Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Anneofgreengables skrev (På 9.4.2021 den 0.24):

Så jeg antar han ikke hadde «sår på fingeren» i januar i fjor... 🙈

 

Ja, ja. Nå har han bare ekskonas navn på hånda (inntil videre....).

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MaleficentAurora skrev (På 8.4.2021 den 23.07):

LA har kopiert teksten fra en annen influencere ang bruddet og skilsmissen enn å bruke sine egne ord. Eneste endringen som har blitt gjort er tallene fra 10 til 9 år. 

https://www.instagram.com/p/CNa0DgkLTyQ/?utm_source=ig_web_copy_link

Screenshot_20210408-230407_Samsung Internet.jpg

Det var det første jeg tenkte da jeg leste det. Både bildet og teksten.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist for begge parter, men må vel innrømme at jeg blir veldig nyskjerrig på hva som ligger bak bruddet. Er det så enkelt som LA sier, at de har vokst fra hverandre? At det bare ikke funker lenger? Eller ligger det noe annet bak? Vet jo at JAR har gjort dumme ting i forhold før..

Ikke min business, men når et par er så profilerte blir man jo nyskjerrig. Vi er jo bare mennesker 🤷🏼‍♀️ Husker jeg håpte grunnen til bruddet mellom Tone og Aksel skulle komme for en dag også i sin tid.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannari skrev (12 timer siden):

Det var det første jeg tenkte da jeg leste det. Både bildet og teksten.

Herlighet så teit å kopiere andre kjendiser

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

altius skrev (På 9.4.2021 den 17.49):

Apropos at John Arne kun går etter silikonpupper, ducklips og bleket hår. Hun første kona hans hadde jo en ganske så jordnær fremtoning. Virker ganske så jordnær og ”normal”. 

Mest sannsynlig derfor man aldri hører noe om henne heller. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de nå skiller seg på ekte eller ei.... Uansett lurt dersom de overfører huset på LA og får beholde det. Man kan gå langt i å sabotere muligheten for at andre skal få tak i penger som går ut over ens nærmeste per nå. Sier ikke at jeg støtter det, men det er en mulighet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
Vitulina skrev (1 minutt siden):

Om de nå skiller seg på ekte eller ei.... Uansett lurt dersom de overfører huset på LA og får beholde det. Man kan gå langt i å sabotere muligheten for at andre skal få tak i penger som går ut over ens nærmeste per nå. Sier ikke at jeg støtter det, men det er en mulighet. 

Men eier LA nåla i veggen da? Hun har vel ikke jobb og kan neppe sitte på et stort boliglån alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitulina skrev (5 minutter siden):

Om de nå skiller seg på ekte eller ei.... Uansett lurt dersom de overfører huset på LA og får beholde det. Man kan gå langt i å sabotere muligheten for at andre skal få tak i penger som går ut over ens nærmeste per nå. Sier ikke at jeg støtter det, men det er en mulighet. 

Det kan tenkes at  LA får huset pga JARs økonomisk historikk. Det virker som at hun har en langt mer stabil økonomisk forutsetninger for både seg og sønnen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aquarius04 skrev (23 timer siden):

Mest sannsynlig derfor man aldri hører noe om henne heller. 

Vil heller si at grunnen er nok at hun ikke higer etter å være i medias søkelys eller en influencer, men heller velger å omfavne virkeligheten. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (På 12.4.2021 den 18.25):

Men eier LA nåla i veggen da? Hun har vel ikke jobb og kan neppe sitte på et stort boliglån alene.

Hun har i alle fall klær og vesker til store verdier.  I tillegg jobber hun med Instagram og har flere samarbeid der som jeg antar er betalt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

acna skrev (39 minutter siden):

Hun har i alle fall klær og vesker til store verdier.  I tillegg jobber hun med Instagram og har flere samarbeid der som jeg antar er betalt.

Er det noe igjen da? Hun har solgt unna mye og det som er igjen nå er bare noe «ræl». Det er mye av det som ikke folk går med til vanlig. Selv har jeg lagt ut lignende klær og sko i samme prisklasse på Finn under gis bort. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (6 minutter siden):

Er det noe igjen da? Hun har solgt unna mye og det som er igjen nå er bare noe «ræl». Det er mye av det som ikke folk går med til vanlig. Selv har jeg lagt ut lignende klær og sko i samme prisklasse på Finn under gis bort. 

Aner ikke, men jeg trodde hun hadde noen mer klassiske vesker som ikke er lagt ut for salg. Skjønner godt at hun vil selge alle de spesielle skoene som er lagt ut siste tiden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

acna skrev (1 minutt siden):

Aner ikke, men jeg trodde hun hadde noen mer klassiske vesker som ikke er lagt ut for salg. Skjønner godt at hun vil selge alle de spesielle skoene som er lagt ut siste tiden. 

Da kan det hende at jeg kjøper noen av de klassiske veskene, men klærne og skoene blir hun nok ikke kvitt. Det tok lang tid før jeg ble kvitt mine og det var gratis😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

acna skrev (15 timer siden):

Hun har i alle fall klær og vesker til store verdier.  I tillegg jobber hun med Instagram og har flere samarbeid der som jeg antar er betalt.

Mesteparten av klær, sko og vesker ligger ute for salg på en instakonto som heter Detox my closeth eller noe sånt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han hadde hatt veldig godt av å slå seg til ro med ei som kan få han litt vekk fra det mediakjøret. En mediesky dame som verner om privatlivet og som ikke er interessert i å komme på tv. Det tror jeg han hadde hatt godt av nå. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvgæren skrev (40 minutter siden):

Jeg tror han hadde hatt veldig godt av å slå seg til ro med ei som kan få han litt vekk fra det mediakjøret. En mediesky dame som verner om privatlivet og som ikke er interessert i å komme på tv. Det tror jeg han hadde hatt godt av nå. 

Det har du nok rett i. Men ingen mediasky kvinne vil våge å innlede et forhold til ham.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...