Gå til innhold

Lisemor`s håp.

Lisemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lisemor skrev:

Leanora:

:overrasket: Jeg vagger ikke-tror jeg da :overrasket: God helg til deg okså :klem:

Åååå, :sjokkert: kjære deg, det var ikke stygt ment det altså! Når jeg sier vagge, så er det ment sånn kjempekos-at du-har-stor-mage-ting altså :Nikke:

Kos deg med munkholm og fredagsdigg :sikle:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leanora skrev:
Åååå, :sjokkert: kjære deg, det var ikke stygt ment det altså! Når jeg sier vagge, så er det ment sånn kjempekos-at du-har-stor-mage-ting altså  :Nikke:

Kos deg med munkholm og fredagsdigg :sikle:

:klem:

Jeg tok det da ikke ille opp. Slapp av. :klem:

;);););););)

Endret av Lisemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opps. Telte litt for mye dager til termin på fredag som var. Men har rettet det.

:sjenert:

:sjenert:

32 dager til termin

Wow, en måned igjenn.

Kan vell snart kalle meg høygravid eller hva :) hi,hi,hi,hi

Var på kontroll i går.

Tulla har det bra.

hodeleie.

Mål og blodtrykk ok.

Det vil si at alt ser bra ut.

Legen begynte å snakke litt om fødsel (allerede),men skal snakke mer om det på neste kontroll om 2 uker.

Fødselen kan jo komme alt fra nå snart til 7 uker til. Termin om ca.5 uker. Jeg får vell forberede meg litt jeg okså. Pakke bagen, kjøpe hentesett,forberede hodet mitt på at det kan skje snart..................... :overrasket:

Det ser ut til at det blir en fin høstdag i dag med sol og fint vær. Har varslet om fine dager fremover :klappe: Får prøve å gå en liten tur da.

Nei, har noen skitne vinduer nå som sola kom........................................................................ :overrasket:

Endret av Lisemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 dager igjenn

Deiligt med helg.

Skikkelig inne-høstvær ute i dag. Vinden blåser og bladene som er i masse farger vyker rundt.

Fint vær å bare sitte inne i og kose seg med varm te, stearinlys og masse digg, gå på besøk til venner og kjente og bare ta livet med ro.

Deilgt å få kvilt beina og ryggen.Skal stå minst muligt denne helga.

Halsbrannen øker okså nå disse dagene.Får vell ta en tur på apoteket og høre hva som hjelper.

Ellers er det fasinerende å ligge å se på magen som beveger seg, og jeg lurer på om det er en fot-en arm-rompa eller..............som plutselig stikker litt ut.

:sjenert: Får vell komme meg i dysjen og få litt gang på denne dagen selv om jeg ikke har planer om å gjøre så mye. (litt må man jo altids gjør)

God helg folkens :klem:

Endret av Lisemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

8 dager igjenn

Alt står bra til med meg og mine.

:frustrert: men den jæ... dataen er det verre med :frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert::frustrert:

Datamaskiner skulle ikke hatt lov til å gå sunt.

8 dager til termin ja, og jeg har vert hjemme i 2 uker nå og det er kjedeligt (uten kvinneguiden var det helt utholdelig)

Men, håper tulla kommer til termin slik at jeg slipper å gå over tiden........................................

Mengde liv i magen har redusert seg den siste uka-men det skjer mot slutten.

Alle kontrollene tyder på at alt er bra og etter opskriften.

Har lagt på meg 11 kilo til nå og det blir vell ikke noe mer tipper jeg.Kansje bare 1 eller noe.

Glerer meg vanvittigt til tulla kommer.

Har en del jeg må gjøre i dag, så jeg får lese om dere andre i neste uke-for da har jeg tid til å vere her hver eneste dag- hvis jeg ikke føder da :) eller at maskinen kolapser igjenn :frustrert:

God helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager igjenn ja, selv om jeg håper hun kommer før.

Søvn om nettene er noe jeg hadde før husker jeg.Ligger våken med vont i ryggen, mangler liggestilling, er varm osv og når jeg endeligt har sovnet så må jeg tisse............ :roll:

Godt jeg ikke har lenge igjenn (håper jeg da)

Har pakket alt klart og har hele "kontrollen" (tror jeg)

Sliter med vont i rygg og bein på dagtid okså, og må porsjonere ut ting jeg skal gjøre i løpet av dagen og ha masse pauser innimellom.Kan ikke stå for mye.

