Gå til innhold

Mumsy og Knerten


Mumsy

Anbefalte innlegg

Jobben er unnagjort:hoppe: Så da får vi bare vente å se.. og selvsagt krysse fingre og tær for at det blir positiv test om 14 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.9.2019 den 0.19, Leviora skrev:

:duskedame:

Har videreformidlet duskedama til eggstokkene, satser på at de blir skikkelig inspirert :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt-mensen kom 5 dager forsinket 🙄 Blir så skuffet, selv om det var ventet siden jeg tok en negativ test i dag tidlig. Nå begynner jeg å bli skikkelig lei og utålmodig.. Er veldig glad for at vi faktisk begynte å prøve når vi gjorde, fordi dette her tok tid gitt.

Skal prøve å telle meg tilbake til hvilken prøveperiode vi går inn i, jeg har ikke peiling jeg bare vet at det føles ut som verdens lengste evighet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Så jævlig vanskelig det skal være å bli gravid da :sur: Begynner seriøst å lure på om vi gjør det riktig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For fader da :dry:

Kanskje du må google, just in case? Jeg begynte å lure litt jeg også, etter femte forsøk sånn cirka :fnise: Men jammen meg viste det seg at vi gjorde alt riktig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 17.26, Weebs skrev:

For fader da :dry:

Kanskje du må google, just in case? Jeg begynte å lure litt jeg også, etter femte forsøk sånn cirka :fnise: Men jammen meg viste det seg at vi gjorde alt riktig :jepp:

Jeg har googlet litt og funnet at at vi gjør det ganske riktig altså :fnise:  Ble litt lettet av å høre at det ikke er bare meg som har tenkt tanken, haha! Jeg får vel bare sette i gang med massevis av kjerringråd, grapefruktjuice og bidronninggele var ikke det noe av det du prøvde ut? Regner med du kan gå god for at det virket? :biggrin: Leste at ingefærte skulle være bra, det drikker jeg allerede en gang eller to om dagen, så håper jeg har økt sjansen min litt der allerede.

 

-----

Jeg får ofte mensen en eller to dager forsinket hver måned, lurer på om det kan ha noen betydning? Jeg er ganske sikker på at jeg vet når eggløsning er selv om jeg ikke tar tester. Det merkes på tilstanden der nede for å si det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto omtrent på hodet med beina opp langs sengegavlen i mange minutter for å hjelpe svømmeteamet på vei :fnise: Har du prøvd det? Å heve rumpa litt fra underlaget, altså 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Mumsy skrev:

Jeg har googlet litt og funnet at at vi gjør det ganske riktig altså :fnise:  Ble litt lettet av å høre at det ikke er bare meg som har tenkt tanken, haha! Jeg får vel bare sette i gang med massevis av kjerringråd, grapefruktjuice og bidronninggele var ikke det noe av det du prøvde ut? Regner med du kan gå god for at det virket? :biggrin: Leste at ingefærte skulle være bra, det drikker jeg allerede en gang eller to om dagen.

Jeg har drukket litervis med grapefruktjuice! :fnise: Hvis noen bak meg i pantekøen var over snittet interessert i babymaking så var det ingen hemmelighet hva jeg dreiv på med :tongue: Etterhvert ble det nesten godt. Nesten. Trikset er å drikke med sugerør sånn at du får det langt bak i halsen. Da slipper du å smake så mye på det ;) 

Bidronninggele også, stemmer det :nigo:

Ingefærte har jeg ikke hørt om. Vet bare det ikke er anbefalt mens du er gravid :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 14.24, Leviora skrev:

Jeg sto omtrent på hodet med beina opp langs sengegavlen i mange minutter for å hjelpe svømmeteamet på vei :fnise: Har du prøvd det? Å heve rumpa litt fra underlaget, altså 😅

Skal prøve, det har jeg faktisk ikke prøvd:fnise: Takk for tips! Jeg er veldig lite atletisk av meg så tror jeg går for pute under rumpa taktikken, og ikke stå på hodet😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2019 den 10.24, Weebs skrev:

Jeg har drukket litervis med grapefruktjuice! :fnise: Hvis noen bak meg i pantekøen var over snittet interessert i babymaking så var det ingen hemmelighet hva jeg dreiv på med :tongue: Etterhvert ble det nesten godt. Nesten. Trikset er å drikke med sugerør sånn at du får det langt bak i halsen. Da slipper du å smake så mye på det ;) 

Bidronninggele også, stemmer det :nigo:

Ingefærte har jeg ikke hørt om. Vet bare det ikke er anbefalt mens du er gravid :vetikke:

Tenkte samme tanken som deg når jeg kjøpte to flasker grapefruktjuice i dag 😂 At noen garantert skjønte hva jeg driver med for tiden :plystre:

Jeg som er avhengig av ingefærte da, visste ikke at gravide ikke skulle drikke det. Men tar den utfordringen altså så lenge det klaffer snart 🤞

Jeg har også lest at kontakt med babyer kan øke sjansene for å bli gravid. Jeg har en bekjent som akkurat har fått baby så jeg lurer på om jeg skal tørre å trenge meg på for litt babykos :rodmer: Jeg kjenner ikke henne sånn supergodt, men vi var i permisjon sammen sist og deltok på både trim og babysvømming samtidig. Jeg snakket med henne på butikken og det virket som hun kjedet seg litt alene hjemme i permisjon om dagene. Dessuten driver jeg jo å øver meg på å være mer sosial så dette kan jo være god trening :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, FruN skrev:

Er ikke ingefær anbefalt for gravide? :klo: 

 

Jeg var ikke klar over det jeg heller 🤔 Men fant dette når jeg googlet.

Er ikke enkelt å vite hva som er riktig og galt gitt.

Screenshot_20191117-114943.png

Screenshot_20191117-114957.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Mensen er 7 dager forsinket, men fikk negativ test på ikm dagen. Har kjøpt en ny test som jeg vurderer å ta i morgen tidlig, men hver gang jeg tenker å teste får jeg så tydelige mensmurringer.. 🙄 Jeg har sykt ustabil syklus til tider 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Weebs skrev:

:duskedame:

Krysser fingrene! :jepp:

Takk for fingerkryssing 😁🤞 Men det hjalp ikke ☹️

5 timer siden, Leviora skrev:

!! Hva sa testen?

Negativ ☹️☹️☹️

Begynner å lure på om det er noe rart med kroppen min som kanskje burde sjekkes ut.. Fortsatt ikke fått mensen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( :klem: Det er innafor med en sjekk når syklusen er så uregelmessig. Skjønner godt at det tar på, en får jo høye forventninger når man går dager og uker(!) over :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...