Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

Ingen spekulasjoner. Den saken er blitt diskutert å dokumentert opp til flere ganger. Det er en fordel å holde seg oppdatert når man skal delta. 

Så du har dokumentasjon på at det fortsatt er spnn ? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (1 minutt siden):

Så du har dokumentasjon på at det fortsatt er spnn ? 

Jeg har deltatt i den diskusjonen tidligere.. Riise har selv bekreftet mye gjennom diverse intervjuer å bøker at han ikke har betalt barnebidrag. Jeg har ikke personlig dokumentasjoner på det for den slags eksklusive tilgangen av Risse's liv og bankkonto har jeg ikke. Når man ser hvordan han lever å supplere sin økonomi, så får man et klart bildet og ikke ett skeivt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
Flettfrid skrev (6 timer siden):

Ser ut som ekskona har fått slettet både instaprofilen og tictocprofilen sin, merkelig sammentreff med tanke på at det har skjedd akkurat nå når hun har begjært huset hans tvangssolgt 🤔😔 skulle nesten tro noen er på hevnetokt..

Det har hun ikke. Er du blokkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

Jeg har deltatt i den diskusjonen tidligere.. Riise har selv bekreftet mye gjennom diverse intervjuer å bøker at han ikke har betalt barnebidrag. Jeg har ikke personlig dokumentasjoner på det for den slags eksklusive tilgangen av Risse's liv og bankkonto har jeg ikke. Når man ser hvordan han lever å supplere sin økonomi, så får man et klart bildet og ikke ett skeivt.

Tidligere ja, spørsmålet jeg svarte på gjaldt nå og hvorfor det stadig ble dratt opp. At han ikke har betalt tidligere , betyr ikke st det er sånn nå. Er en fordel å lese før man kritiserer ..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (Akkurat nå):

Tidligere ja, spørsmålet jeg svarte på gjaldt nå og hvorfor det stadig ble dratt opp. At han ikke har betalt tidligere , betyr ikke st det er sånn nå. Er en fordel å lese før man kritiserer ..

Jeg leser alltid å kritisere derfra. At det blir alltid dratt opp gang på gang, er nok fordi det er en igjengang i artikler om Riise. Når ekskona blir frustrert så er det åpenlyst hva som kan være eller er årsaken til det. Når artiklen som kom ut i 2017 der han hadde tømt kontoen til yngste datteren sin, så sier alt hva Riise er i stand til når det kommer til penger. For å kunne leve slik som han å hans nåværende kone gjør så må pengene komme fra et sted og ikke minst så synes det på SoMe hva han bruker pengene på. Da hjelper ikke gamle artikler han noe bedre. Hans økonomisk rettingsans er helt borte vekk. Og det kommer tydlig fram I Lomma På Silje.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (11 minutter siden):

Det har hun ikke. Er du blokkert?

Fant bare ny profil på henne, tviler på at jeg er blokkert da jeg aldri har fulgt henne, kommentert,likt noe osv til henne

Screenshot_20210128-112013_Instagram.jpg

Endret av Flettfrid
La til bilde
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
Flettfrid skrev (Akkurat nå):

Fant bare ny profil på henne, tviler på at jeg er blokkert da jeg aldri har fulgt henne, kommentert,likt noe osv til henne

Jeg får opp den gamle profilen i alle fall.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (6 minutter siden):

Jeg leser alltid å kritisere derfra. At det blir alltid dratt opp gang på gang, er nok fordi det er en igjengang i artikler om Riise. Når ekskona blir frustrert så er det åpenlyst hva som kan være eller er årsaken til det. Når artiklen som kom ut i 2017 der han hadde tømt kontoen til yngste datteren sin, så sier alt hva Riise er i stand til når det kommer til penger. For å kunne leve slik som han å hans nåværende kone gjør så må pengene komme fra et sted og ikke minst så synes det på SoMe hva han bruker pengene på. Da hjelper ikke gamle artikler han noe bedre. Hans økonomisk rettingsans er helt borte vekk. Og det kommer tydlig fram I Lomma På Silje.

Ting skal dokumenteres , kan det ikke dokumenteres at han fortsatt ikke betaler så kan man heller ikke spekulere i det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trynefaktor skrev (4 minutter siden):

Jeg får opp den gamle profilen i alle fall.. 

det gjør jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (9 timer siden):

Fordi det er hovedgrunnen til at Riise og ekskona har sine uenighet mellom seg. Samtidig som Riise selv har gått ut i media og i begge bøkene sine, at han ikke har betalt barnebidrag for de to barna han har med ekskona. 