Tar det litt for lang tid med middagen så sitter/ligger jeg resten av dagen-.

Vil føde nå.............................. :sjenert:

Ganske rart at jeg går og gleder meg til å ha det jævla vont- noe som en fødsel jo er. Men, det ender iallefall med noe fint og godt.

Dagens planer er:

å vaske noen gulv

vaske klær

skifte på sengene (jeg river det av og putter i vaskemaskinen og mannen må legge på nytt :) )

lage en lett middag

ellers blir det å sitte/ligge og kvile rygg og bein.

Skal prøve å¨oppdatere hver dag fremover nå, men..............dataen er litt tvilsom.

Skal prøve å få lagt inn om det skjer noe.

)))))))))))))))))))))fødevibber motas med takk(((((((((((((((((((((((((((((((((((((88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager igjenn

En dag nermere og merker ingenting :sjenert:

Har vasket litt i dag (noe jeg ikke klarte i går) , og brukte litt høyt tempo i håp om at det hjelper. Presser meg litt ekstra nå i håp om at det hjelper til med å sette i gang saker og ting. :)

Vet at heftig sex okså anbefales-men mannen er sikkert ikke klar ennå til at det skal skje noe, så han er så forsiktig med meg. Han blir nokk aldri forberedt på at jeg skal føde ;)

Gleder meg litt til å se reaksjonen hans når det begynner ;)

Tror jeg begynner å bli vant med lite søvn om nettene, fordi jeg er ikke lenger så trett på dagene lenger.Snodigt det der.

Nei,må vaske resten av gulvene og håpe det hjelper mer enn at det blir rent og pent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Snart er det termin! :danse:

Tror ikke sexen trenger være så heftig, poenget er bare at sex, sæd og orgasme kan være med å stimulere til start av fødselen...

Lykke til med kommende fødsel, det kan skje når som helst egentlig!!!

:babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dager til termin

Takk for hilsen Hulderjenta.

Ja, fødselen kan starte når som helst, og jeg prøver å få unnagjort mest muligt før det skjer.

Må gå i butikken og få fylt opp kjøleskapet,

poste noen brever,

kjøpt farsdagsgave til neste helg,

få tak i gravlys til allehelgen denne helga,

greit å ha gjort det jeg skal i tilfelle det skjer noe i dag............... :)

:sjenert: blir vell gående over tiden tenker jeg.

Skal få baken i gir og gjøre dagens gjøremål i en fei og håpe på at det gir resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til termin.

Nå!!!!!!!!!!! er jeg lei av å gå gravid.

Er egentligt så innstilt på at det skjer noe snart at jeg kommer til å bli kjempedeppa og bare gråte hvis (når) jeg går over termin.

Sitter bare og kjenner etter om det er noen tegn.

Ligger okså våken store deler av nettene og kjenner etter.......................................... :sjenert:

2 dager til.........................................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende tider her nå. Gjelder vel bare å smøre seg med tålmodighet, så kommer hun vel når hun er klar...

Hvilket sykehus er det du skal føde på ? (hvis du vil si det da )

Ønsker deg i alle fall en god helg , med eller uten fødsel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin

Ja, da var dagen her....................................har ikke skjedd noe enda.

Takk for hilsener.

Alida:Jeg skal føde på SUS-Stavanger universitets-sykehus. ;)

Hulderjenta:Fin lørdag til deg og, og god helg. ;)

Magen er helt kompakt og stram i dag, og har hatt på følelsen at det skjer noe snart i 2-3 døgn. Håper bare jeg ikke blir gående 2 uker over.

Får rydde og vaske litt i håp om at det hjelper................ :sjenert:

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T+1

Gårsdagen var utroligt laaaaaaaaaaaaaaaang.

Ingenting skjedde.

Ble sur da jeg våknet i morges og ingenting hadde skjedd.

Har deppedag i dag der jeg er helt på tur og har helst lyst til å sove hele dagen.

Håper det skjer noe snart. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...