Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Highhopes skrev (13 timer siden):

Hvor har du lest dette?

Twitter. Ikke noen sikker kilde, altså, så ren spekulasjon. Rapporterer meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Era Vulgaris skrev (På 21.7.2021 den 9.08):

Nå går spekulasjonene høyt om JAR som ny Branntrener, etter at Kåre Ingebrigtsen fikk sparken. JAR observert i Bergen i går. Da må han jo flytte dit...

Det samme skjedde da Kvik Halden stod uten trener for ikke så lenge siden. Da dukket plutselig JAR opp i byen og på treningen til juniorene og var veldig entusiastisk. Men han ble ikke Kvik-trener likevel. Årsaken var visst tilsynelatende , i følge styret, at han ikke ville sende en skriftlig søknad som alle andre. Han ville ha trenerjobben, men ville ikke søke. 🤔

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (4 timer siden):

Twitter. Ikke noen sikker kilde, altså, så ren spekulasjon. Rapporterer meg selv!

Han som skrev tweeten om JAR som var observert utenfor Stadion sa selv at det var ment som en spøk, og uten rot i virkeligheten. Skulle ønske folk kunne være litt mer kildekritisk før de sprer rykter og informasjon videre 😏

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

De er stadig med hverandre. På instagram ber han om fotocred på nesten alle bilder. Hun har han i sin hule hånd.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (22 minutter siden):

De er stadig med hverandre. På instagram ber han om fotocred på nesten alle bilder. Hun har han i sin hule hånd.

Så de kom sammen på et arrangement nylig også. Det var visst veldig viktig for de å vise at de fremdels var venner, og brukte tid sammen. Hvorfor? 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (45 minutter siden):

Så de kom sammen på et arrangement nylig også. Det var visst veldig viktig for de å vise at de fremdels var venner, og brukte tid sammen. Hvorfor? 🤔

Er ikke det greit da, å vise at de kan stå sammen som venner og foreldre, selv om de ikke er kjærester lenger?
Isolert sett syns jeg det er fint jeg, om de får til det.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (3 timer siden):

Så de kom sammen på et arrangement nylig også. Det var visst veldig viktig for de å vise at de fremdels var venner, og brukte tid sammen. Hvorfor? 🤔

Fordi de har ett barn sammen? 
Alt man kan kritisere 🙄

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (5 timer siden):

Fordi de har ett barn sammen? 
Alt man kan kritisere 🙄

Ja, det er fint og flott det. At John Arne klarer å være voksen nok til å ta ansvar og samarbeide om hvertfall ett av de tre (?) barna han har. Men hvorfor skaffe barnevakt for å gå på et arrangement sammen og huke tak i pressen for å få de til å skrive om hvor gode de er på å samarbeide? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (11 minutter siden):

Ja, det er fint og flott det. At John Arne klarer å være voksen nok til å ta ansvar og samarbeide om hvertfall ett av de tre (?) barna han har. Men hvorfor skaffe barnevakt for å gå på et arrangement sammen og huke tak i pressen for å få de til å skrive om hvor gode de er på å samarbeide? 

Han har vel fire barn tilsammen. Ett med første kone, to med den andre og ett med siste (ihvertfall hittil) kone. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (3 timer siden):

Ja, det er fint og flott det. At John Arne klarer å være voksen nok til å ta ansvar og samarbeide om hvertfall ett av de tre (?) barna han har. Men hvorfor skaffe barnevakt for å gå på et arrangement sammen og huke tak i pressen for å få de til å skrive om hvor gode de er på å samarbeide? 

Hvorfor ikke? Flott av de spør du meg 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott at to x'er fremdeles kan henge sammen.

Han gjør en større innsats med henne, enn de to andre han har barn med. Personlighetsmessig trives de kanskje best sammen som venner. Hun første maktet ikke å kjempe for han, hun andre har ikke laget noe annet enn trøbbel for han, og den tredje var nok mer ekte enn kone nr 2. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (1 time siden):

Jeg synes det er flott at to x'er fremdeles kan henge sammen.

Han gjør en større innsats med henne, enn de to andre han har barn med. Personlighetsmessig trives de kanskje best sammen som venner. Hun første maktet ikke å kjempe for han, hun andre har ikke laget noe annet enn trøbbel for han, og den tredje var nok mer ekte enn kone nr 2. 

Hun første maktet ikke å kjempe for han?? Er man ikke to i et forhold? I følge boken skrev han de to første ekteskapene var en stor feil. Datteren la det ut på instagram.

Flott at par som blir ekser samarbeider om barna, men å henge daglig sammen pluss sitte klistret ved eksens instagram er ikke sunt om ikke han kjemper for henne da. På meg virker det som Jar kjemper for å få kone 3 tilbake. Hvem vil i såfall date en mann som tar bilder av eksen og hele tiden kommenterer bildecred eller 🔥 på bildene hun legger ut? Mulig jeg er gammeldags, men.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The_marsmallowlady skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er flott at to x'er fremdeles kan henge sammen.

Han gjør en større innsats med henne, enn de to andre han har barn med. Personlighetsmessig trives de kanskje best sammen som venner. Hun første maktet ikke å kjempe for han, hun andre har ikke laget noe annet enn trøbbel for han, og den tredje var nok mer ekte enn kone nr 2. 

enig med deg, superflott at de er så gode venner. Å kritisere det blir for dumt 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (4 timer siden):

enig med deg, superflott at de er så gode venner. Å kritisere det blir for dumt 

Det vil gå bra helt til den ene finner ny.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (18 minutter siden):

Det vil gå bra helt til den ene finner ny.

Nei, det kan fint gå bra etter det også. Å

hva om det så går fint kun til de finner ny?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (9 timer siden):

Det vil gå bra helt til den ene finner ny.

helt riktig. og det fremgår jo ganske klart at JA er på knærne etter louise fremdeles, er hun som har gått lei. en stadig slankere lommebok hos JA er nok ikke veien til hennes hjerte.  Når hun er ferdig innflyttet i Bærum gir jeg det ca et års tid før hun har funnet en tykk lommebok igjen. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mintbird skrev (30 minutter siden):

helt riktig. og det fremgår jo ganske klart at JA er på knærne etter louise fremdeles, er hun som har gått lei. en stadig slankere lommebok hos JA er nok ikke veien til hennes hjerte.  Når hun er ferdig innflyttet i Bærum gir jeg det ca et års tid før hun har funnet en tykk lommebok igjen. 

Eller finner tilbake til Jar. Ser også han vil ha henne. Ellers ville nok tinderen glødet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler. hun er glad i det fete liv som hun har levd på JA siste 10 årene. nå er kontoen tom og hans økonomi nedbeitet ( forøvrig ikke Louise sin skyld) - kanskje Carew er interessert? en liten rosin i pølsa etter "slagene i drammen" 😄 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervju i Dagblad. De er ikke ute etter noe nytt og de var fortsatt en fin trio. Han hjelper henne å pusse opp leiligheten. Hun har han i sin hule hånd, det er nå helt sikkert. De blir nok sammen igjen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan altså fint være venner og hjelpe hverandre uten å bli sammen igjen. Flott at de er så gode venner Og samarbeider så bra, det er positivt for alle parter. Vi var også det og det er jeg ekstremt glad for. At man ikke fungerer som par, betyr ikke at man ikke kan være venner og glad i hverandre.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...