Det du viser til er gammelt nytt, og nettopp derfor spurte jeg om dette er tilfelle i dag/nå og, ettersom det er gjentatt  i tråden (uten fersk dokumentasjon som underbygger det.). Nyeste bøkene til Riise er fra 2017 og 2018.

Saksomkostningene som eks-kona krever er knyttet til saken om bankkontoene til barna, ikke ubetalt barnebidrag. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (På 28.1.2021 den 17.43):

Fant bare ny profil på henne, tviler på at jeg er blokkert da jeg aldri har fulgt henne, kommentert,likt noe osv til henne

Screenshot_20210128-112013_Instagram.jpg

De bildene....😲 Å dama har barn.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (På 28.1.2021 den 16.40):

Lurer på hva Silje tenker om situasjonen nå.

Tipper hun ikke er spesielt imponert.😒

Kunne vært interessant om "I lomma på Silje" reiste tilbake til noen av kjendisene hun har hjulpet for å se hvordan de har klart seg over tid, ikke bare en måned eller to etter at hun var hos dem. Nådde de sparemålene sine? Har de klart å legge fra seg uvanene sine, eller har de sklidd tilbake til sløsingen?

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Christiane_W skrev (11 timer siden):

Tipper hun ikke er spesielt imponert.😒

Kunne vært interessant om "I lomma på Silje" reiste tilbake til noen av kjendisene hun har hjulpet for å se hvordan de har klart seg over tid, ikke bare en måned eller to etter at hun var hos dem. Nådde de sparemålene sine? Har de klart å legge fra seg uvanene sine, eller har de sklidd tilbake til sløsingen?

Enig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 29.1.2021 den 23.39):

De bildene....😲 Å dama har barn.

Det der er ikke Maria Elvegård😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adriana32 skrev (7 minutter siden):

Det der er ikke Maria Elvegård😂

Ikke det? alle bildene er tatt fra hovedkontoen og lastet opp på en ny konto.

Maria Elvegård like å posere i lær på både Instagram og «Onlyfans»

https://www.tv2.no/a/11720884/

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MaleficentAurora skrev (1 time siden):

Ikke det? alle bildene er tatt fra hovedkontoen og lastet opp på en ny konto.

Maria Elvegård like å posere i lær på både Instagram og «Onlyfans»

https://www.tv2.no/a/11720884/

Ja, ser nå at det er henne. 

Sjokkert bare- og litt for påståelig innser jeg😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adriana32 skrev (22 timer siden):

Ja, ser nå at det er henne. 

Sjokkert bare- og litt for påståelig innser jeg😂

Så utrolig trashy. Hun har to barn som nesten er tenåringer.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærblå skrev (På 28.1.2021 den 7.19):

Følger kona på mywardrobe profilen på Instagram hvor hun stadig vekk selger ting. Er litt sjokkert over forbruket deres/hennes. Hun selger mange ubrukte ting hun har kjøpt for 20.000-30.000 tusen.

Dette stusset jeg på også. Nesten alt hun legger ut er "aldri brukt" eller "brukt én gang" 🤔

Er det mulig at Riise ikke har nok egenkapital på konto til å få huslån? Med den karrieren han har hatt? Det er jo ganske syyykt egentlig, og sier ekstremt mye om forbruket!

Hva livnærer kona seg av egentlig? Går hun bare hjemme?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (1 time siden):

Dette stusset jeg på også. Nesten alt hun legger ut er "aldri brukt" eller "brukt én gang" 🤔

Er det mulig at Riise ikke har nok egenkapital på konto til å få huslån? Med den karrieren han har hatt? Det er jo ganske syyykt egentlig, og sier ekstremt mye om forbruket!

Hva livnærer kona seg av egentlig? Går hun bare hjemme?

Jeg tror hun er blitt influensaer.

 

Men ja, det er sykt å tenke på at han ikke fikk lån til huset sitt, med den karrieren han har hatt. 
 

Men kona fortsatte likevel med det høye forbruket etter at Silje har vært hos dem. De pengene kunne gått til å betale ned regninger eller lån. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...