Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
8 timer siden, Hesya skrev:

Hvor ser du det? Det står jo:

Det finnes Panteheftelser og/eller tinglysinger på denne bedriften.

Det står ikke på denne måten om det er tinglyst et nytt løsøre i bedriften for å si det sånn. Her er det Oslo kommune ved kemneren som har tatt pant i bedriften

Endret av LilleKlump
  • Liker 2
Skrevet
3 timer siden, LilleKlump skrev:

Det står ikke på denne måten om det er tinglyst et nytt løsøre i bedriften for å si det sånn. Her er det Oslo kommune ved kemneren som har tatt pant i bedriften

Skjønte ikke mer av den linken du la ut og slettet igjen 😉 Men mulig du har rett. Jeg er ikke så inn i det der. Stusser bare siden det står og/eller. 

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Måne, admin.

Skrevet
På 30.1.2020 den 21.46, Jr.Garcon skrev:

Det var litt av en "I lomma på Silje episode" han var med i.

En veske til 70,000 😅 når man ikke har nok egenkapital er noe av det gærnere jeg har sett 🙈

Men 👍 for at han faktisk hadde klart å legge om forbruket og at frøkna også leverte tilbake babybagen til 15,000. 

Syns han uansett alltid har fått masse unødvendig pepper, og at media alltid har vært ute etter å drite han ut - lage store oppslag på ikke-saker. 

Det var vesken til 70 tusen de leverte tilbake, fødegaven. 

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Viking-girl skrev:

Det var vesken til 70 tusen de leverte tilbake, fødegaven. 

Jeg blanda fødegaven med fødebagen  🤣 Det var jo mer logisk også at de leverte tilbake den dyreste nyinnkjøpte 🙂.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Jeg blanda fødegaven med fødebagen  🤣 Det var jo mer logisk også at de leverte tilbake den dyreste nyinnkjøpte 🙂.

Men Louise har sikkert shoppet mye mer enn den vesken kostet siden Silje var hos dem. 

Det ser man på hennes IG-konto😂

• Liker 16
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg fikk inntrykket av at de også selv kom til den konklusjonen. De vil gjerne fortsette forbruket og da kunne de ikke kjøpe et så dyrt hus. 

De tok kontakt med Silje etter to dager, og ville legge inn bud på hus. Det må nødvendigvis ha vært billigere enn det huset de ikke fikk lån til gitt at de på så kort tid ikke hadde fått en ny økonomisk situasjon. 

Ærlig sak det, å innse at det å kunne kjøpe luksusprodukter og strø om seg med penger, er viktigere enn å kjøpe drømmehuset. Det sier mye om hva som er sentrale verdier og hva som gir dem glede. 

Jeg lurer på hva som skjer den dagen pengene tar slutt. 

Skrevet
5 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg fikk inntrykket av at de også selv kom til den konklusjonen. De vil gjerne fortsette forbruket og da kunne de ikke kjøpe et så dyrt hus. 

De tok kontakt med Silje etter to dager, og ville legge inn bud på hus. Det må nødvendigvis ha vært billigere enn det huset de ikke fikk lån til gitt at de på så kort tid ikke hadde fått en ny økonomisk situasjon. 

Ærlig sak det, å innse at det å kunne kjøpe luksusprodukter og strø om seg med penger, er viktigere enn å kjøpe drømmehuset. Det sier mye om hva som er sentrale verdier og hva som gir dem glede. 

Jeg lurer på hva som skjer den dagen pengene tar slutt. 

Det tenkte jeg også ang huset. De fikk jo ikke lån til huset som kostet 8mill. Da er det huset de har nå mye billigere og selv da var bankene skeptiske. De klarer ikke å tenke langsiktig når de prioriterer å fremstå rike. 

• Liker 8
Skrevet
6 timer siden, bonsaijenta skrev:

Men Louise har sikkert shoppet mye mer enn den vesken kostet siden Silje var hos dem. 

Det ser man på hennes IG-konto😂

Tviler ikke 😅

• Liker 4
Skrevet

Jeg har faktisk tenkt litt på dette etter programmet. De tingene som nevnes i denne tråden. Alle kan jo gjøre feil, jeg har gjort noen i løpet av livet selv. Det betyr ikke at jeg er en dårlig person. For meg syntes jeg han fremstår som veldig snill og omsorgsfull. Jeg syntes det er litt trist at vi er så harde mot hverandre.

Jeg tror egentlig bare at pengebruket og manglende økonomisk bevissthet og investeringer ga meg et skikkelig sjokk. Det er ikke det man forventer gjennom forbruket på sosiale medier. Helt generelt må jeg innrømme at jeg har blitt ganske lei av sosiale medier og materialistisk fokus det siste året. Jeg har selv vært en av verstingene til å oppdatere instagram med et slikt fokus. Men jeg har i det siste tenkt mye over hvordan jeg skaper press for de rundt meg. Mest fordi jeg har lest og hørt venner snakke om det generelt. Dessuten gjør ikke nye møbler, klær eller interiør meg mer lykkelig. Så nå har jeg begynt å spare penger i stedenfor å ha nye prosjekter. Jeg håper jo at dette går opp for flere etterhvert også. Men samtidig skal jeg ikke dømme noen for måten de vil leve livet sitt på.

• Liker 20
  • 2 uker senere...
Skrevet
7 minutter siden, bonsaijenta skrev:

Det er derfor kona selger unna ting på insta. 

Stakkars folk. Skjønner ikke at kjendisene kan blakke seg så... 

Skrevet
21 timer siden, bonsaijenta skrev:

Det er derfor kona selger unna ting på insta. 

Det der har hun holdt på med i flere år, så er neppe derfor. 

• Liker 4
Skrevet
28 minutter siden, Viking-girl skrev:

Det der har hun holdt på med i flere år, så er neppe derfor. 

Det er jo ikke noe rart, slik som John Arne dynger henne ned med kostbare gaver. Hun har ikke mulighet til å bruke alt, ikke sikkert at hun liker alt heller. Det virker som en mani hos ham. Noen burde fortelle dem at dem at det er mer lønnsomt å ikke kjøpe alle de gavene i utgangspunktet. 

• Liker 12
Skrevet
3 timer siden, Hulderen skrev:

Det er jo ikke noe rart, slik som John Arne dynger henne ned med kostbare gaver. Hun har ikke mulighet til å bruke alt, ikke sikkert at hun liker alt heller. Det virker som en mani hos ham. Noen burde fortelle dem at dem at det er mer lønnsomt å ikke kjøpe alle de gavene i utgangspunktet. 

Er det han som kjøper alle tingene da? Det er vel mer sannsynlig at han betaler og hun velger ut. 

• Liker 7
Skrevet

Hun kjøper seg kortvarig lykke gjennom shopping. Trenger ikke vere rakettforsker for å skjønne det.. 

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...