Stavangebrud2012 Skrevet 18. april 2021 #601 Skrevet 18. april 2021 Hei! Hva er utdannelsen hennes? Har hun en jobb hun kan returnere til? Det virker som de har levd over evne. Har ikke han mye gjeld, og hun et enormt forbruk? 5
Sandie Skrevet 18. april 2021 #602 Skrevet 18. april 2021 MarianneE skrev (17 timer siden): Einar Tørnkvist omtaler JAR som "Norges mest nærtakne mann" og det må jeg innrømme at jeg lo av og tenkte at han var kanskje inne på no der Det kan jo ha sammenheng med mobbingen han opplevde i oppveksten, og ikke minst at media til tider har behandlet han svært dårlig. Det gjør noe med et menneske. Han har ikke blitt elsket og jublet frem av pressen slik endel andre fotballspillere blir. 23
Uperfekt Skrevet 18. april 2021 #603 Skrevet 18. april 2021 Stavangebrud2012 skrev (33 minutter siden): Hei! Hva er utdannelsen hennes? Har hun en jobb hun kan returnere til? Det virker som de har levd over evne. Har ikke han mye gjeld, og hun et enormt forbruk? Ingen utdannelse, jobbet på Gina Tricot da de møttes. Hun driver vel noe med sosiale medier, men vet ikke hvor store inntekter det er av det. De har nok definitivt levd over evne, særlig henne. I hvert fall i forhold til hva hun tjener. Han har nok og det, da mye av inntektene fra glansdagene er borte 12
Stavangebrud2012 Skrevet 18. april 2021 #604 Skrevet 18. april 2021 Uperfekt skrev (34 minutter siden): Ingen utdannelse, jobbet på Gina Tricot da de møttes. Hun driver vel noe med sosiale medier, men vet ikke hvor store inntekter det er av det. De har nok definitivt levd over evne, særlig henne. I hvert fall i forhold til hva hun tjener. Han har nok og det, da mye av inntektene fra glansdagene er borte Såpass. Høres ut som hun har en hard jobb foran seg hvis hun skal opprettholde forbruket sitt i hvert fall. 5
AllahBallah Skrevet 18. april 2021 #605 Skrevet 18. april 2021 Stavangebrud2012 skrev (1 minutt siden): Såpass. Høres ut som hun har en hard jobb foran seg hvis hun skal opprettholde forbruket sitt i hvert fall. Onlyfans tenker jeg. Ching ching 🤑 11
Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #606 Skrevet 18. april 2021 AllahBallah skrev (4 minutter siden): Onlyfans tenker jeg. Ching ching 🤑 Akkurat som forrige kona hans da 🙈 Nei vi får vel la tvilen komme henne til gode, selv om hun virker nokså allergisk mot å jobbe.
Gjest O.G. Skrevet 18. april 2021 #607 Skrevet 18. april 2021 Sandie skrev (3 timer siden): Det kan jo ha sammenheng med mobbingen han opplevde i oppveksten, og ikke minst at media til tider har behandlet han svært dårlig. Det gjør noe med et menneske. Han har ikke blitt elsket og jublet frem av pressen slik endel andre fotballspillere blir. Har hans likemenn hatt et like sprengt privatliv da?
Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #608 Skrevet 18. april 2021 O.G. skrev (37 minutter siden): Har hans likemenn hatt et like sprengt privatliv da? Godt poeng... Foreløpig så kan vi telle 4 barn med 3 eks-koner, en totalrasert økonomi og ei mor som har driti seg ut i media x mange (hun kalte blant annet kone nr 2 for helvete i fra nord).
Marriet Skrevet 18. april 2021 #609 Skrevet 18. april 2021 Powerball skrev (14 minutter siden): Godt poeng... Foreløpig så kan vi telle 4 barn med 3 eks-koner, en totalrasert økonomi og ei mor som har driti seg ut i media x mange (hun kalte blant annet kone nr 2 for helvete i fra nord). Poenget må jo være at årsaken bak de dårlige vurderingene er fortiden, mobbingen og erfaringene med f.eks media. Selv tror jeg nok fenomenet JAR er veldig sammensatt, men at det er en del av problemet. 5
Gjest O.G. Skrevet 18. april 2021 #610 Skrevet 18. april 2021 Powerball skrev (17 minutter siden): Godt poeng... Foreløpig så kan vi telle 4 barn med 3 eks-koner, en totalrasert økonomi og ei mor som har driti seg ut i media x mange (hun kalte blant annet kone nr 2 for helvete i fra nord). Den mora har ødelagt like mye som hun har bygget opp.
Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #611 Skrevet 18. april 2021 Marriet skrev (6 minutter siden): Poenget må jo være at årsaken bak de dårlige vurderingene er fortiden, mobbingen og erfaringene med f.eks media. Selv tror jeg nok fenomenet JAR er veldig sammensatt, men at det er en del av problemet. Det er lett å være etterpåklok. Men han burde ha brukt penger på terapeut i starten av karrieren sin,og ikke på griske damer.
Gjest O.G. Skrevet 18. april 2021 #612 Skrevet 18. april 2021 Marriet skrev (26 minutter siden): Poenget må jo være at årsaken bak de dårlige vurderingene er fortiden, mobbingen og erfaringene med f.eks media. Selv tror jeg nok fenomenet JAR er veldig sammensatt, men at det er en del av problemet. Han må ta selvkritikk, ikke skylde på mobbing og media.
Marriet Skrevet 18. april 2021 #613 Skrevet 18. april 2021 O.G. skrev (9 minutter siden): Han må ta selvkritikk, ikke skylde på mobbing og media. Jeg sier ikke at han ikke skal ta selvkritikk. Han burde også få hjelp videre for å kunne ta bedre valg for seg selv og barna sine og for å unngå å gjøre samme feil på nytt og på nytt. Det jeg mener er at bakgrunnen og erfaringene hans kan være en del av årsaken til hvorfor han gjør som han gjør. 12
Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #614 Skrevet 18. april 2021 O.G. skrev (11 minutter siden): Han må ta selvkritikk, ikke skylde på mobbing og media. Han har valgt seg ut feil folk. Manageren hans svindlet ham vel for millioner. Så var det jo alle disse brutte forholdene, hvor han fikk barn med dem alle sammen.
Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #615 Skrevet 18. april 2021 Marriet skrev (1 minutt siden): Jeg sier ikke at han ikke skal ta selvkritikk. Han burde også få hjelp videre for å kunne ta bedre valg for seg selv og barna sine og for å unngå å gjøre samme feil på nytt og på nytt. Det jeg mener er at bakgrunnen og erfaringene hans kan være en del av årsaken til hvorfor han gjør som han gjør. Det er jeg helt enig med deg i. Oppvekst former folk på godt og vondt. Men han har jaggu tatt mange elendige valg og han har hatt mer enn nok tid til å finne ut at han trenger terapi. Han går jo i samme fella igjen og igjen og igjen. Han har fremdeles økonomiske ressurser igjen til å prøve å oppføre seg mer fornuftig, han har tross alt fremdeles halve livet igjen.
SoWhat? Skrevet 18. april 2021 #616 Skrevet 18. april 2021 O.G. skrev (17 minutter siden): Han må ta selvkritikk, ikke skylde på mobbing og media. Hvem skal han ta selvkritikk ovenfor? Har han gjort noen noe? 4
Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #617 Skrevet 18. april 2021 SoWhat? skrev (1 time siden): Hvem skal han ta selvkritikk ovenfor? Har han gjort noen noe? Han har vært alt annet enn en god far for de tre første barna sine hvert fall. Eldstemann har vel faktisk skrevet en bok om det.
SoWhat? Skrevet 18. april 2021 #618 Skrevet 18. april 2021 Powerball skrev (2 minutter siden): Han har vært alt annet enn en god far for de tre første barna sine hvert fall. Eldstemann har vel faktisk skrevet en bok om det. Ja, men han trenger ikke ta selvkritikk offentlig for det han gjør privat! Han skal ikke bli mobbet og hetset for sitt privatliv. Det er jo helt fjernt ! La fyren være liksom. 13
Gjest Powerball Skrevet 18. april 2021 #619 Skrevet 18. april 2021 SoWhat? skrev (2 minutter siden): Ja, men han trenger ikke ta selvkritikk offentlig for det han gjør privat! Han skal ikke bli mobbet og hetset for sitt privatliv. Det er jo helt fjernt ! La fyren være liksom. Jeg tror ikke det ligger paparazzi i buskene hjemme hos ham liksom. Og denne 4 år gamle tråden ligger vel stort sett nokså død. Halvparten av de gangene han har vært i media så har han tatt kontakt selv. Nå omtales det jo når han skiller seg og gifter seg igjen og når han blir saksøkt. Skulle bare mangle, han er vel Norges beste fotballspiller gjennom tidene.
Xstrella Skrevet 18. april 2021 #620 Skrevet 18. april 2021 LAR er på insta og selger produkter. Prakker på enda mer forbruk. Snart blir det vel bikinishoots der og med rumpa bar. Kan ikke være lett å være JAR med disse bimboeksene. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå