Gå til innhold

Mumsy og Knerten


Mumsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

17 timer siden, Leviora skrev:

:( :klem: Det er innafor med en sjekk når syklusen er så uregelmessig. Skjønner godt at det tar på, en får jo høye forventninger når man går dager og uker(!) over :( 

Takk ♥️♥️ Ja, begynner å tenke at det er på tide, syklusen min er jo helt på kjøret. Det er ikke første gang jeg har trodd at jeg er gravid fordi jeg har hatt en uke eller to forsinket mens.. Hadde jo egentlig bestemt meg for at det ikke var så farlig om det tok litt tid, og dermed ikke stresset men nå begynner jeg å bli utålmodig. 🤦 Hvis vi ikke greier det før april blir det enda et skoleår mellom knertis og nestemann også, ikke avgjørende men hadde sett for meg at 3 år forskjell er nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Weebs skrev:

Fåkk :( Ja, sjekk i vei :opplyser: Jeg fikk mannen til å ta en spermtest, liksom. No shame :vetikke:

Ja, jeg må gjøre det! Får vel bestille meg en legetime. Hvordan fikk du mannen din med på det? :fnise: Her påstår han at alle svømmer butterfly i speedo når jeg klager over at det sikkert er han som begynner å bli treg å gammel 🤫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker du at du har eggløsning? Slim, ømhet eller stikninger på en side? Ville i så fall ha logget den og sett hvor lenge den kommer før og etter mensen, det er sikkert nyttig for lege å vite også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mumsy skrev:

Ja, jeg må gjøre det! Får vel bestille meg en legetime. Hvordan fikk du mannen din med på det? :fnise: Her påstår han at alle svømmer butterfly i speedo når jeg klager over at det sikkert er han som begynner å bli treg å gammel 🤫

Jeg ble en crazy motherfucker av all ventinga, så han fant vel ut det var lettere å få det overstått :fnise: Ikke at det var all verdens arbeid å komme i en kopp :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Leviora skrev:

Merker du at du har eggløsning? Slim, ømhet eller stikninger på en side? Ville i så fall ha logget den og sett hvor lenge den kommer før og etter mensen, det er sikkert nyttig for lege å vite også :) 

Jeg har trodd at jeg har merket når jeg har eggløsning, men mulig jeg har tatt feil. Blir så usikker på alt nå kjenner jeg, kanskje har jeg bare hengt meg opp i at nå "skal" jeg ha EL pga. at appen viser det liskom. Men jeg har stort sett merket økt slimmengde, tror jeg :vetikke: 

Har kjent mye stikking (på varierende side) i nesten to uker nå, så har tenkt at mensen har vært rundt hjørnet hvert sekund. (Har konstant hatt en ob i bhen :P) Og tenkt flere ganger at "nå kom den", men nei. Så nå har hjernen min laget to alternativer, nummer en at jeg har kreft eller noe annet alvorlig MINST. Eller nummer to, at jeg er gravid men de dumme tidlig-testene til rfsu viser falsk negativ.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Weebs skrev:

Jeg ble en crazy motherfucker av all ventinga, så han fant vel ut det var lettere å få det overstått :fnise: Ikke at det var all verdens arbeid å komme i en kopp :hoho:

:hoho:Det er sant, er jo ikke rare greiene vi krever egentlig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slim er jo et godt tegn :Nikke: Men kroppen har det med å gjøre sånne tullete greier i blant, uten at noe trenger å være galt heller :vetikke: Jeg tenker du uansett burde sjekke det ut!

Jeg var hos gyn for litt siden pga. teit syklus. I motsetning til deg freaket jeg helt ut og håpet for guds skyld at mensen kom snart, 6 dager forsinket :bond: Dama hadde ikke noe svar. Alt så fint ut. Hun spurte derimot om jeg var mye stressa for tiden og jeg bare «eeh kanskje litt? ... veldig mye» :rolleyes:
 

Kan det være at du har mye å tenke på for tiden? :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Leviora skrev:

Slim er jo et godt tegn :Nikke: Men kroppen har det med å gjøre sånne tullete greier i blant, uten at noe trenger å være galt heller :vetikke: Jeg tenker du uansett burde sjekke det ut!

Jeg var hos gyn for litt siden pga. teit syklus. I motsetning til deg freaket jeg helt ut og håpet for guds skyld at mensen kom snart, 6 dager forsinket :bond: Dama hadde ikke noe svar. Alt så fint ut. Hun spurte derimot om jeg var mye stressa for tiden og jeg bare «eeh kanskje litt? ... veldig mye» :rolleyes:
 

Kan det være at du har mye å tenke på for tiden? :klem: 

Godt å høre at alt så bra ut fordi om mensen var såpass mye forsinket! Det trenger jo ikke være verken graviditet eller noe farlig, men blir jo så man går å grubler :bond: Her er jeg 11 dager forsinket nå, ganske spesielt.. Så tenker jeg, greit nok at mensen er forsinket, men hvorfor har jeg hatt murringer i 14dager nå da? Virker som den er rett rundt hjørne hele tiden. :vetikke:

Ja, jeg har mye å tenke på, sykt mye faktisk :klaske:Men det har vi vel alle. Så tørr jeg nesten ikke skrive inn her lengre fordi jeg har en creepy følelse av at noen kjenner meg igjen her inne, men vet ikke om det stemmer. Vurderer å lage meg en ny anonym bruker så jeg kan få ut litt tanker å frustrasjon når jeg føler for det, det pleier å hjelpe :P

:klem:Klem til deg og, det virker som du har nok å stri med for tiden du også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Altså, hvor mye forsinket kan egentlig mensen være, 21 dager i dag 🙄 Har ALDRI skjedd før! Maks en uke liksom.

