Leviora Skrevet 14. april 2020 #481 Skrevet 14. april 2020 Fredag som var eller kommende fredag? Krysser fingrene!
Mumsy Skrevet 14. april 2020 Forfatter #482 Skrevet 14. april 2020 1 time siden, Leviora skrev: Fredag som var eller kommende fredag? Krysser fingrene! Takk ❤️ Fredag som kommer, så jeg har egentlig ingen grunn til å miste motet enda 🙈 Bare føler meg så veldig lite gravid, men det er jo ingen indikasjon på om jeg er det eller ikke 😂
Mumsy Skrevet 17. april 2020 Forfatter #483 Skrevet 17. april 2020 Er det en strek?????? Veldig svak i så fall, men seriøst kan det være at den er positivt????? Shit, jeg holder på å besvime her
Weebs Skrevet 17. april 2020 #484 Skrevet 17. april 2020 Jeg aner ikke hvilken test det er eller hvordan den funker, men jeg ser i alle fall en tydelig strek
Mumsy Skrevet 17. april 2020 Forfatter #487 Skrevet 17. april 2020 3 timer siden, Weebs skrev: Jeg aner ikke hvilken test det er eller hvordan den funker, men jeg ser i alle fall en tydelig strek 2 timer siden, Leviora skrev: Jeg ser strek! 18 minutter siden, FruN skrev: Jeg ser også strek! Det er apotek 1 sin test, kjøpte to stykk så jeg skal ta den andre i morgen tidlig. Pluss at jeg har en clearblue med ukeindikator liggende å vente. Håper virkelig at det er en litt tydeligere strek i morgen! Dårlig gjort å drive å lure sånn Har selvsagt sjekket termindato, det er den 27.12 for den som måtte lure 😂
FruN Skrevet 17. april 2020 #488 Skrevet 17. april 2020 5 timer siden, Mumsy skrev: Det er apotek 1 sin test, kjøpte to stykk så jeg skal ta den andre i morgen tidlig. Pluss at jeg har en clearblue med ukeindikator liggende å vente. Håper virkelig at det er en litt tydeligere strek i morgen! Dårlig gjort å drive å lure sånn Har selvsagt sjekket termindato, det er den 27.12 for den som måtte lure 😂 Jeg hadde termin med jentungen 31.12 🤪 Men altså..29.12. er en fin dato
Mumsy Skrevet 18. april 2020 Forfatter #491 Skrevet 18. april 2020 16 timer siden, FruN skrev: Jeg hadde termin med jentungen 31.12 🤪 Men altså..29.12. er en fin dato Gøy 😄 Når kom hun ut? 14 timer siden, Marimba skrev: Hurra 😄😄🎉 😁😁 Krysser fingrene for at alt skal gå bra 7 minutter siden, Leviora skrev: Nå er jeg spent på test nr 2 Kommer bilde nå 😁
Mumsy Skrevet 18. april 2020 Forfatter #493 Skrevet 18. april 2020 Syns fortsatt testen er veldig svak på apotek 1 sin test, og cleareblue sier 1-2 uker. Men mulig det er normalt, husker ikke noe av hvordan dette fungerer. Ovia Sier jeg er 3 uker og 6 dager på vei, men kanskje jeg har skrevet inn noe feil opplysninger. Må se litt mer på det etter hvert 🙂 Jeg er så glad for at det endelig klaffet❤️ Samtidig er jeg skikkelig redd for å glede meg for tidlig, setter en liten stopper for gleden. Tenk hvis alt går som det skal, jeg har faktisk en liten spire inni magen nå, helt sykt
Marimba Skrevet 18. april 2020 #494 Skrevet 18. april 2020 34 minutter siden, Mumsy skrev: Syns fortsatt testen er veldig svak på apotek 1 sin test, og cleareblue sier 1-2 uker. Men mulig det er normalt, husker ikke noe av hvordan dette fungerer. Ovia Sier jeg er 3 uker og 6 dager på vei, men kanskje jeg har skrevet inn noe feil opplysninger. Må se litt mer på det etter hvert 🙂 Jeg er så glad for at det endelig klaffet❤️ Samtidig er jeg skikkelig redd for å glede meg for tidlig, setter en liten stopper for gleden. Tenk hvis alt går som det skal, jeg har faktisk en liten spire inni magen nå, helt sykt Det stemmer nok det. Ovia teller siden forrige mens og clearblue befruktning, så det skal jo ikke være likt.
Mumsy Skrevet 18. april 2020 Forfatter #495 Skrevet 18. april 2020 4 minutter siden, Marimba skrev: Det stemmer nok det. Ovia teller siden forrige mens og clearblue befruktning, så det skal jo ikke være likt. Aha! Så klart, da gir det jo mening! Takk 🥰 Hadde ikke helt med meg hodet der 🙈
Mumsy Skrevet 18. april 2020 Forfatter #498 Skrevet 18. april 2020 7 timer siden, Leviora skrev: Ååååhhh! Så fantastisk! Gratulerer! 6 timer siden, Weebs skrev: Yeees! Gratulerer Tusen takk begge to
FruN Skrevet 19. april 2020 #499 Skrevet 19. april 2020 På 18.4.2020 den 11.38, Mumsy skrev: Gøy 😄 Når kom hun ut? 13.januar, dagen etter mamma hadde termin med meg Gratulerer!!
Mumsy Skrevet 20. april 2020 Forfatter #500 Skrevet 20. april 2020 På 19.4.2020 den 15.35, FruN skrev: 13.januar, dagen etter mamma hadde termin med meg Gratulerer!! Så gøy Faktisk så håper jeg skikkelig på desemberbarn (ungen kommer til å hate meg for alltid fordi jeg eventuelt føder en av de siste dagene i desember ) Men da blir det liksom et år mindre aldersforskjell på Knerten og Bønna. (Bønna er samboers navn på det i magen, jeg assosierer det mest på en tomatbønne som ligger å flyter et sted ) Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå