Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Jolanda skrev (1 minutt siden):

Ja, det skjønte jeg. Det var det jeg også mente, at de (hun) ikke er interessert i og si noe, derfor har hun bare funnet noe som høres fint og formelt ut men som egentlig ikke sier noen ting. 

Aha.. Da er jeg med. Jeg reagerer på at hun bruker en uttalelse som er 1år gammel fra noen andre, for ikke få tlf fra media. Det ser fint å greit ut, men det er kleint når sannheten kommer fram.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Powerball
MaleficentAurora skrev (Akkurat nå):

Det var det første som slo meg tanken når jeg fikk vasel fra nettavisene om dette. Det har ikke vært stilt rundt Riise i det hele tatt. Selv om LA visste hva hun gikk til så må det ha vært beintøft. Ellers så hadde forholdet holdt i 9år.

Hun har jo heller ikke hjulpet ham med å ta gode valg. Livsstilen deres som ble avslørt i Luksusfellen viste jo at hun forventet at han skulle bruke enorme summer på henne til enhver tid. Hun har bare gått rundt på stas i et tiår på tross av at hun er ung, frisk og arbeidsfør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (31 minutter siden):

Ja det blir jo mye mer sirkus med alle disse skilsmissene, det har du rett i. Men eventuelt så kunne han jo ha prøvd å få tak i ei fornuftig og jordnær dame i stedet for 🙃  Hvis det finnes noen av dem som takler bagasjen hans da.. Han har tross alt 4 fine unger som fortjener langt bedre oppfølging enn han har gitt dem så langt, og han har 3 ekskoner å hanskes med.... Ikke noe vondt i JAR men han har jammen meg rotet det vanvittig til for seg selv. Både økonomien og kjærligheten går i dass både titt og ofte og han lærer aldri. Kjempesynd, han var vel en av de beste fotballspillerne Norge har produsert på veldig lenge.

Du kjenner han eller? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
MaleficentAurora skrev (2 minutter siden):

Aha.. Da er jeg med. Jeg reagerer på at hun bruker en uttalelse som er 1år gammel fra noen andre, for ikke få tlf fra media. Det ser fint å greit ut, men det er kleint når sannheten kommer fram.

Det er egentlig ikke kleint å komme med en masseprodusert uttalelse etter et brudd. Et brudd er som regel både vondt og privat, også for kjendiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (Akkurat nå):

Hun har jo heller ikke hjulpet ham med å ta gode valg. Livsstilen deres som ble avslørt i Luksusfellen viste jo at hun forventet at han skulle bruke enorme summer på henne til enhver tid. Hun har bare gått rundt på stas i et tiår på tross av at hun er ung, frisk og arbeidsfør. 

For det første så har ikke de vært på noe luksusfellen. De var med I Lomma På Silje som blir sett på som kjendis utgaven av "luksusfellen". Riise valgte å avsløre sitt forbruk for hele verden. Man skjønte fort at hun er ei som liker dyre ting. Det kunne man se på butikken hun drev før hun måtte legge den ned. Riise sa selv at han null kunnskap om økonomi pga hans karriere som fotballspiller så var det andre som tok seg av det mens han spilte kamper etter kamper. Og det har kun gått økonomisk nedover for han.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (Akkurat nå):

Det er egentlig ikke kleint å komme med en masseprodusert uttalelse etter et brudd. Et brudd er som regel både vondt og privat, også for kjendiser.

Forsatt ikke poenget mitt🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lul skrev (5 minutter siden):

Du kjenner han eller? 

Man trenger ikke å kjenne Riise personlig for og skjønne seg på livshistorien hans. Alt ligger så og si ute på nettet med ett google søk unna.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
Lul skrev (3 minutter siden):

Du kjenner han eller? 

Nei jeg kjenner han ikke ut over alt det som har stått i mediene. Han har f eks selv innrømmet at han ikke har vært en tilstedeværende far for de 3 første ungene sine. 

https://www.nettavisen.no/livsstil/john-arne-riise-om-pappparollen-sann-skulle-det-ikke-vare-og-det-er-vondt-a-tenke-pa/s/12-95-3423832029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
MaleficentAurora skrev (4 minutter siden):

For det første så har ikke de vært på noe luksusfellen. De var med I Lomma På Silje som blir sett på som kjendis utgaven av "luksusfellen". Riise valgte å avsløre sitt forbruk for hele verden. Man skjønte fort at hun er ei som liker dyre ting. Det kunne man se på butikken hun drev før hun måtte legge den ned. Riise sa selv at han null kunnskap om økonomi pga hans karriere som fotballspiller så var det andre som tok seg av det mens han spilte kamper etter kamper. Og det har kun gått økonomisk nedover for han.

Ja beklager, det var kjendisutgaven av luksusfellen og ikke selve luksusfellen 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
MaleficentAurora skrev (4 minutter siden):

Forsatt ikke poenget mitt🙄

1) Ja det er så og si en kopi.

2) Dette er helt vanlig for de aller fleste kjendisbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hans egen biografi bok så kom alt fram. Boken skapte splitt mellom han og eldstedatteren. Hun uttrykket seg klart å tydelig på sin instagram hva hun syntes om farens "sannhet". I etter tid så har eldstedatteren valgt å tilgi han og slettet dermed instagram innlegget.

https://www.norli.no/fordeler-og-ulemper-ved-a-vaere-john-arne-riise-2?gclid=CjwKCAjw07qDBhBxEiwA6pPbHuYUXOhsoJ1I3_hkPoAgt6CxetHTUk1PZZjhHIm9vKYQromyMjGtzxoClFAQAvD_BwE

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (9 minutter siden):

1) Ja det er så og si en kopi.