Tok en test for ca ei uke siden som var negativ, så da er det vel ikke noen vits i å fortsette å teste. Var ikke på morgenurin, men etter så lang tid skal det vel ikke ha noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres drøyt ut, ja 😳 Er det mulig du ikke har hatt eggløsning i det hele tatt? :klo: Ville absolutt ha tatt en tur til legen og evt. fått en ultralyd. Vet du om noen i familien din har PCOS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Weebs skrev:

Hallo! Den er drøy. Har du fått time hos noe legegreier?

Enig! Skikkelig rart, skjønner ingenting.

Har ikke somlet meg til å bestille legetime, det er så stress å måtte ta seg fri fra jobb og slikt, men må bare gjøre det. :Nikke: Jeg startet i ny jobb for ikke så lenge siden å synes det er så vanskelig å spørre om fri, men jobber med det :PHar alltid jobbet turnus så jeg har lagt opp slikt til fridager eller seinvakter, nå kan jeg ikke det fordi jeg jobber 100% dagtid. Skjønner virkelig ikke når jeg skal gjøre alle de dagtidgreiene nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Leviora skrev:

Det høres drøyt ut, ja 😳 Er det mulig du ikke har hatt eggløsning i det hele tatt? :klo: Ville absolutt ha tatt en tur til legen og evt. fått en ultralyd. Vet du om noen i familien din har PCOS?

Jeg vet ikke, vet heller ikke hvordan jeg skal vite? :fnise: Kan ikke så mye om det, trodde at jeg hadde EL, men mulig jeg har tatt feil. Hadde jo mensen og antok at EL kom til den vanlig tid eter det, men det trenger kanskje ikke å gjøre det? Ja, jeg må få ordnet legetime, men det sitter så langt inne av en eller annen grunn. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal si, blir alltid stressa til legen å later som om alt er greit.

Jeg visste ikke helt hva PCOS var for noe, så leste kjapt om det nå og jeg kan krysse av for alle punkter! Shit :sjokkbla: Nå er jeg i alle fall rimelig sikker på at jeg burde nevne det til legen. Alt som sto av symptomer kan jeg kjenne meg igjen i, men jeg vet ikke om noen i familien min har det. Vet mamma hadde mye cyster på eggstokkene, men usikker på årsaken. Søsteren min ble til på fjerde prøverørsforsøk eller noe sånt :vetikke: Takk for tips og info i alle fall, skal sjekke det ut :) Kan jo så klart ta en siste graviditetstest i morgen bare for å være helt sikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg glemte å oppdatere her inne, men jeg tok kontakt med en lege på internett (ikke bare å komme inn til fastlegen i disse dager). Dagen etter samtalen med legen fikk jeg mensen 🙄 Men greit å være i gang igjen. I følge appen skal jeg være inn i den fruktbare uka nå, så vi ligger for harde livet. Jeg har så inderlig lyst til at det skal klaffe denne måneden, og jeg har litt troa faktisk. Mulig det bare er ønsketenkning, men tenker at det er bra å holde motet oppe. Hvis det går som planlagt nå blir termin 23. Desember, dermed er det altså siste måneden det kan bli 2020 baby 😍

🤞🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 1.4.2020 den 20.04, Leviora skrev:

Krysser alt jeg har! 🤞 :heiajente:

Tusen takk ♥️♥️

 

Nå har vi ligget igjen 😋 Vi prøvde i går også, men jeg avbrøt akten i irritasjon på mannen som ikke forstår at noen ganger er det helt greit med ut og inn, ferdig 😂 hvem gidder å holde på i over en time hver gang liksom :vetikke: Ikke jeg i alle fall.. 

Vil påstå at vi har hatt den beste innsatsen denne måneden, har sikkert ikke noe betydning, men føler liksom at vi burde få belønning for det strevet 😎

Nå er det plassert et hjerte annenhver dag i et par uker i ovia-appen, ikm er den 17. Vente, vente, vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, mann. Now is not the time for en times lange økter :fnise:

Annenhver dag høres veldig lovende ut! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2020 den 20.20, Weebs skrev:

Ærlig talt, mann. Now is not the time for en times lange økter :fnise:

Annenhver dag høres veldig lovende ut! :duskedame:

:rolleyes: mannfolk altså... Men vi ble raskt enig om at det er pliktsex som gjelder akkurat nå :fnise:

Jeg håper så inderlig at vi har lyktes nå. Tror jeg går helt i kjelleren om det ikke går snart.. 

Krysser fingrene :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm på Fredag og jeg er ikke like positiv lengre :PMen jeg prøver å holde motet oppe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...