Gå til innhold

Lisemor`s håp.


Lisemor

Anbefalte innlegg

:troest: Nå er det i alle fall ikke lenge igjen....

(nå er du sikkert dritt lei av å høre alle si det, men nå stemmer det vel snart ;)

Håper alt går bra med dere alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tulla ble født torsdags morgen rett før 8.

Hun veide 3910, og var 50 cm lang.

Fødselen var unnagjort på 2 1/2 time (auuu) og vi kom alle fra det i god behold.

Skal skrive mer siden, men må bare bli kjent med henne først.

Tusen takk for oppmuntrende ord og hilsener. Det var rørende og komme inn og lese.

Ha ei god uke alle sammen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

-God jul alle sammen.

-Har hatt det travelt nå i 6 uker med amming,bleieskift,amming,rydding,amming,vask av klær-masse klær, amming,laging av mat, amming, soving og atter amming.

-Ja-tulla er 6 uker nå og det begynner å bli lettere etter at jeg har begynt å forstå hvordan hun fungerer.Hun kom jo til verden uten bruksanvisning. :ler:

-Har hatt noen herlige,travle uker der jeg nyter det lille nuket.Vi er friske og raske og har det bra.

-Tulla har lakt på seg mye og har pasert 5 tallet på vekta (så vidt) og er snart 60 cm.Hun er masse våken og smiler så fint til oss. Begynner så vidt å "prate".Jeg er så glad i den lille prinsessa.

Julastria og julen gikk fint og vi har storkost oss sammen med familie og venner. Nå er det nyttårsfeiringen som står for tur og jeg lurer på om jeg klarer holde øynene oppe til neste år???? Er jo sååååååå trett om dagene.

-Skriver mer til neste år.

Nå i årets slutt vil jeg takke dere alle sammen for utrolig god hjelp og støtte i året som har gått. Setter utrolig stor pris på det. Glad i dere alle sammen.

:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...