Gå til innhold

John Arne Riise


fjær

Anbefalte innlegg

Dette hadde jeg ikke trodd😮

De som har holdt på i flere år for å bli gravide, og nå når de endelig ble det, så trodde jeg lykken var fullkommen...

Trist

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Powerball skrev (27 minutter siden):

Jeg ventet egentlig bare på det, og det er jeg neppe alene om. JAR har allerede to kortvarige, brutte ekteskap bak seg. Jeg er mer overrasket over at det tok så lang tid før skilsmisse nr 3. JAR må finne seg ei normalt søt og fornuftig jente som ikke er livredd for et normalt arbeidsliv. Det er ikke noe vondt i fyren, men det ser ut som om han har veldig lett for å la seg dupere av vakre damer som bare vil ha ham på grunn av pengene og kjendisstatusen hans. Kone nr 2 og 3 var kliss like; pene blondiner som elsker dyre merkeklær og botox. Utroskapsskandalen med glamourmodellen Jordan mens kone nr 2 lå hjemme i barselseng var forresten bare helt tragisk..... Disse klinikkbehandlede pyntedukkene er virkelig kryptonitten hans...

Jeg håper JAR velger å bruke langt mer tid og krefter på alle barna sine fremover. Og at han ikke enda en gang lures trill rundt av lange, kunstige vipper og store silikonpupper.

Haha, tror nok silikonpuppe-damene står i kø 🤤😀

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
AllahBallah skrev (4 minutter siden):

Haha, tror nok silikonpuppe-damene står i kø 🤤😀

Ja og se hvor bra det har gått for JAR når han har valgt dem! Tre skilsmisser, fire skilsmissebarn og minst én utroskapsskandale 🙈🙈

altius skrev (1 minutt siden):

Håper Riise har lært. Hva er vitsen med å gifte seg? Tre ganger er mer enn nok. 

Problemet er jo ikke at han gifter seg. Problemet er jo at han gifter seg med feil damer igjen og igjen og aldri lærer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dyrt dette. Bidrag til 4 barn og ikke sammen med noen av mødrene. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (12 minutter siden):

Ja og se hvor bra det har gått for JAR når han har valgt dem! Tre skilsmisser, fire skilsmissebarn og minst én utroskapsskandale 🙈🙈

Problemet er jo ikke at han gifter seg. Problemet er jo at han gifter seg med feil damer igjen og igjen og aldri lærer..

Nettopp. Han gifter seg med feil damer igjen og igjen. Så hvorfor fortsette å gifte seg? Heller gjøre som andre karer som skifter dame ofte. Droppe å gifte seg. Riise har vel nå tapt mange titalls millioner kr på disse giftemålene..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin11 skrev (4 minutter siden):

Har han vært utro med Jordan? Det er bare rykter. 

Stod i boken Jordan skrev selv, og ekskone 2 bekreftet det.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
altius skrev (17 minutter siden):

Nettopp. Han gifter seg med feil damer igjen og igjen. Så hvorfor fortsette å gifte seg? Heller gjøre som andre karer som skifter dame ofte. Droppe å gifte seg. Riise har vel nå tapt mange titalls millioner kr på disse giftemålene..

Ja det blir jo mye mer sirkus med alle disse skilsmissene, det har du rett i. Men eventuelt så kunne han jo ha prøvd å få tak i ei fornuftig og jordnær dame i stedet for 🙃  Hvis det finnes noen av dem som takler bagasjen hans da.. Han har tross alt 4 fine unger som fortjener langt bedre oppfølging enn han har gitt dem så langt, og han har 3 ekskoner å hanskes med.... Ikke noe vondt i JAR men han har jammen meg rotet det vanvittig til for seg selv. Både økonomien og kjærligheten går i dass både titt og ofte og han lærer aldri. Kjempesynd, han var vel en av de beste fotballspillerne Norge har produsert på veldig lenge.

Endret av Powerball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (17 minutter siden):

Stod i boken Jordan skrev selv, og ekskone 2 bekreftet det.

utro mot alle 3 pluss de i mellom 🙊

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (28 minutter siden):

Blir dyrt dette. Bidrag til 4 barn og ikke sammen med noen av mødrene. 

Hun eldste er 20, da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fusetufs skrev (3 minutter siden):

utro mot alle 3 pluss de i mellom 🙊

Har han vært utro mot LA også? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MaleficentAurora skrev (1 minutt siden):

LA har kopiert teksten fra en annen influencere ang bruddet og skilsmissen enn å bruke sine egne ord. Eneste endringen som har blitt gjort er tallene fra 10 til 9 år. 

https://www.instagram.com/p/CNa0DgkLTyQ/?utm_source=ig_web_copy_link

Screenshot_20210408-230407_Samsung Internet.jpg

Ja, det er jo en typisk formell uttalelse som egentlig ikke sier noenting. JA selv sa jo at de ønsket forskjellige ting. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (4 minutter siden):

Ja, det er jo en typisk formell uttalelse som egentlig ikke sier noenting. JA selv sa jo at de ønsket forskjellige ting. 

Ser du ikke at hun har KOPIERT  teksten fra en annen konto som publisert det for et år siden?:klo: For det er nemlig poenget at det ikke er hennes egen ord av uttalelsen. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Powerball
Jolanda skrev (3 minutter siden):

Ja, det er jo en typisk formell uttalelse som egentlig ikke sier noenting. JA selv sa jo at de ønsket forskjellige ting. 

Spørs om ikke det økonomiske har vært en enorm belastning.

https://www.nettavisen.no/okonomi/ekskona-til-john-arne-riise-begjarer-boligen-hans-tvangssolgt/s/12-95-3424079509

Giftige konflikter med eks'er og flere begjæringer om tvangssalg av huset må ha vært vanvittig tøft for paret. Jeg håper JAR roer helt ned og for en gangs skyld klarer å tilknytte seg personer som kan hjelpe ham med å bli et bedre menneske. Både økonomisk og for barnas skyld. Ønsker dem lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Powerball
fusetufs skrev (16 minutter siden):

utro mot alle 3 pluss de i mellom 🙊

Jeg tror mange proffe fotballspillere er totalt ute å kjøre når det gjelder damer. De har opp mot 300 reisedøgn i året. Utvalget de har av villige golddiggers er enormt og ikke engang de som er godt gifte klarer å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MaleficentAurora skrev (3 minutter siden):

Ser du ikke at hun har KOPIERT  teksten fra en annen konto som publisert det for et år siden?:klo: For det er nemlig poenget at det ikke er hennes egen ord av uttalelsen. 

Ja, det skjønte jeg. Det var det jeg også mente, at de (hun) ikke er interessert i og si noe, derfor har hun bare funnet noe som høres fint og formelt ut men som egentlig ikke sier noen ting. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Powerball skrev (1 minutt siden):

Spørs om ikke det økonomiske har vært en enorm belastning.

https://www.nettavisen.no/okonomi/ekskona-til-john-arne-riise-begjarer-boligen-hans-tvangssolgt/s/12-95-3424079509

Giftige konflikter med eks'er og flere begjæringer om tvangssalg av huset må ha vært vanvittig tøft for paret. Jeg håper JAR roer helt ned og for en gangs skyld klarer å tilknytte seg personer som kan hjelpe ham med å bli et bedre menneske. Både økonomisk og for barnas skyld. Ønsker dem lykke til.

Det var det første som slo meg tanken når jeg fikk vasel fra nettavisene om dette. Det har ikke vært stilt rundt Riise i det hele tatt. Selv om LA visste hva hun gikk til så må det ha vært beintøft. Ellers så hadde forholdet holdt i 9år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...