venner Og samarbeider så bra, det er positivt for alle parter. Vi var også det og det er jeg ekstremt glad for. At man ikke fungerer som par, betyr ikke at man ikke kan være venner og glad i hverandre.

Joda for all del, men å være så avhenhig av en eks. Vil hun ikke stå på egne ben? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella skrev (1 time siden):

Joda for all del, men å være så avhenhig av en eks. Vil hun ikke stå på egne ben? 

Hva mener du egentlig?

Hun jobber som influenser og tjener penger på reklame, i likhet med andre influensere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aidensfield skrev (16 timer siden):

Altså.. Nå har det vært så mye sutring om at han ikke stiller for de andre barna og nårhan nå vil ha ett godt forhold til Louise og sin sønn så er jammen det også galt🤣😛😋

Det er ikke galt å ha et godt forhold til Louise og sønnen deres. Det som er galt, er at han skal skinne som en helt i media for det. At han huker tak i pressen. Hva med de andre barna?! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (4 timer siden):

Det er ikke galt å ha et godt forhold til Louise og sønnen deres. Det som er galt, er at han skal skinne som en helt i media for det. At han huker tak i pressen. Hva med de andre barna?! 

Men, vet du om han har ringt pressen eller om de har kontaktet dem? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (4 timer siden):

Det er ikke galt å ha et godt forhold til Louise og sønnen deres. Det som er galt, er at han skal skinne som en helt i media for det. At han huker tak i pressen. Hva med de andre barna?! 

Etter som jeg forsto var de på en premiere sammen og pressen spurte de der. Og tok bilde. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solaire

Jeg syns det er flott at han velger å følge opp barn nr 4. Men det er synd at han har så dårlig forhold til de tre andre barna sine. Jeg håper at han nå gjør sitt beste for å bedre forholdet til dem også, men det er kanskje ikke så lett etter å ha uttalt i media at de to første ekteskapene hans var store feil. Han har det med å kløne det til. Jeg tror ikke at det er noe vondt i ham men han fremstår ikke spesielt smart. Men at han er snill og generøs (de to siste konene har jo loppet ham for ekstreme pengesummer), og at han var en utrolig bra fotballspiller, det kan nok ingen ta fra ham.

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en flørtekommentar på eksfruas instagram. Han ligger ikke på latsiden. Er ikke et tips å ligge litt lavt? Vise at man har et liv og klarer seg selv. Å henge på eksens instagram kan ikke være sunt? 

Mulig jeg begynner å bli veldig gammel.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 7.10.2021 den 22.31):

Nok en flørtekommentar på eksfruas instagram. Han ligger ikke på latsiden. Er ikke et tips å ligge litt lavt? Vise at man har et liv og klarer seg selv. Å henge på eksens instagram kan ikke være sunt? 

Mulig jeg begynner å bli veldig gammel.


livet bør leves in real og ikke på ig o.l.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Xstrella skrev (På 24.10.2021 den 19.22):

Han henger i skjørtet på eksen enda og ber om fotocred hele tiden. 😏🙄

Det ser helt vanvittig ut.

"Foto cred? 🙋‍♂️😘🤪" på hvert jækla bilde!

Flott at de er gode venner og alt sånt, men dette virker ikke helt normalt. Tror jeg ville funnet meg en annen fotograf hvis jeg var henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Finlay skrev (8 timer siden):

Det ser helt vanvittig ut.

"Foto cred? 🙋‍♂️😘🤪" på hvert jækla bilde!

Flott at de er gode venner og alt sånt, men dette virker ikke helt normalt. Tror jeg ville funnet meg en annen fotograf hvis jeg var henne. 

Huff. 

Er nok hans måte å vise eventuelle andre beilere at han faktisk er til stede og følger opp og med på eksen sin ;) 

Men ja, hadde lett funnet meg noen andre som kunne fotografere. Er redd det er en som vil mer enn den andre i det forholdet der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
Finlay skrev (9 timer siden):

Det ser helt vanvittig ut.

"Foto cred? 🙋‍♂️😘🤪" på hvert jækla bilde!

Flott at de er gode venner og alt sånt, men dette virker ikke helt normalt. Tror jeg ville funnet meg en annen fotograf hvis jeg var henne. 

Jeg trodde du tullet, men han skriver det faktisk nøyaktig sånn 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solaire skrev (3 minutter siden):

Jeg trodde du tullet, men han skriver det faktisk nøyaktig sånn 😳

Har sett det lenge. Hånda opp; jeg er her, se meg, elsk meg. Den mannen jobber virkelig for eksFrua si. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solaire
Xstrella skrev (33 minutter siden):

Har sett det lenge. Hånda opp; jeg er her, se meg, elsk meg. Den mannen jobber virkelig for eksFrua si. 

Han får henne neppe tilbake ved å være så innpåsliten. Men det er bedre enn å hoppe rett inn i armene på enda ei ny dame, det skal han ha. 

Endret av Solaire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solaire skrev (44 minutter siden):

Han får henne neppe tilbake ved å være så innpåsliten. Men det er bedre enn å hoppe rett inn i armene på enda ei ny dame, det skal han ha. 

Helt enig. Første gang han må 'kjempe' for dama si. Det kan gå bra. Katrine Sørland fant tilbake til eksen etter 3 år, så alt er mulig om det er kjærlighet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser det dessverre som at JAR er avhengig av kjærlighet og bekreftelse fra eksen. Det han virkelig trenger, er å finne seg selv, og lære å bli glad i seg selv , og heller fokusere på seg selv og barna sine en god stund fremover. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel søtt at han kjemper for kona si som han har vært sammen med i 9 år! Herregud, så mye idiotisk folk skal kritiseres for. Det er da bare romantisk at han kjemper for henne. Håper de finner sammen igjen, for barnets del! 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...