2) Dette er helt vanlig for de aller fleste kjendisbrudd.

Nja.. Tror ikke det er helt vanlig å bruke andres skilsmisse annonsering i sitt eget. Jeg har lest drøssevis av skilsmisse annonsering men ingen har vært en tro kopier av hverandre. De er like men samtidig forskjellige. Noe som ikke er tilfellet ang LA sin annonsering valg.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (14 minutter siden):

Forsatt ikke poenget mitt🙄

Litt vanskelig å skjønne poenget ditt her ... det er to mennesker som går fra hverandre og for øyeblikket har nok med seg selv og vil ha fred. Hun fant noe som så bra ut og valgte publisere det samme. Hva er problemet egentlig? Slike uttalelser er jo ofte uansett ikke skrevet av personen selv men gjerne en rådgiver..  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MaleficentAurora skrev (40 minutter siden):

LA har kopiert teksten fra en annen influencere ang bruddet og skilsmissen enn å bruke sine egne ord. Eneste endringen som har blitt gjort er tallene fra 10 til 9 år. 

https://www.instagram.com/p/CNa0DgkLTyQ/?utm_source=ig_web_copy_link

Screenshot_20210408-230407_Samsung Internet.jpg

Ikke glem at det er ikke bare LA som har kopiert den teksten. Føler alle kjendiser skriver og sier det samme når det er brudd. Det samme gjorde Linni Meister og Nicklas Klein. De sa de skiltes som venner og alt var så rosefint, men de er jo ikke venner virker det som. (følger de på snapp). 

Jeg bare føler at den teksten er et typisk mal som alle kjendiser bruker når det er brudd. Man vil jo ikke fortelle om grunnen fordi da får man dårlig lys på seg. Selvom sannheten alltid kommer frem. 

Endret av Traktorlesba96
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

revue3 skrev (1 minutt siden):

Litt vanskelig å skjønne poenget ditt her ... det er to mennesker som går fra hverandre og for øyeblikket har nok med seg selv og vil ha fred. Hun fant noe som så bra ut og valgte publisere det samme. Hva er problemet egentlig? Slike uttalelser er jo ofte uansett ikke skrevet av personen selv men gjerne en rådgiver..  

Greit at det er litt vanskelig å  skjønne poenget mitt. Problemet er så åpenbart og lyst at det ikke er noe hensikt for at jeg tar fram teskjen og forklare det dypere.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
MaleficentAurora skrev (3 minutter siden):

Nja.. Tror ikke det er helt vanlig å bruke andres skilsmisse annonsering i sitt eget. Jeg har lest drøssevis av skilsmisse annonsering men ingen har vært en tro kopier av hverandre. De er like men samtidig forskjellige. Noe som ikke er tilfellet ang LA sin annonsering valg.

Uansett ikke noe å henge seg opp i. Syns vi skal godta at hun ikke orker å skrive noe dypt, personlig og eget når hun står midt oppi en vond skilsmisse. "Alle" kjendiser som går fra hverandre opplyser i en uttalelse om at de går fra hverandre som venner, at de fokuserer på sin rolle som foreldre til felles barn og at de ber om ro i den vanskelige tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Powerball
MaleficentAurora skrev (Akkurat nå):

Greit at det er litt vanskelig å  skjønne poenget mitt. Problemet er så åpenbart og lyst at det ikke er noe hensikt for at jeg tar fram teskjen og forklare det dypere.

Problemet? Hva er problemet ditt med at hun tyr til velbrukte og upersonlige floskler når det gjelder et vondt samlivsbrudd? Hva så om hun bare oversatte Cavallari sine floskler til sine egne? Jeg tror ikke Cavallari kommer til å saksøke henne for copyright på det akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (Akkurat nå):

Uansett ikke noe å henge seg opp i. Syns vi skal godta at hun ikke orker å skrive noe dypt, personlig og eget når hun står midt oppi en vond skilsmisse. "Alle" kjendiser som går fra hverandre opplyser i en uttalelse om at de går fra hverandre som venner, at de fokuserer på sin rolle som foreldre til felles barn og at de ber om ro i den vanskelige tiden.

Det har jeg ikke sagt noe på. Hvor har jeg skrevet det? Blir ikke overrasket om VG eller noen av de andre nettavisene lager en sak av det. For slike saker er typisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (2 minutter siden):

Greit at det er litt vanskelig å  skjønne poenget mitt. Problemet er så åpenbart og lyst at det ikke er noe hensikt for at jeg tar fram teskjen og forklare det dypere.

Saklig.  Er det opphavsrett du bekymrer deg for? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (Akkurat nå):

Problemet? Hva er problemet ditt med at hun tyr til velbrukte og upersonlige floskler når det gjelder et vondt samlivsbrudd? Hva så om hun bare oversatte Cavallari sine floskler til sine egne? Jeg tror ikke Cavallari kommer til å saksøke henne for copyright på det akkurat. 

Forsatt ikke poenget mitt🤦‍♀️

Det er ingen vits for deg å gå i sirkel på dette. Jeg har sagt mitt på dette. Problemet ligger ikke hos meg men hos LA. Hva Cavallari velger å ikke velger får være opp til henne, og det blir en helt annen sak.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...