Gå til innhold

Mumsy og Knerten


Mumsy

Anbefalte innlegg

Kjedeligste dagboka ever... Fortsatt ingen TR.. Noen som har opplevd å få negativ test på ikmdagen, men likevel vært gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var akkurat på apoteket for å kjøpte graviditetstest slik at jeg kunne teste i morgen tidlig, men så meldte mensen sin ankomst i det jeg gikk inn døra.

Ble faktisk skikkelig lei meg :sukk:Er jo absolutt enklest sånn nå, men fem dager forsinket mens gjorde jo at jeg seriøst begynte å tenke at det kunne være noe. Ja takk til at tanta kommer til avtalt tid med mindre det er noe på gang heretter :opplyser:

Endret av Mumsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er kjipt når en rekker å håpe og innstille seg på positiv test :( :klem: Helt enig - regelmessig mens heretter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Leviora skrev:

Uff, det er kjipt når en rekker å håpe og innstille seg på positiv test :( :klem: Helt enig - regelmessig mens heretter! 

Det er jo det enkleste akkurat nå at jeg ikke var gravid.. Men rart hvor lei meg jeg ble likevel, har jo gått i noen uker å planlagt navn, barnerom, utstyrsliste osv :fnise: Herregud, det er jo helt sykt. Men liker å tro at det er vanlig. Vi får prøve igjen om en mnd eller to :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

2 timer siden, Leviora skrev:

!!! Lykke til! :mynona:

Takk :nigo:

Fortsatt litt delt følelsesmessig med tanke på hva som er "lurt" og ikke.. Men, jeg tenker at nå gir vi det i alle fall en liten sjanse, så får vi se hva utfallet blir å ta det der ifra 🙈 Har ikke lyst å vente i mange år fordi at det liksom aldri passer heller :P

Nå er det bare å starte nedtellingen til IKM så får vi ta det der i fra :Nikke: Bare gidder ikke å bli lurt slik som i forrige måned altså, over en uke forsinket mens, nei takk til det denne gangen! Med mindre det er av gode årsaker så klart :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Weebs skrev:

Krysser fingrene! Whatever om det passer eller ikke :fnise:

Så enig! Yolo liksom, okei det er kanskje litt sånn 2017 å si :P

Men jeg liker innstillingen din :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal vente til det «perfekte» tidspunkt passer det aldri :fnise: Alt ordner seg! Mine fremtidsutsikter jobbmessig var temmelig tåkete da vi bestemte oss for å gi Storesøster et søsken. Og det viste seg at både jobb og helse gikk rett i dass 🙃 Men sånn er livet, ting kan snu på et blunk, både i positiv og negativ retning! 

Endret av Leviora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Leviora skrev:

Hvis man skal vente til det «perfekte» tidspunkt passer det aldri :fnise: Alt ordner seg! Mine fremtidsutsikter jobbmessig var temmelig tåkete da vi bestemte oss for å gi Storesøster et søsken. Og det viste seg at både jobb og helse gikk rett i dass 🙃 Men sånn er livet, ting kan snu på et blunk, både i positiv og negativ retning! 

Det er så sant, det vil alltid komme ting som er "i veien" for at det passer å få barn. Med tanke på alderen til Knerten er det på høy tid når vi ønsker tette barn :)

Det ordner seg alltid på et vis, selv om det kanskje ikke bestandig blir helt som man hadde planlagt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo egentlig ikke innrømme ovenfor meg selv at jeg faktisk kan kategoriseres som en prøver nå, men når tankene surrer dagen lang om at kanskje mannens sædceller driver å smelter sammen med mine eggceller er det noe crazy prøvegreier over det. 

Videre er det jo den uendelig lange venteperioden hvor jeg finner så mye falske symptomer på kroppen at de kan merkes allerede på dag en etter den dagen jeg tror det kan ha skjedd en befruktning :P

Bare 13 dager til testing nå :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

11 timer siden, FruN skrev:

Begynner test-monsteret å snike seg frem? :ler: 

Ikke enda faktisk, er litt nervøs for øyeblikket, rart :klo:

Forrige måned testet jeg hele tiden, nå er jeg helt rolig å bare venter for å se om mensen dukker opp :fnise: sier jeg nå, men i morgen har jeg sikkert ombestemt meg å tar en test :P

Endret av Mumsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å teste når jeg sto opp i dag :fnise: Lurer på om jeg skal ta testen nå, eller vente til i morgen :P Har bare en test igjen så det er vel best å vente med den..

Tok en negativ test for to dager siden, men hadde tenkt å teste i dag igjen. Selv om jeg føler at mensen er klar til å melde sin ankomst, murringer og ømme bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Negativ :sukk:

Kan se ut til at syklusen min er noen dager lengre enn jeg har trodd. Med tanke på at mensen alltid kommer mange dager "for sent "..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Husk at det er vanligere med flere forsøk enn å bli gravid med én gang! Mulig kroppen din fremdeles rydder litt i systemet etter pilleslutt?

Teller du bare dager eller symptomer mot eggløsning? Tar du tempen? Vanskelig å vite presis når en har eggløsning hvis det fins null symptomer :klo: 

Jeg har fortsatt trua på positiv test i høst! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med negativ test! Men jeg er et godt eksempel på at det er litt bingo med når du blir gravid. Det var veldig gøy å bli gravid på første forsøk, og det var ganske kjedelig den gangen det tok seks forsøk. Men det er, som Leviora sier, mer vanlig at det tar litt tid :) 

Dere må kjøre på som bare rakkeren :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2019 den 11.44, Leviora skrev:

:klem: Husk at det er vanligere med flere forsøk enn å bli gravid med én gang! Mulig kroppen din fremdeles rydder litt i systemet etter pilleslutt?

Teller du bare dager eller symptomer mot eggløsning? Tar du tempen? Vanskelig å vite presis når en har eggløsning hvis det fins null symptomer :klo: 

Jeg har fortsatt trua på positiv test i høst! :duskedame:

 

På 6.9.2019 den 18.12, Weebs skrev:

Kjedelig med negativ test! Men jeg er et godt eksempel på at det er litt bingo med når du blir gravid. Det var veldig gøy å bli gravid på første forsøk, og det var ganske kjedelig den gangen det tok seks forsøk. Men det er, som Leviora sier, mer vanlig at det tar litt tid :) 

Dere må kjøre på som bare rakkeren :nigo:

Takk for støtten dere :hjerte: Jeg leste det samme dagen som den negative testen dukket opp (ti minutter senere kom mensen..) og jeg satte stor pris på det, bare rakk ikke å svare.

Jeg ble skikkelig skuffa med det samme, men nå kjennes det helt greit igjen. Bare hater den uvitenheten mens man venter på å teste fordi da tror jeg alltid litt ubevisst at jeg er gravid.

Jeg temper ikke, så jeg vet ikke eksakt når jeg har eggløsning. Teller bare dager så det er jo ingen garanti for at vi treffer på riktig tidspunkt. Jeg har det ikke så travelt enda, så tror ikke jeg skal prøve noen andre metoder enda. Om det tar så lang tid med prøvingen at det begynner å nærme seg april må jeg iverksette større tiltak og kjerringråd :fnise: Håper å få det til før da, slik at det blir tre år aldersforskjell på barna.  

Vi holder mot og innsats høyt oppe, og håper på at det blir positiv test i løpet av høsten :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...