Gå til innhold

Lisemor`s håp.


Lisemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er ikke i så bra humør om dagene nei.

Min datter på 9 kom på termin datoen og jeg er derfor så innstilt at det skulle skje denne gangen okså, men nei................................. :grine:

Ligger våken om nettene og bare kjenner etter................kjenner sbart ting som ikke er der.............kjenne syner??

Vell, "bare" 2 dager over termin, så jeg har vell egentligt ingen grunn til å klage. Men det er jo det som er så fint med å skrive dagbok- at en hat lov til å øse ut alt av tanker og bekymringer en har.

(bar synd for dere som leser og må høre på alt klaginga)

Nei- bare tulla er frisk og rask når hun kommer, så må hun jo bare ta den tid hun trenger. Har jo ventet leeeeeeeeeenge på henne både før og under graviditeten. Gleder meg til å se henne.

-Får vaske mest muligt klær,

-vaske huset,

-handle,

-kjøpe gave til et selskap min datter skal i på torsdag,og da er jo forhåpentligvis

jeg enten på sykehuset eller nettop kommet hjem. :)

Goe dag.

Håper det skjer noe snart. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Skjønner så godt at du er utålmodig! :kose: Tenk å få se sin lille for førse gang!! :grine2:

Men du - ikke slit deg ut! Lærte i føde/barsel-undervisningen på utdanningen min at den siste tiden skal mor bare sitte og klappe seg på magen og samle krefter. Fødselen er jo en kraftanstrengelse, og man behøver ikke stille ferdigutslitt til den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin + 3

Takk for hilsen Hulderjenta.Jeg klarer ikke bare sitte stille og slappe av. Må gjøre noe.

Vell, jeg er her enda.

Er deprimerende å våkne om morgenen og vite at ingenting har skjedd i natt heller. Det er litt rart men jeg forventer at fødselen skal starte på natta.

Får se hva jeg finner på i dag.Har sovet litt godt i natt, så jeg er ikke så trett og det hjelper jo på humøret okså.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin + 4

Ja, 4 dager over.

I dag har jeg en del planer,så jeg har ikke tid til å føde............ :ler::ler::ler:

Begynner foresten å gi opp troen på at hun noengang kommer ut :ler:

Fra spøk til alvor.

Ventingen er nesten uholdbar.Og jeg så er så forveten av meg og ikke liker å vente på ting.

Min datter er okså lei av ventinga og er deppa hver morgen.Jeg prøver jo å bligjøre henne, men ................... det blir godt når tulla kommer ja.

Mannen er helt rolig (enn så lenge), men har litt komentarer på at jeg skulle født snart.

Har ikke så mye å skrive om.

Hverdagen går sin vante gang.

Får finne farsdagsgaver i dag...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Termin + 5

Er desverre her enda.

Takk for fin blomst Hulderjenta.

Skal på overtidskontroll hos legen i morgen, en time jeg håper jeg ikke har anledning til å bruke ;) . Det er lov å håpe :tristbla:

Har ikke så mye nytt.

Er skikkeligt drittvær her i Rogaland om dagene, (og ellers i landet i følge værmeldinga) Men, men, det er jo høst.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hvordan gikk kontrollen? :) Gleder meg til nyheter fra deg! :hoppe:

Ja det er høst, så vi får leve med drittvær.. Har vært drittvær lenge her og, men i dag morges var det minus, og solen har såvidt skint litt i dag :) Sol gjør godt når den har vært borte lenge! Gleder meg allerede til våren... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:Termin + 9

Hadde jo aldri forestilt meg at jeg skulle gå så lenge over termin.

Datteren jeg har fra før kom til termin, så jeg trodde hun her okså ville gjøre det.

Vell, 14 dager over blir jeg vell kuret.

Men det (nest)verste er vell de som er bombesikre på datoer jeg kommer til å føde på,eks. vis i går på farsdagen-da var svigermor sikker på at hun kom til å komme.

Bare så synd at hun begynte å mase om dette allerede på tirsdagen, og da trodde jo ikke jeg at jeg skulle gå så lenge.

Og hvis noen ikke treffer oss hjemme er det jo telefonstorm rundt til hele familien om noen vet noe.

Det aller verste er vell datteren min på 9 som venter og venter, og venter

Høstværet forsetter og det kan bli ny nedbørsrekord i Bergen i dag. Godt jeg slipper å gå utforbi døren i dag.

Håper det snart kommer litt sol og vindstille vær, sånn fint høstvær som vi alle liker.

Kommer sikkert til å tilbringe dagen på sofaen. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt nettop og leste litt i Bizzy og Klips sine dagbøker som gikk 17 og 15 dager over termin. Skulle bare lese litt om det å bli satt i gang.

Er det blitt en trend her på forumet?Det å gå over terminen-rundt 2 uker.?

Og jeg som sikkert er verdens mest utolmodige og forveten person. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:grine::grine: Termin + 11

Greit jeg liker å vere her på kvinneguiden, men kunne godt ha født litt.

Takk for hilsen Hulderjenta.

Har deppedag i dag okså. Har sminket meg til ingen nytte,for alt har allerede runnet vekk.

Blir så deprimert jeg av å gå her enda med mage. 11 dager over termin.

Våkner om nettene med falske rier som holder meg våken i timevis og ender med gråting når jeg endelig forstår at jeg bare blir lurt igjenn.

Det ser helt jæ..... ut her i huset da ingen andre kan rydde og vaske utenom meg eller hvis jeg maser om det. MÅ prøve å få litt orden, for når det kommer besøk er det ingen som tenker at mannen er sløv og ikke rydder, men fy for ei dame..............

Begynner å vurdere mer og mer lakserolje.......................................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Uff... :troest: Leit å høre at du har det så tungt... Hvis du innstiller deg på at "til hegen skal det skje, ikke før" da? At du går inn for å tro fullt ut at hvis det komemr kynnere før den tid så er det bare kynenre og ikke ordenlige rier? Kanskje du kan bli mindre skuffet da..? Fikk skikkelig vondt av deg nå, Lisemor... :kose: Har skjønt at du har vært depppa i det siste, men ikke i hvor stor grad.. Får lyst å fly inn i PCen og ut på din side og gi deg en stor god klem! :klem: Alt ordner seg, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det. Jeg gikk 15 dager over med min førstemann (prøver å lage nr. 2 nå)... Nå MÅÅÅ det bare skje noe snart. Trøst deg med det! Og LYKKE TIL! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...